Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
12 ώρες πριν, matrixxx είπε

Mε ποιο τροπο σε χρεωσαν; Ειδες δεσμευση στην τραπεζα;

Κανονική χρέωση στην Εθνική, 11/12 την πρώτη, 21/12 η επιστροφή και χθες η δεύτερη

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
8 ώρες πριν, matrixxx είπε

Αποστολες απο Αμερικανικο αμαζον με ARAMEX:

Απο την στιγμη που φτανει Αθηνα το πακετο, ποσο κανει να παραδωσει η Aramex; Παραδιδει την επομενη ημερα ή την ιδια ημερα οπως κανουν UPS και DHL; 

Καλημέρα,

Η ARAMEX, από USA τα πάει Dubai - Κύπρο - Ελλάδα και παραδίδει την επόμενη από την άφιξη του δέματος (προηγείται μάλιστα μήνυμα για την επερχόμενη παράδοση). Αυτό αφορά την  Αττική.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, themischar είπε

Καλημέρα,

Η ARAMEX, από USA τα πάει Dubai - Κύπρο - Ελλάδα και παραδίδει την επόμενη από την άφιξη του δέματος (προηγείται μάλιστα μήνυμα για την επερχόμενη παράδοση). Αυτό αφορά την  Αττική.

Χρόνια πολλά! Στην δική μου περίπτωση είναι από 22.12 Αθήνα. Βέβαια τους δικαιολογώ. Είναι μακριά η Βοιωτία.

  • Thanks 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, wiowia είπε

Παραδόξως παραδόθηκε σήμερα,παρ’ολο που στο site της Amazon ακόμα λέει παράδοση τη Δευτέρα 04/01.

Δυο πακετα απο co.uk (sold by Amazon) με ημερομηνιες παραγγελιας 10/12 και 13/12, αποστολη με i-Parcel και estimated date παραλαβης 29/12 και 31/12 αντιστοιχα.

Εφυγαν απο Amazon στις 14/12 και τα δυο (2 μερες πριν τα δικα σου δηλαδη) και απο τις 18/12 εχουν status "Exported i-Parcel and in transit to country of destination". Απο τοτε καμια ενημερωση.

Ποσο αναρχα λειτουργει αυτη η μεταφορικη?!

Δημοσ.

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon FR

2. ημερομηνια παραγγελιας: 25/11

3. estimate date παραλαβης: 11/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/11 Standard

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 11/12

7. κατασταση: shipped. Δεν έβαλαν tracking code

Σήμερα τους έστειλα μήνυμα ότι ακόμα δεν έχει έρθει και ότι θέλω replacement. Μου έκαναν με την μια refund με την δικαιολογία ότι δεν μπορούν να βρουν άλλο να στείλουν. Εγώ  βλέπω υπαρχει διαθεσιμότητα.

Τους ζήτησα τουλάχιστον να μου στείλουν discount για να το πάρω στην ίδια τιμή που το πήρα τότε. Στο πρώτο mail  μου είπαν δεν γίνεται. Στο άλλο μου είπαν να ξανά παραγγείλω και θα βάλουν το discount μετα. Οτι ναναι...

Παίζει η αρχικη παραγγελια μου τελικα να έρθει κάποια στιγμή?

 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, gchris7 είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon FR

2. ημερομηνια παραγγελιας: 25/11

3. estimate date παραλαβης: 11/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/11 Standard

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 11/12

7. κατασταση: shipped. Δεν έβαλαν tracking code

Σήμερα τους έστειλα μήνυμα ότι ακόμα δεν έχει έρθει και ότι θέλω replacement. Μου έκαναν με την μια refund με την δικαιολογία ότι δεν μπορούν να βρουν άλλο να στείλουν. Εγώ  βλέπω υπαρχει διαθεσιμότητα.

Τους ζήτησα τουλάχιστον να μου στείλουν discount για να το πάρω στην ίδια τιμή που το πήρα τότε. Στο πρώτο mail  μου είπαν δεν γίνεται. Στο άλλο μου είπαν να ξανά παραγγείλω και θα βάλουν το discount μετα. Οτι ναναι...

Παίζει η αρχικη παραγγελια μου τελικα να έρθει κάποια στιγμή?

