Maximus Decimus Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα. Λοιπόν στα γρήγορα. Έχω να ασχοληθώ δεκαετία και βάλε με το pc gaming, οπότε μην τα πολυλέμε, είμαι παντελώς άσχετος αυτή την στιγμή και μακριά απο τις εξελίξεις. Έχω ένα build (ΧΩΡΙΣ κάρτα γραφικών) για αγορά στην βάση της έρευνας απο tech sites και κάτι ψιλογνώσεις φίλων και θέλω την εκτίμηση σας, αλλά και να με βοηθήσετε σχετικά με ποια κάρτα γραφικών να επιλέξω (αφού επιστρέψουν σε φυσιολογικές τιμές γιατί βλέπω υπερκοστολογήσεις τρελές. Θα επιστρέψουν??) και τι θα αλλάζατε/προσθέτατε/αφαιρούσατε. Το budget μου είναι περί τα 1,100 maximum 1.200. Το Build : CPU : AMD Ryzen 5 3600 (Πακέτο με ψύκτρα) ΜΟΒΟ : MSI B450 Tomahawk Max RAM : G.Skill RipjawsV 16GB DDR4-3200MHz PSU : Corsair CV550 HDD : Western Digital Caviar Blue 1TB 3.5″ SATA ΙΙΙ SSD : Kingston A2000 250GB CASE : Kolink Void Αυτό κοστολογείται στο E-GOD μαζί με τα Windows και την συναρμολόγηση στα 728 ευρώ Ερωτήσεις : Είναι αρκετό για next gen gaming? Προσφέρεται η MOBO για μελλοντικό upgrade? Χρειάζεται να πάρω εξτρα ανεμιστιράκια? (δεν παίζω overclocking, και είμαι ικανοποιημένος με 60fps με όλα στα high). Αξίζει να το κάνω τώρα ή να περιμένω μετά τις γιορτές? Ρωτάω γιατί ακούω ότι οι τιμές έχουν ανέβει προς τα πάνω σε πολλά parts. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2020 από Maximus Decimus