papp0us Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Ιδού και η RB16B https://www.formula1.com/en/latest/article.revealed-red-bulls-new-rb16b-car-set-to-be-piloted-by-verstappen-and-perez.3RLUTiePF4rjksMlGcPYU3.html 1
papp0us Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 23 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Δεν ξέρω αν έχει μπεί πριν, αλλα ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ, και ΠΟΛΥ τρομακτικό ταυτόχρονα. Πόσο σε ήθελε ρε Grosjean η ρουφιάνα η τύχη, πόσο σε ήθελε. Για πόσα εκατοστά δε θα μπορούσε η μπάρα να του αποκλείσει την έξοδο απο πάνω. Τρομερό.. Επεξ/σία 23 Φεβρουαρίου 2021 από papp0us
ghostrider Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) https://imgur.com/a/3YGM6pM και μερικες φωτο της rb16B. αξιζει να ειπωθει πως η at αν και αδελφη ομαδα της rb επελεξε να μην παει στον "ευκολο" δρομο χρησιμοποίησης μερων της περσινης rb16a αλλα εδωσε τα τοκεν της για το μπροστινο συστημα και ενω επισης θα περιμενε κανεις ενα λεπτο ρυγχος παρεμειναν στο πιο πλατυ. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2021 από ghostrider
specre Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 22 λεπτά πριν, dionisis1925 είπε https://f1fan.gr/?p=92408 Αν κατάλαβα καλά, ο κινητήρας τους είχε την ίδια ιπποδύναμη/ταχύτητα με την προηγούμενη χρονιά, αλλά τους ανάγκασαν να έχουν λιγότερο καύσιμο και έτσι να τον έχουν στο "ρελαντί" για να τερματίζουν;
ghostrider Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, specre είπε Αν κατάλαβα καλά, ο κινητήρας τους είχε την ίδια ιπποδύναμη/ταχύτητα με την προηγούμενη χρονιά, αλλά τους ανάγκασαν να έχουν λιγότερο καύσιμο και έτσι να τον έχουν στο "ρελαντί" για να τερματίζουν; η μεταφραση λιγο χωλαινει. για την ιστορια τα μονοθεσια στην εποχη των V6 hybrid ξεκινησαν με ενα σενσορα υπερηχων που μετρουσε την παροχη καυσιμου στον κινητηρα ωστε να μην παραβιαζουν το οριο. στην πορεια οι ομαδες εκαναν λιγο πιο ευκαμπτους και μακριους τους σωληνες απο τον σενσορα μεχρι τα μπεκ ωστε να λειτουργουν σαν μινι αποθηκη και να βαζουν παραπανω καυσιμο στους θαλαμους καυσης (χωρις να παραβιαζουν το οριο). εκει η fia εθεσε maximum μηκη σωληνων και να ειναι και αρκετα ακαμπτοι. μετα ξεκινησαν να αναμιγνυουν λαδι με τα καυσιμα. η fia μειωσε την ποσοτητα των λαδιων που επιτρεπετε ενας κινητηρας να καταναλωσει. (ολοι οι κινητηρες καταναλωνουν εστω και λιγο ακομα και σε κανονικες συνθηκες) το επομενο βημα λογικο βημα ειναι να παρακαμψουν τον σενσορα. πως ομως? (εδω περναμε σε υποθεση μιας και επισημα δεν αποδειχθηκε). ο σενσορας ειχε μια φιξ συχνοτητα που μετρουσε και η αυτη ηταν γνωστη στις ομαδες. το χρονικο διαστημα μεταξυ των μετρησεων ηταν πολυ μικρο και η fia θεωρουσε οτι αυτο ηταν επαρκες. Αν ομως καποιος μπορουσε να ανεβακατεβαζει την παροχη καυσιμου συγχρονισμενα με τον σενσορα τοτε θα καταφερνε να περναει περισσοτερο καυσιμο αναμεσα στα σιαστηματα των μετρησεων και να συνεχισει να ειναι "νομιμος". Η fia λοιπον μετα απο τις φωνες (κυριως της rb) και χωρις να μπορει αμεσα να αποδειξει την παραπανω θεωρια (που μπορει να ηταν και μια νομιμη και εξυπνη αντιμετωπιση των κανονισμων) εβαλε ενα δευτερο σενσορα με μεταβλητη συχνοτητα μετρησεων που ηταν γνωστη μονο στη fia. Ετσι εβαλε φρενο και εκλεισε το παραθυρακι (οπως και με τα λαδια, του μεγαλους σωληνες κλπ κλπ). η αλλαγη αυτη εγινε τελευταια στιγμη μετα απο τις κλειστες συζητησεις και χωρις να μπορει η ferrari να αλλαξει αμεσα το συνολο του κινητηρα της βρεθηκε να εχει penalty στην ιπποδυναμη. Εκει αναφερεται το ¨ο κινητηρας της φερραρι ειχε λιγοτερο καυσιμο" και οχι στο ρελαντι η στο συνολο των καυσιμων με το οποιο ξεκινουσαν τους αγωνες. Για τους φαν της κοκκινης φοραδας τα νεα ειναι (?) ενθαρρυντικα καθως οι ιδιοι λενε πως για φετος θα εχουν περιπου ιδια ιπποδυναμη με τους κινητηρες της honda (τους περσινους). ποσο παρεπερα ομως πηγε η Honda δεν το ξερουμε. εν αναμονη των πρωτων γραπτων εξετασεων ... εεε αγωνων. Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2021 από ghostrider 3
eri77 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, ghostrider είπε Για τους φαν της κοκκινης φοραδας τα νεα ειναι (?) ενθαρρυντικα καθως οι ιδιοι λενε πως για φετος θα εχουν περιπου ιδια ιπποδυναμη με τους κινητηρες της honda (τους περσινους). ποσο παρεπερα ομως πηγε η Honda δεν το ξερουμε. εν αναμονη των πρωτων γραπτων εξετασεων ... εεε αγωνων. Δεν ξερω πόσο ενθαρρυντικό είναι να έχεις περίπου την ίδια ιπποδύναμη πού είχε η Honda πέρσι.. Αν ειναι έτσι, σημαίνει ότι θα είναι και φέτος τέταρτη η πέμπτη δύναμη (θεωρητικά η Honda θα έχει κάνει ένα step μπροστά). Σίγουρα πίσω από τα Mercedes (Black and Pink), χωρίς να υπολογίσουμε Mclaren και Alpine...
