Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Μόλις τώρα, mihanikos1 είπε

Δεν σου είπα να μην την επιστρέψεις, σου είπα αν η καινούργια που θα πας να πάρεις είναι ανοιγμένη θα την αγοράσεις; Ερώτηση σε απλά ελληνικά είναι.

δεν με αφορα, ο νομος οτι λεει φιλε μου σορρυ.

  • Like 1
  • Sad 1
  • Απαντ. 108
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, APPLEGEEK είπε

δεν με αφορα, ο νομος οτι λεει φιλε μου σορρυ.

Άσε θα απαντήσω μόνος μου γιατί μάλλον στο πληκτρολόγιο υπάρχει κάποιος κατά πολύ ανήλικος.

Δεν θα την αγοράσεις γιατί πολύ απλά θα πεις ότι μπορεί να είναι καμμένη, χαλασμένη κλπ και ότι εσύ πληρώνεις για καινούργια. Αλλά ταυτόχρονα θες να χρεώσεις στο μαγαζί την δικιά σου μαλακια επειδή δεν ήξερες τι θες να αγοράσεις. Και βγαίνουμε μετά όλοι και κράζουμε τα μεγάλα μαγαζιά για την συμπεριφορά τους απέναντι στους πελάτες, με ανοιγμένα προϊόντα, με υπερτιμολογιση κλπ. Άντε να σε δω τι θα κάνεις όταν σου απαντήσει το κατάστημα ότι στους όρους που δέχτηκες κατά την αγορά είναι ότι έχεις δικαίωμα επιστροφής μόνο εάν δεν έχεις ανοίξει την συσκευασία. Καλά ξεμπερδεματα και καλές γιορτές.

  • Like 10
  • Thanks 2
  • Sad 2
Δημοσ.

σε μεγάλο και γνωστο κατάστημα στις ερωτήσεις λέει

 Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, berny είπε

σε μεγάλο και γνωστο κατάστημα στις ερωτήσεις λέει

 Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν;

Στην περίπτωση που δε σας κάνει, μπορείτε να το αλλάξετε μέσα σε 20 ημέρες (με την πλήρη συσκευασία του), αναλαμβάνοντας το κόστος της μεταφοράς του σε κάποιο κατάστημα

ναι δεν ειναι απο της αλυσιδες της μεγαλες. θα βρουμε λυση, στην χειροτερη δεν ψωνιζω ξανα απο εκει.

 

το καθε κασταστημα εχει τα δικια του . 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, APPLEGEEK είπε

ναι δεν ειναι απο της αλυσιδες της μεγαλες. θα βρουμε λυση, στην χειροτερη δεν ψωνιζω ξανα απο εκει.

το καθε κασταστημα εχει τα δικια του . 

Η πολιτική του καταστήματος δεν μπορεί να αντιβαίνει στην ισχύουσα νομοθεσία.

Ο νόμος είναι σαφής, αν αγοράσεις κάτι και δεις πως δεν καλύπτει τις ανάγκες σου, μπορείς να το επιστρέψεις εντός 14 ημερών και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου. Προφανώς και αν δεν ανοιχτεί η συσκευασία δεν θα είναι ο καταναλωτής σε θέση να γνωρίζει αν το προϊόν του κάνει ή όχι, επομένως πολιτικές τύπου "να είναι σφραγισμένο" δεν αποτελούν αιτία για άρνηση επιστροφής. Αν είχε"πολιτική" το κατάστημα πως όποιος επιστρέφει προϊόν θα τρώει ξύλο, θα έπρεπε να συμμορφωθείς;

Πίστεψέ με, όταν ξεκίνησε την επιχείρηση ο καταστηματάρχης είχε πλήρη επίγνωση πως θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες νόμους προστασίας καταναλωτή, και δεν είναι δικό σου πρόβλημα ως καταναλωτής τι θα κάνει την ανοιγμένη κάρτα που θα παραλάβει (μπορεί να την βάλει σε PC για πώληση, μπορεί να την βάλει σε stock house σε χαμηλότερη τιμή, αλλά δεν σε αφορά).

  • Confused 1
  • Sad 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, Narayan είπε

Η πολιτική του καταστήματος δεν μπορεί να αντιβαίνει στην ισχύουσα νομοθεσία.

Ο νόμος είναι σαφής, αν αγοράσεις κάτι και δεις πως δεν καλύπτει τις ανάγκες σου, μπορείς να το επιστρέψεις εντός 14 ημερών και να πάρεις πίσω τα χρήματά σου. Προφανώς και αν δεν ανοιχτεί η συσκευασία δεν θα είναι ο καταναλωτής σε θέση να γνωρίζει αν το προϊόν του κάνει ή όχι, επομένως πολιτικές τύπου "να είναι σφραγισμένο" δεν αποτελούν αιτία για άρνηση επιστροφής. Αν είχε"πολιτική" το κατάστημα πως όποιος επιστρέφει προϊόν θα τρώει ξύλο, θα έπρεπε να συμμορφωθείς;

Πίστεψέ με, όταν ξεκίνησε την επιχείρηση ο καταστηματάρχης είχε πλήρη επίγνωση πως θα πρέπει να συμμορφωθεί με τους ισχύοντες νόμους προστασίας καταναλωτή, και δεν είναι δικό σου πρόβλημα ως καταναλωτής τι θα κάνει την ανοιγμένη κάρτα που θα παραλάβει (μπορεί να την βάλει σε PC για πώληση, μπορεί να την βάλει σε stock house σε χαμηλότερη τιμή, αλλά δεν σε αφορά).

good approach thank you :)

 

δεν δεχεται ομως τι κανουμε τωρα? τιποτα - χασαν πελατη που θα εδινα για την 3080 -1100ευρω, μετα γιαCPU κτλ

τωρα θα παω πλαισιο

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, APPLEGEEK είπε

good approach thank you :)

 

δεν δεχεται ομως τι κανουμε τωρα? τιποτα - χασαν πελατη που θα εδινα για την 3080 -1100ευρω, μετα γιαCPU κτλ

τωρα θα παω πλαισιο

Μεταξύ μας, υπάρχουν ορισμένοι τύποι πελατών που είναι προς το συμφέρον της εταιρείας να "χαθούν". 

