Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

από amazon uk παραγγελία 26/11. 1/12 έφυγε η παραγγελία, 10/12 η παραλαβή...με standard delivery

μία μητρική msi mag b550 tomahawk 

Επεξ/σία από koystado
  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

1. Καταστημα παραγγελιας -   Amazon uk -  standard

2. ημερομηνια παραγγελιας :  22/ 11

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην  : 6-11 /12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης :  n/a  , Αττικη

5. μεταφορικη εταιρια : royalmail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη : 09 /12

7. κατασταση : ;άγνωστη

επικοινώνησα με το support στις 10/12 (1 ημέρα μετά την εκτιμώμενη ημερομηνία) και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 16. Στις 16 ζήτησα refund.

Στην περίπτωση που παραδοθεί (λέμε τώρα), δεν βλέπω τρόπο να το επιστρέψω, μιας και δεν έχουν tracking number...

22 χρόνια πελάτης, πρώτη φορά τέτοιο χάλι, δεν ξέρω τι να πω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, dim_plo είπε

Φίλε μου, θα μπορούσες σε παρακαλώ πολύ να μου πεις με ποιον τρόπο έμαθες τους νέους εγχώριους κωδικούς παρακολούθησης (tracking numbers) των δεμάτων σου ώστε να ενημερώνεσαι για την εξέλιξη της αποστολής τους μέσω του site των ΕΛΤΑ courier;

Έστειλες email στην i-parcel; Ήρθες σε επικοινωνία με την iss; Αν είναι το δεύτερο, έχεις κάποιο email ή τηλέφωνο τους στη διάθεσή σου;

Σε ευχαριστώ προκαταβολικά,

Δημήτρης 

2109766976

Ειναι το πρακτορειο των ΕΛΤΑ κουριερ στον Αγιο Δημητριο Αθηνα, πες εχω εναν κωδικο i-parcel. Αυτοι τον κωδικο τον βγαζουν οταν το tracking number πει οτι εχει γινει " successful clearance " 

i pr.png

Επεξ/σία από MessatsuRoku
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, PcManiaC7 είπε

1. Amazon.de - Standard

2. 18 Νοεμβρίου 2020

3. 4 - 11 Δεκεμβρίου 2020 ή 27 Νοεμβρίου - 4 Δεκεμβρίου

4. Δε θυμάμαι αλλά ίσως 20 Νοεμβρίου να μου το στείλανε, τόπος προορισμού Λάρισα

5. Royal Mail

6. 4 Δεκεμβρίου 2020

7. Αναμένεται ακόμα, δεν υπάρχει tracking number κατά την αποστολή της.

Στις 11 Δεκεμβρίου επικοινώνησα με Amazon.de και τους ανέφερα ότι δεν έχω παραλάβει ακόμα κι αν μπορούσαν να δουν που βρίσκεται το προϊόν, αλλά μου είπαν ότι δε μπορούν να δούνε κάτι κι αν θέλω να μου ξαναστείλουν το προϊόν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση με courrier αυτή τη φορά ή αν θέλω επιστροφή χρημάτων. Ζήτησα να μου το ξαναστείλουν και την ίδια στιγμή μου το πρόσθεσαν στις παραγγελίες μου. Ακόμα δεν το έχουν στείλει.

UPDATE:

Το προϊόν που είχα παραγγείλει 18 Νοεμβρίου 2020 και ήταν να το παραλάβω στις 4 Δεκεμβρίου 2020, ακόμα το περιμένω... (Amazon.de - Standard delivery - Royal Mail - No tracking number). Σε επικοινωνία μαζί τους στις 11 Δεκεμβρίου 2020 μου το ξαναβάλανε ως παραγγελία χωρίς κάποια χρέωση με express delivery και tracking number. Μέχρι τώρα καμία κίνηση από πλευρά τους. Πριν λίγο μου ήρθε μήνυμα ότι μου το στείλανε. 

1. Amazon.de - Express

2. 11 Δεκεμβρίου 2020

3. 18 - 30 Δεκεμβρίου 2020

4. 21 Δεκεμβρίου - Προορισμός Λάρισα

5. UPS

6. 30 Δεκεμβρίου 2020

7. Σε αναμονή παραλαβής την πιο πάνω ημερομηνία, ελπίζω... 

Σε περίπτωση που παραλάβω το πρώτο πακέτο μου δώσανε link για να έρθουμε σε επαφή και να κανονίσουμε την επιστροφή του.

22 λεπτά πριν, koeltzakoatl είπε

1. Καταστημα παραγγελιας -   Amazon uk -  standard

2. ημερομηνια παραγγελιας :  22/ 11

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην  : 6-11 /12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης :  n/a  , Αττικη

5. μεταφορικη εταιρια : royalmail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη : 09 /12

7. κατασταση : ;άγνωστη

επικοινώνησα με το support στις 10/12 (1 ημέρα μετά την εκτιμώμενη ημερομηνία) και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 16. Στις 16 ζήτησα refund.

Στην περίπτωση που παραδοθεί (λέμε τώρα), δεν βλέπω τρόπο να το επιστρέψω, μιας και δεν έχουν tracking number...

22 χρόνια πελάτης, πρώτη φορά τέτοιο χάλι, δεν ξέρω τι να πω

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους... Εμένα από Amazon.de μου έδωσαν το παρακάτω link: http://www.amazon.de/contact-us Εσύ αν έκανες την παραγγελία από το Αγγλικό, τότε στο link βάλε αντί για de το co.uk

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά,

Παρήγγειλαν 27/11 από Amazon.de και μου έστειλαν ότι έχει γίνει shipped με Royal Mail (γι' αυτο και δεν έχω tracking number -που ειναι κουλό μπορώ να πω) και estimated date14/12. Φυσικά, τίποτα δεν έχει έρθει και όταν πατάω να επικοινωνήσω με την Royal Mail (μέσω amazon) μου βγάζει broken link.

Κάποιος με παρόμοιο θέμα κατάφερε να επικοινωνήσει και πως; Για να ζητήσω refund!

  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, elenpi είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Παρήγγειλαν 27/11 από Amazon.de και μου έστειλαν ότι έχει γίνει shipped με Royal Mail (γι' αυτο και δεν έχω tracking number -που ειναι κουλό μπορώ να πω) και estimated date14/12. Φυσικά, τίποτα δεν έχει έρθει και όταν πατάω να επικοινωνήσω με την Royal Mail (μέσω amazon) μου βγάζει broken link.

Κάποιος με παρόμοιο θέμα κατάφερε να επικοινωνήσει και πως; Για να ζητήσω refund!

https://www.amazon.de/gp/help/contact-us/english-speaking-customer.html

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, elenpi είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Παρήγγειλαν 27/11 από Amazon.de και μου έστειλαν ότι έχει γίνει shipped με Royal Mail (γι' αυτο και δεν έχω tracking number -που ειναι κουλό μπορώ να πω) και estimated date14/12. Φυσικά, τίποτα δεν έχει έρθει και όταν πατάω να επικοινωνήσω με την Royal Mail (μέσω amazon) μου βγάζει broken link.

Κάποιος με παρόμοιο θέμα κατάφερε να επικοινωνήσει και πως; Για να ζητήσω refund!

Και να ζητήσεις τώρα refund θα σου πουν να περιμένεις κι άλλο. Νομίζω καμία 10αρια μέρες μετά την estimated ημερομηνία

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, elenpi είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Παρήγγειλαν 27/11 από Amazon.de και μου έστειλαν ότι έχει γίνει shipped με Royal Mail (γι' αυτο και δεν έχω tracking number -που ειναι κουλό μπορώ να πω) και estimated date14/12. Φυσικά, τίποτα δεν έχει έρθει και όταν πατάω να επικοινωνήσω με την Royal Mail (μέσω amazon) μου βγάζει broken link.

Κάποιος με παρόμοιο θέμα κατάφερε να επικοινωνήσει και πως; Για να ζητήσω refund!

Την ίδια ημερομηνία έχω και εγώ χωρίς να έχω παραλάβει. Λογικά θα παραλάβουμε αλλά με καθυστέρηση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, geornirv είπε

Και να ζητήσεις τώρα refund θα σου πουν να περιμένεις κι άλλο. Νομίζω καμία 10αρια μέρες μετά την estimated ημερομηνία

 

4 ώρες πριν, LaMereda είπε

Την ίδια ημερομηνία έχω και εγώ χωρίς να έχω παραλάβει. Λογικά θα παραλάβουμε αλλά με καθυστέρηση.

Επικοινώνησα μόλις μαζί τους μέσω chat και μου είπαν ότι για να μην έχει φτάσει ακόμα, θεωρείται lost. Και γι' αυτό ζήτησα refund και μου είπαν ότι θα ξεκινησουν την διαδικασία. 🤷‍♀️ Μου είπε ότι θα πάρει 3-7 εργάσιμες! 

Ζήτησα refund γιατι Royal Email, χωρίς tracking number και με ΕΛΤΑ, δεν βλέπω φως στον ορίζοντα. Και το ήθελα για δώρο καθώς ήταν Χριστουγεννιάτικο, οπότε.. 😕 

 

Επεξ/σία από elenpi
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, LaMereda είπε

Την ίδια ημερομηνία έχω και εγώ χωρίς να έχω παραλάβει. Λογικά θα παραλάβουμε αλλά με καθυστέρηση.

Μια από τα ίδια ακριβώς :(

Δημοσ.

Εγώ προσπαθώ να είμαι τυπικός ( σύμφωνα με κάποιους κορόιδο) και αν παραλάβω θέλω να χρεωθώ. Αν θέλουν ας δώσουν κάποιο κουπόνι για την ταλαιπωρία...
Κάποιοι πριν κάτι χρόνια έπαιρναν από άμαζον αγγλίας που είχε δωρεάν μεταφορικά και απλά έλεγαν πάντα ότι δεν παρέλαβαν... Το αποτέλεσμα είναι πλέον να υπάρχουν χρεώσεις ώστε τα περισσότερα πακέτα να είναι με tracking numbers.
Αν πάλι κάποιοι κάνουν το ίδιο πιστεύω ότι απλά θα ανέβουν τα κόστη αποστολής με αποτέλεσμα να γίνει απλησίαστο το amazon.

  • Like 2
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

 

Ταπεινή προσωπική μου άποψη είναι να το επιστρέψεις πίσω. Δημιουργείται μια σχέση εμπιστοσύνης που μπορεί να σε βοηθήσει στο μέλλον σε παρόμοια κατάσταση. Επίσης καλός μου φίλος, όταν του είπα για τη δική μου υπόθεση, μου είπε ότι φίλος του που του είχε τύχει κάτι παρόμοιο (όχι από Amazon), όταν του ήρθε κάποια στιγμή η πρώτη παραγγελία κι επικοινώνησε με την εταιρεία για να τους το στείλει πίσω, του απάντησαν να το κρατήσει για την ταλαιπωρία του. Δε ξέρω τι αξίας ήταν η παραγγελία. Μεταφέρω μόνο αυτά που μου είπανε. Με κάθε επιφύλαξη. 🙂

  • Like 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, PcManiaC7 είπε

UPDATE:

Το προϊόν που είχα παραγγείλει 18 Νοεμβρίου 2020 και ήταν να το παραλάβω στις 4 Δεκεμβρίου 2020, ακόμα το περιμένω... (Amazon.de - Standard delivery - Royal Mail - No tracking number). Σε επικοινωνία μαζί τους στις 11 Δεκεμβρίου 2020 μου το ξαναβάλανε ως παραγγελία χωρίς κάποια χρέωση με express delivery και tracking number. Μέχρι τώρα καμία κίνηση από πλευρά τους. Πριν λίγο μου ήρθε μήνυμα ότι μου το στείλανε. 

1. Amazon.de - Express

2. 11 Δεκεμβρίου 2020

3. 18 - 30 Δεκεμβρίου 2020

4. 21 Δεκεμβρίου - Προορισμός Λάρισα

5. UPS

6. 30 Δεκεμβρίου 2020

7. Σε αναμονή παραλαβής την πιο πάνω ημερομηνία, ελπίζω... 

Σε περίπτωση που παραλάβω το πρώτο πακέτο μου δώσανε link για να έρθουμε σε επαφή και να κανονίσουμε την επιστροφή του.

Μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί τους... Εμένα από Amazon.de μου έδωσαν το παρακάτω link: http://www.amazon.de/contact-us Εσύ αν έκανες την παραγγελία από το Αγγλικό, τότε στο link βάλε αντί για de το co.uk

Πήρα refund, ολοκληρώθηκε σε 2 εργάσιμες. 
δεν ήθελα να το ρισκάρω πάλι με νέα αποστολή...

  • Moderators
Δημοσ.

H αποψη μου ειναι να μην ζητατε refund, παρα μονο αν εχετε σκοπο 100% να το επιστρεψετε οταν ερθει. Γιατι το πιθανοτερο αν οχι σιγουρο ειναι πως θα ερθει, απλα πολυ αργα.

Παρακαλω να μεινουμε κυριως στις αναφορες εξελιξης για να σχηματιστει μια εικονα για τον καθενα περι του ποτε φαινεται πως προκειται να παραλαβει. Αυτη ειναι η χρησιμοτητα του θεματος, μην ξεφευγουμε σε θεωρητικες αποψεις επι μακρον και κουβεντα περι refunds κλπ.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...