Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πως ειναι ετσι το micra , γέλια μου έρχονται!!

Κοίτα λεφτα για cabrio δεν έχεις. Με τόσο μικρό μπάτζετ, προβλέπεται μετα να το δίνεις για παλιοσιδερα αν σου βγάλει ένα πρόβλημα. 

Επισης οπως σου είπαν κουκούλες υφασμάτινες θα είναι εφιάλτης σε τοσο παλιά αμάξια. 

Το μοναδικό τίμιο απ όσα αναφέρεις είναι το tigra

  • Thanks 1
  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, margaritagr είπε

Πως ειναι ετσι το micra , γέλια μου έρχονται!!

Κοίτα λεφτα για cabrio δεν έχεις. Με τόσο μικρό μπάτζετ, προβλέπεται μετα να το δίνεις για παλιοσιδερα αν σου βγάλει ένα πρόβλημα. 

 

χαχα συμφωνω αλλα κ το daihatsu ειναι εξισου  εμμετικο 😝

βεβαια περι ορέξεως...γουστα ειναι αυτα

εδω εισαι...οποιος δεν μπορει να παρει mx5 παιρνει αυτο

https://www.car.gr/33409815-mg-tf-sport

σκεψου οτι θα παρει τα πανω του τωρα με το brexit  😝 αστειευομαι

Δημοσ.

Ευχαριστώ αρχικά για το ενδιαφέρον σας!

 

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πριν αγοράσω θα δω από κοντά / οδηγήσω, και δε προχωράω σε ΚΑΜΙΑ αγορά αν δε το ελέγξει έμπειρος φανοποιός ΚΑΙ μηχανικός. Ας δώσω όσα 20€ χρειαστεί, ας ελέγξω 4-5 οχήματα. Αυτό είναι fact.

 

margarita μου κάνει εντύπωση αυτό που λες. Χωρίς να γνωρίζω ΤΙΠΟΤΑ για μηχανικά πράγματα η λογική μου λέει το εξής  στο OPEL vs MICRA και μακάρι να κάνω λάθος γιατί και εγώ το TIGRA έκανα περισσότερο κέφι.

 

Το OPEL έχει και βαρύτερο αμάξωμα, όπως τα περισσότερα OPEL που ξέρω. Αυτό θα το ζορίσει ακόμα περισσότερο αν το τιγκάρουμε με ότι μπαγάζια για κανένα τριήμερο.

Επίσης, τα OPEL ξέρω πως δεν είναι τα πιο ζημιάρικα, αλλά μερικά πράγματα δε τα πληρώνεις και τα ανταλλακτικά τους δεν είναι και τα φθηνότερα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.

 

Από την άλλη η NISSAN (έχοντας ταξιδέψει αρκετά και με ALMERA 20ετίας) μπορώ να πω πως ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ πολλά - πολλά. Τα ανταλλακτικά είναι  αρκετά φθηνότερα, και συγκεκριμένα το MICRA φαίνεται πιο ελαφρύ, πιο άνετο, και έχει και περισσότερους χώρους για μπαγάζια καθώς και 2 θέσεις πίσω.

 

Πάλι, αν κάπου έχω λάθος εντύπωση.. πείτε μου!

 

Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Κάνω GALLOP μεταξύ 1-2 αμαξάδων (έχω και γνωστό που ξέρει που να καλώ για τι πια), και μου λένε γενικά εντυπώσεις για τα δυο αμάξια. Ευελπιστώ πως σε έναν θα πάω λ.χ. ένα TIGRA των 3000€ και θα μου πει πως η οροφή, δε προβλέπεται να θέλει αλλαγή, είναι καλοσυντηρημμένη, ήταν λ.χ. σε πάρκιγνκ κλειστό και φαίνεται. Και με αυτά τα δεδομένα θα προχωρούσα σε αγορά.

 

Απλά ευελπιστώ!

34 λεπτά πριν, bill_zaf είπε

https://www.car.gr/33409815-mg-tf-sport

σκεψου οτι θα παρει τα πανω του τωρα με το brexit  😝 αστειευομαι

 

Αν ήταν ROVER, ήξερα να μείνω μακριά λόγω πολλών προβλημάτων που βγάζουν. Τώρα για MGROVER δεν είχα ιδέα.

 

Το αμάξι δείχνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, αλλά "δείχνει" ακόμα. Μίλησα ήδη με τον τύπο, δεν τα είπε άσχημα, μόνο περιμετρικές φθορές λέει. Έχω κάποιον στη περιοχή του, σύσταση, που ξέρει από αυτά και είναι φανοποιός. Μπορώ από βδομάδα να πάω να το δω!

ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ και η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ σε σύγκριση με SMART 700 TURBO που είχα συνηθίσει.....

Δημοσ.
2 ώρες πριν, JiovanniGeorgeo είπε

Ευχαριστώ αρχικά για το ενδιαφέρον σας!

 

ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ πριν αγοράσω θα δω από κοντά / οδηγήσω, και δε προχωράω σε ΚΑΜΙΑ αγορά αν δε το ελέγξει έμπειρος φανοποιός ΚΑΙ μηχανικός. Ας δώσω όσα 20€ χρειαστεί, ας ελέγξω 4-5 οχήματα. Αυτό είναι fact.

 

margarita μου κάνει εντύπωση αυτό που λες. Χωρίς να γνωρίζω ΤΙΠΟΤΑ για μηχανικά πράγματα η λογική μου λέει το εξής  στο OPEL vs MICRA και μακάρι να κάνω λάθος γιατί και εγώ το TIGRA έκανα περισσότερο κέφι.

 

Το OPEL έχει και βαρύτερο αμάξωμα, όπως τα περισσότερα OPEL που ξέρω. Αυτό θα το ζορίσει ακόμα περισσότερο αν το τιγκάρουμε με ότι μπαγάζια για κανένα τριήμερο.

Επίσης, τα OPEL ξέρω πως δεν είναι τα πιο ζημιάρικα, αλλά μερικά πράγματα δε τα πληρώνεις και τα ανταλλακτικά τους δεν είναι και τα φθηνότερα. Διαψεύστε με αν κάνω λάθος.

 

Από την άλλη η NISSAN (έχοντας ταξιδέψει αρκετά και με ALMERA 20ετίας) μπορώ να πω πως ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ πολλά - πολλά. Τα ανταλλακτικά είναι  αρκετά φθηνότερα, και συγκεκριμένα το MICRA φαίνεται πιο ελαφρύ, πιο άνετο, και έχει και περισσότερους χώρους για μπαγάζια καθώς και 2 θέσεις πίσω.

 

Πάλι, αν κάπου έχω λάθος εντύπωση.. πείτε μου!

 

Το σκεπτικό μου είναι το εξής. Κάνω GALLOP μεταξύ 1-2 αμαξάδων (έχω και γνωστό που ξέρει που να καλώ για τι πια), και μου λένε γενικά εντυπώσεις για τα δυο αμάξια. Ευελπιστώ πως σε έναν θα πάω λ.χ. ένα TIGRA των 3000€ και θα μου πει πως η οροφή, δε προβλέπεται να θέλει αλλαγή, είναι καλοσυντηρημμένη, ήταν λ.χ. σε πάρκιγνκ κλειστό και φαίνεται. Και με αυτά τα δεδομένα θα προχωρούσα σε αγορά.

 

Απλά ευελπιστώ!

 

Αν ήταν ROVER, ήξερα να μείνω μακριά λόγω πολλών προβλημάτων που βγάζουν. Τώρα για MGROVER δεν είχα ιδέα.

 

Το αμάξι δείχνει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ, αλλά "δείχνει" ακόμα. Μίλησα ήδη με τον τύπο, δεν τα είπε άσχημα, μόνο περιμετρικές φθορές λέει. Έχω κάποιον στη περιοχή του, σύσταση, που ξέρει από αυτά και είναι φανοποιός. Μπορώ από βδομάδα να πάω να το δω!

ΤΑ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΟΥΝ και η ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ σε σύγκριση με SMART 700 TURBO που είχα συνηθίσει.....

Προφανως και απεχεις απο το θεμα αμαξι, φαινεται με οσα λες, οκ δεν ειναι κακο, μικρος εισαι ακομα.

Εχουμε και λεμε, δεν θα δωσεις 20αρια σε μηχανικους αλλα 100αρια για καθε αυτοκινητο (μιλαμε για σωστο ελεγχο).

Cabrio και τιγκαρω με αποσκευες δεν υπαρχει, αυτο το ξεχνας απο την αρχη. Ειδικα οσα εχουν αναδιπλουμενη οροφη, μια που θα την ανοιξεις και μια που ο χωρος σου θα ειναι για 1 μικρη βαλιτσα (καποια εχουν λιγο χωρο πισω απο τα καθισματα, εκει ισως βαλεις αλλη 1).

Ολα τα αυτοκινητα βγαζουν ζημιες, ειδικα οσο περνανε τα χρονια. Οταν κοιτας για οικονομικα cabrio 20ετιας ακομα χειροτερα.

