Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 ώρες πριν, ergofan29 είπε

Καλησπέρα,

Σας έχει τύχει να πάρετε full refund αλλά να πάρετε και το προϊόν αργότερα;

Επειδή κάτι τέτοιο θα συμβεί στη περίπτωση μου.

 

Μου έτυχε, έστειλα ότι θέλω να το κρατήσω αλλά να μου κάνουν refund τα μεταφορικά καθότι ήρθε 2 μήνες μετά το dispatch, και ξεκινήσαμε μια στιχομυθία τεράστιων διαστάσεων όπου είχαν τραβήξει ήδη τα λεφτά πάλι αλλά ήταν δύσκολο να επιστρέψουν τα μεταφορικά. Εν τέλει, μάλλον τα καταφέραμε να βγάλουμε άκρη, αν και ακόμα περιμένω να δω τι θα κάνουν.

 

 

Update: έγινε refund το ποσό των μεταφορικών.

Επεξ/σία από CloudTemper
  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators
Δημοσ.

Και αφου περιμενεις 15 μερες να γινει dispatched η πρωτη απο τις 3 αποστολες, γινεται και μετα απο 3 μερες για το τιποτα,  παει 3 μερες αργοτερα το estimate της ups. Επειδη κανει βολτες Μαδριτη, Βαρκελωνη, Μαδριτη. 😄

image.png.c78d992635feb893e82bbb269057277e.png

 

  • Confused 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, matrixxx είπε

Και αφου περιμενεις 15 μερες να γινει dispatched η πρωτη απο τις 3 αποστολες, γινεται και μετα απο 3 μερες για το τιποτα,  παει 3 μερες αργοτερα το estimate της ups. Επειδη κανει βολτες Μαδριτη, Βαρκελωνη, Μαδριτη. 😄

image.png.c78d992635feb893e82bbb269057277e.png

 

Τώρα πια κάνω print screen κάθε παραγγελία την στιγμή που την ολοκληρώνω και δεν δέχομαι τις καθυστερήσεις που βάζουν μετά από αυτή. Θα χρειαστεί να ξοδέψετε κάποιες στιγμές χρόνο και να ζητήσετε να μιλήσετε με προϊστάμενο. Εάν δεν βγάλετε άκρη ξαναπροσπαθησω την επόμενη ημέρα με άλλο εκπρόσωπο. Τελικά αλλά λέει ο ένας και αλλα ο άλλος.

Περιμένεις για το αρχικό deadline και οταν περάσει ζητάς refund.

Τελικα οι εξωτερικοί πωλητές στο Amazon είναι πιο τυπικοί και απόλυτα πιο γρήγοροι στην αποστολή πακέτων.

Εκεί κατέληξε το Amazon, τα μικρομάγαζα να είναι καλύτερα από το ίδιο.

15 ώρες πριν, CloudTemper είπε

Μου έτυχε, έστειλα ότι θέλω να το κρατήσω αλλά να μου κάνουν refund τα μεταφορικά καθότι ήρθε 2 μήνες μετά το dispatch, και ξεκινήσαμε μια στιχομυθία τεράστιων διαστάσεων όπου είχαν τραβήξει ήδη τα λεφτά πάλι αλλά ήταν δύσκολο να επιστρέψουν τα μεταφορικά. Εν τέλει, μάλλον τα καταφέραμε να βγάλουμε άκρη, αν και ακόμα περιμένω να δω τι θα κάνουν.

 

 

Update: έγινε refund το ποσό των μεταφορικών.

Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω αυτό που είπες ακριβώς για τον λόγο που ανεφερες. Ας το βρουν μόνοι τους να μου το προτείνουν και θα το συζητήσω αναλόγως τι θα προτείνουν.

Δεν έχουν δικαίωμα να ξαναχρεωσουν μόνοι τους κάρτα χωρίς την σύμφωνη γνώμη σου. Η συναλλαγή εγκρίνεται μόνο την στιγμή που την κάνεις εσύ. Κάθε άλλη ενέργεια είναι απολύτως παράνομη. Εάν πιστεύουν ότι τους χρωστάς είναι υποχρεωμένοι να σου τα ζητήσουν και εάν δεν τα δώσεις υπάρχουν νόμιμες ενέργειες για την απαίτηση τους. Να χρεώσουν κάρτα σου εν άγνοια σου είναι απάτη. Νομικά μιλώντας και δεν έχει σχέση το οτι παρέλαβες μετά το Refund.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Δεν υπάρχει περίπτωση να ξανακάνω αυτό που είπες ακριβώς για τον λόγο που ανεφερες. Ας το βρουν μόνοι τους να μου το προτείνουν και θα το συζητήσω αναλόγως τι θα προτείνουν.

Δεν έχουν δικαίωμα να ξαναχρεωσουν μόνοι τους κάρτα χωρίς την σύμφωνη γνώμη σου. Η συναλλαγή εγκρίνεται μόνο την στιγμή που την κάνεις εσύ. Κάθε άλλη ενέργεια είναι απολύτως παράνομη. Εάν πιστεύουν ότι τους χρωστάς είναι υποχρεωμένοι να σου τα ζητήσουν και εάν δεν τα δώσεις υπάρχουν νόμιμες ενέργειες για την απαίτηση τους. Να χρεώσουν κάρτα σου εν άγνοια σου είναι απάτη. Νομικά μιλώντας και δεν έχει σχέση το οτι παρέλαβες μετά το Refund.

Θεώρησα ότι ήταν το σωστό, και ότι έτσι και αλλιώς δεν θα ήξεραν ποτέ ότι έχει παραδοθεί. Σε κάθε περίπτωση, ρώτησα από μόνος μου αν θα χρεώσουν πάλι και το έκαναν απευθείας. Ίσως και να βιάστηκαν αλλά ακριβώς επειδή έμπλεξα για μερικές ώρες,λες και δεν διάβαζαν ξεκάθαρα mails, όπου ζηταγα απλά να κάνουν refund τα μεταφορικά, δεν θα το ξαναέκανα. Στο τέλος έγινε ακριβώς αυτό που ζήτησα αλλά επειδή έφαγα χρόνο με όλο αυτό ενώ δεν θα έπρεπε, σίγουρα θα αποφεύγω γενικά το amazon(de) από δω και πέρα όσο γίνεται.

Επεξ/σία από CloudTemper
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει χάσει τη μπάλα ο Αμαζόνιος. 
Αφου περίμενα 1,5 μηνα και χωρίς καμία προειδοποίηση, μου βγάζει αυτό:

Your package may be lost

Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience.
 
Αφου πρέπει να περιμενω να γυρίσει πίσω (άγνωστο) θα περιμενω ξανά 7 εργάσιμες για να πάρω τα χρήματα πίσω. 
 
Μπραβο τους. Δέσμευση χρημάτων για 2-3 μήνες, δε σε ρωτάνε καν για ακύρωση η όχι της παραγγελίας και δεν τρέχει και τίποτα. Το tracking number μου από Royal Mail δε φάνηκε ποτε στο σύστημα. 
Επεξ/σία από epsilon753
Δημοσ.
54 λεπτά πριν, epsilon753 είπε

Έχει χάσει τη μπάλα ο Αμαζόνιος. 
Αφου περίμενα 1,5 μηνα και χωρίς καμία προειδοποίηση, μου βγάζει αυτό:

Your package may be lost

Unfortunately, a problem occurred during shipping and we had to cancel your delivery. The package is being returned, and we will issue a refund within 5 - 7 business days after the return is processed. We’re very sorry for the inconvenience.
 
Αφου πρέπει να περιμενω να γυρίσει πίσω (άγνωστο) θα περιμενω ξανά 7 εργάσιμες για να πάρω τα χρήματα πίσω. 
 
Μπραβο τους. Δέσμευση χρημάτων για 2-3 μήνες, δε σε ρωτάνε καν για ακύρωση η όχι της παραγγελίας και δεν τρέχει και τίποτα. Το tracking number μου από Royal Mail δε φάνηκε ποτε στο σύστημα. 

Δεν μπορεί να τους αφήσεις να γίνει αυτό.

Ή χάθηκε ή ξέρουν που είναι και αναλαμβάνουν να το γυρίσουν πίσω.

Εσύ μένεις στο lost και ζητάς ΑΜΕΣΑ τα χρήματα σου πίσω.

Περιμένεις να παραλάβουν το δεμα πίσω για να πάρεις τα χρήματα σου μόνο όταν εσύ με δική σου ευθύνη δεν δέχτηκες την παραλαβή του δέματος σου και τότε μονο.

Πρόβλημα τους που είναι το δεμα και τι έγινε.

Ζητάς ΆΜΕΣΟ REFUND.

Δημοσ.

Παραγγελία από τρίτο πωλητή σε amazon.de στις 03/01 έληξε χθες 08/02 η προθεσμία για παράδοση. Μου γράφει τώρα "Your package may be lost. We're very sorry your delivery is so late. Although it may still arrive, you can request a refund now. Contact seller", ενώ το τελευταίο tracking update ήταν στις 12/01 "The item is at the PostNL sorting center".

Τι κάνω τώρα; Περιμένω λίγο ακόμα; Ζητάω refund? Επίσης αν μου δώσουν refund και έρθει αργότερα τότε τι γίνεται;

Επίσης παραγγελία από ιταλικό αμαζον 19/01 ακόμα δεν έχει γίνει dispatched.

 

  • Moderators
Δημοσ.

Ολα αυτα εχουν απαντηθει πολλες φορες σε προηγουμενα σχολια. 

Παρακαλω, αναγνωση των προηγουμενων λοιπον.

Ευχαριστουμε.

Δημοσ.

Η αντικατάσταση για το κινητό που είχε πρόβλημα ξεκίνησε στις 23 Δεκεμβρίου 2020 και έφτασε σήμερα 12 Φεβρουαρίου 2021 😁 από Amazon uk..... Ολα καλά τουλάχιστον παρέλαβα.... 

  • Moderators
Δημοσ.
18 λεπτά πριν, karlito13 είπε

Παραγγελία Δευτέρα 8/2 από Amazon.de ακόμα μα γίνει refund...τι γίνετε;

Η κανει διακοπες το μικροφωνο σου ή αντι για dispatched λες refund.

10-15 μερες περιμενουμε να γινει η αποστολη μιας παραγγελιας συνηθως εδω και μηνες. Μαλλον δεν εχεις διαβασει καθολου το τοπικ. ;)

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Η κανει διακοπες το μικροφωνο σου ή αντι για dispatched λες refund.

10-15 μερες περιμενουμε να γινει η αποστολη μιας παραγγελιας συνηθως εδω και μηνες. Μαλλον δεν εχεις διαβασει καθολου το τοπικ. ;)

Κανει διακοπές το t9 μου , dispatched ήθελα να πω.

 

Εχω διαβάσει το topic και νόμιζα οτι αυτά γινόντουσαν το bf/Χριστούγεννα.

Αν τους στείλω στο chat θα αλλάξει κάτι;

μου αρέσει που λέει ότι θα φτάσει και 1/3 σε μένα.

  • Moderators
Δημοσ.

Θα φτασει κατα πασα πιθανοτητα. Εγω παρελαβα προχθες παραγγελια που ειχα κανει 22-1 και εφυγε μετα απο 15 ημερες, αλλα εκανε μια βδομαδα με ups standard, ηρθε 5-6 μερες πριν το estimate που εδωσε εξαρχης το Γαλλικο αμαζον. Στο Γερμανικο μαλλον ειναι χειροτερα ομως, ειδικα αν κρινω απο την BF παραγγελια μου. Μπορει ομως να σου τυχει το ιδιο με μενα. Το πιθανοτερο ισως. Εκτος αν σου πεταξουν καμια iparcel οποτε (βρ)αστα 2,5 μηνες απο την παραγγελια μου εκανε εμενα...

Οχι, δεν εχει νοημα να τους πεις κατι, αφου λεει 1-3 δεν εχεις λογο να τους ενοχλησεις. Ειναι πολυ νωρις.

  • Sad 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...