 

Πληροφοριακά αυτό το μετά γίνεται παντού πλέον. Σου λένε πρώτα θα το παραγγείλεις, θα το παραλάβεις και μετά θα επικοινωνήσεις μαζί τους για να σου αφαιρέσουν τα μεταφορικά, να σου κάνουν κάποιο discount κτλ. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν έτσι πλέον.

Δημοσ.

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon DE

2. ημερομηνια παραγγελιας: 10/12

3. estimate date παραλαβης: 29/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης:10/12 Standard , Rochester, Medway GB

5. μεταφορικη εταιρια: i-Parcel

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 29/12

7. κατασταση:  Παραδόθηκε σήμερα 30/12 με  ELTA courier.

Δημοσ.
Στις 26/12/2020 στις 5:55 ΜΜ, Snoo2 είπε

Καλησπέρα και από εμένα,

Παρακάτω το δικό μου story αγορά από amazon.de παράδοση με royal mail untracked 

1. Καταστημα παραγγελιας - επιλογη standard ή express αποστολής: Amazon.de standard

2. ημερομηνια παραγγελιας: 1/12/2020

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 11-18/12

4. μεταφορικη εταιρια Royal mail untracked postage large letter

5. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 18/12

6. κατάσταση: Δεν έχει παραδοθεί ακόμη, από την προηγουμένη εβδομάδα είχα επικοινωνήσει με το support και με ενημερώσανε να περιμένω μέχρι τις 25. αν δεν μου παραδοθεί μέχρι τότε, θα προχωρήσουν σε refund.

Εχθές 25/12 με καλέσανε (από Ηνωμένο Βασίλειο όπως έγραφε το κινητό) προκειμένου να με ρωτήσουν αν παρέλαβα τελικά, τους ενημέρωσα πως δεν έχω παραλάβει και στην συνέχεια προχώρησαν στο refund.

Μου έστειλαν και ένα e-mail πως αν τελικά  παραλάβω να τους στείλω πίσω αν θέλω να κρατήσω το αντικείμενο η όχι.  

Amazon.de και Royal Mail έχω σκοράρει φέτος για τα καλά.

Update στο παρακάτω σχετικά με τις untracked αποστολές και Royal Mail. Σήμερα ήρθε ο ταχυδρόμος με το δέμα από την amazon στα χέρια του. Μου είπε πως υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις στα ΕΛΤΑ και πως αυτήν την εβδομάδα έχουν αρχίσει και επανέρχονται στην κανονικότητα. 

Ότι αφορά το δέμα αρνήθηκα την παραλαβή του και θα δρομολογηθεί πίσω στον προμηθευτή.

Γενικά η εκτίμηση μου είναι πως όλες οι untracked αποστολές θα παραδοθούν απλά θα καθυστερήσουν λόγο φόρτου.

Πάντως το δέμα είχε tracking επάνω του. Φυσικά όχι της amazon αλλά αυτό τον ΕΛΤΑ ως ακανόνιστη αποστολή.

Δημοσ.
Στις 28/12/2020 στις 4:28 ΜΜ, MakeGreeceSexyAgain είπε

Update: 

Το i-parcel από τις 17/12/2020 που μπήκε Ελλάδα, έχει τελευταίο update στις 24/12.

Το royal mail συνεχίζει να αγνοείται.

Αν κρίνω από τις εικόνες που κυκλοφορούν με τα πεταμένα πακέτα και το πως ήταν συσκευασμένα από την Amazon τα 2 πακέτα που παρέλαβα ήδη μέσω UPS, μάλλον σπασμένα θα έρθουν αυτά που περιμένω.

ΕΛΤΑ-Courier-Αναζήτηση-Αποστολής.png

Παρέλαβα και το i-parcel χθες μέσω ΕΛΤΑ courier.

Έμεινε το Royal Mail

Δημοσ.
Στις 21/12/2020 στις 3:45 ΜΜ, xinas78 είπε

Επικοινώνησα με amazon de μεσω chat(αμεση ανταπόκριση) και..

I have checked and the carrier has updated us that the order has been delay in transit due to external factors.
The carrier has updated us that your order will be deliver to you before 24 of December without any further delay.
And also, as a small token of apology for this delay, I am refunding the shipping charges back to you, as we were unable to deliver it on the promised dates.
Value: 8.27 EUR
The amount will be credited back to the payment method provided with your order.
At the moment there is nothing more you need to do. Depending on the payment method you have chosen, you should see the refund on your bank statement or on your next credit card statement within the next 3-5 working days.

Παρέλαβα σήμερα

Δημοσ.

Πηγα σημερα στην ΕΛΤΑ Κουριερ να ρωτησω για ενα πακετο που εστειλα 3 του Μηνα στο Αργος (σε καποιον εδω μεσα)....Η απαντηση ηταν πως το πακετο ειναι στην κεντρικη διανομη και ακομα δεν εχουν ανοιξει το κοντεινερ!!!!!
Οταν ειπα οκ 27 μερες μετα η απαντηση ηταν "ειναι σχετικα προσφατο, εχουμε δεματα απο μεσα Νοεμβρη που ακομα να πανε στους προορισμους τους".
Πραγματικα προστιμα μεχρι να σβυσει ο ηλιος, δεν θα παμε μπροστα ποτε σε αυτη την χωρα (το αναφερω γιατι πολλοι παραλαμβανετε μια χαρα με Ελτα Κουριερ δεματα εξωτερικου και του εσωτερικου τα εχουν του πεταματου).

Δημοσ.
11 ώρες πριν, jmirko15 είπε

Πληροφοριακά αυτό το μετά γίνεται παντού πλέον. Σου λένε πρώτα θα το παραγγείλεις, θα το παραλάβεις και μετά θα επικοινωνήσεις μαζί τους για να σου αφαιρέσουν τα μεταφορικά, να σου κάνουν κάποιο discount κτλ. Δεν ξέρω γιατί το κάνουν έτσι πλέον.

Οχι ακριβώς έτσι.

Το βάζεις στο καλάθι και σεταρεις τα πάντα χωρίς να πατήσεις την τελική πληρωμή.

Μέτα επικοινωνείς με chat μαζί τους και την διαφορά στην δίνουν με gift card την οποία και χρησιμοποιείς πριν την τελική πληρωμή οπότε σου έρχεται στα ίδια.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε

Οχι ακριβώς έτσι.

Το βάζεις στο καλάθι και σεταρεις τα πάντα χωρίς να πατήσεις την τελική πληρωμή.

Μέτα επικοινωνείς με chat μαζί τους και την διαφορά στην δίνουν με gift card την οποία και χρησιμοποιείς πριν την τελική πληρωμή οπότε σου έρχεται στα ίδια.

Εμένα πάντως πρώτη φορά μου το κάνανε έτσι σε πόσες διαφορετικές παραγγελίες (περίμενα κάτι μεταφορικά γιατί έκαναν λάθος με 2 παραγγελίες μου, και ένα discount γιατί είχαν λάθος τιμή σε ένα άλλο προϊόν). Ακόμα δεν τα πήρα πίσω, γιατί δεν ήρθαν όλα τα δέματα!

Θα δοκιμάσω το παραπάνω την επόμενη φορά..

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, jmirko15 είπε

Εμένα πάντως πρώτη φορά μου το κάνανε έτσι σε πόσες διαφορετικές παραγγελίες (περίμενα κάτι μεταφορικά γιατί έκαναν λάθος με 2 παραγγελίες μου, και ένα discount γιατί είχαν λάθος τιμή σε ένα άλλο προϊόν). Ακόμα δεν τα πήρα πίσω, γιατί δεν ήρθαν όλα τα δέματα!

Θα δοκιμάσω το παραπάνω την επόμενη φορά..

Έχουν περιθώριο να δώσουν εύκολα gift cards γι αυτο και το προτείνουν οι ίδιοι σαν διαδικασία. Για να κάνουν refund διάφορες και μεταφορικά έχει μεγαλύτερη διαδικασία για τους ίδιους (θέλει εγκρίσεις) γι αυτό και καθυστερεί

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ψιλο οφτοπικ, αλλα τι συμβαινει σε περιπτωση που ζητα κανεις και παιρνει refund αλλα το προιον τελικα φτανει? πρεπει να ειδοποιησω εγω? ( η παραγγελια ειχε γινει 23/11 και ηρθε σημερα).

Επεξ/σία από CCCR
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...