Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Την γνωμη μου για την κίνηση που πας να κάνεις θα την κρατησω για εμένα. Θα σου ευχηθώ καλά και απροβλημάτιστα χλμ
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 16 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Την γνωμη μου για την κίνηση που πας να κάνεις θα την κρατησω για εμένα. Θα σου ευχηθώ καλά και απροβλημάτιστα χλμ Τόσο αρνητική; Πες μου να προσέξω. Δεν έχει τελεσιδικίσει τίποτα ακόμα φίλε μου! Ότι θα τα πάρω και τα προηγούμενα έλεγα αλλά στο τέλος από ένστικτο τα παρατάω. Πες μου σε παρακαλώ ότι γνωρίζεις για αυτό το μοντέλο MG-TF 1/2001 115PS 1.6L και θα σε ευχαριστήσω για το λιθαράκι της έρευνας που προσπαθώ να κάνω. Για κάθε ένα παίζουν αρνητικά και θετικά.. το ζήτημα είναι τι λένε για τον καθένα μας αυτά! Δεν ισχύουν για όλους τα ίδια - μη λέμε τα αυτονόητα! Αν είχες στη κατοχή σου αυτό το όχημα και τα είχες δει ΟΛΑ, και όλο πλήρωνες και δεν φτιαχνόταν θα ήταν κρίμα να μη μου το πεις. Αλλά, ένας πέρασε τις προάλλες και μου είπε πως έχει το PEAGEUT 206cc και δεν θυμάται να έχει πληρώσει τίποτα για 8 έτη, και αυτό από μόνο του δεν θα μου αλλάξει την άποψη για τα Peageut αλλά είναι κάτι που το συλλέγω σα πληροφορία. 1
topaz Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αντε πάλι τα ίδια threads... παιδιά στην κατηγορία φτηνο καμπριο χωρις προβληματα το MX-5 είναι μια κατηγορία μόνο του και 3 κατηγορίες πάνω απ τα άλλα. Τι ακριβώς ψάχνουμε που δεν το έχει βρει ολος ο πλανητης. Κάπου διάβασα Ford StreetKa. Ως ΚΑΤΟΧΟΣ και αγορασμένο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 17k σας λέω με το χέρι στη καρδιά ότι το αμάξι είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙ. Πονάει παντού, σασί, οροφή, ζάντες (!), ηλεκτρικά, χώρους, και πάει λέγοντας. Το μόνο που σώζεται απ το βατερλώ είναι το μοτερ και το σασμαν. Και γκάζια μηδεν βεβαίως... Τι να λέμε να κλάψετε με μαυρο δάκρυ σαν και μενα; Που για να κατεβάσεις την οροφή πρέπει να βγεις εξω; Που ξεκούμπωνε το κάλυμα εν κινήσει και άνοιγε σαν αλεξιπτωτο; που άλλαξα 2 φορές την οροφή; που αλλαξα ηλεκτροβαλβίδα στη θέρμανση στα καλά καθούμενα; αλλά με τις ζάντες και τα γελοια ελαστικά; Δεν θα ξεχάσω μια φορά πέρασα βραδιάτικα από μια λακούβα και έσβησαν τα φώτα! Κάηκε ο ρελες ΠΙΣΩ απ την ασφαλειοθήκη! Αντε να γυρίσεις βραδιάτικα σπίτι χωρίς φώτα! Να πουμε ότι για να αλλάξεις ενα λαμπάκι πισω πρέπει να ξηλώσεις το φωτιστικο; Κυκλος στροφής μεγαλύτερος και απο τριαξονικο; Και αλλα τόσα! Ημαρτον λυπηθειτε τα λεφτά σας και παρτε ενα πατινι καλύτερα... Μετά διαβάζω MGF... φίλε μου τι λες; Το εργοστάσιο έχει κλείσει χρόνια. Τα αμάξια αυτά έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Προβλήματα με κουκούλα, προβληματα με σασμαν, μοτερ για τα θηρία... δεν σου κάνει εντύπωση που κυκλοφορούν 5 κομμάτια σε όλη την Ελλάδα; Βαρέλι χωρις πατο η συντήρηση του και φαγανιάρικο. σορρυ αν τα λεω χυμα δεν θελω να προσβαλλω να προστατέψω θελω. Επεξ/σία 12 Ιανουαρίου 2021 από topaz 4 1 1
Ukforthemoment Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, topaz είπε Αντε πάλι τα ίδια threads... παιδιά στην κατηγορία φτηνο καμπριο χωρις προβληματα το MX-5 είναι μια κατηγορία μόνο του και 3 κατηγορίες πάνω απ τα άλλα. Τι ακριβώς ψάχνουμε που δεν το έχει βρει ολος ο πλανητης. Κάπου διάβασα Ford StreetKa. Ως ΚΑΤΟΧΟΣ και αγορασμένο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 17k σας λέω με το χέρι στη καρδιά ότι το αμάξι είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙ. Πονάει παντού, σασί, οροφή, ζάντες (!), ηλεκτρικά, χώρους, και πάει λέγοντας. Το μόνο που σώζεται απ το βατερλώ είναι το μοτερ και το σασμαν. Και γκάζια μηδεν βεβαίως... Τι να λέμε να κλάψετε με μαυρο δάκρυ σαν και μενα; Που για να κατεβάσεις την οροφή πρέπει να βγεις εξω; Που ξεκούμπωνε το κάλυμα εν κινήσει και άνοιγε σαν αλεξιπτωτο; που άλλαξα 2 φορές την οροφή; που αλλαξα ηλεκτροβαλβίδα στη θέρμανση στα καλά καθούμενα; αλλά με τις ζάντες και τα γελοια ελαστικά; Δεν θα ξεχάσω μια φορά πέρασα βραδιάτικα από μια λακούβα και έσβησαν τα φώτα! Κάηκε ο ρελες ΠΙΣΩ απ την ασφαλειοθήκη! Αντε να γυρίσεις βραδιάτικα σπίτι χωρίς φώτα! Να πουμε ότι για να αλλάξεις ενα λαμπάκι πισω πρέπει να ξηλώσεις το φωτιστικο; Κυκλος στροφής μεγαλύτερος και απο τριαξονικο; Και αλλα τόσα! Ημαρτον λυπηθειτε τα λεφτά σας και παρτε ενα πατινι καλύτερα... Μετά διαβάζω MGF... φίλε μου τι λες; Το εργοστάσιο έχει κλείσει χρόνια. Τα αμάξια αυτά έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Προβλήματα με κουκούλα, προβληματα με σασμαν, μοτερ για τα θηρία... δεν σου κάνει εντύπωση που κυκλοφορούν 5 κομμάτια σε όλη την Ελλάδα; Βαρέλι χωρις πατο η συντήρηση του και φαγανιάρικο. σορρυ αν τα λεω χυμα δεν θελω να προσβαλλω να προστατέψω θελω. Με εσωσες απο το να τα έγραφα εγώ. 1
Salvation81 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, topaz είπε Αντε πάλι τα ίδια threads... παιδιά στην κατηγορία φτηνο καμπριο χωρις προβληματα το MX-5 είναι μια κατηγορία μόνο του και 3 κατηγορίες πάνω απ τα άλλα. Τι ακριβώς ψάχνουμε που δεν το έχει βρει ολος ο πλανητης. Κάπου διάβασα Ford StreetKa. Ως ΚΑΤΟΧΟΣ και αγορασμένο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ 17k σας λέω με το χέρι στη καρδιά ότι το αμάξι είναι ΣΚΟΥΠΙΔΙ. Πονάει παντού, σασί, οροφή, ζάντες (!), ηλεκτρικά, χώρους, και πάει λέγοντας. Το μόνο που σώζεται απ το βατερλώ είναι το μοτερ και το σασμαν. Και γκάζια μηδεν βεβαίως... Τι να λέμε να κλάψετε με μαυρο δάκρυ σαν και μενα; Που για να κατεβάσεις την οροφή πρέπει να βγεις εξω; Που ξεκούμπωνε το κάλυμα εν κινήσει και άνοιγε σαν αλεξιπτωτο; που άλλαξα 2 φορές την οροφή; που αλλαξα ηλεκτροβαλβίδα στη θέρμανση στα καλά καθούμενα; αλλά με τις ζάντες και τα γελοια ελαστικά; Δεν θα ξεχάσω μια φορά πέρασα βραδιάτικα από μια λακούβα και έσβησαν τα φώτα! Κάηκε ο ρελες ΠΙΣΩ απ την ασφαλειοθήκη! Αντε να γυρίσεις βραδιάτικα σπίτι χωρίς φώτα! Να πουμε ότι για να αλλάξεις ενα λαμπάκι πισω πρέπει να ξηλώσεις το φωτιστικο; Κυκλος στροφής μεγαλύτερος και απο τριαξονικο; Και αλλα τόσα! Ημαρτον λυπηθειτε τα λεφτά σας και παρτε ενα πατινι καλύτερα... Μετά διαβάζω MGF... φίλε μου τι λες; Το εργοστάσιο έχει κλείσει χρόνια. Τα αμάξια αυτά έχουν αφεθεί στη μοίρα τους. Προβλήματα με κουκούλα, προβληματα με σασμαν, μοτερ για τα θηρία... δεν σου κάνει εντύπωση που κυκλοφορούν 5 κομμάτια σε όλη την Ελλάδα; Βαρέλι χωρις πατο η συντήρηση του και φαγανιάρικο. σορρυ αν τα λεω χυμα δεν θελω να προσβαλλω να προστατέψω θελω. Μολις εχασα πασα ιδεα για το ατομο σου
gleft Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 η καθολική άποψη για το miata δεν είναι τυχαία (αν και λίγο biased ως κάτοχος). Αξιοπιστία, μικρό βάρος, πλήθος ανταλλακτικών και τεράστια κοινότητα. Πιστεύω κι εγώ πως είναι το μόνο που παίζει στην κατηγορία αυτή. 3
topaz Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 39 λεπτά πριν, gleft είπε η καθολική άποψη για το miata δεν είναι τυχαία (αν και λίγο biased ως κάτοχος). Αξιοπιστία, μικρό βάρος, πλήθος ανταλλακτικών και τεράστια κοινότητα. Πιστεύω κι εγώ πως είναι το μόνο που παίζει στην κατηγορία αυτή. Τα είπες ολα σε δύο γραμμές! Συμπληρώνω: Πολύ οικονομικό και προσιτό, απλό στη χρήση του! 2
filarhos Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 32 λεπτά πριν, topaz είπε Τα είπες ολα σε δύο γραμμές! Συμπληρώνω: Πολύ οικονομικό και προσιτό, απλό στη χρήση του! Αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος καίει καλά, έχω πιάσει και 7-8λίτρα/100χλμ, αλλά ποιός το παίρνει για να πηγαίνει σαν άνθρωπος; Έχω φτάσει και >15λ/100χλμ αλλά η απόλαυση ήταν... Υ.Γ. Μου λείπει αλλά δεν βγαίναμε άλλο...
tutuyo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 4 ώρες πριν, topaz είπε ζάντες (!), πως μπορείς σαν κατασκευαστής να σκατώσεις τις ζάντες? πρόκειται περί κατορθώματος😆
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Χαίρομαι που πριν το γράψεις τουλάχιστον το είχα αποκλείσει. Κοίτα, επειδή το Miata με 3k δε το βλέπω, αν δε πάρω το MGTF (τονίζω το TF το MGF είχε ένα hydroκάτι που το κράξανε και το διόρθωσαν με το MGTF) τότε με βλέπω να μη παίρνω τίποτα. Να περιμένω μέχρι να βρω κάποιο TIGRA 1.4 από ιδιώτη σε καλή κατάσταση στα 3k ντούκου και να ελπίζω πως θα κάψω λιγότερα με αυτό. Πως δε θα χαλάσει η οροφή, και πώς ένα τόσο βαρύ αμάξωμα δε θα με τρώει ψυχολογικά όταν έχω κολλήσει στο Κηφισό σε βήμα σταμάτα. Δεν έχει μείνει κάτι εξυπνότερο για το budget/Cabrio θεμα. Καλά πωλητής δεν έκανα με κανένα από τα παραπάνω παρά μόνο με το σμαρτάκι μου αλλά επειδή βρήκα εργασία με ΒΑΣΗ και 7' απόσταση, έλεγα μήπως τη σκαπουλάρω με προσοχή αγοράς - συντήρησης και βγω τυχερός. Εσείς λέτε δεν.
1988panos2171 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 2 ώρες πριν, filarhos είπε Αν πηγαίνεις σαν άνθρωπος καίει καλά, έχω πιάσει και 7-8λίτρα/100χλμ, αλλά ποιός το παίρνει για να πηγαίνει σαν άνθρωπος; Έχω φτάσει και >15λ/100χλμ αλλά η απόλαυση ήταν... Υ.Γ. Μου λείπει αλλά δεν βγαίναμε άλλο... Είχα καταφέρει 6.8λ/100. Απίστευτο βασανιστήριο 40 λεπτά πριν, JiovanniGeorgeo είπε Χαίρομαι που πριν το γράψεις τουλάχιστον το είχα αποκλείσει. Κοίτα, επειδή το Miata με 3k δε το βλέπω, αν δε πάρω το MGTF (τονίζω το TF το MGF είχε ένα hydroκάτι που το κράξανε και το διόρθωσαν με το MGTF) τότε με βλέπω να μη παίρνω τίποτα. Να περιμένω μέχρι να βρω κάποιο TIGRA 1.4 από ιδιώτη σε καλή κατάσταση στα 3k ντούκου και να ελπίζω πως θα κάψω λιγότερα με αυτό. Πως δε θα χαλάσει η οροφή, και πώς ένα τόσο βαρύ αμάξωμα δε θα με τρώει ψυχολογικά όταν έχω κολλήσει στο Κηφισό σε βήμα σταμάτα. Δεν έχει μείνει κάτι εξυπνότερο για το budget/Cabrio θεμα. Καλά πωλητής δεν έκανα με κανένα από τα παραπάνω παρά μόνο με το σμαρτάκι μου αλλά επειδή βρήκα εργασία με ΒΑΣΗ και 7' απόσταση, έλεγα μήπως τη σκαπουλάρω με προσοχή αγοράς - συντήρησης και βγω τυχερός. Εσείς λέτε δεν. 3800€ δεν είχες πει όριο; MG από μένα δεν
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Το μαξ, 3.500€. Ξεκίνησα για να έχει λίγο ακόμα μέλλον 1-2 μηνακια η αναζήτηση μου αλλά φαίνεται με συνεπήρε.
Rfactor85 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 μακριά από mg .είχα το land rover freelander που είχε τον ίδιο κινητήρα και στη δεκαετία το έστειλα στην ανακύκλωση τόσο χάλια μοτέρ είχε. όπως σου πρότειναν και τα υπόλοιπα παιδιά δες πρώτα το mx-5 έπειτα και το toyota mr2 αξίζει και είναι και αξιόπιστο άλλα κρατάει σχετικά ψηλά τιμή. ρίξε μια μάτια και για opel astra bertone αρκετά όμορφο αμάξι και φτηνό πλέον .
JiovanniGeorgeo Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Εμένα μου κάνει εντύπωση αυτό με το μοτέρ. Οι Reviewers μέχρι και σήμερα λένε πως πέρα από Cambelt, νερού και Head gasket δεν θα ζητήσει κάτι άλλο, πέρα του να ψάχνεις κάνα φανάκι ή κάνα μπαλάκι κτλπ. Γιατί τόσο μίσος ρε γαμώτο, ΤΙΠΟΤΑ δε κάνανε καλά εκεί στην MG τελικά; Και μου αρέσει που είναι 1 μοντέλο hotfix του παλιού!! Εγώ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ θα πάω αύριο, αρχικά να το οδηγήσω, και δεύτερο θα το πάω 100% ΣΥΣΤΗΜΕΝΟΣ ως συγγενής ΦΙΛΟΥ, σε έναν ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ MG / ROVER εδώ δίπλα στα ΚΑΜΙΝΙΑ. Θέλω να δω ΤΙ θα βρει να μου πει σε αντίθεση με εσάς, πως θα το δει, και φυσικά το ζήτημα ανταλλακτικό. Ο λόγος που πάω κόντρα και θα πάω να σκάσω το 20ρι-40ρι για να το δει, είναι το οτι όντως το αμάξι μου αρέσει για αυτά που προσφέρει. Καλοί χώροι, όμορφη κίνηση, χωρίς πολλές τελικές, καλύτερη κατανάλωση σε σπορ αμάξι. Πιο ευρύχωρο και πρακτικό από MX-5 (τα παλιά τουλάχιστον που έχω δει μέσα). Γενικά το φθηνότερο σπορ αμάξι του πλανήτη Γη. Ό,τι πρέπει για εμένα λέω...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα