fredd0 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Thresh είπε http://www.mindev.gov.gr/έρευνα-για-τα-ηλεκτρονικά-καταστήματ/ Από το ίδιο site που linkάρεις στο επόμενο σου post. "-Το 75% των ιστοσελίδων δεν παρέχει σαφή πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης. Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξει τη συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά, εφόσον συνήθως στα καταστήματα εμφανίζονται παρόμοια αγαθά ασυσκεύαστα. Ως εκ τούτου, η ζημία που προκαλείται στη συσκευασία απλώς για να ανοιχθεί δεν αποτελεί αιτία αποζημίωσης. Ωστόσο, οποιεσδήποτε προστατευτικές ταινίες που έχουν τοποθετηθεί στο προϊόν θα πρέπει να αφαιρούνται μόνο όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για τη δοκιμή του." εχει στα καταστηματα ανοιχτες καρτες γραφικων η καρτες γραφικων στα κουτια τους, διαλεγεις, πληρωνεις, πας σπιτι σου.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 18 minutes ago, fredd0 said: Ε ας μην ξαναγορασει Και ποσο σιγουρος εισαι οτι ειναι σωστη η δικη σου αναγνωση του νομου? Ποια άλλα προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης; Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ την ξεσφραγισε την καρτα η οχι? To εφόσον είναι σφραγισμένα και δεν έχουν αποσφραγιστεί είναι για τα προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, όχι για όλα τα προϊόντα ffs... Just now, fredd0 said: εχει στα καταστηματα ανοιχτες καρτες γραφικων η καρτες γραφικων στα κουτια τους, διαλεγεις, πληρωνεις, πας σπιτι σου. O νόμος δεν προβλεπει τέτοιες περιπτώσεις, γι' αυτό τις παίρνει κι αυτές η μπάλα μαζί πχ με τις τηλεοράσεις... 1
fredd0 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Thresh είπε To εφόσον είναι σφραγισμένα και δεν έχουν αποσφραγιστεί είναι για τα προϊόντα που μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, όχι για όλα τα προϊόντα ffs... οχου για ολα ειναι σας λεω ... Can I return an item I've bought online if I don't like it? YES. Once an item purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of: perishable goods sealed goods that cannot be returned once unsealed plane and train tickets, as well as concert tickets, hotel bookings, car rental reservations and catering services for specific dates https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Just now, fredd0 said: οχου για ολα ειναι σας λεω ... Can I return an item I've bought online if I don't like it? YES. Once an item purchased online is delivered, you have 14 days to decide whether or not to keep it. However, this right of withdrawal does not apply, among others, to purchases of: perishable goods sealed goods that cannot be returned once unsealed plane and train tickets, as well as concert tickets, hotel bookings, car rental reservations and catering services for specific dates https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_en.htm Το υπουργείο λέει αυτό που σου έγραψα, αυτό ισχύει Ελλάδα...
fredd0 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Μόλις τώρα, Thresh είπε Το υπουργείο λέει αυτό που σου έγραψα, αυτό ισχύει Ελλάδα... το υπουργειο λεει οτι λεει και η εε, απλα αντι να το βαλει σε bullet το εβαλε με κομματα. Εσεις αποφασισατε να το διαβασετε οπως σας συμφερει. Αμα θες σου φερνω και κειμενο απο την ευρωβουλη που λεει οτι το δικαιωμα υπαναχωρησης δεν ειναι 14 day free trial period. Σας ξαναματαλεω, οι αλυσιδες εχουν πολυ καλυτερους δικηγορους απο τα μελη του ΔΣΠΣΚ του ινσομνια, ξερουν πολυ καλα τι βαζουν και τι δε βαζουν στους ορους τους. 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 4 minutes ago, fredd0 said: το υπουργειο λεει οτι λεει και η εε, απλα αντι να το βαλει σε bullet το εβαλε με κομματα. Εσεις αποφασισατε να το διαβασετε οπως σας συμφερει. Αμα θες σου φερνω και κειμενο απο την ευρωβουλη που λεει οτι το δικαιωμα υπαναχωρησης δεν ειναι 14 day free trial period. Σας ξαναματαλεω, οι αλυσιδες εχουν πολυ καλυτερους δικηγορους απο τα μελη του ΔΣΠΣΚ του ινσομνια, ξερουν πολυ καλα τι βαζουν και τι δε βαζουν στους ορους τους. Αν αυτό που λέει η ΕΕ δεν έχει γίνει νόμος στην Ελλάδα, δεν ισχύει, γι' αυτό τρώμε και πρόστιμα. Δεν σημαίνει ότι επειδή υπάρχει κάποια οδηγία, αυτομάτως εφαρμόζεται/ισχύει και σε κάθε χώρα. Κατα τα άλλα, από την στιγμή που η έρευνα του υπουργείου λέει ότι ο αγοραστής πρέπει να έχει την δυνατότητα να ανοίξει την συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά, αυτό ισχύει. Κατα τα άλλα, το τελευταίο μου σχόλιο είναι. Ε ΡΕ AMAZON ΠΟΥ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΑΣΑΛΟΙΩΤΟ! 1
29gk Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 6 ώρες πριν, N3M3SiS είπε Και αυτο θα συνεχισουν να σου λενε και πολυ καλα κανουν. Απορια απο την αναγνωση ολης της συζητησης. Παραλαμβανω μια καρτα γραφικων, την οποια και εχω παραγγειλει εξ αποστασεως ( τηλεφωνικα, ηλεκτρονικα κτλ ), εχω πληρωσει και μολις την παραλαβω την αποσφραγιζω απο ζελατινες και ταινιες και ανοιγω το κουτι. Βλεπω τα περιεχομενα και ειτε μου αρεσουν, ειτε δεν μου αρεσουν, ειτε ειναι ολα σωστα ειτε καποια λειπουν, μπορω να την επιστρεψω στο καταστημα; Απαντω μονος μου πως βασει νομου ναι αν και μπορει να επιβαρυνθω restocking αμοιβες ή και ταχυδρομικα εξοδα. Εαν ομως παρω την καρτα γραφικων και την τοποθετησω στο κουτι μου και ανοιξω και το ρευμα και παιξω για 5 λεπτα, ισχυει το παραπανω δικαιωμα; Και που θα ξερει το καταστημα, ο Συνηγορος, ενας δικαστης, οποισδηποτε αλλος οτι οι συνδεσεις που εκανα ειναι οι σωστες ( υπαρχει φρασκο νημα εδω στο φορουμ στην ενοτητα hardware με λεξη κλειδι "καπνος" ), οτι το τροφοδοτικο μου ειναι σωστο ή οτι δεν περασε κακο ρευμα απο ups ή την ΔΕΗ; 1
fredd0 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 22 λεπτά πριν, 29gk είπε Απορια απο την αναγνωση ολης της συζητησης. Παραλαμβανω μια καρτα γραφικων, την οποια και εχω παραγγειλει εξ αποστασεως ( τηλεφωνικα, ηλεκτρονικα κτλ ), εχω πληρωσει και μολις την παραλαβω την αποσφραγιζω απο ζελατινες και ταινιες και ανοιγω το κουτι. Βλεπω τα περιεχομενα και ειτε μου αρεσουν, ειτε δεν μου αρεσουν, ειτε ειναι ολα σωστα ειτε καποια λειπουν, μπορω να την επιστρεψω στο καταστημα; Απαντω μονος μου πως βασει νομου ναι αν και μπορει να επιβαρυνθω restocking αμοιβες ή και ταχυδρομικα εξοδα. Εαν ομως παρω την καρτα γραφικων και την τοποθετησω στο κουτι μου και ανοιξω και το ρευμα και παιξω για 5 λεπτα, ισχυει το παραπανω δικαιωμα; Και που θα ξερει το καταστημα, ο Συνηγορος, ενας δικαστης, οποισδηποτε αλλος οτι οι συνδεσεις που εκανα ειναι οι σωστες ( υπαρχει φρασκο νημα εδω στο φορουμ στην ενοτητα hardware με λεξη κλειδι "καπνος" ), οτι το τροφοδοτικο μου ειναι σωστο ή οτι δεν περασε κακο ρευμα απο ups ή την ΔΕΗ; αν σ'ενδιαφερει να διαβασεις https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/crd_guidance_el_updated.pdf ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απ οτι επιδερμικα το παρουσιαζουν εδω ... εχω δικαιωμα τελος. Εδω, επιδερμικα, σου λεει α για να προσδιορισεις τη φυση τα χαρακτηριστικα και η λειτουργια σημαινει οτι μπορεις να το ανοιξεις. Αμ δε. "Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα" εκτος αν νομιζεις οτι πας Πλαισιο, ανοιγεις ολες τις καρτες γραφικων, παιρνεις μια απο τις 20 που ανοιξες, πληρωνεις και φευγεις 1
Dante80 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) @fredd0, σου το γράφω υπευθύνως, δεν το' χεις. Μην επιμένεις σε αυτό το θέμα. Ειδικά στην περίπτωση που έχουμε σήμερα, με το click away. Και ναι έχω ρωτήσει δικηγόρο...βασικά έχω επιστρέψει με υπαναχώρηση ολόκληρη τηλεόραση, συγκεκριμένα από τον Κωτσόβολο, μετά από διαμάχη με αυτούς. Το 2018. Στο ξαναγράφω, υπάρχουν δικαστήρια για αυτό το θέμα. Δεν είναι ζήτημα γνώμης. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2020 από Dante80 1
29gk Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 18 λεπτά πριν, fredd0 είπε αν σ'ενδιαφερει να διαβασεις https://ec.europa.eu/info/sites/info/files/crd_guidance_el_updated.pdf ειναι πολυ πιο πολυπλοκο απ οτι επιδερμικα το παρουσιαζουν εδω ... εχω δικαιωμα τελος. Εδω, επιδερμικα, σου λεει α για να προσδιορισεις τη φυση τα χαρακτηριστικα και η λειτουργια σημαινει οτι μπορεις να το ανοιξεις. Αμ δε. "Προκειμένου να προσδιοριστούν η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία των αγαθών, ο καταναλωτής θα πρέπει να τα χειρίζεται και να τα εξετάζει με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο θα του επιτρεπόταν να το πράξει σε κάποιο κατάστημα" εκτος αν νομιζεις οτι πας Πλαισιο, ανοιγεις ολες τις καρτες γραφικων, παιρνεις μια απο τις 20 που ανοιξες, πληρωνεις και φευγεις Δεν σε καταλαβαινω. Ξαναρωτω λοιπον για μια πιο ξεκαθαρη απαντηση. Επιστρεφω ενα προιον με την αρχικη συσκευασια του και τα τυχον παρελκομενα του αλλα αμεταχειριστο. Δικαιουμαι; Ειναι παρανομη τυχον χρεωση επιστροφης ακριβως επειδη ανοιξα την συσκευασια; Ειναι παρανομο το αιτημα για την επιβαρυνση ΜΟΥ των ταχυδρομικων εξοδων; Παρακαλω για συντομες απαντησεις, εαν υπαρχουν, και οχι για παραπομπες. Στη συνεχεια, ενα προιον, μια καρτα γραφικων μπηκε σε ενα συστημα, δουλευτηκε και ζητειται επιστροφη. Πως μπορει να διαπιστωθει, απο ποιον, με ποιο κοστος και με ποιου την επιβαρυνση ολης της διαδικασιας οτι η καρτα ειναι 100% αψογη οπως οταν αγοραστηκε; Και ποια η επιπτωση ολων των παραπανω στην ενδεχομενη παροχη DOA; Αλλα παραδειγματα. Ενα πιστολι βαφης που χρησιμοποιηθκε και περασε μπογια απο το σωμα, τα μπεκ κτλ, μπορει να επιστραφει; Μια καφετιερα οπου χρησιμοποιηθηκε για εναν πολυ "ισχυρο" καφε; Μια ηλεκτρικη κουζινα οπου ψηθηκε πλαστικο; Παρακαλω και παλι για συντομες απαντησεις, οχι παραπομπες οπως και για διευκρινησεις σε οτι αφορα τις συνεπειες για τα καταστηματα, τον αρχικο αγοραστη, τους επομενους οπως και για τις απαιτουμενες διαδικασιες ελεγχου της καλης λειτουργιας, τα κοστη, τους χρονους κτλ 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Έχουν ξαναγίνει τέτοιες συζητησεις, θυμάμαι και το thread που είχε ανοίξει από μια χρήστρια με τον nescafe των 30 ευρώ που τον άνοιξε και μετά τον επέστρεψε πίσω και γκρίνιαζε στον υπάλληλο επειδή της έλεγε ότι είναι ανοιγμένος. Ο νόμος που υπάρχει με τις επιστροφές θεσπίστηκε για να προστατευει μόνο τον πελάτη και όχι το κατάστημα, έτσι λοιπόν το κάθε κατάστημα πρέπει να δέχεται ένα προϊόν ανοιγμένο μη ελαττωματικό επειδή κάτι δεν άρεσε στον πελάτη, η μόνη εναλλακτική μετα είναι να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο η refurbished, το μαγαζί έχει αυτόματα χασούρα από αυτό το φαινόμενο. Τον πελάτη δεν τον νοιάζει γιατί έτσι λέει ο νόμος κτλ. Μετά διαμαρτυρονται κάποιοι που αγοράζουν καινούργια προϊόντα και είναι ανοιγμένα η φαίνονται χρησιμοποιημενα. Εγώ αν είχα μαγαζί και έπρεπε να αντιμετωπίσω αυτή την κατάσταση δύο πράγματα θα έκανα, θα κοιτούσα να ελέγξω και να επανασυσκευασω το προϊόν άριστα ώστε να μην φαίνεται ότι ανοιχτηκε και θα το επαναπροωθησω ως καινούργιο, θα μετακυλουσα την χασούρα στις τιμές των υπολοίπων προϊόντων. Τα παραπάνω πρέπει να συμβαίνει ήδη στα μαγαζιά. Επισης, αν και δεν είμαι μέσα στον χώρο για να γνωρίζω, οι αρνητικές κριτικές δεν νομίζω ότι δρουν αρνητικά δεδομένου ότι σχεδόν όλα τα μαγαζιά έχουν τέτοιες κριτικές και άτομα που είτε κράζουν είτε αναφέρουν περιστατικά πιο προσεγμένα που φαίνονται αληθοφανή, αλλά αυτό που μετράει πραγματικά στα μαγαζιά φαίνεται ότι είναι αλλοι παράμετροι πλέον, γκάμα προϊόντων, τιμή προϊόντων, δόσεις, μεταφορικά και άλλα θέματα. Κριτική μπορεί να αφήσει ο πελάτης, παρόλα αυτά, αοριστες και κακεντρεχείς κριτικές του στυλ αυτό είναι μουφα, πουλάνε ανοιγμένες συσκευασίες χαλασμένα, κλέφτες κτλ ενδέχεται να προκαλέσουν την αντίδραση του μαγαζιού με μηνύσεις ασχέτως του ποιος έχει δίκιο, οπότε, ας μην νομίζουν ορισμένοι ότι με μια κριτική στο ίντερνετ θα κάνεις την μούρη του μαγαζιού κρέας.
N3M3SiS Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 59 λεπτά πριν, 29gk είπε Δεν σε καταλαβαινω. Ξαναρωτω λοιπον για μια πιο ξεκαθαρη απαντηση. Επιστρεφω ενα προιον με την αρχικη συσκευασια του και τα τυχον παρελκομενα του αλλα αμεταχειριστο. Δικαιουμαι; Ειναι παρανομη τυχον χρεωση επιστροφης ακριβως επειδη ανοιξα την συσκευασια; Ειναι παρανομο το αιτημα για την επιβαρυνση ΜΟΥ των ταχυδρομικων εξοδων; Παρακαλω για συντομες απαντησεις, εαν υπαρχουν, και οχι για παραπομπες. Στη συνεχεια, ενα προιον, μια καρτα γραφικων μπηκε σε ενα συστημα, δουλευτηκε και ζητειται επιστροφη. Πως μπορει να διαπιστωθει, απο ποιον, με ποιο κοστος και με ποιου την επιβαρυνση ολης της διαδικασιας οτι η καρτα ειναι 100% αψογη οπως οταν αγοραστηκε; Και ποια η επιπτωση ολων των παραπανω στην ενδεχομενη παροχη DOA; Αλλα παραδειγματα. Ενα πιστολι βαφης που χρησιμοποιηθκε και περασε μπογια απο το σωμα, τα μπεκ κτλ, μπορει να επιστραφει; Μια καφετιερα οπου χρησιμοποιηθηκε για εναν πολυ "ισχυρο" καφε; Μια ηλεκτρικη κουζινα οπου ψηθηκε πλαστικο; Παρακαλω και παλι για συντομες απαντησεις, οχι παραπομπες οπως και για διευκρινησεις σε οτι αφορα τις συνεπειες για τα καταστηματα, τον αρχικο αγοραστη, τους επομενους οπως και για τις απαιτουμενες διαδικασιες ελεγχου της καλης λειτουργιας, τα κοστη, τους χρονους κτλ Ακριβως αυτο. Φυσικα και εχει καθε δικαιωμα το καταστημα και οποιοδηποτε καταστημα να σου αρνηθει στην επιστροφη εντος 14 ημερων απο ανοιγμενο και χρησιμοποιημενο προιον. Να ειμαστε και καπου λογικοι. Αγοραζω παπουτσια, τα φοραω, τα επιστρεφω. Αγοραζω μια RTX 3090, την χρησιμοποιω, την κανω overclock, της παταω Liquid Nitrogen, ανεβαζω τα bench μου, μετα απο 10 μερες την ξανακλεινω και την επιστεφω. Καλα ουτε καν. Εχετε μπερδεψει το δικαιωμα υπαναχωρησης νομιζω. Δεν σημαινει ανοιγω το προιον, το χρησιμοποιω και το επιστρεφω. Κανεις δεν θα το δεχτει αυτο και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ. Σημαινει μετανιωσα την αγορα μου και πολυ καλα εκανα και επιστρεφω το προιον, οπως το παρελαβα, ΣΦΡΑΓΙΣΜΕΝΟ. Αντε καντε το αυτο στην VW αφου ειστε τοσο σιγουροι. Αγοραστε αμαξι και πηγαινετε το μετα απο 2 βδομαδες πισω και ζητηστε επιστροφη χρηματων. Για σοβαρευτειτε.. 4 1
Dante80 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 35 λεπτά πριν, Βασίλης_29 είπε Έχουν ξαναγίνει τέτοιες συζητησεις, θυμάμαι και το thread που είχε ανοίξει από μια χρήστρια με τον nescafe των 30 ευρώ που τον άνοιξε και μετά τον επέστρεψε πίσω και γκρίνιαζε στον υπάλληλο επειδή της έλεγε ότι είναι ανοιγμένος. Ο νόμος που υπάρχει με τις επιστροφές θεσπίστηκε για να προστατευει μόνο τον πελάτη και όχι το κατάστημα, έτσι λοιπόν το κάθε κατάστημα πρέπει να δέχεται ένα προϊόν ανοιγμένο μη ελαττωματικό επειδή κάτι δεν άρεσε στον πελάτη, η μόνη εναλλακτική μετα είναι να το πουλήσει ως μεταχειρισμένο η refurbished, το μαγαζί έχει αυτόματα χασούρα από αυτό το φαινόμενο. Τον πελάτη δεν τον νοιάζει γιατί έτσι λέει ο νόμος κτλ. Μετά διαμαρτυρονται κάποιοι που αγοράζουν καινούργια προϊόντα και είναι ανοιγμένα η φαίνονται χρησιμοποιημενα. Εγώ αν είχα μαγαζί και έπρεπε να αντιμετωπίσω αυτή την κατάσταση δύο πράγματα θα έκανα, θα κοιτούσα να ελέγξω και να επανασυσκευασω το προϊόν άριστα ώστε να μην φαίνεται ότι ανοιχτηκε και θα το επαναπροωθησω ως καινούργιο, θα μετακυλουσα την χασούρα στις τιμές των υπολοίπων προϊόντων. Τα παραπάνω πρέπει να συμβαίνει ήδη στα μαγαζιά. Επισης, αν και δεν είμαι μέσα στον χώρο για να γνωρίζω, οι αρνητικές κριτικές δεν νομίζω ότι δρουν αρνητικά δεδομένου ότι σχεδόν όλα τα μαγαζιά έχουν τέτοιες κριτικές και άτομα που είτε κράζουν είτε αναφέρουν περιστατικά πιο προσεγμένα που φαίνονται αληθοφανή, αλλά αυτό που μετράει πραγματικά στα μαγαζιά φαίνεται ότι είναι αλλοι παράμετροι πλέον, γκάμα προϊόντων, τιμή προϊόντων, δόσεις, μεταφορικά και άλλα θέματα. Κριτική μπορεί να αφήσει ο πελάτης, παρόλα αυτά, αοριστες και κακεντρεχείς κριτικές του στυλ αυτό είναι μουφα, πουλάνε ανοιγμένες συσκευασίες χαλασμένα, κλέφτες κτλ ενδέχεται να προκαλέσουν την αντίδραση του μαγαζιού με μηνύσεις ασχέτως του ποιος έχει δίκιο, οπότε, ας μην νομίζουν ορισμένοι ότι με μια κριτική στο ίντερνετ θα κάνεις την μούρη του μαγαζιού κρέας. Κάτι που έχω δει να δουλεύει κατά κόρον στο εξωτερικό (μου έχει τύχει και περίπτωση αγοράς προσωπικά), είναι το restocking fee. Δλδ σε περίπτωση υπαναχώρησης να υπάρχει ρήτρα επανα-συσκευασίας. Στην περίπτωση που μου είχε τύχει εξωτερικό (σκάλα) το restocking fee ήταν στα 5% της αξίας κτήσης. Με αυτόν τον τρόπο - και σε συνδυασμό με έναν επίσημο αντιπρόσωπο-εισαγωγέα της προκοπής που βοηθάει τον λιανέμπορο - οι εταιρίες έχουν την δυνατότητα να επαναπροωθήσουν σωστά τα προϊόντα στην αγορά (χωρίς να χρειαστεί να φάνε το κόστος, ή να πουλήσουν σε μειωμένη τιμή), ενώ επίσης γλυτώνουν και την περίπτωση των beta testers (δλδ ατόμων που μπορούν και θέλουν να αλλάζουν γνώμη αβίαστα). Με άλλα λόγια, λόγου της ρήτρας υπαναχώρηση θα κάνουν αυτοί που πράγματι έκαναν λάθος. Φυσικά, υπαναχώρηση με πλήρη και άρτια - σφραγισμένη ή δυνάμενη σφράγισης συσκευασία σημαίνει μηδενικό restocking fee. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2020 από Dante80 2
29gk Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 22 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Kαι μια απαραιτητη θεωρω, διευκρινιση. Restocking fee ή Αμοιβη επιστροφης στα ελληνικα, σημαινει ανοιγμενη μεν συσκευασια αλλα οπωσδηποτε πληρης και με ΑΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΤΟ το προιον. Απατητα παπουτσια, οχι "δοκιμασμενο" μελανι, ρουχο με τα ταμπελακια του ( που θα εμποδιζουν να φορεθει στον δρομο ), μηδενικα χιλιομετρα στο κοντερ και παει λεγοντας. Και παντα για τις αγορες απο αποσταση οπου ευλογα καποιος δεν μπορει να σχηματισει πληρη και ισως κι επαρκη εικονα. Ακομα κι αν αυτη αφορα αισθητικα και προσωπικα γουστα σε ενα προιον που καλυπτει παρολα αυτα τις τεχνικες απαιτησεις του. Επεξ/σία 22 Δεκεμβρίου 2020 από 29gk 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις