Telumetar Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Στις 31/3/2021 στις 12:56 ΜΜ, intruder99 είπε Σήμερα πάλι απέτυχε η πληρωμή. Επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Alpha Bank και η κοπέλα μου είπε ότι η επιχείρηση (δηλαδή το Amazon) πρέπει να έχει πιστοποίηση PSD2 για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή. Πρώτη φορά άκουσα κάτι τέτοιο. Να ξεχάσω το κινητό που παρήγγειλα; ΥΓ. Έστειλα email στο [email protected] αλλά δεν ξέρω αν θα λυθεί το πρόβλημα. Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν;
dkampi Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 2 ώρες πριν, Telumetar είπε Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν; Έχω κάνει 4 αγορές τον τελευταίο μήνα και όλες μα όλες είχαν θέμα με την πληρωμή, με 3 διαφορετικές κάρτες, διαφορετικών τραπεζών, αλλά και με direct debit λογαριασμού. Προφανώς είναι πρόβλημα δικό τους και όχι των καρτών. Στην τελευταία αγορά που δεν περνούσε η πληρωμή, μιλούσα ταυτόχρονα με την τράπεζα την ώρα που έκανα τις προσπάθειες χρέωσης και η υπάλληλος μου έλεγε ότι βλέπει τις προσπάθειες που γίνονται, αλλά οι πληρωμές δεν περνάνε γιατι το ποσό που ζητάει να τραβήξει είναι μηδενικό(!!) Πέρα από τις πληρωμές, η Amazon φαίνεται να αντιμετωπίζει τεράστιο πρόβλημα με το logistics service της. Ενδεικτικά αναφέρω, παραγγελία 27/2 σε προϊον διαθέσιμο, ακόμα δεν έχει καν αποσταλεί, ενώ παραγγελία που έκανα την προηγούμενη εβδομάδα με expedited shipping, η οποία πρέπει να παραδοθεί σήμερα ως τελευταία μέρα(και στο tracking αναφέρεται κανονικά expected today by 8 p.m), δεν έχει γίνει καν dispatch.. Υπάρχει σοβαρό πρόβλημα, ξεκάθαρα. Εγώ έστειλα χθες ενα σχετικό μέιλ στο customer service, ίσως αν στέλναμε όλοι και λάμβαναν μαζικά παράπονα να γινόταν κάτι...
baskon Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 hours ago, Telumetar said: Από εχθές προσπαθώ να βάλω πληρωμή στο αμαζόν. Έχουν αποτύχει κάρτες debit & electron από eurobank, winbank και alpha . Μίλησα με amazon.de και μου είπαν είναι θέμα ελληνικών τραπεζών είτε για 3d secure( όμως οι τράπεζες μας το έχουν ενεργό) είτε αδυναμία εμφάνισης του OTK το οποίο επίσης το έχουν ενεργό. Εγώ πιστεύω ότι είναι θέμα του αμαζον. 4 κάρτες 3 τράπεζες δύο pc 4 browser όλοι θέμα έχουν; Μια γρήγορη δοκιμή που έκανα στο .fr με 2 κάρτες (Εθνική και alpha) προχωράνε κανονικά και βγάζουν σε secure περιβαλλον VERIFIED BY VISA για να βαλω OTP ή να το επιβεβαιώσω με την εφαρμογή της τράπεζας μου. Οπότε γενικό θέμα δεν είναι. Μηπως ειναι θέμα του συγκεκριμένου λογαριασμού amazon? Δοκίμασε να φτιαξεις έναν δευτερο.. Πάντως για το Logistics που αναφέρθηκε όντως κάτι δε πάει καλά. Έχω παραγγελία από 22/3 που ακόμα δεν έχει αποσταλεί.. και όταν μιλάω μαζί τους έχουν τη καραμέλα ότι έως 20/4 είναι η προβλεπόμενη παράδοση..επικοινώνησε μαζί μας τότε. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2021 από baskon
Telumetar Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 42 λεπτά πριν, baskon είπε Μια γρήγορη δοκιμή που έκανα στο .fr με 2 κάρτες (Εθνική και alpha) προχωράνε κανονικά και βγάζουν σε secure περιβαλλον VERIFIED BY VISA για να βαλω OTP ή να το επιβεβαιώσω με την εφαρμογή της τράπεζας μου. Οπότε γενικό θέμα δεν είναι. Μηπως ειναι θέμα του συγκεκριμένου λογαριασμού amazon? Δοκίμασε να φτιαξεις έναν δευτερο.. Πάντως για το Logistics που αναφέρθηκε όντως κάτι δε πάει καλά. Έχω παραγγελία από 22/3 που ακόμα δεν έχει αποσταλεί.. και όταν μιλάω μαζί τους έχουν τη καραμέλα ότι έως 20/4 είναι η προβλεπόμενη παράδοση..επικοινώνησε μαζί μας τότε. Ειναι ίσως για το amazon.de. Γιατι να εχει ο λογαριασμος μου πρόβλημα; Έχω κάνει τόσες συναλλαγες και κάποιες εντός του έτους . Κι απο κινητο κάνει τα ίδια
naruto14 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Παραγγελία από ιταλικό Amazon στις 1/4. Για κάποιο λόγο μου αρνήθηκε 2 φορές την ίδια μέρα τη κάρτα ενώ με τρίτη προσπάθεια τη πήρε. Στάλθηκε σήμερα με UPS 6/4.
Telumetar Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Μόλις μίλησα ξανα μαζί τους. Μου ειπαν οτι πράγματι αντιμετωπίζουν γενικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή της καταχώρησης παραγγελιων. Για την ταλαιπωρια μου βαλαν 22 ευρω μεταφορικα δώρο για την επόμενη παραγγελια Καληνυχτα
baskon Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 22/3 παραγγελία ενός κινητού από warehouse deals με πωλητή amazon eu. Ακόμα δε το έχουν στείλει. Δεν έχει ξανατυχει τέτοια καθυστέρηση οπότε ξαναεπικοινωνησα μαζί τους και τώρα μου λένε ότι το αντικείμενο έρχεται από αποθήκη του Amazon εκτός Ευρώπης.. Θα πάει στο fulfillment Centre της Γερμανίας η της Πολωνίας (εσωτερική μεταφορά του αμαζον) και μετά θα το στείλουν σε μένα. Καλά από που το φέρνουν απο τα αραβικά εμιράτα η την Ινδία; Ίσως και από Αγγλία. Και γιατί το πούλαγαν στο γερμανικό warehouse? Πάντως κάτι τέτοιο δεν έχει ξανατυχει σε μένα προσωπικά.. Εκτός βέβαια αν μου είπαν μπαρούφες - δικαιολογίες.. Update 7/4: και ολως τυχαίως μετά την τελευταία επικοινωνία το απέστειλαν το πρωί της επόμενης. Ακριβώς 17 ημέρες για την αποστολή..αλλά πάλι καλά! Επεξ/σία 7 Απριλίου 2021 από baskon
intruder99 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 Δημοσ. 6 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Telumetar είπε Μόλις μίλησα ξανα μαζί τους. Μου ειπαν οτι πράγματι αντιμετωπίζουν γενικό πρόβλημα με το συγκεκριμένο θέμα, δηλαδή της καταχώρησης παραγγελιων. Για την ταλαιπωρια μου βαλαν 22 ευρω μεταφορικα δώρο για την επόμενη παραγγελια Καληνυχτα Πάλι καλά που το αποδέχτηκαν. Είχα δοκιμάσει από διαφορετικό browser και από το κινητό. Και τις 2 φορές δεν με έβγαλε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για επιβεβαίωση. Επειδή θέλω να αγοράσω καινούριο κινητό εντός του έτους, λέω να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου. Τι ακριβώς τους είπες και σου έβαλαν τα χρήματα; edit: Τελικά έδωσαν και σε μένα δωρεάν μεταφορικά για την επόμενη παραγγελία. Μου είπαν ότι θα τα πληρώσω κανονικά και μετά θα μου τα επιστρέψουν. Δεν προσδιόρισαν όμως το ποσό. Λέτε να αγοράσω καμιά οθόνη; Επεξ/σία 6 Απριλίου 2021 από intruder99
Telumetar Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 Δημοσ. 7 Απριλίου 2021 9 ώρες πριν, intruder99 είπε Πάλι καλά που το αποδέχτηκαν. Είχα δοκιμάσει από διαφορετικό browser και από το κινητό. Και τις 2 φορές δεν με έβγαλε σε ασφαλές τραπεζικό περιβάλλον για επιβεβαίωση. Επειδή θέλω να αγοράσω καινούριο κινητό εντός του έτους, λέω να δοκιμάσω κι εγώ την τύχη μου. Τι ακριβώς τους είπες και σου έβαλαν τα χρήματα; edit: Τελικά έδωσαν και σε μένα δωρεάν μεταφορικά για την επόμενη παραγγελία. Μου είπαν ότι θα τα πληρώσω κανονικά και μετά θα μου τα επιστρέψουν. Δεν προσδιόρισαν όμως το ποσό. Λέτε να αγοράσω καμιά οθόνη; To ζήτημα είναι γιατί συμβαίνει μόνο σε εμάς τους 3 κι οι άλλοι παραγγέλνουν κανονικά
baskon Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Μετά από 17 ημέρες και 3 επικοινωνίες με το .de έφτιαξαν shipping label χτες πρωι προς μεσημέρι. Αλλά τώρα κολλήσαμε στη δημιουργία label. Η UPS ακόμα δε παρέλαβε το πακέτο μου 1.5 μέρα μετά. Συνηθως παραλάμβανε εντός ωρών το πακέτο και το ταξίδι προς Ελλάδα ξενικούσε..τι γίνεται και δε πάνε να το παραλάβουν απτήν UPS; Εχετε παρόμοια εμπειρία; Ολα στραβά σε αυτή τη παραγγελία! Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από baskon
g8777 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 1 hour ago, baskon said: Μετά από 17 ημέρες και 3 επικοινωνίες με το .de έφτιαξαν shipping label χτες πρωι προς μεσημέρι. Αλλά τώρα κολλήσαμε στη δημιουργία label. Η UPS ακόμα δε παρέλαβε το πακέτο μου 1.5 μέρα μετά. Συνηθως παραλάμβανε εντός ωρών το πακέτο και το ταξίδι προς Ελλάδα ξενικούσε..τι γίνεται και δε πάνε να το παραλάβουν απτήν UPS; Εχετε παρόμοια εμπειρία; Ολα στραβά σε αυτή τη παραγγελία! Παρομοια εμπειρια με το Ισπανικο Αμαζον, η παραγγελια της 25/02 ειναι ακομα σε κατασταση δημιοργιας ετικετας (στην Ιταλια, tracking μεσω UPS). 😆 Ακυρωσα την Κυριακη που μας περασε, η επιστροφη χρηματων φανηκε 3 μερες αργοτερα στην πιστωτικη της Πειραιως ( και πραγματοποιηθηκε απο το Αμαζον Κυριακη!)
baskon Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 25 minutes ago, g8777 said: Παρομοια εμπειρια με το Ισπανικο Αμαζον, η παραγγελια της 25/02 ειναι ακομα σε κατασταση δημιοργιας ετικετας (στην Ιταλια, tracking μεσω UPS). 😆 Ακυρωσα την Κυριακη που μας περασε, η επιστροφη χρηματων φανηκε 3 μερες αργοτερα στην πιστωτικη της Πειραιως ( και πραγματοποιηθηκε απο το Αμαζον Κυριακη!) Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!??
djuan1988 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 14 λεπτά πριν, baskon είπε Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!?? Τι δικαιολογία να του πουν; Έχουν γραφτεί άπειρες φορές εδώ μέσα και γενικά στο internet οι λόγοι. Τεράστιος όγκος παραγγελιών, προσωπικό που δουλεύει ασταμάτητα και απεργεί συνεχώς για καλύτερες συνθήκες, προτεραιότητα στους πελάτες που έχουν πληρώσει prime. Οπότε ή κάνεις υπομονή ή δεν παραγγέλνεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση. Το να πρήζεις κάποιον Ινδό στο chat 3 φορές τη μέρα, δε θα αλλάξει τίποτα.
g8777 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 22 minutes ago, baskon said: Τι δικαιολογία σου είπαν;; Αλλο πάλι αυτό να βγάζουν tracking και να μη το στέλνουν!!?? Δεν υπηρξε καποια συγκεκριμενη δικαιολογηση περαν της τυπικης "λυπης για την καθυστερηση της παραγγελιας". Ασχημη εντυπωση μου προκαλεσε το γεγονος οτι ενω ζητησα refund πριν 2 Κυριακες και καθως δεν εβλεπα επιστροφη, μπηκαν ψυλλοι στ αυτια μου και ξαναεπικοινωνησα την τελευταια Κυριακη για να περασω μεσα απο 4(!) reps , με τον 2ο να μου αναφερει οτι κατα την προηγουμενη συνομιλια δεν προκυπτει πουθενα οτι ζητηθηκε refund , ακομα και οταν του quotαρα το παρακατω αποσπασμα απο το επιβεβαιωτικο mail που μου σταλθηκε Quote ....regarding your query and what happened in your order, I have sent a request to the carrier of your package in this case UPS so that they receive the instructions you have given me as soon as possible. I have asked UPS to return the order to our facility for a refund. I tell you that in this type of case the carriers have 2 working days to manage the requests and send us a response. When the product is marked as returned to our warehouses, it would take 7 to 10 business days, maximum 2 weeks for the money to be returned to your account. Therefore, I will follow up to verify that UPS receives your request. Πολυ δυσαρεστη εμπερια, τουλαχιστον στην επιστροφη των χρηματων ηταν αψογοι!
baskon Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 Δημοσ. 8 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) 15 minutes ago, djuan1988 said: Τι δικαιολογία να του πουν; Έχουν γραφτεί άπειρες φορές εδώ μέσα και γενικά στο internet οι λόγοι. Τεράστιος όγκος παραγγελιών, προσωπικό που δουλεύει ασταμάτητα και απεργεί συνεχώς για καλύτερες συνθήκες, προτεραιότητα στους πελάτες που έχουν πληρώσει prime. Οπότε ή κάνεις υπομονή ή δεν παραγγέλνεις, δεν υπάρχει κάποια άλλη λύση. Το να πρήζεις κάποιον Ινδό στο chat 3 φορές τη μέρα, δε θα αλλάξει τίποτα. Επειδή διαβάζω τι λένε εδώ μέσα.. Διαβάζω ότι αργούν να τα στείλουν. Αλλα όχι ότι λένε ότι το έστειλαν με tracking number και μετά αργεί να εμφανιστεί στην ups η δεν εμφανίζεται καθόλου. Για αυτό ρώτησα και για αυτό ο φίλος απάντησε και ρωτάω τι του είπαν πριν ακυρώσει. Αν εσύ ξέρεις γιατί έβγαλαν tracking, είπαν ότι το έστειλαν αλλά παρολαυτα δε προχώρα πες το μας να ενημερωθούμε. Επεξ/σία 8 Απριλίου 2021 από baskon
Προτεινόμενες αναρτήσεις