Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, stark είπε

Αναρωτιέμαι με ποια κριτήρια στέλνουν σε άλλους με UPS και tracking και σε άλλους με royal mail χωρις tracking. Ισως έχει να κάνει και με το κόστος του προϊόντος; 

Εγω έκανα παραγγελία 300+ ευρώ και τα έστειλαν Royal Mail untracked!!!

 Περιττό να σας πω ότι δεν παραλληφθηκε ποτέ!

Οποτε δεν εχει σχέση με το κόστος

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, vins είπε

Καλά εμένα μου έχασαν ψυκτρα που ήταν να παραδοθεί 20 Δεκεμβρίου, τους κράζω, μου λενε διαλέξτε άλλη που ειναι σε στοκ και θα σας τη στείλουμε οσο πιο γρήγορα γίνεται, και με expedited και θα σας κάνουμε refund τα μεταφορικά. Απο 6 Γεναρη δεν έχει αποσταλεί ακόμη...

Απίστευτο ρε φίλε, ας έχει χάρη γιατί το προϊόν που παράγγειλα στα Ελληνικά μαγαζιά το βρίσκεις στην σχεδόν τριπλάσια τιμή. Επίσης δεν το βιάζομαι.

Επεξ/σία από tazio
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, tazio είπε

Απίστευτο ρε φίλε, ας έχει χάρη γιατί το προϊόν που παράγγειλα στα Ελληνικά μαγαζιά το βρίσκεις στην σχεδόν τριπλάσια τιμή. Επίσης δεν το βιάζομαι.

Εχει χαθεί η μπάλα γενικα... Τωρα στρώνουν τα πράγματα, και αυτό είναι που με ανησυχεί! Πως γίνεται πχ να έρχονται τώρα αυτά που παραγγείλαμε μετά τις γιορτές πιο γρήγορα και τα άλλα να αγνοούνται... 

Δημοσ.
5 ώρες πριν, stark είπε

Φαντάζομαι έχεις ζητήσει refund.

Ναι, έστειλα μετά από 6 εργάσιμες από την ημερομηνία παράδοσης ,και έκαναν άμεσα refund. Ζήτησα να το ξαναστείλουν αλλά επειδή δεν υπήρχε στοκ, είπαν να περιμένω και να ξανακάνω παραγγελία όταν θα υπάρχει και θα καλύψουν την διαφορά. Spoiler alert: όταν έστειλα να ξαναρωτήσω τα γύρισαν. Το χα σε εκτίμηση γενικά το αμαζον και από το de, έχω αγοράσει γενικά στο παρελθόν και είχα μείνει ιδιαίτερα ικανοποιημένος αλλά απ ότι φαίνεται κάτι στραβωσε στην πορεία.

Δημοσ.

Μια βοήθεια μάγκες.

επικοινώνησα με το support του de λόγω μη παραλαβής ακόμα της παραγγελίας από 9/12 που την έστειλαν.

Έστειλα το mail  μέσα από το site στις 1 το βράδυ και σε 20 λεπτά απάντησε μια Ρίτα :lol: και αφου μου ζηταγε συγνώμες ότι χάθηκε το δέμα μπλα μπλα μπλα... μου γράφει πως δεν μπορει να αντικατασταθεί και θα κινήσει την διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Immediately, I would love to arrange a replacement delivery for you, but as I can see that the replacement is not available.

I hope you will understand.

 

Μπαίνω στο site να δω αν υπάρχει σε στοκ ο σκληρός δίσκος και όντως υπάρχει. Στο καπάκι τους στέλνω απάντηση πως αν γίνετε και μπορείτε να στείλετε άλλο ίδιο προϊόν θα το επιθυμούσα αφου βλέπω πως το έχετε σε στοκ.

Μπαίνω πάλι στο λογαριασμό πάλι και βλέπω αυτή την εικόνα. 1320849957_Screenshot_2021-01-24YourOrders.png.f05e5fc3e93c7b4a86525fcba69fc28b.png

Που σημαίνει ότι εισακούστηκα;;; Δηλαδή έχουν προγραμματίσει καινούργια παραγγελία γιατί ο αριθμός αυτό δείχνει.;;;;  

Γιατί καινούργιο e-mail δεν εχω λάβει.

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Χλωριούχο Αμμώνιο είπε

Μια βοήθεια μάγκες.

επικοινώνησα με το support του de λόγω μη παραλαβής ακόμα της παραγγελίας από 9/12 που την έστειλαν.

Έστειλα το mail  μέσα από το site στις 1 το βράδυ και σε 20 λεπτά απάντησε μια Ρίτα :lol: και αφου μου ζηταγε συγνώμες ότι χάθηκε το δέμα μπλα μπλα μπλα... μου γράφει πως δεν μπορει να αντικατασταθεί και θα κινήσει την διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Immediately, I would love to arrange a replacement delivery for you, but as I can see that the replacement is not available.

I hope you will understand.

 

Μπαίνω στο site να δω αν υπάρχει σε στοκ ο σκληρός δίσκος και όντως υπάρχει. Στο καπάκι τους στέλνω απάντηση πως αν γίνετε και μπορείτε να στείλετε άλλο ίδιο προϊόν θα το επιθυμούσα αφου βλέπω πως το έχετε σε στοκ.

Μπαίνω πάλι στο λογαριασμό πάλι και βλέπω αυτή την εικόνα. 1320849957_Screenshot_2021-01-24YourOrders.png.f05e5fc3e93c7b4a86525fcba69fc28b.png

Που σημαίνει ότι εισακούστηκα;;; Δηλαδή έχουν προγραμματίσει καινούργια παραγγελία γιατί ο αριθμός αυτό δείχνει.;;;;  

Γιατί καινούργιο e-mail δεν εχω λάβει.

Ναι. Σου το εστειλαν ξανα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Χλωριούχο Αμμώνιο είπε

Μια βοήθεια μάγκες.

επικοινώνησα με το support του de λόγω μη παραλαβής ακόμα της παραγγελίας από 9/12 που την έστειλαν.

Έστειλα το mail  μέσα από το site στις 1 το βράδυ και σε 20 λεπτά απάντησε μια Ρίτα :lol: και αφου μου ζηταγε συγνώμες ότι χάθηκε το δέμα μπλα μπλα μπλα... μου γράφει πως δεν μπορει να αντικατασταθεί και θα κινήσει την διαδικασία επιστροφής χρημάτων.

Immediately, I would love to arrange a replacement delivery for you, but as I can see that the replacement is not available.

I hope you will understand.

 

Μπαίνω στο site να δω αν υπάρχει σε στοκ ο σκληρός δίσκος και όντως υπάρχει. Στο καπάκι τους στέλνω απάντηση πως αν γίνετε και μπορείτε να στείλετε άλλο ίδιο προϊόν θα το επιθυμούσα αφου βλέπω πως το έχετε σε στοκ.

Μπαίνω πάλι στο λογαριασμό πάλι και βλέπω αυτή την εικόνα. 1320849957_Screenshot_2021-01-24YourOrders.png.f05e5fc3e93c7b4a86525fcba69fc28b.png

Που σημαίνει ότι εισακούστηκα;;; Δηλαδή έχουν προγραμματίσει καινούργια παραγγελία γιατί ο αριθμός αυτό δείχνει.;;;;  

Γιατί καινούργιο e-mail δεν εχω λάβει.

 

6 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Ναι. Σου το εστειλαν ξανα

Όντως ετσι ειναι.... μου έστειλαν και e-mail αλλά άργησα να το λάβω.

Dear Customer,

Thank you for contacting Amazon.de

I have reviewed your email and I understand that you want the replacement of the following item instead of refund : "WD_Black Game Drive"

I have cancelled the refund.

I have issued a free replacement order #χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ for the same item.

Estimated delivery date : January 29, 2021 - February 12, 2021

I have also upgraded the shipping method to premium at free of cost.

I hope you find this solution satisfactory.

Thank you for your patience.

Take care.

 

Ελπίζω τώρα να μην το στείλουν από Αγγλία πάλι και μπλέκω με χαρτιά εκτελωνισμού (Αν και από ότι είδα από τους άλλους χρήστες δεν ειναι κάτι, ξεμπερδεύεις εύκολα)

Θα μάθω όταν το στείλουν μάλλον από Δευτέρα.

Πάντως μου έκανε εντύπωση πως δουλεύουν τηλεργασία (προφανώς) ξημερώματα Κυριακής.

 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Χλωριούχο Αμμώνιο είπε

 

Όντως ετσι ειναι.... μου έστειλαν και e-mail αλλά άργησα να το λάβω.

Dear Customer,

Thank you for contacting Amazon.de

I have reviewed your email and I understand that you want the replacement of the following item instead of refund : "WD_Black Game Drive"

I have cancelled the refund.

I have issued a free replacement order #χχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ for the same item.

Estimated delivery date : January 29, 2021 - February 12, 2021

I have also upgraded the shipping method to premium at free of cost.

I hope you find this solution satisfactory.

Thank you for your patience.

Take care.

 

Ελπίζω τώρα να μην το στείλουν από Αγγλία πάλι και μπλέκω με χαρτιά εκτελωνισμού (Αν και από ότι είδα από τους άλλους χρήστες δεν ειναι κάτι, ξεμπερδεύεις εύκολα)

Θα μάθω όταν το στείλουν μάλλον από Δευτέρα.

Πάντως μου έκανε εντύπωση πως δουλεύουν τηλεργασία (προφανώς) ξημερώματα Κυριακής.

 

 

Μην φανταστείς ότι δουλεύουν ξημερώματα. Όλες αυτές οι πολυεθνικές έχουν Support teams σε διάφορα μέρη του κόσμου ακριβώς για να έχουν 24/7 υποστήριξη με ελάχιστο κόστος χωρίς υπερωρίες κλπ. Πολυ πιθανο τύπος που σου απάντησε να ήταν based στην Ινδονησία, Ινδία κλπ πχ.

Δημοσ.
Στις 4/1/2021 στις 10:29 ΜΜ, weaponlord είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12

3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία

5. μεταφορικη εταιρια- ups

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01

7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups....

 

Αποστολή έτοιμη για τη UPS

Προγραμματισμένη παράδοση

Όταν η αποστολή φτάσει στην εγκατάστασή μας, η ημερομηνία παράδοσης θα ενημερωθεί.

Η ετικέτα δημιουργήθηκε 22.12.2020 14:14

United Kingdom

 

Έχω μιλήσει με το support αρκετές φορές και μου λένε να περιμένω και να περιμένω...

 

Ήρθε επιτέλους χθες 23/1/2021!!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, djuan1988 είπε

Δεν είναι διαφορετικός αυτός που σου έστειλαν;

Προφανώς έχει γίνει τυπογραφικό λάθος αφου αυτή η σειρά δίσκων 2,5 δεν έχει ssd. Όταν τον είχα παραγγείλει θυμάμαι καλά δεν υπήρχε το λάθος. Μέτα δεν ξαναμπήκα στο λογαριασμό μου.

Πάντως τον σωστό έχουν βάλει για να ξαναστείλουν. Στο γερμανικό link (με την γερμανική περιγραφή) που πάτησα  μετά το γυρίζει στα αγγλικά και φαίνεται το σωστό μοντέλο των 5ΤΒ.

Επεξ/σία από Χλωριούχο Αμμώνιο
Δημοσ.

Καλημέρα.

Είχε παραγγείλει συγγενικό μου πρόσωπο το λάπτοπ αυτό:

https://www.insomnia.gr/forums/topic/759718-laptop-hp-15s-eq1050ns-15s-~-52642€-amazones/

και σήμερα πήρε το παρακάτω mail:

Shipping delay

Hello from Amazon.com,
There has been a delay in the shipment of your order. We will do our best to ensure that the product that is delayed reaches you as soon as possible. Sorry for the disturbances.

Details
Order number
Ordered on Wednesday, December 30, 2020
New expected delivery date:
Not yet available. We will send you an email when we have a delivery date.
View or cancel the order

Τι πρέπει να κάνει? Θα έρθει? Να περιμένει?

Παρέλαβε κανένας άλλος το συγκεκριμένο?

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα

Εχω μπουφαν αξιας 53€ απο amazon uk Royal Mail semi tracked με ημερομηνιες παραλαβης απο 14 εως 27 Ιανουριου και δεν ξερω πως να κινηθω γιατι δεν βλεπω να παραλαμβανω,τα δεματα ερχονται τελικα εστω και πολυ αργοπορημενα η να παω για refund οπως προτεινει το amazon στην σελιδα της παραγγελιας?

 

Now expected 14 January - 27 January

We’re very sorry your delivery is late. Most late packages arrive in a day. If you have not received your package by tomorrow, you can come back here the next day for a refund.

 

Τhursday, 31 December
12:56 AM
Package departed an Amazon facility
Rochester, Kent GB
Wednesday, 30 December
9:18 AM
Package arrived at an Amazon facility
Rochester, Medway GB
 
Package has shipped
Επεξ/σία από Neural_handshake
  • Moderators
Δημοσ.

Συνηθως ερχονται εστω και πολυ αργοπορημενα. 95% ερχονται; Ισως καπου εκει το ποσοστο.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, alexxkidd31 είπε

Εγώ που θέλω να πάρω ένα Amazon fire stick να μην δοκιμάσω καν να το πάρω κατευθείαν από Amazon ε; Αν είναι να κάνει ένα μήνα

Αγορά από amazon.es 13/1 σε προϊόντα με στοκ ,26/1 δεν έχει γίνει ακόμη αποστολή κι δείχνει 26/1(!!!!)-8/2 παραλαβή .Αν γίνει κι αποστολή με royal (που δεν γνωρίζεις από πριν ) untracked πότε καλό Μάρτιο ,να μην πω Απρίλιο .

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...