Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

"Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας."

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Όπως καταλαβαίνεις τα πάντα είναι θέμα ερμηνείας. To click away θεωρείται αγορά σε κατάστημα ή όχι; 

  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, fever25 είπε

"Αντίθετα, αν αγοράσετε προϊόντα σε κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, πολλά καταστήματα παρέχουν οικειοθελώς στους καταναλωτές το δικαίωμα επιστροφής ή αλλαγής προϊόντων εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν την απόδειξη. Δείτε την απόδειξη ή ενημερωθείτε για την πολιτική επιστροφών που εφαρμόζει το κατάστημα όπου πραγματοποιήσατε τις αγορές σας."

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm

Όπως καταλαβαίνεις τα πάντα είναι θέμα ερμηνείας. To click away θεωρείται αγορά σε κατάστημα ή όχι; 

εαν ηθελε το καταστημα θα το εκανε, σεβομαι τον νομο τους.

χασαν 2κ απο εμενα τουλαχιστον - παω πλαισιο or amazon

click away- το λεει και μονο του...confusing haha 

  • Super Moderators
Δημοσ.
4 minutes ago, fever25 said:

. To click away θεωρείται αγορά σε κατάστημα ή όχι; 

Όχι, εξ' αποστάσεως είναι η αγορά. Δεν επιτρέπεται καν να μπεις στο κατάστημα.

  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, APPLEGEEK είπε

εαν ηθελε το καταστημα θα το εκανε, σεβομαι τον νομο τους.

χασαν 2κ απο εμενα τουλαχιστον - παω πλαισιο or amazon

click away- το λεει και μονο του...confusing haha 

η εχασαν το δικαιωμα να τους φεσωσεις αλλα 2 χιλιαρικα, ξαναλαζοντας γνωμη ...

το 14 μερες επιστροφη βγηκε για να μπορεις να αγορασεις ενα tshirt που μοιαζει μπλε στη φωτο του καστηματος, και αν σου ρθει κι ειναι πιο πρασινο απο μπλε να μπορεις να το γυριζεις. Δε βγηκε για να φορεσεις το tshirt 13 μερες, να το πλυνεις 2-3 φορες και να απαιτεις να το παρει πισω το καταστημα.

Και με δεδομενο οτι παρα πολλες, και ελληνικες και διεθνεις αλυσιδες, εχουν ορο οτι αποδεχονται επιστροφες ΜΟΝΟ σε σφραγισμενα προιοντα θεωρω οτι υπαρχει δεδικασμενο πανω στο οποιο πατανε. Νο οφενς στους δικηγορους του ινσομνια που κανουν αριστο κοπυ πειστ.

Επεξ/σία από fredd0
  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, fever25 είπε

Ο πελάτης δεν έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Τί νοοτροπία είναι αυτή;

Ο πελάτης έχει δίκιο, μόνο όταν έχει πράγματι δίκιο.  

Το απόφθεγμα "ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο" βγήκε για τις περιπτώσεις που εσύ (ή ο καταστηματάρχης μάλλον) πιστεύει πως ο πελάτης ΔΕΝ ΕΧΕΙ δίκιο. Είναι γνωμικό επαγγελματικής συμπεριφοράς και όχι κυριολεξίας. Για να μην πάμε στους Ιάπωνες, που το έχουν σαν "ο πελάτης είναι ΘΕΟΣ" - okyakusama wa kamisama desu.

Αλλά και στην περίπτωση που μιλάμε, η κυριολεξία είναι με τον πελάτη. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ το προϊόν και ο νόμος του δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης (σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων, δεν μιλάμε για t-shirt, αναλώσιμα ή προϊόντα με υγειονομικό ενδιαφέρον).

Η επιχείρηση που αρνείται, είναι και παράνομη και ηθικά φάουλ. Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση ο OP δεν θα έπαιρνε τα λεφτά πίσω, αλλά θα πλήρωνε και άλλα. Οπότε, τώρα η επιχείρηση (δλδ το σκρουτζομάγαζο, γιαυτό μιλάμε τώρα) θα πληρώσει την κάρτα, θα φάει αρνητική κριτική και θα έχει και τον OP να διαλαλεί σε όποιον μιλάει Ελληνικά πως "είναι μούφα το μαγαζί, να πάτε αλλού".

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Το απόφθεγμα "ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο" βγήκε για τις περιπτώσεις που εσύ (ή ο καταστηματάρχης μάλλον) πιστεύει πως ο πελάτης ΔΕΝ ΕΧΕΙ δίκιο. Είναι γνωμικό επαγγελματικής συμπεριφοράς και όχι κυριολεξίας. Για να μην πάμε στους Ιάπωνες, που το έχουν σαν "ο πελάτης είναι ΘΕΟΣ" - okyakusama wa kamisama desu.

Αλλά και στην περίπτωση που μιλάμε, η κυριολεξία είναι με τον πελάτη. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ το προϊόν και ο νόμος του δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης (σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων, δεν μιλάμε για t-shirt, αναλώσιμα ή προϊόντα με υγειονομικό ενδιαφέρον).

Η επιχείρηση που αρνείται, είναι και παράνομη και ηθικά φάουλ. Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση ο OP δεν θα έπαιρνε τα λεφτά πίσω, αλλά θα πλήρωνε και άλλα. Οπότε, τώρα η επιχείρηση (δλδ το σκρουτζομάγαζο, γιαυτό μιλάμε τώρα) θα πληρώσει την κάρτα, θα φάει αρνητική κριτική και θα έχει και τον OP να διαλαλεί σε όποιον μιλάει Ελληνικά πως "είναι μούφα το μαγαζί, να πάτε αλλού".

ειναι μεγαλο Καταστημα αλλα δεν θα πω ονομα, θα δωσω μια αξιολογιση "σωστη" και οπως ειναι τα πραγματα..

my trust was my weakness 

amazon - plaisio - caseking 

Επεξ/σία από APPLEGEEK
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Το απόφθεγμα "ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο" βγήκε για τις περιπτώσεις που εσύ (ή ο καταστηματάρχης μάλλον) πιστεύει πως ο πελάτης ΔΕΝ ΕΧΕΙ δίκιο. Είναι γνωμικό επαγγελματικής συμπεριφοράς και όχι κυριολεξίας. Για να μην πάμε στους Ιάπωνες, που το έχουν σαν "ο πελάτης είναι ΘΕΟΣ" - okyakusama wa kamisama desu.

Αλλά και στην περίπτωση που μιλάμε, η κυριολεξία είναι με τον πελάτη. ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ το προϊόν και ο νόμος του δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης (σε αυτήν την κατηγορία προϊόντων, δεν μιλάμε για t-shirt, αναλώσιμα ή προϊόντα με υγειονομικό ενδιαφέρον).

Η επιχείρηση που αρνείται, είναι και παράνομη και ηθικά φάουλ. Γιατί στην συγκεκριμένη περίπτωση ο OP δεν θα έπαιρνε τα λεφτά πίσω, αλλά θα πλήρωνε και άλλα. Οπότε, τώρα η επιχείρηση (δλδ το σκρουτζομάγαζο, γιαυτό μιλάμε τώρα) θα πληρώσει την κάρτα, θα φάει αρνητική κριτική και θα έχει και τον OP να διαλαλεί σε όποιον μιλάει Ελληνικά πως "είναι μούφα το μαγαζί, να πάτε αλλού".

Και γω σου λεω οτι την πηρε απο Κωτσο,  ο οποιος στην πολιτικη επιστροφων του λεει :

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Και γραφει στα φρυδια του την αρνητικη κριτικη

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, fredd0 είπε

Και γω σου λεω οτι την πηρε απο Κωτσο,  ο οποιος στην πολιτικη επιστροφων του λεει :

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Και γραφει στα φρυδια του την αρνητικη κριτικη

Και δεν αλλάζει απολύτως τίποτα από αυτό που έγραψα. Απλά θα τον κυνηγήσει τον Κώτσο - πάλι - ο συνήγορος του καταναλωτή. Και ο πελάτης δεν θα ξανα-γοράσει Κωτσόβολο, και θα στείλει και όποιον ξέρει αλλού.

 

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Και δεν αλλάζει απολύτως τίποτα από αυτό που έγραψα. Απλά θα τον κυνηγήσει τον Κώτσο - πάλι - ο συνήγορος του καταναλωτή. Και ο πελάτης δεν θα ξανα-γοράσει Κωτσόβολο, και θα στείλει και όποιον ξέρει αλλού.

 

Ε ας μην ξαναγορασει

Και ποσο σιγουρος εισαι οτι ειναι σωστη η δικη σου αναγνωση του νομου?

 Ποια άλλα προϊόντα εξαιρούνται από το δικαίωμα υπαναχώρησης;

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται, μεταξύ άλλων, τα προϊόντα που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή, τα προϊόντα τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, τα προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, εφόσον είναι σφραγισμένα και έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, καθώς και προϊόντα τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία. 

http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/

την ξεσφραγισε την καρτα η οχι?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

H ανάγνωση του νόμου από μένα είναι μασίφ, και μάλιστα με προσωπικά βιώματα. Το σημείο που boldάρεις αφορά την ακριβώς προηγούμενη πρόταση πριν το κόμμα.

Δεν είναι ζήτημα γνώμης, άποψης ή ερμηνείας αυτό που γράφω btw. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα, ψάξε, υπάρχουν και δικαστήρια για αυτό!

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Dante80 είπε

H ανάγνωση του νόμου από μένα είναι μασίφ, και μάλιστα με προσωπικά βιώματα. Το σημείο που boldάρεις αφορά την ακριβώς προηγούμενη πρόταση πριν το κόμμα.

Δεν είναι ζήτημα γνώμης, άποψης ή ερμηνείας αυτό που γράφω btw.

Λαθος, βρες δικηγορο και ρωτα τον. Ακριβως σε αυτη την προταση πατανε ολοι και εχουν πολιτικη υπαναχωρησης που απαγορευει ανοιγμενα προιοντα. Απο τον Κωτσο μεχρι το Νοτος.

 ειναι ΕΠΙΛΟΓΗ του καταστηματος να το δεχτει, υποχρεωμενο δεν ειναι. Yποχρεωμενο ειναι μονο αν το κουτι ειναι ακριβως οπως στο εδωσε. Και ΑΝ θελει μπορει να δεχτει ανοιγμενο προιον, αφου σε χρεωσει την απωλεια αξιας του απο τη χρηση που του εκανες. Restocking Fee το λενε εξω.

Οπως και αν αγοραζες στο καταστημα καρτα γραφικων, δεν επαιζε να φερεις το pc να την εγκαταστησεις, να παιξεις 2-3 ωρες κι αν σου κανει να την πληρωσεις. Το κουτι θα εβλεπες.

 

ΥΓ η προσωπικη σου εμπειρια μπορει να αφορα προιοντα ευτελους αξιας. Εδω ο φιλος θελει να φεσωσει τον εμπορο μια εξακοσουμπα. 

Επεξ/σία από fredd0
  • Like 3
Δημοσ.

 

Ναι ναι,το καταστημα ειναι που φταιει και ο ''κακομοιρος'' ο πελατης που ''δεν γνωριζε'' τι αγοραζε ηλεκτρονικα και θελει να παρει κατι αλλο.......

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, fredd0 said:

Και γω σου λεω οτι την πηρε απο Κωτσο,  ο οποιος στην πολιτικη επιστροφων του λεει :

Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.

Και γραφει στα φρυδια του την αρνητικη κριτικη

http://www.mindev.gov.gr/έρευνα-για-τα-ηλεκτρονικά-καταστήματ/

Από το ίδιο site που linkάρεις στο επόμενο σου post.

"-Το 75% των ιστοσελίδων δεν παρέχει σαφή πληροφόρηση των καταναλωτών σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης.

Ο καταναλωτής θα πρέπει να είναι σε θέση να ανοίξει τη συσκευασία για να αποκτήσει πρόσβαση στα αγαθά, εφόσον συνήθως στα καταστήματα εμφανίζονται παρόμοια αγαθά ασυσκεύαστα. Ως εκ τούτου, η ζημία που προκαλείται στη συσκευασία απλώς για να ανοιχθεί δεν αποτελεί αιτία αποζημίωσης. Ωστόσο, οποιεσδήποτε προστατευτικές ταινίες που έχουν τοποθετηθεί στο προϊόν θα πρέπει να αφαιρούνται μόνο όταν αυτό είναι απολύτως αναγκαίο για τη δοκιμή του."

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...