Diinekis21 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 1 ώρα πριν, ghostrider είπε κοκκινης φοραδας τα νεα ειναι (?) ενθαρρυντικα καθως οι ιδιοι λενε πως για φετος θα εχουν περιπου ιδια ιπποδυναμη με τους κινητηρες της honda (τους περσινους). 3 λεπτά πριν, eri77 είπε Δεν ξερω πόσο ενθαρρυντικό είναι να έχεις περίπου την ίδια ιπποδύναμη πού είχε η Honda πέρσι.. Αν ειναι έτσι, σημαίνει ότι θα είναι και φέτος τέταρτη η πέμπτη δύναμη (θεωρητικά η Honda θα έχει κάνει ένα step μπροστά). Σίγουρα πίσω από τα Mercedes (Black and Pink), χωρίς να υπολογίσουμε Mclaren και Alpine... Ρε τι φιδέμπορες είναι αυτοί στη Ferrari! 🤣
vaggos88 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αν όντως ισχύουν αυτά που είπε ο Mika salo τότε εξηγούνται πολλά για την περσινή απόδοση της ferrari. και πηρε η μπάλα και την alfa romeo + hass. https://www.planetf1.com/news/ferrari-punished-cheating-scandal/?fbclid=IwAR0VHo1MxjONVkMBMJqjV-FfzVvsASuIRatu45puin8UORTkQH6eeKs-BPs Επεξ/σία 25 Φεβρουαρίου 2021 από vaggos88 1
ghostrider Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 26 Φεβρουαρίου 2021 και για μια αλλαγη. οι πρωτες εντυπωσεις του grosjean απο τα indycars. το χρωμα στο χερι δεν εχει επανελθει παντως 2
ghostrider Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 27 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) ενα ακομα ποσταρισμα του romain. αυτη τη φορα με μια μινι καμερα μεσα στο κρανος. η εικονα δεν ειναι η συνηθισμενη. η καμερα πρεπει να δει τοσο μεσα απο το visor οσο και απο το aeroscreen και η εικονα δεν ειναι και η καθαροτερη. καπου στο βιντεο ριχνει και λιγο βρισιδι ο γαλλος μας αν πιστεψουμε τα σχολια στο yt. Επεξ/σία 27 Φεβρουαρίου 2021 από ghostrider 4
papp0us Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Η Merc (παρουσιάζει την W12 αυτή τη στιγμή https://www.facebook.com/Formula1/videos/1423911781289158/) teasάρει πατέντα στα Wind tunnels που "θα τρέξουν να αντιγράψουν οι αντίπαλοι της" https://www.motorsport.com/f1/news/mercedes-staying-silent-on-f1-token-spend-for-w12-car/5545783/ (στα 29' το λέει) Τι διάολο έχουν κάνει πάλι; Επεξ/σία 2 Μαρτίου 2021 από papp0us
nikolas.stamb Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Έχετε ακούσει τίποτα για καμία έκτπωση στο F1TV PRO όπως κάνουν τα τελευταία χρόνια;
papp0us Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Μόλις τώρα, nikolas.stamb είπε Έχετε ακούσει τίποτα για καμία έκτπωση στο F1TV PRO όπως κάνουν τα τελευταία χρόνια; Ε λογικό λίγο πριν την σεζόν θα παίξει κλασσικά κανα 30-50%. Με τα extensions που ειχαν δώσει πέρσι, έχει πάει η συνδρομή μου μέχρι 22/5. Noice, θα δώ και κανα 2-3 αγώνες τσάμπα Και εδώ ΚΑΡΕ ΚΑΡΕ (κυριολεκτικά) η παρουσίαση της Alpine https://www.facebook.com/Formula1/videos/224878102717824
Diinekis21 Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 2 Μαρτίου 2021 Alpine reveal striking blue, white and red livery at 2021 F1 season launch | Formula 1® Ωραία η Alpine! Πάμε Nando κανά podium! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις