Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, power_1 είπε

Αν δεν σας είναι δύσκολο μπορείτε να γράψετε τι διεύθυνση από το customer support tou amazon.es γιατί δεν βγάζω άκρη με τίποτα . Ευχαριστώ προκαταβολικά .

Από εδώ ξεκινάς αν θυμάμαι καλα

https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Εγώ περιμένω ακόμη το δικό μου από Amazon.de (27/11). Μάλλον πάμε για το επόμενο δεκαήμερο. Δεν ξέρω γιατί φέτος τα έστειλαν με Royal Mail unregistered. Όχι τίποτα άλλο αλλά πληρώνεις μεταφορικά και μετά μένεις μα τον φόβο μήπως δεν παραδοθεί γιατί όλοι ξέρουμε τα γνωστά ΕΛΤΑ πως δουλεύουν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. 

Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again."
Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it.
I will annotate as order lost, in case order still arrives."

Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. 
Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. 

Επεξ/σία από stark
  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, stark είπε

Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. 

Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again."
Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it.
I will annotate as order lost, in case order still arrives."

Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. 
Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. 

Νομίζω ότι η διαφορετική αντιμετώπιση που μπορεί να έχουμε είναι και θέμα αξίας των προϊόντων που αγοράζουμε. Από ένα ποσό και πάνω πιστεύω ότι σου λένε ότι θα ξανά χρεώσουμε την κάρτα. Και εμένα για μια παραγγελία της τάξης των 15 ευρώ μου κάνανε refund και είπανε ότι αν έρθει, κράτησε το. 

Δημοσ.

Και σε δικιά μου παραγγελία 19 ευρώ αφού μου έκαναν refund όλο το ποσό, λόγο καθυστέρησης, όταν τελικά παρέλαβα τους ενημέρωσα και ζήτησαν την άδεια να με χρεώσουν ξανά στην κάρτα, δεν έκαναν καμία νέα χρέωση 

Δημοσ.
Στις 21/12/2020 στις 9:22 ΜΜ, Alphagamerz είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Express

2. ημερομηνια παραγγελιας: 17/12/20

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 29 Dec. - 5 Jan.

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: Δεν έχει φυγει ακόμα.

5. μεταφορικη εταιρια: --

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: --

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): αναμονη

Update: Εκτιμωμενη παραδοση αυριο έως τις 8, δεν εχει γινει καν dispatch ακομα. Εαν δεν γινει και αυριο ακυρωνω παραγγελια.

Δημοσ.

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12

3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία

5. μεταφορικη εταιρια- ups

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01

7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups....

 

Αποστολή έτοιμη για τη UPS

Προγραμματισμένη παράδοση

Όταν η αποστολή φτάσει στην εγκατάστασή μας, η ημερομηνία παράδοσης θα ενημερωθεί.

Η ετικέτα δημιουργήθηκε 22.12.2020 14:14

United Kingdom

 

Έχω μιλήσει με το support αρκετές φορές και μου λένε να περιμένω και να περιμένω...

Δημοσ.
Στις 30/12/2020 στις 4:00 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε

Παρέλαβα και το i-parcel χθες μέσω ΕΛΤΑ courier.

Έμεινε το Royal Mail

Είχα deadline 28/12/20 για το Royal Mail. Έστειλα σήμερα στο support και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 12/01/21.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, weaponlord είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping

2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12

3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία

5. μεταφορικη εταιρια- ups

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01

7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups....

 

     

οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω.

Δημοσ.
Στις 2/1/2021 στις 2:42 ΜΜ, topswnio είπε

Από ελληνικές πονηριές τύπου ελαβα, δεν έλαβα, ήταν τσακισμένο κλπ κλπ μας έβαλαν να πληρώνουμε μεταφορικά.... Τις καλές εποχές ήταν δωρεάν πάνω από 20 λίρες αν θυμάμαι καλά. Αθάνατος έλληνας....

δεν ειναι ετσι φιλε. τυρακι ηταν για να καθιερωθει στην συνειδηση μας το αμαζον.

καλομαθαμε ολοι και μετα αφου μας ειχε πελατες σταματησε να μπαινει μεσα με τα μεταφορικα.

  • Like 5
Δημοσ.

Δεμα που παραδωθηκε απο ΕΛΤΑ, στο tacking της AfterShip δείχνει on its way και στο Amazon delivered...

Αληθεια, για δεμα που παρηγγειλα απο Ελλαδα και ήρθε με EltaCourier μετα απο 40 ημέρες κάνοντας βολτες στη Ελλαδα (Ναυπλιο - Θεσ/νικη - Λάρισα - Πάτρα)  μπορώ να ζητήσω αποζημίωση και πως?

Δημοσ.
13 ώρες πριν, oletiras είπε

οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω.

Τα δέματα τα δικά μου έκαναν να γίνουν dispatched από τις αποθήκες της Amazon από 10 εως 14 ημέρες. Αυτά που πλήρωσα επιπλέον για shipping ήρθαν μέσα σε 7-10 ημέρες. Τα άλλα....

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 29/12/2020 στις 2:20 ΜΜ, tazio είπε

Περίμενα μέχρι και σήμερα 29/12, τελικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων μέσω chat η οποία έγινε αμέσως, η υπομονή μου τελείωσε, καλό κουράγιο σε όσους περιμένουν.

Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, tazio είπε

Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα.

Νταξει αρχοντικα!! Μονο 28 μερες μετα την est date!! Χαχααχαχαχαχαχχα α ρε ελτα εγγυηση!!

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...