Προς το περιεχόμενο

Nova - Κατάργηση νέου συμβολαίου με πέναλτι 230€ μετά από 16 μέρες τεχνικού προβλήματος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα! Είμαι περίπου 10 χρόνια πελάτης στην Nova και τέλειωσε το συμβόλαιο για μια 24αρα γραμμή που είχα. Με το που τελείωσε είπα να κάνω αναβάθμιση σε 100 άρα οπότε προχώρησα τηλεφωνικά σε συμβόλαιο 24 μηνών. Ξαφνικά μερικές μέρες μετά δεν είχα ιντερνέτ. Από εκείνη την μέρα κάθε φορά προσπαθώ να επικοινωνήσω μαζί τους και η απάντηση που παίρνω είναι κάθε φορά "είναι πρόβλημα του ΟΤΕ - σας έχουμε βάλει σε πρώτη προτεραιότητα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εντός της μέρας για να σας ενημερώσουμε" 

Ποτέ δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί μου οπότε σκέφτηκα να πάω σε κάποιον άλλον πάροχο. Το πρόβλημα είναι ότι από τότε που έκανα το τηλεφωνικό συμβόλαιο έχουν περάσει 14 μέρες και μου είπαν ότι για να ακυρωθεί το συμβόλαιο θα έχω πέναλτι 230€!!!!

Οπότε εκεί άρχισα να δω τι μπορώ να κάνω, μπήκα στον ΕΕΤΤ και θα ήθελα να ρωτήσω κάποιον αν έχει κάποια εμπειρία ή γνώση επι του θέματος στα παρακάτω (επισυνάπτω το φυλλάδιο του ΕΕΤΤ με ερωτήσεις και απαντήσεις του 29/02/2016 που έχει έως σήμερα στο site  )

  • Ο ΕΕΤΤ λέει: 
    Αναφορά σε κείμενο

    Η σύναψη σύμβασης τηλεφωνικά και γενικότερα «από απόσταση» είναι άκυρη υπέρ σας,
    εάν δεν λάβετε σε εύλογο χρόνο από την ημερομηνία σύναψής της (π.χ. από την τηλεφω-
    νική συνομιλία) αντίγραφο των όρων της, καθώς και το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης
    (βλ. και Ερ. 6).
    Δεσμεύεστε με την προσφορά που δεχθήκατε τηλεφωνικώς μόνον εφόσον την υπογράψετε ή
    στείλετε τη γραπτή συγκατάθεσή σας. Εάν αυτό δεν ισχύει, μπορείτε να διακόψετε τη συνεργα-
    σία αζημίως ενημερώνοντας εγγράφως την εταιρία.

    τελικά ισχύει και αν ναι γιατί τότε μου είπαν για το πέναλτι 230€; (δεν έλαβα ποτέ το συμβόλαιο) 

  • Δουλεύω remote ως προγραμματιστής και αυτό έχει προκαλέσει πρόβλημα στην δουλειά μου. Μπορώ να διεκδικήσω κάποια αποζημίωση για αυτό (θα έπρεπε να έχω κάποια συμβόλαιο για επιχείρηση; ) Υπάρχει κάποιος που το έχει διεκδικήσει και έχει βρεί το δίκιο του;

  • Έχει βρεθεί κάποιος άλλος σε παρόμοια θέση και έχει κάνει κάτι άλλο που να είχε αποτέλεσμα;

Σας ευχαριστώ

EETT (1)-compressed.pdf

Επεξ/σία από dimitristsouk
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικά μετά από 16 μέρες με σύνδεσαν. Γενικά απαράδεκτη εταιρία. Πολύ δύσκολος ο τρόπος επικοινωνίας που σε καμία περίπτωση δεν ακολουθούν τους κανονισμούς της ΕΕΤΤ. Έβγαλε σωστούς όλους τους φίλους μου που μου είπαν τι τραγικό λάθος έκανα που πήγα forthnet. Από την περιπέτειά μου είδα τα εξής για το Ελληνικό ιντερνετ και τον τρόπο λειτουργίας της αγοράς:

  • Απογοήτευση γιατί για την υποστήριξη του καταναλωτή ως προς τις τηλεπικοινωνίες  για μικροποσά που τους επιτρέπει όχι μόνο να σε αποζημιώνουν αλλά να σου ζητάνε και τα ρέστα. (κανένας για 50 -500€ δεν θα πάει να πληρώσει δικηγόρο και θα προχωρήσει σε νομικά εναντίον της  σε αντίθεση με μια εταιρία που έχει δικηγόρο που τον πληρώνει με τον μήνα και σε απειλεί και για 1€)
  • Την απαράδεκτη 12 ή 24 μήνη δέσμευση η οποία σε καθηλώνει σε μία μέτρια εταιρία εις βάρος του ανταγωνισμού. Θεωρώ ότι αν δεν επιτρέπονταν όλες οι εταιρίες θα είχαμε γενικά καλύτερη παροχή υπηρεσιών γιατί θα μπορούσαμε να αξιολογήσουμε όχι μόνο την τιμή αλλά όλο το πακέτο παροχής.
  • Μακριά από την Nova.  Σε περίπτωση που δεν μπορείτε (για οποιαδήποτε λόγο) χωρίς ίντερνετ πολλές μέρες, προτιμήστε αν όχι τον ΟΤΕ κάποια εταιρία που θα σας δώσει δεδομένα από το δίκτυο κινητής τηλεφωνίας της.
  • Πρέπει πάντα να ζητάει ο καταναλωτής το συμβόλαιο να το διαβάζει και να το αναφέρει στην διαδικασία της ηχογράφησης.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα , Δημήτρη αντιμετωπίζω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα , 

Είμαι χρόνια στην nova και αποφάσισα να αλλάξω γραμμή και πήγα απο 24 σε 50 . Μου στέλνουν το ρούτερ και μου λένε οτι στις 18 /12 πρόκειται να γίνει η ενεργοποίηση. Φτάνει η Παρασκευή (18/12) και μεχρι το μεσημέρι τιποτα , παιρνω τηλ μετα απο το 45λεπτο τηλεφώνημα μου λεει οτι εχουν μια βλαβη και οτι εντος 24ωρου θα ειναι ετοιμο .Ερχεται το Σαββατο απογευμα ξανα παιρνω μου λενε οτι τελικα εχει θεμα ο οτε και πρέπει να παει συνεργείο και οτι θα δευτέρα τρίτη θα είναι έτοιμο , εχει φτάσει τετάρτη και ειμαι ακομα χωρίς τηλέφωνο, και ιντερνετ

Σε περίπτωση που θα αποφασίσω να διακόψω την υπηρεσία απο την στιγμη που δν εχει ενεργοποιηθει ακομα θα μου χρεωσουν καποιο ποσο ;; 

ευχαριστω εκ των προτερων 

Επεξ/σία από pascuale14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασε το συμβόλαιο να δεις από πότε μετράνε οι 14 μέρες (από την αίτηση ή την ενεργοποίηση). Αν δεν έχει περάσει μπορείς αν και είναι πιθανό να σε χρεώσουν την ενεργοποίηση. Αν σου είπαν τις μαγικές λέξεις " εχει θέμα ο οτε" τότε μπορεί να περιμένεις 10 εργάσιμές... τουλάχιστον σε εμένα έτσι έγινε...

Καλό κουράγιο 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

απλα να ενημερωσω για το παρακατω γενικοτερα.

αυτην την στιγμη dslam σε kv έχει η wind o ote και η vodafone.

την αλλαγη σε vdsl την κανει ο οτε.

δηλαδη εχεις τωρα πχ forthnet 24 mbit  απο ιδιοκτυτο δικτυο και θες να πας σε 50ari vdsl που το Kv ειναι για παραδειγμα του οτε.

ειτε πας wind 50ari ειτε nova 50ari ειτε vodafone 50αρι και στις 3 περιπτωσεις η αλλαγη θα γίνει από τον οτε στο καφαο του ωστε να παρεις vdsl. ο παροχος δεν εχει προσβαση για να κανει την αλλαγη.ακομα και της vodafone να ειναι το Kv ο οτε θα κανει την αλλαγη από το καφαο ωστε να παρεις vdsl. οποτε καλως ή κακως αμα σκασει βλαβη θα περιμενεις τον οτε.

στην δικη μου περιπτωση ο οτε ειπε οτι θα με ενεργοποιησει πχ 15/12/2020 . στις 15/12/2020 εγραψε οτι με γυρισε στο kv και θα ειχα vdsl.στην πραξη δεν με ειχε γυρισει και συνεχιζα να παιζω απο το ιδιοκτητο δικτυο του παροχου μου.μετα απο βλαβη σε οτε το εφτιαξαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Ναι ξέρω ότι είναι θέμα του ΟΤΕ. Νομίζω ότι έχει 10 εργάσιμες περιθώριο για να το φτιάξει. 

Έχω δει ότι το κάνει στην 10η εργάσιμή και έχω ακούσει (Μη επίσημα) ότι αν είσαι πελάτης του ΟΤΕ έχεις άλλη προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση οπότε για επαγγελματίες είναι μονόδρομος για την ώρα.

Επίσης μερικές εταιρίες δίνουν δεδομένα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει με NOVA καθώς δεν έχει δικό της δίκτυο.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/01/2021 at 20:01, dimitristsouk said:

 

Ναι ξέρω ότι είναι θέμα του ΟΤΕ. Νομίζω ότι έχει 10 εργάσιμες περιθώριο για να το φτιάξει. 

Έχω δει ότι το κάνει στην 10η εργάσιμή και έχω ακούσει (Μη επίσημα) ότι αν είσαι πελάτης του ΟΤΕ έχεις άλλη προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση οπότε για επαγγελματίες είναι μονόδρομος για την ώρα.

Επίσης μερικές εταιρίες δίνουν δεδομένα μέχρι να λυθεί το πρόβλημα κάτι που δεν ισχύει με NOVA καθώς δεν έχει δικό της δίκτυο.  

ο οτε κανονικα ελεγε αρση σε 48 ωρες οσο θυμαμαι στις βλαβες. εχω δει και βλαβες να φτιαχνονται τσακ μπαμ εχω δει και βλαβες.......αστο καλυτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Eπισης εφοσον εισαι νεος πελατης εκανες απλα αναβαθμιση γραμμης οποτε δεν στελνουν νεο συμβολαιο αρκει η τηλεφωνικη συνομιλια/επιβεβαιωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...