stark Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 2 Ιανουαρίου 2021 4 ώρες πριν, power_1 είπε Αν δεν σας είναι δύσκολο μπορείτε να γράψετε τι διεύθυνση από το customer support tou amazon.es γιατί δεν βγάζω άκρη με τίποτα . Ευχαριστώ προκαταβολικά . Από εδώ ξεκινάς αν θυμάμαι καλα https://www.amazon.es/gp/help/customer/contact-us
Faithlesscookiemonster Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Εγώ περιμένω ακόμη το δικό μου από Amazon.de (27/11). Μάλλον πάμε για το επόμενο δεκαήμερο. Δεν ξέρω γιατί φέτος τα έστειλαν με Royal Mail unregistered. Όχι τίποτα άλλο αλλά πληρώνεις μεταφορικά και μετά μένεις μα τον φόβο μήπως δεν παραδοθεί γιατί όλοι ξέρουμε τα γνωστά ΕΛΤΑ πως δουλεύουν.
stark Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again." Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it. I will annotate as order lost, in case order still arrives." Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. Επεξ/σία 4 Ιανουαρίου 2021 από stark 1
aloop Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 53 λεπτά πριν, stark είπε Τελικά έχει ενδιαφέρον και παίζει μεγάλο ρόλο σε ποιον support agent θα πέσει κανείς. Θυμίζω ότι πρώτη παραγγελία ήταν από Amazon.it και θα έφτανε 11 Δεκεμβρίου. Ακόμα την περιμένω, ενώ έχω ζητήσει ήδη refund. Η απάντησή τους, όταν τους ρώτησα τι θα κάνω αν έρθει αργότερα ήταν: "If the package arrives at a later date and you want to keep it, let us know and we will debit your payment card again." Η δεύτερη παραγγελία, από Amazon.de, θα έφτανε 28 Δεκεμβρίου. Μου πρότειναν σήμερα refund. Κι αυτή τη φορά τους ρώτησα ευθέως, τι θα πρέπει να κάνω, αν τελικά φτάσει... μετά από καιρό. Η απάντηση ήταν: "In this case you can keep it. I will annotate as order lost, in case order still arrives." Αν καταλαβαίνω σωστά, ο συγκεκριμένος agent μου λέει ότι δεν χρειάζεται να κάνω κάτι, απλά κρατάω το προϊόν από τη 2η παραγγελία (Amazon.de) κι αυτός το δηλώνει ως χαμένο. Δηλαδή, εφόσον καθυστέρησε, το κρατάω ...for free. Βέβαια, επειδή έχω βίτσιο με το να είμαι δίκαιος, αν λάβω οποιαδήποτε από τις παραγγελίες έστω και καθυστερημένα, θα ενημερώσω να ξαναχρεώσουν την κάρτα μου. Νομίζω ότι η διαφορετική αντιμετώπιση που μπορεί να έχουμε είναι και θέμα αξίας των προϊόντων που αγοράζουμε. Από ένα ποσό και πάνω πιστεύω ότι σου λένε ότι θα ξανά χρεώσουμε την κάρτα. Και εμένα για μια παραγγελία της τάξης των 15 ευρώ μου κάνανε refund και είπανε ότι αν έρθει, κράτησε το.
leo066 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Και σε δικιά μου παραγγελία 19 ευρώ αφού μου έκαναν refund όλο το ποσό, λόγο καθυστέρησης, όταν τελικά παρέλαβα τους ενημέρωσα και ζήτησαν την άδεια να με χρεώσουν ξανά στην κάρτα, δεν έκαναν καμία νέα χρέωση
Alphagamerz Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Στις 21/12/2020 στις 9:22 ΜΜ, Alphagamerz είπε 1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon UK Express 2. ημερομηνια παραγγελιας: 17/12/20 3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην: 29 Dec. - 5 Jan. 4. ημερομηνια και τοπος αποστολης: Δεν έχει φυγει ακόμα. 5. μεταφορικη εταιρια: -- 6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: -- 7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ): αναμονη Update: Εκτιμωμενη παραδοση αυριο έως τις 8, δεν εχει γινει καν dispatch ακομα. Εαν δεν γινει και αυριο ακυρωνω παραγγελια.
weaponlord Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping 2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12 3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01 4. ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία 5. μεταφορικη εταιρια- ups 6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01 7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups.... Αποστολή έτοιμη για τη UPS Προγραμματισμένη παράδοση Όταν η αποστολή φτάσει στην εγκατάστασή μας, η ημερομηνία παράδοσης θα ενημερωθεί. Η ετικέτα δημιουργήθηκε 22.12.2020 14:14 United Kingdom Έχω μιλήσει με το support αρκετές φορές και μου λένε να περιμένω και να περιμένω...
MakeGreeceSexyAgain Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Στις 30/12/2020 στις 4:00 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε Παρέλαβα και το i-parcel χθες μέσω ΕΛΤΑ courier. Έμεινε το Royal Mail Είχα deadline 28/12/20 για το Royal Mail. Έστειλα σήμερα στο support και μου ζήτησαν να περιμένω μέχρι τις 12/01/21.
Salvation81 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 4 Ιανουαρίου 2021 Εμενα μου ηρθε μηνυμα απο UPS για παραδοση στις 7 του μηνα αντι για τις 4 παντως (ενταξει δεν το λες τραγικο).
oletiras Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, weaponlord είπε 1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon.co.uk Express shipping 2. ημερομηνια παραγγελιας- 12/12 3. estimate date παραλαβης- 18/12-05/01 4. ημερομηνια και τοπος αποστολης- 22/12 απο Αγγλία 5. μεταφορικη εταιρια- ups 6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη- 05/01 7. κατασταση- Aπο τις 22/12 έστειλαν email οτι έγινε dispatch αλλά το μόνο που έχει γίνει μέχρι σήμερα είναι ότι δημιουργηθηκε ετικέτα για αποστολή και ακόμα δεν έχει παραλάβει η ups.... οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω.
bahamut_zero Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Στις 2/1/2021 στις 2:42 ΜΜ, topswnio είπε Από ελληνικές πονηριές τύπου ελαβα, δεν έλαβα, ήταν τσακισμένο κλπ κλπ μας έβαλαν να πληρώνουμε μεταφορικά.... Τις καλές εποχές ήταν δωρεάν πάνω από 20 λίρες αν θυμάμαι καλά. Αθάνατος έλληνας.... δεν ειναι ετσι φιλε. τυρακι ηταν για να καθιερωθει στην συνειδηση μας το αμαζον. καλομαθαμε ολοι και μετα αφου μας ειχε πελατες σταματησε να μπαινει μεσα με τα μεταφορικα. 5
spaek Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δεμα που παραδωθηκε απο ΕΛΤΑ, στο tacking της AfterShip δείχνει on its way και στο Amazon delivered... Αληθεια, για δεμα που παρηγγειλα απο Ελλαδα και ήρθε με EltaCourier μετα απο 40 ημέρες κάνοντας βολτες στη Ελλαδα (Ναυπλιο - Θεσ/νικη - Λάρισα - Πάτρα) μπορώ να ζητήσω αποζημίωση και πως?
SeNNinhA Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 13 ώρες πριν, oletiras είπε οποτε δλδ η δικη μου παραγγελια απο .de στις 22/12 έχει ακομα πολυ δρόμο μέχρι να γίνει dispatch.... γιατι ουτε ετικετα έχω πάρει ουτε τιποτα. Τελος πάντων, τον Φεβρουάριο το βλεπω. Τα δέματα τα δικά μου έκαναν να γίνουν dispatched από τις αποθήκες της Amazon από 10 εως 14 ημέρες. Αυτά που πλήρωσα επιπλέον για shipping ήρθαν μέσα σε 7-10 ημέρες. Τα άλλα.... 1
tazio Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Στις 29/12/2020 στις 2:20 ΜΜ, tazio είπε Περίμενα μέχρι και σήμερα 29/12, τελικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων μέσω chat η οποία έγινε αμέσως, η υπομονή μου τελείωσε, καλό κουράγιο σε όσους περιμένουν. Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα. 1
koiliodoulos Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 5 ώρες πριν, tazio είπε Και ξαφνικά σήμερα ήρθε το ειδοποιητήριο από ΕΛΤΑ, ελάτε να το παραλάβετε...υπομονή θα έρθουν όλα. Νταξει αρχοντικα!! Μονο 28 μερες μετα την est date!! Χαχααχαχαχαχαχχα α ρε ελτα εγγυηση!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις