Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Απο Amazon Αμερικής έχει παραλάβει κανείς; Γιατί εμένα με ημερομηνία παράδοσης 6/1 μου δείχνει οτι έχει καθυστερήσει στο τελωνείο και να επικοινωνήσω με την Aramex για περισσότερες πληροφορίες. Γνωρίζει κάποιος αν χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια εγώ ή θα διευθετηθεί μόνο του το θέμα; 

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Αν προ-πλήρωσες για φόρους μέσω του Amazon Global Shipping (ή όπως λέγεται, δε θυμάμαι) λογικά δε θέλει τίποτε. Είναι μάλλον διαδικαστικό το θέμα.

Διαφορετικά ίσως σου ζητήσουν να τους δείξεις τη σχετική κίνηση στην κάρτα σου. Πάρε τους ένα τηλέφωνο.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι. Μου έχει στείλει αντικατάσταση ένα mi 10t pro το Amazon.co.uk. Υπάρχει πρόβλημα τελωνείου? Ακόμα βέβαια δεν ξεκίνησε αλλά πρέπει να ρωτήσω... 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, dimitris1090t είπε

Απο Amazon Αμερικής έχει παραλάβει κανείς; Γιατί εμένα με ημερομηνία παράδοσης 6/1 μου δείχνει οτι έχει καθυστερήσει στο τελωνείο και να επικοινωνήσω με την Aramex για περισσότερες πληροφορίες. Γνωρίζει κάποιος αν χρειάζεται να κάνω κάποια ενέργεια εγώ ή θα διευθετηθεί μόνο του το θέμα; 

Δεν χρειάζεται να επικοινωνήσεις με aramex. Αν δεις ότι καθυστερεί κι άλλο μιλάς μονο με amazon

  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 5/1/2021 στις 12:17 ΜΜ, spaek είπε

Δεμα που παραδωθηκε απο ΕΛΤΑ, στο tacking της AfterShip δείχνει on its way και στο Amazon delivered...

Αληθεια, για δεμα που παρηγγειλα απο Ελλαδα και ήρθε με EltaCourier μετα απο 40 ημέρες κάνοντας βολτες στη Ελλαδα (Ναυπλιο - Θεσ/νικη - Λάρισα - Πάτρα)  μπορώ να ζητήσω αποζημίωση και πως?

Αφου ηρθε

Δημοσ.
2 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Με καθυστέρηση μεγάλη όμως. Προβλέπεται αποζημιωση ανά ημέρα.

Πως τη διεκδικώ;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Με καθυστέρηση μεγάλη όμως. Προβλέπεται αποζημιωση ανά ημέρα.

Συγνώμη για το off topic. Θέλω οπωσδήποτε να πω κατι πανω σε αυτο. Το τελευταιο διαστημα βιώνω τριπλή παρανομία απο μέρους γνωστης εταιριας κουριερ, που εκμεταλλευεται την κατασταση για να καταστρατηγει καθε παραγραφο της ΕΕΤΤ στη λειτουργια της. Η ΕΕΤΤ οριζει οτι :

6. Ποιες είναι οι υποχρεώσεις της επιχείρησης ταχυμεταφορών σε περίπτωση μη επίδοσης του ταχυδρομικού αντικειμένου στον παραλήπτη;

Η ταχυδρομική επιχείρηση

  • επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον αποστολέα ή τον παραλήπτη, εφόσον αντιμετωπίζει δυσκολίες στην επίδοση και εφόσον έχουν δηλωθεί τα τηλέφωνα επικοινωνίας
  • οφείλει να προγραμματίσει τουλάχιστον δεύτερη προσπάθεια επίδοσης του αντικειμένου στον παραλήπτη, σε περίπτωση απουσίας του παραλήπτη
  • προβαίνει σε έγγραφη ειδοποίηση προς τον παραλήπτη σε περίπτωση απουσίας του και επιστροφή του αντικειμένου στο χώρο της ταχυδρομικής επιχείρησης
  • επιστρέφει το αντικείμενο στον αποστολέα με χρέωση όχι μεγαλύτερη του ποσού που καταβλήθηκε για την αποστολή του, σε περίπτωση άρνησης παραλαβής του από τον παραλήπτη
  • φυλάσσει το ταχυδρομικό αντικείμενο για διάστημα έξι (6) μηνών από την τελευταία αποτυχημένη προσπάθεια επίδοσης αυτού.

Δεν τηρει επανειλημμενα 1) την τηλεφωνικη επικοινωνια 2) τον προγραμματισμο δευτερης προσπαθειας επιδοσης (με το ετσι θελω σου λενε ηρθα παρ ολο που πρωτα δε σε ειδοποιησα, δεν ησουν σπιτι, ελα τωρα απ το καταστημα να το παρεις και αμα θες) και 3) τη φυλαξη του αντικειμενου για ευλογο χρονικο διαστημα (χαρακτηριστικα μου ειπαν οτι εχω 5-6 μερες προθεσμια να παω να το παρω). Για το θεμα της καθυστερησης, δε θα σχολιασω κατι, ολοι βιωνετε τα χαλια, προσωπικα εζησα καθυστερηση 21 ημερων για μεταφορα δεματος στη μετακινηση Αθηνα-Θεσσαλονικη.

Τους έστειλα μήνυμα ενημερώνοντας τους για όλα αυτά και απειλώντας τους με καταγγελία. Ελπίζω να προβούν και άλλοι σε αντίστοιχες κινήσεις, μπας και μπει μια στοιχειώδης τάξη επιτέλους.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, spaek είπε

Πως τη διεκδικώ;

Δεν τη διεκδικεις εσυ, δεν εισαι εσυ ο πελατης της μεταφορικης, παρα ο παραληπτης :) 

Αν και θα βγω οφφτοπικ, το να βρειτε τις συμφωνιες, ή μαλλον να ρωτησετε το καταστημα, δεν νομιζω να ειναι τοσο δυσκολο. Ρωτησα ενα καταστημα για πιθανες ημερομηνιες και ανεφεραν απο μονοι τους οτι η συμφωνια αφορα την επομενη εργασιμη μερα

image.png.46ff5b73643132c25fdc2006dcf15773.png

Δημοσ.

Όσοι είμαστε Αθήνα / Θεσσαλονίκη και βάλουμε γρήγορη παράδοση από Amazon.de θα έρθει στον χρόνο που λέει το δέμα. Επίσης, μέσα στο μεγάλο χαμό των courier έστειλα την DHL σε εταιρεία να παραλάβει δέμα μικρό και μου το έφερε την επόμενη. Όλα αυτά μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Δημοσ.
11 ώρες πριν, SeNNinhA είπε

Με καθυστέρηση μεγάλη όμως. Προβλέπεται αποζημιωση ανά ημέρα.

αν ξερεις οτι δικαιουσαι γιατι ρωτας αν δικαουσαι τοτε;

Βρες το νομο που σε κατοχυρωνει και επικοινωνησε αρχικα με αμαζον να διεκδικησεις την αποζημειωση σου, αν και ισως σε παραπεμψουν στην μεταφορικη.

2 ώρες πριν, alejsalonica είπε

Όσοι είμαστε Αθήνα / Θεσσαλονίκη και βάλουμε γρήγορη παράδοση από Amazon.de θα έρθει στον χρόνο που λέει το δέμα. Επίσης, μέσα στο μεγάλο χαμό των courier έστειλα την DHL σε εταιρεία να παραλάβει δέμα μικρό και μου το έφερε την επόμενη. Όλα αυτά μεταξύ Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

η DHL δεν ειχε ποτε προβλημα με BF/Covid απλα δεν την προτιμα κανεις γιατι ειναι ακριβη (γι αυτο δεν ειχε προβλημα)

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, bahamut_zero είπε

αν ξερεις οτι δικαιουσαι γιατι ρωτας αν δικαουσαι τοτε;

Βρες το νομο που σε κατοχυρωνει και επικοινωνησε αρχικα με αμαζον να διεκδικησεις την αποζημειωση σου, αν και ισως σε παραπεμψουν στην μεταφορικη.

η DHL δεν ειχε ποτε προβλημα με BF/Covid απλα δεν την προτιμα κανεις γιατι ειναι ακριβη (γι αυτο δεν ειχε προβλημα)

Όπως αναφέρθηκε, ο δικαιούχος είναι ο αποστολέας.

Μου έτυχε μια φορά να μου έρθει κατεστραμενο δέμα λόγω κακής μεταφοράς με καταστροφή του προϊόντος (compact φωτογραφική μηχανή από ιδιώτη).

Ο αποστολέας μου έκανε εξουσιοδότηση για να κάνω όλες τις ενέργειες εγώ αλλά και πάλι την αποζημίωση την παρέλαβε εκείνος (και μου την μετέφερε).

Τρελή φασαρία κυρίως διότι το γραφείο της courier δεν είχε ιδέα από την διαδικασία και αναγκάστηκα να μιλήσω με τα Κεντρικά (άλλο πακέτο και αυτό) και να κάνω επίσημα παράπονα ότι αρνήθηκαν να παραλάβουν αίτημα αποζημίωσης κατά την παράδοση (λόγω καταστροφής του δέματος). 

Στην ουσία τα δέματα είναι ήδη ασφαλισμένα (έως ένα ποσό δεν το θυμάμαι τώρα υποχρεωτικά εκ του νόμου). Για παραπάνω πρέπει να πληρώσετε εσείς επιπλέον. Οι ίδιες οι εταιρείες είναι και αυτές ασφαλισμένες. Οπότε δεν τους πολύενδιαφέρει στην πράξη.

Είναι όμως τεράστια ταλαιπωρία. Προετοιμαστειτε.

Δημοσ.

Update #δεν θυμαμαι: Κανενα νέο λοιπόν της παραγγελίας, πλέον είχε αλλάξει και το status σε delayed, no delivery estimation. Βρίσκω το ίδιο προϊόν σε άλλο μαγαζί πιο φτηνά και πάνω απ ολα άμεσα διαθέσιμο.

Ωραία λέω άρα τρώει άκυρο το αμαζον μετά από ένα μήνα αναμονης. Πάω να ακυρώσω την παραγγελία και έρχεται email που λέει οτι δεν μπορει να ακυρωθει διοτι βρισκεται σε "advanced shipping stages" (εν τω μεταξύ αυτο το λένε τουλάχιστον μια βδομάδα τωρα). Άρα λοιπόν αφού ήδη παρήγγειλα από το άλλο κατάστημα και θα το έχω αύριο-μεθαύριο, αναγκαστικά θα περιμένω να το στείλει το αμαζον και θα αρνηθώ την παραλαβή ώστε να φύγει πίσω και να πάρω τα λεφτά μου... 

Μέχρι τώρα το customer support ήταν εξαιρετικό αυτή τη φορά όμως με απογοήτευσε διότι οπότε ρώταγα έλεγαν shipping "soon" και τελικα θα καταληξει να φυγει ενα μηνα μετα (τονίζω προϊόν in stock), που φυσικα δεν θα θελω να παραλαβω

Δημοσ.
Στις 4/1/2021 στις 7:45 ΜΜ, stark είπε

Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. 

Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again."
Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it.
I will annotate as order lost, in case order still arrives."

Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. 
Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. 

Η πρώτη παραγγελία έφτασε σήμερα. Σχεδόν ένας μήνα καθυστέρηση. Αλλά πάλι καλά.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...