  • Like 12
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, fever25 είπε

Μεταξύ μας, υπάρχουν ορισμένοι τύποι πελατών που είναι προς το συμφέρον της εταιρείας να "χαθούν". 

Μεταξύ μας, αυτή ακριβώς η νοοτροπία έκλεισε τη μισή Στουρνάρη, και έχουν μείνει πλέον το Πλαίσιο και το e-shop 😏

40 λεπτά πριν, APPLEGEEK είπε

good approach thank you :)

 

δεν δεχεται ομως τι κανουμε τωρα? τιποτα - χασαν πελατη που θα εδινα για την 3080 -1100ευρω, μετα γιαCPU κτλ

τωρα θα παω πλαισιο

Είπαμε, Συνήγορο του Καταναλωτή με συννημένη την απάντηση του καταστήματος.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Narayan είπε

Μεταξύ μας, αυτή ακριβώς η νοοτροπία έκλεισε τη μισή Στουρνάρη, και έχουν μείνει πλέον το Πλαίσιο και το e-shop 😏

Είπαμε, Συνήγορο του Καταναλωτή με συννημένη την απάντηση του καταστήματος.

το εκανα μολις:) 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, fever25 είπε

Μεταξύ μας, υπάρχουν ορισμένοι τύποι πελατών που είναι προς το συμφέρον της εταιρείας να "χαθούν". 

Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Ακόμα και αν είναι "στόκος" και πήρε λάθος κάρτα γραφικών (δεν το γράφω για να ψέξω τον φίλο APPLEGEEK). Ο επιχειρηματίας πρέπει να το γνωρίζει αυτό και αν δεν το γνωρίζει τότε θα κλείσει πολύ πιο γρήγορα από τους άλλους που το ξέρουνε. Διαπιστωμένο στην Ελληνική αγορά.

Επεξ/σία από Dante80
  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, Dante80 είπε

Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Ακόμα και αν είναι "στόκος" και πήρε λάθος κάρτα γραφικών (δεν το γράφω για να ψέξω τον φίλο APPLEGEEK). Ο επιχειρηματίας πρέπει να το γνωρίζει αυτό και αν δεν το γνωρίζει τότε θα κλείσει πολύ πιο γρήγορα από τους άλλους που το ξέρουνε. Διαπιστωμένο.

πιο σηματνικο για εμενα σαν μαγαζι θα ηταν το NPS score απο εμενα 0...δεν εχω πει κατι ακομα - θα πω σε κανενα μηνα....ΠΑΡΑ να κρατησω τα 590 ευρω του πελατη και να ειναι dissatisfied.

κερδιζεις ενα πελατη + 9 φιλους τουλαχιστον....

εκανα λαθος ΟΚ - δεν ζητησα λεφτα ζητητα να παρω 3080.

 

 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Dante80 είπε

Ο πελάτης έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Ακόμα και αν είναι "στόκος" και πήρε λάθος κάρτα γραφικών (δεν το γράφω για να ψέξω τον φίλο APPLEGEEK). Ο επιχειρηματίας πρέπει να το γνωρίζει αυτό και αν δεν το γνωρίζει τότε θα κλείσει πολύ πιο γρήγορα από τους άλλους που το ξέρουνε. Διαπιστωμένο στην Ελληνική αγορά.

Ο πελάτης δεν έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Τί νοοτροπία είναι αυτή;

Ο πελάτης έχει δίκιο, μόνο όταν έχει πράγματι δίκιο.  

  • Like 8
Δημοσ.
Μόλις τώρα, fever25 είπε

Ο πελάτης δεν έχει ΠΑΝΤΑ δίκιο. Τί νοοτροπία είναι αυτή;

Ο πελάτης έχει δίκιο, μόνο όταν έχει πράγματι δίκιο.  

φιλε μου καλε, h apple ξερεις πως εγινε APPLE? δεχεται οτι πει ο πελατης φιλε μου...αγαπαει τον πελατη...

δεν εχει νοημα να πουμε τιποτα αλλο

 

SHERRIF lock this thread please

  • Confused 5
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, APPLEGEEK είπε

φιλε μου καλε, h apple ξερεις πως εγινε APPLE? δεχεται οτι πει ο πελατης φιλε μου...αγαπαει τον πελατη...

δεν εχει νοημα να πουμε τιποτα αλλο

 

SHERRIF lock this thread please

Η apple "αγαπάει" τον πελάτη; Και αυτός είναι ο λόγος που γιγαντώθηκε; Σοβαρά τώρα;

Ontopic, με κούριερ σου ήρθε η παραγγελία ή την παρέλαβες με click away?

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, fever25 είπε

Η apple "αγαπάει" τον πελάτη; Και αυτός είναι ο λόγος που γιγαντώθηκε; Σοβαρά τώρα;

Ontopic, με κούριερ σου ήρθε η παραγγελία ή την παρέλαβες με click away?

click away

next time order from AMAZON (note to myself) or caseking 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...