Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, matrixxx είπε

Πωλητης το αμαζον; Απλη αποστολη ή εξπρες; Δεν δινεις καμια πληροφορια.

Συγνώμη, ήταν μεγάλο το shock. Εξπρές αποστολή απο πωλητή στο Άμαζον. Αλλά ξαναλέω, έφτασε Ηράκλειο. Την παραγγελία την διεκπαιρέωσε η UPS εως Ελλάδα και απο εκει και πέρα η Γενικη Ταχυδρομική 

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Telumetar είπε

Συγνώμη, ήταν μεγάλο το shock. Εξπρές αποστολή απο πωλητή στο Άμαζον. 

3ο πωλητη στο αμαζον ή πωλητης ηταν το ιδιο το αμαζον;

Δημοσ.

Αγορά από ισπανικό άμαζον στις 20/03, παρέλαβα αυτή τη Δευτέρα 12/04 με ημ/νια που ξεκίνησε το tracing στις 01/04 και πώληση απευθείας από Amazon.

Σε επικοινωνία μου με το support πριν αγοράσω για το από που θα σταλεί η απάντηση ήταν ότι έχουν διάφορες αποθήκες στην ΕΕ +ΗΒ και δεν ξέρουν από ποια θα φύγει, αλλά αν φύγει από ΗΒ και πληρώσω κάτι επιπλέον θα μου τα κάνουν refund.

Όταν επικοινώνησα ξανά μαζί τους για ποιο λόγο αργεί να γίνει dispatched τόσες μέρες, η απάντηση ήταν ότι αφού παράγγειλα στην πραγματικότητα δεν υπήρχε απόθεμα επειδή το αγόρασαν και άλλοι εκείνη την ώρα και δεν πρόλαβε να ενημερωθεί το σύστημα (δεν το πιστεύω αυτό καθώς ακόμα και μετά από μέρες φαινόταν ότι είναι διαθέσιμο). Έφυγε με UPS και περέλαβα μέσω Γεν Ταχυδρομικής (επαρχία)

Δημοσ.
20 ώρες πριν, xristos_2011 είπε

Εμένα έληξε και η β΄' ημερομηνία (13/4) που είχε δώσει για παράδοση και το δέμα δεν έχει παραληφθεί ακόμα από UPS

περιμένω να περάσει και η 15/4 που μού έδωσε σαν ημερομηνία παράδοσης το help desk τους και μετά πάω για refund . To κακό είναι ότι στην ίδια τιμή τότε υπήρχε σε προσφορά και σε άλλα site ευρώπης αλλά προτίμησα Amazon για την σιγουριά !!!! τώρα απογειώθηκε η τιμή και μου έμεινε η σιγουριά ........

μόλις ήρθε και το επίσημο άκυρο 

".....I'm sorry to see that your order #XXXX-XXXXXX-XXXX didn't arrive. We consider it, now, as lost..

Please note that item is sold by a third party seller, and we can't send a replacement order or issue a partial refund on behalf of the seller
Our main goal is to satisfy our customer's request, but, sometimes, there are factors outside of our control!

We've issued, immediately, a full refund to your payment card in the amount of EUR XXXX

You should receive your refund within 5 to 7 business days.

If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again. Or if the original package arrives and you don't want to keep it, please refuse the delivery and the carrier will return it to us......."

Ναι αφού δεν έχω νονό για δώρο,  την Μ Εβδομάδα θα εμφανισθεί ο courier με το τηλέφωνο για δώρο Πάσχα ......

Ποιος μας δουλεύει δεν ξέρω το Amazon ή ο πωλητής ????

 

Δημοσ.

καλησπερα σε ολους, συγγνωμη αν ειναι offtopic, θελω να επιστρεψω ενα προιον στο amazon.es, δεν ειμαι σιγουρος αλλα απ οτι καταλαβα χρεωνομαι τα μεταφορικα επιστροφης. Εχει στειλει κανεις κατι στο ισπανικο; Σε ποια κουριερ να παω;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πρόκειται να πληρώσεις εσύ, πας στα ΕΛΤΑ και το στέλνεις είτε ώς ΔΕΜΑ, είτε ως ΣΥΣΤΗΜΕΝΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ (όχι express), όποιο είναι φτηνότερο αναλόγως του όγκου/βάρους του αντικειμένου.

Το κόστος της αποστολής με ΕΛΤΑ είναι μακράν καλύτερο οποιασδήποτε κουριερ. Και το δέμα και η συστημένη επιστολή έχουν ιχνηλάτηση, ασφαλίζονται έως 200€, υποστηρίζουν απόδειξη παραλαβής (θα σου έρθει σημείωμα cart-postal ποιος το παρέλαβε) και καλύπτουν τις προϋποθέσεις που θέτει το Αμαζον για τις επιστροφές.

Επεξ/σία από frap73
  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, nikolastas είπε

Aν αυτο στεκει ως ειδηση και δεν ειναι πρωταπριλιατικο με 15ημερες καθυστερηση και σημαινει οτι δεν θα παιζει πλεον η UPS... "δεν περιγραφω αλλο"!

 

Μπορω να πω, την προσωπικη μου βεβαια αποψη, που στηριζω σε ολα τα δεδομενα που εχω, οτι το μονο που "εσωζε" το αμαζον ολο αυτο το διαστημα των μηνων με τις καθυστερησεις εξοδου απο τις αποθηκες του, ηταν η ταχυτατη παντα UPS. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
57 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Aν αυτο στεκει ως ειδηση και δεν ειναι πρωταπριλιατικο με 15ημερες καθυστερηση και σημαινει οτι δεν θα παιζει πλεον η UPS... "δεν περιγραφω αλλο"!

 

Μπορω να πω, την προσωπικη μου βεβαια αποψη, που στηριζω σε ολα τα δεδομενα που εχω, οτι το μονο που "εσωζε" το αμαζον ολο αυτο το διαστημα των μηνων με τις καθυστερησεις εξοδου απο τις αποθηκες του, ηταν η ταχυτατη παντα UPS. 

εννοείται συμφωνώ απολύτως (για Αθήνα πάντα) !!! 

Δημοσ.

Μετά την τελευταία περιπέτεια με δαυτους (και την υποτιθέμενη αποστολή με UPS) .. μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη είδηση αν εφαρμοστεί θα με διευκολύνει πολύ στο να διαγράψω μια και καλή το amazon από τα μαγαζιά στα οποία απευθυνομαι για να ψωνίσω. Η κατάσταση πάντως είναι αθλια είτε έτσι είτε αλλιώς και δε νομίζω ότι θα βελτιωθεί ποτέ (εκτός αν αποφασίσει κάποτε να αποκτήσει κανονική παρουσία Ελλάδα με amazon.gr).

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, baskon είπε

Μετά την τελευταία περιπέτεια με δαυτους (και την υποτιθέμενη αποστολή με UPS) .. μπορώ να πω ότι η συγκεκριμένη είδηση αν εφαρμοστεί θα με διευκολύνει πολύ στο να διαγράψω μια και καλή το amazon από τα μαγαζιά στα οποία απευθυνομαι για να ψωνίσω. Η κατάσταση πάντως είναι αθλια είτε έτσι είτε αλλιώς και δε νομίζω ότι θα βελτιωθεί ποτέ (εκτός αν αποφασίσει κάποτε να αποκτήσει κανονική παρουσία Ελλάδα με amazon.gr).

 

Ε καλά. Μην τρελενεστε. Ότι γράφει Amazon πάνω θα έχει απόλυτη προτεραιότητα. Ίσως παίζει και Elta Courier. Μια χαρά θα παραλαμβανουμε. Η Amazon φυσικά δεν θα ανεχτεί να δίνει Refund για καθυστερήσεις παραδόσεων με. υπαιτιοτητα ΕΛΤΑ. Θα έχουν μπει οι σχετικές ρήτρες. Αλλά και εάν τελικά στράβωσει το θέμα το πιο πιθανό είναι απλά να αλλαξει πάλι συνεργάτη.

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ε καλά. Μην τρελενεστε. Ότι γράφει Amazon πάνω θα έχει απόλυτη προτεραιότητα. Ίσως παίζει και Elta Courier. Μια χαρά θα παραλαμβανουμε. Η Amazon φυσικά δεν θα ανεχτεί να δίνει Refund για καθυστερήσεις παραδόσεων με. υπαιτιοτητα ΕΛΤΑ. Θα έχουν μπει οι σχετικές ρήτρες. Αλλά και εάν τελικά στράβωσει το θέμα το πιο πιθανό είναι απλά να αλλαξει πάλι συνεργάτη.

Και επιπλέον, πρόκειται για το last mile έτσι; Το πως θα φτάσει στα χέρια των ΕΛΤΑ δε το ξεκαθαρίζει. Ίσως το αναθέσει στην DHL, ίσως στην UPS, ίσως και στην i-Parcel (γιούχου!).

Προφανώς πρόκειται για τη μέθοδο standard shipping. Όσοι φοβούνται μη χάσουν την ευκολία της UPS, στο expedited shipping δε νομίζω πρόκειται να αλλάξει κάτι.

Δημοσ.
Στις 15/4/2021 στις 8:11 ΠΜ, matrixxx είπε

3ο πωλητη στο αμαζον ή πωλητης ηταν το ιδιο το αμαζον;

3o πωλητή ΣΤΟ amazon.de

Επιβεβαιωνω οτι η UPS πλεον συνεργάζεται με Γενική Ταχυδρομική. Οχι με ΕΛΤΑ. Τουλάχιστον εμενα το παιδι που μου εφερε σε μια ημέρα απο τη παραγγελία το δέμα ,ετσι μου πε

Δημοσ.
Στις 15/4/2021 στις 12:51 ΜΜ, xristos_2011 είπε

μόλις ήρθε και το επίσημο άκυρο 

".....I'm sorry to see that your order #XXXX-XXXXXX-XXXX didn't arrive. We consider it, now, as lost..

Please note that item is sold by a third party seller, and we can't send a replacement order or issue a partial refund on behalf of the seller
Our main goal is to satisfy our customer's request, but, sometimes, there are factors outside of our control!

We've issued, immediately, a full refund to your payment card in the amount of EUR XXXX

You should receive your refund within 5 to 7 business days.

If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again. Or if the original package arrives and you don't want to keep it, please refuse the delivery and the carrier will return it to us......."

Ναι αφού δεν έχω νονό για δώρο,  την Μ Εβδομάδα θα εμφανισθεί ο courier με το τηλέφωνο για δώρο Πάσχα ......

Ποιος μας δουλεύει δεν ξέρω το Amazon ή ο πωλητής ????

 

Προς ενημέρωση,  έγινε χθες η πίστωση στην κάρτα μου του ποσού της αγοράς. Εδώ τουλάχιστον ήταν Αψογοι 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παραγγελια απο amazon.co.uk στις 14/3/2021.
Εκτιμωμενη ημερομηνια παραδοσης 14/4/2021.
Το αντικειμενο δεν ειχε φυγει ακομα και στις 14/4 σκαει mail:

Hello,

We're still trying to obtain the item(s) which you ordered on March 14 2021 in Order# 206-9482920-xxxxxxx.

  "Fireangel CO-9D Digital Sealed for Life Carbon Monoxide Alarm, White"
  http://www.amazon.co.uk/dp/B00441S9GS

We’ll email you as soon as we have a delivery date, and we’re making every effort to ship your order as soon as possible. If you would prefer, you can cancel this order:

https://www.amazon.co.uk/gp/css/order/edit.html?ie=UTF8&useCase=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

You can also visit the product detail page to see if the items are available from third party sellers on Amazon.co.uk's Marketplace.

If there are other items in this order, you can visit Your Orders for the latest shipping information:

https://www.amazon.co.uk/gp/your-account/order-details/?orderID=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by this delay.
       
Amazon.co.uk
http://www.amazon.co.uk
Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail.

Επεξ/σία από MaXmaD
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...