Οι θεσεις που λες στο Micra ειναι αστειες και σιγουρα οχι για μεγαλους ανθρωπους (τωρα αν βαλεις τιποτα πιπινακια μινιον 18 χρονων πχ ναι ισως).

H MG εβγαζε ομορφα αλλα ψοφια αυτοκινητα. Εξαιτιας αυτου ποτε δεν "πηρε" μπροστα σαν μαρκα γιαυτο και η Rover την φαλιρισε αρκετες φορες (μεχρι που φαλιρισε και η ιδια).

Εγω θα σου ελεγα να μαζεψεις κανα φραγκακι παραπανω παντως, με 3 χιλιαρικα δεν πας σε αυτοκινητο, οχι αν δεν εχεις αλλα 3 καβατζα για ζημιες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι. Να δώσω όσα μου ζητήσουν για τους ελέγχους. 20 θυμάμαι μου είχε κοστίσει για το αμάξι που μου κράτησε 8 έτη χωρίς κανένα θέμα λόγω κακής αγοράς, μέχρι να μου το κλέψουν. Το είχαν σηκώσει.

 

Εγώ 3 χιλιάρικα, με 400€ στην άκρη για ότι εμφανιστεί θα έχω. Δε πάει ούτε σεντ παραπάνω. Τι άλλο μπορεί να χρειαστεί δηλαδή; Να το τσεκάρω πως ΔΕΝ θα το χρειαστεί.. 😕

Επεξ/σία από JiovanniGeorgeo
Δημοσ.

Για μχ5 του '03 που πούλησα τον Σεπτέπμβριο στα 5χιλ€ το παιδί που το πήρε μου είπε στο τηλέφωνο και πριν πάμε στον μηχανικό ότι έχει δει πολλά και αν δεν είναι στην κατάσταση που περιγράφω στην αγγελία να του το πω να μην έρθει. Από κοντά μου είπε ότι είχε δει πάνω από 10 (βασικά ξεκίνησε από τα φτηνά) και στον μηχανικό του (εξειδικευμένος σε μχ5 να και νβ) είπε ότι από τα 4 που το έφερε είναι το πρώτο που θα ασχοληθεί να κοιτάξει και δεν θα του πει ένα απλώς όχι. Τελικά γύρισα σπίτι με τα πόδια σπίτι, αφού μετά τον έλεγχο σε μηχανικό (τον από πάνω), φαναρτζή και κουκουλά δεν δεχόταν να με αφήσει να φύγω. 

Τελικά όταν ξαναβρεθήκαμε για καφεδάκι μου είπε ότι έκανε βλακεία που έψαχνε από την αρχή του έτους για άλλο ενώ είχε δει το δικό μου και μόνο όταν είδε αρκετά δικαιολόγησε τα 5 που ζητούσα (5,5 αρχή του έτους και μετά το καλοκαίρι έπεσα λίγο) και έχασε 7 μήνες βόλτες.

 

Το ίδιο ισχύει και για εμένα όπου έψαχνα ένα χρόνο για να βρω αυτό που θέλω και δεν θα έκοβα από το ποσό που ζητούσε αν δεν είχε κάνει παρανομίες που ήθελαν χρήματα για να φτιαχτούν (καταλύτες, υπερβολικά θορυβώδης εξάτμιση, φιμέ επέμβαση στον προφυλακτήρα και πίσω λάστιχα που δεν περνάς κτεο). 

Οπότε αν δεν έχεις σκοπό να το φτιάχνεις σιγά σιγά σε τύπου project car όπου θα σου στοιχίσει περισσότερο από το έτοιμο (εγώ έπαιρνα στα ίδια συνολικά χρήματα σε ίδια κατάσταση αν όχι καλύτερη και με τουρμπο) δεν θα αγόραζα κάτω από 5... Τώρα ευκαιρίες υπάρχουν αλλά κάποιο λάκο θα έχουν...

 

Ερώτηση η χρήση θα είναι καθημερινή; Που θα παρκάρεις; Το μχ5 δύο φορές μου το ακούμπησαν γιατί δεν το είδαν...  

 

Υ.Γ. Τα άλλα κάμπριο με την πλαστική οροφή αν χαλάσουν έχουν και πολλά χρήματα για να επισκευαστούν και δεν λένε από οδηγική απόλαυση, χειρότερα από το αντίστοιχο corsa και micra είναι.

Εγώ θα πρότεινα να δεις ένα corsa, micra, punto (τα σπορτινγκ μετά το '01 παίζουν στα 2-2,5χιλ€ πήρε φίλος πρόσφατα), ή swift να κάνεις την δουλειά σου και σε 2-3 χρόνια που θα έχεις μαζέψει χρήματα το δίνεις χωρίς να έχεις χάσει πολλά λεφτά και παίρνεις με 5-6χιλ ένα καλό mx5 nc που είναι και πιο σύγχρονο.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνω πως ένα Swift δε χάνει αξία, συγκρητικά με αυτά που κοιτάζω.

 

Αν δεν πάω ένα TIGRA των 3.000€ να το σηκώσουν, να το ψιλαφίσουν, να δώσω αυτά τα 100€ ελέγχου, για να καταλάβω τι ακριβώς θα πληρώσω / μπορεί να εμφανίσει.. Δεν θα πιστώ πως θα θέλει άλλα 1.500 ή πόσο μάλλον άλλα 3.000€. Όπως και να 'χει τα αμάξια που ζητάω ΔΕΝ είναι τόσο εργονομικά, και ίσως ΔΕΝ έχουν ΤΟΣΗ ζήτηση. 

 

ΙΣΩΣ να έχετε δίκιο, και εγώ με 7000€ είχα αγοράσει το αμάξι μου πριν μου το κλέψουν. Το οποίο κράτησε, και θα κράταγε ακόμα πολλά χρόνια... αλλά θέλω να δοκιμάσω.. έχω σκαλώσει να ελπίζω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/12/2020 στις 2:17 ΜΜ, JiovanniGeorgeo είπε

Γεια σας παίδες.

 

Ψάχνω απεγνωσμένα ένα οικονομικό μεταχειρισμένο cabrio, καλοσυντηρημένο όσο γίνεται, που να είναι μεταξύ 2.800-3.800€.

 

Τα Pluriel C3 που ανακάλυψα πρόσφατα, μου αρέσουν και με εξυπηρετούν 100% σε αυτό που θέλω.. Δυστυχώς έκανα κλήση σε αμαξά εμπιστοσύνης και μου είπε να μείνω μακριά από αυτά. Βγάζουν λέει ελαττώματα στη κουκούλα, και τρίζει μόνιμα το όχημα. Βγάζουν και άλλα θέματα λένε Online..

 

Έχει κανείς το Pluriel C3 να μου κάνει ένα Mini-review; Έχω άπειρη περιέργεια..

 

Εναλλακτικά κοιτάω τα Tigra.. Κοντά 3.000€ με hardtop.. Τι λέτε;

Μέχρι πόσα κυβικα;Επειδή με 3.000-5000 υπάρχουν πολλά SLK200.Και εκεί ξεχνάς κάτι tigra,mx5,c3,swift και daihatsu. 

Το οικονομικό είναι σχετικό,ανταλλακτικά υπάρχουν παντού.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Αν σου αρέσει έστω και λίγο η οδήγηση, κάνε υπομονή και βρες ένα NB 1.6 MX-5 με άεριο! Είναι roadster, έχει sport pedigree γενικά. Τα βαριά κόρσα με καπάκι (tigra) κλπ δεν θα τα πρότεινα για κανένα λόγο όταν υπάρχουν τέτοιες επιλογές.

Ως βενζίνη γενικά δεν είναι οικονομικό, κατανάλωση στα 10λ/100 παίζει σε νορμάλ συνθήκες.

 

Αφού έβαλα άγραφο εγκέφαλο η κατανάλωση έπεσε σημαντικά, ενδεικτικά με ένα τεπόζιτο 95ρας (50L) έκανα 630χλμ σε επαρχιακούς δρόμους δικάβαλο τίγκα φορτωμένος. 7.9λ/100 σε κακές συνθήκες σχετικά.

Αν του βάλεις 3.6 κορωνοπήνιο από το μοντέλο με το μπλοκέ γίνεται ακόμη οικονομικότερο εκτός, κάτι που θέλω να κάνω αλλα δεν έχω προλάβει ακόμη

 

spacer.png

 

Χαιρετισμούς από τον δικό μου 1,8 μίχο

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, ScooterSuzas είπε

 

ΑΝ είχα τα λεφτά και τα διέθετα, είναι αναμφίβολα πιο εγγύηση τη Mitsu από Opel, και χωράνε ευχάριστα και 2 ακόμα πίσω.. το οποίο προσθέτει πολλά για τέτοια ακομπανία.

 

Βρήκα ένα TIGRA με 2,700 εδώ κοντά. Και αυτός καλά τα έλεγε.. με τα πόδια πάω να το δω που λένε τη Δευτέρα. Αν παίξει τέτοιο αμάξι και ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ, άντε δώσε 4 για το Mitsu. Εμφανισιακά κανένα από αυτά (Micra/C3 Pluriel/Colt/Peageut 206cc) δε πιάνει το TIGRA κατ εμέ. Μόνο ποιοτικά και από θέμα πρακτικότητας.. τα περισσότερα από αυτά. Και πάλι όμως, χαλάλι. Δεν είμαι οικογενειάρχης, και αργώ να μείνω. Το κουνέλι μου θα βρω να το τακτοποιήσω στα πόδια του συνοδοιγού.. so..

@AMD Expert τα σπάει το αμάξι σου για τα δικά μου στάνταρ. Απλά είμαι άσχετος με τα autos και το φοβάμαι αυτό.

Αν όμως τελικά μείνω με δανεικό όχημα μέχρι νεοτέρας, ίσως μαζέψω περισσότερα με σκεπτικό να κάνω αέριο κάτι που ΘΑ αγοράσω για να γίνει ρεαλιστικότερο..

Υ.Γ.: Τη λατρεύω την οδήγηση, αλλά χαίρομαι που δε πιλοτάρω γρήγορο street όχημα, γιατί θα μπορούσε να με είχε συνεπάρει και να κατέλιγα σαν τον Εθνικό μας αηδό.

Δημοσ.
Στις 22/12/2020 στις 2:17 ΜΜ, JiovanniGeorgeo είπε

Γεια σας παίδες.

 

Ψάχνω απεγνωσμένα ένα οικονομικό μεταχειρισμένο cabrio, καλοσυντηρημένο όσο γίνεται, που να είναι μεταξύ 2.800-3.800€.

 

Τα Pluriel C3 που ανακάλυψα πρόσφατα, μου αρέσουν και με εξυπηρετούν 100% σε αυτό που θέλω.. Δυστυχώς έκανα κλήση σε αμαξά εμπιστοσύνης και μου είπε να μείνω μακριά από αυτά. Βγάζουν λέει ελαττώματα στη κουκούλα, και τρίζει μόνιμα το όχημα. Βγάζουν και άλλα θέματα λένε Online..

 

Έχει κανείς το Pluriel C3 να μου κάνει ένα Mini-review; Έχω άπειρη περιέργεια..

 

Εναλλακτικά κοιτάω τα Tigra.. Κοντά 3.000€ με hardtop.. Τι λέτε;

 

MG mgf

2 θεσιο βέβαια

Δημοσ.
20 ώρες πριν, JiovanniGeorgeo είπε

 

ΑΝ είχα τα λεφτά και τα διέθετα, είναι αναμφίβολα πιο εγγύηση τη Mitsu από Opel, και χωράνε ευχάριστα και 2 ακόμα πίσω.. το οποίο προσθέτει πολλά για τέτοια ακομπανία.

 

Βρήκα ένα TIGRA με 2,700 εδώ κοντά. Και αυτός καλά τα έλεγε.. με τα πόδια πάω να το δω που λένε τη Δευτέρα. Αν παίξει τέτοιο αμάξι και ΚΡΑΤΙΕΤΑΙ, άντε δώσε 4 για το Mitsu. Εμφανισιακά κανένα από αυτά (Micra/C3 Pluriel/Colt/Peageut 206cc) δε πιάνει το TIGRA κατ εμέ. Μόνο ποιοτικά και από θέμα πρακτικότητας.. τα περισσότερα από αυτά. Και πάλι όμως, χαλάλι. Δεν είμαι οικογενειάρχης, και αργώ να μείνω. Το κουνέλι μου θα βρω να το τακτοποιήσω στα πόδια του συνοδοιγού.. so..

@AMD Expert τα σπάει το αμάξι σου για τα δικά μου στάνταρ. Απλά είμαι άσχετος με τα autos και το φοβάμαι αυτό.

Αν όμως τελικά μείνω με δανεικό όχημα μέχρι νεοτέρας, ίσως μαζέψω περισσότερα με σκεπτικό να κάνω αέριο κάτι που ΘΑ αγοράσω για να γίνει ρεαλιστικότερο..

Υ.Γ.: Τη λατρεύω την οδήγηση, αλλά χαίρομαι που δε πιλοτάρω γρήγορο street όχημα, γιατί θα μπορούσε να με είχε συνεπάρει και να κατέλιγα σαν τον Εθνικό μας αηδό.

Στα πίσω καθίσματα μόνο κουνέλια χωράνε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...