Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβαζα πως δικαιούμαστε αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης παράδοσης.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε κ εσείς τα σχετικά
Διάβασε με

Aπό εκεί κ πέρα, γνωρίζει κανείς την διαδικασία?

Η κατάσταση με τον covid δυστυχώς δεν θα τελειώσει αύριο, και όσο οι μανατζαραίοι θεωρούν πως μπορούν να παραδίδουν με 2-3-4 βδομάδες καθυστέρηση χωρίς να τους κοστίζει τίποτα, θα συνεχίζουν έτσι.

Επεξ/σία από suffocater
  • Like 4
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, suffocater είπε

Διάβαζα πως δικαιούμαστε αποζημίωση 6 ευρώ για κάθε μέρα καθυστέρησης παράδοσης.
Εδώ μπορείτε να διαβάσετε κ εσείς τα σχετικά
Διάβασε με

Aπό εκεί κ πέρα, γνωρίζει κανείς την διαδικασία?

Η κατάσταση με τον covid δυστυχώς δεν θα τελειώσει αύριο, και όσο οι μανατζαραίοι θεωρούν πως μπορούν να παραδίδουν με 2-3-4 βδομάδες καθυστέρηση χωρίς να τους κοστίζει τίποτα, θα συνεχίζουν έτσι.

https://www.reporter.gr/Eidhseis/Epicheirhseis/Transportation/463816-Tachymetafores-Se-poies-periptwseis-dikaioyntai-apozhmiwsh-oi-katanalwtes

https://www.ethnos.gr/ellada/138429_lockdown-pote-kai-pos-dikaioyntai-oi-katanalotes-apozimiosi-apo-etaireies-koyrier

 

Δημοσ.

Ξεκινάμε με Φιλικό Διακανονισμό με την εταιρεία courier, έχουμε περιθώριο έξι (6) μηνών από την κατάθεση του αντικειμένου. Αν δεν δεχτεί τον διακανονισμό η εταιρεία, προχωράμε στα επόμενα βήματα:

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/Diffproc/index.html

Δημοσ.

Επικοινώνησα  (μετα απο αναμονη 45 λεπτων περιπου) με μια  (overly ευγενικη και εξυπηρετική) κοπέλα απ την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας για να ξεκινήσω την διαδικασία. Μου ζήτησε στοιχεία επικοινωνίας και θα με καλέσουν αυτοι απ το αρμόδιο τμήμα που ασχολείται με τις αποζημιώσεις. Ρώτησα πόσο θα τους πάρει να με καλέσουν, μου ειπε περίπου 3 μέρες.

Θα ενημερώνω για τις εξελίξεις.

  • Like 3
  • Thanks 3
Δημοσ.

Να μας ενημερώσεις να πάρουμε και εμείς τα μέτρα μας,έχει 3 εβδομάδες η παραγγελία μου είναι στο δρόμο,λογικά έρχεται με τα πόδια,

Θα θεωρούσα πολύ τίμια συμπεριφορά και απ' το κατάστημα και απ' την κούριερ να μας έλεγαν"λυπούμαστε δεν μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε λόγο φόρτου εργασίας"

Αν κάποιος θα μπορούσε να ανεβάσει ένα υπόμνημα καταγγελίας θα βοηθούσε πολύ κόσμο

  • Like 1
Δημοσ.

Παιδιά εξηγήστε μ παρακαλώ. Παραγγειλα κάτι από Χανιά στις 17/12 έκτοτε δεν έχει ενημερωθεί το σύστημα. Πήρα τηλ στην acs Χανίων κ μου επιβεβαίωσε ότι στις 17 απόγευμα το έστειλε Αθήνα στα κεντρικά. Από της 17/12 μέχρι κ σήμερα ξέρω ότι αιωρητε στην Αθήνα κ δεν έχει περάσει την φάση check ακόμα. Ποτέ δικαιούμαι αποζημίωση;από την στιγμή που φτάνει στην πόλη μου κ δεν το φέρνουν η συνολικά όταν αργεί να φτάσει στην πόλη μ;B223D951-5B2A-432D-94AC-0085CD7F54BB.jpeg.266bd2e11e1533dc7c7fb9df039fcbc4.jpeg

Δημοσ.

Μια από τα ίδια και εδώ. Κάπου έχει κολλήσει από 9/12/20 (ΕΛΤΑ Courier). Πήρα τηλ. και στο υποκατάστημα που βρισκόταν το δέμα (σύμφωνα με το tracker - Τελευταία κατάσταση "Φόρτωση σε μεταφορικό μέσο") και μου λένε "Έχει φύγει από εμάς". Και τότε πού περιφέρεται ??? Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω από εδώ και πέρα.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Metal_Head είπε

Μια από τα ίδια και εδώ. Κάπου έχει κολλήσει από 9/12/20 (ΕΛΤΑ Courier). Πήρα τηλ. και στο υποκατάστημα που βρισκόταν το δέμα (σύμφωνα με το tracker - Τελευταία κατάσταση "Φόρτωση σε μεταφορικό μέσο") και μου λένε "Έχει φύγει από εμάς". Και τότε πού περιφέρεται ??? Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω από εδώ και πέρα.

πανε στο κεντρο διαλογης, το οποιο ειναι πιταρισμενο, μπαινουν σε καποιο κοντεινερ για φυλάξη και ξανασκαρονται οταν ανοιχτει το κοντεινερ, για να προωθηθουν τα αντικειμενα στο τοπικο σου καταστημα να στα παραδωσει

  • Thanks 1
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αναρωτιέμαι εάν έχει διαβάσει κανείς την περίφημη απόφαση της ΕΕΤΤ για τις αποζημιώσεις. Είναι αυτή εδώ.

Pro-tip: ψάξτε να βρείτε ποιός δικαιούται την αποζημίωση... :) 

  • Like 2
  • Thanks 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, paredwse said:

Αναρωτιέμαι εάν έχει διαβάσει κανείς την περίφημη απόφαση της ΕΕΤΤ για τις αποζημιώσεις. Είναι αυτή εδώ.

Pro-tip: ψάξτε να βρείτε ποιός δικαιούται την αποζημίωση... :) 

Όπως διαβάζουμε λοιπόν, η αποζημίωση πάει στον αποστολέα του δέματος και όχι στον παραλήπτη, εκτός κι αν ο αποστολέας παραιτηθεί των δικαιωμάτων του! :) 

 

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, billdanos said:

Όπως διαβάζουμε λοιπόν, η αποζημίωση πάει στον αποστολέα του δέματος και όχι στον παραλήπτη, εκτός κι αν ο αποστολέας παραιτηθεί των δικαιωμάτων του! :) 

 

Yep. :) 

Δημοσ.

Σήμερα παρέλαβα δέμα από τις 3/12. Χρόνοι παράδοσης Κίνας σχεδόν!

Δεν θα διεκδικούσα αποζημίωση ακόμα κι αν τη δικαιούμουν. Έχουν πελαγώσει κι αυτοί, είναι πρωτοφανής ο όγκος όπως πρωτοφανή είναι και όλα όσα ζούμε.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, zio10 είπε

Σήμερα παρέλαβα δέμα από τις 3/12. Χρόνοι παράδοσης Κίνας σχεδόν!

Δεν θα διεκδικούσα αποζημίωση ακόμα κι αν τη δικαιούμουν. Έχουν πελαγώσει κι αυτοί, είναι πρωτοφανής ο όγκος όπως πρωτοφανή είναι και όλα όσα ζούμε.

Ναι πρωτοφανή, μόνο μια φορά το ξανά περάσανε αυτό το πράγμα το πολύ μακρινό 2020.

  • Like 7
  • Thanks 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...