Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, vins είπε

Επειδή είχα παρόμοιο θέμα, όπως έγραψα παραπάνω επικοινωνείς στα αγγλικά μαζί τους με email από το contact us και τους λες δε θέλω refund, θέλω το προϊόν να μου το ξαναστειλετε με expedited tracked shipment.

Το θέμα είναι ότι από τα 6  προϊόντα :

τα 4 είναι στην ίδια τιμή με τις αγοράς 27/11το

5 είναι 3€ ποιο ακριβό και το

6 είναι out of stock κι δεν υπάρχει διαθέσιμο.ουτε θα υπάρξει ήταν ξεστοκαρισμα (στην τιμή του ενός ένα δώρο)

(Η παραγγελία ήταν με tracking number απλά δεν ειδοποιήθηκε και δεν παραδόθηκε πότε στην iparcel.)

  • Απαντ. 1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
Στις 21/12/2020 στις 2:53 ΜΜ, tazio είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - Amazon UK (Standard)

2. ημερομηνια παραγγελιας: 24/11

3. estimate date παραλαβης: 08/12

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης: 26/11 απο Αγγλια προς Αθηνα

5. μεταφορικη εταιρια: Royal Mail

6. estimate date παραλαβης κατα την αποστολη: 10/12

7. κατασταση: Αναμονη (δεν υπαρχει αριθμος αναζητησης αποστολης)

Έστειλα email και μου απάντησαν εάν δεν έρθει μέχρι 25/12 ή θα με αποζημιώσουν ή θα το ξαναστείλουν.

Περίμενα μέχρι και σήμερα 29/12, τελικά ζήτησα επιστροφή χρημάτων μέσω chat η οποία έγινε αμέσως, η υπομονή μου τελείωσε, καλό κουράγιο σε όσους περιμένουν.

Δημοσ.

Είχα κάνει παραγγελία στο uk στις 6 Δεκεμβρίου, είχε χρόνο παράδοσης για 29/12 και ήρθε σήμερα(!) με ΕΛΤΑ courier στο σπίτι!!!! Σημειώνω ότι έχω ξαναπάρει το ίδιο άλλες 3 φορές με το ίδιο τρόπο παράδοσης στην πληρωμή, και πάντα έφτανε στα τοπικά ΕΛΤΑ, όπου πήγαινα να το πάω μόνος μου. WTF 

Άλλη παραγγελία από uk από 26/11 αγνοείται.

Eπισης από amazon.it παραγγελία από 23 νοεμβρίου δεν ήρθε ποτέ, τους έστειλα μήνυμα και μου την ξαναστέλνουν με αναμονή μέχρι τις 8/01 

Δημοσ.
Στις 25/12/2020 στις 5:44 ΜΜ, themischar είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - AMAZON.IT standard αποστολή

2. ημερομηνια παραγγελιας - 28/11/2020

3. estimate date παραλαβης - 11/12/2020

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - GERMANY 28/11/2020

5. μεταφορικη εταιρια - DHL

6. 2nd estimate date παραλαβης  - 17/12/2020

7. κατασταση - Παραδόθηκε: Άγνωστο 


Ενημέρωση αποστολών από DHL :

 

Σάββατο, 28. Νοέμβριος 2020

11:05 Τοπική ώρα  |  The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically

13:17 Τοπική ώρα  |  The international shipment has been processed in the parcel center of origin| Hagen, Germany

Δευτέρα, 30. Νοέμβριος 2020

01:33 Τοπική ώρα  |  The international shipment has been processed in the export parcel center| Feucht, Germany

Παραμένει ακούνητο με την DHL να μη μπορεί να το δικαιολογήσει και το Amazon IT, (αυτόματα) προτείνει επιστροφή του ποσού γιατί (μάλλον) χάθηκε:

Il tuo pacco potrebbe essere stato smarrito
Ci dispiace molto che la tua consegna sia così in ritardo. Anche se potrebbe ancora arrivare, puoi richiedere un rimborso adesso.
OTTIENI UN RIMBORSO

Εγώ πάλι το θέλω, γιατί σε τέτοια τιμή δε νομίζω να το ξαναβρώ γρήγορα ! 

 

Παραμένει άφαντο, σε αντιδιαστολή με το παρακάτω που μου παραδόθηκε σήμερα:

1. Καταστημα παραγγελιας - AMAZON.Com standard αποστολή

2. ημερομηνια παραγγελιας - 03/12/2020

3. estimate date παραλαβης - 28/12/2020

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης - USA 04/12/2020

5. μεταφορικη εταιρια - ARAMEX

6. 2nd estimate date παραλαβης  - 

7. κατασταση - Παραδόθηκε: 29/12/20

Αγάλια, αγάλια λοιπόν. Καλή Χρονιά & Χρόνια Πολλά σε όλους.

 

Δημοσ.
Στις 21/12/2020 στις 9:45 ΠΜ, easyriderktm είπε

1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.de - standard

2. ημερομηνια παραγγελιας - 27/11

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 14/12 

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης 3/12 Γερμανία

5. μεταφορικη εταιρια ------  i-parcel

6. estimate date παραλαβής κατα την αποστολή 14-19/12 

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ) ----  όχι, ακόμη κολλημένο κάπου στην Γερμανία, ζητήθηκε refund την 21/12

Λοιπόν, το refund δόθηκε αμέσως μόλις ζητήθηκε στις 21/12.

Χθες 28/12 το μεσημέρι μου το έφερε σπίτι ο courier, μέχρι και σήμερα δεν φαινόταν στο tracking του συστήματος. Σήμερα ζήτησα μέσω του chat να μου το ξαναχρεώσουν γιατί το έλαβα. Μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία, με ευχαρίστησαν για την ειλικρίνεια μου και μου έδωσαν (απ' ότι μου είπαν, δεν είδα κάτι) μια εκπτωσούλα για την επόμενη αγορά.

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, easyriderktm είπε

Λοιπόν, το refund δόθηκε αμέσως μόλις ζητήθηκε στις 21/12.

Χθες 28/12 το μεσημέρι μου το έφερε σπίτι ο courier, μέχρι και σήμερα δεν φαινόταν στο tracking του συστήματος. Σήμερα ζήτησα μέσω του chat να μου το ξαναχρεώσουν γιατί το έλαβα. Μου ζήτησαν συγνώμη για την ταλαιπωρία, με ευχαρίστησαν για την ειλικρίνεια μου και μου έδωσαν (απ' ότι μου είπαν, δεν είδα κάτι) μια εκπτωσούλα για την επόμενη αγορά.

Mε ποιο τροπο σε χρεωσαν; Ειδες δεσμευση στην τραπεζα;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hello,

We thought you'd like to know that we dispatched your order.

Your order is on the way, and can no longer be changed. If you need to return an item or manage other orders, please visit Your Orders on Amazon.de

Επεξ/σία από Salvation81
  • Confused 1
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Hello,

We thought you'd like to know that we dispatched your order.

Your order is on the way, and can no longer be changed. If you need to return an item or manage other orders, please visit Your Orders on Amazon.de

Τυχερός! Παραγγείλαμε ίδια μέρα και οι δύο με expedited και ίδια εκτιμώμενη παραλαβή και δεν μου το έχουν στειλει ακομα. Με UPS standard ή express saver στο έστειλαν;

Δημοσ.

Update : Amazon.es ο,τι χειρότερο ! 
Δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά και αντιμετώπιση . 
Αρχικά , κάνουν την βλακεία και ενώ έχω πληρώσει για fast shipping το στέλνουν με standard . 
Καθυστέρηση τρελή τα γνωστά .

Δεν έφταναν αυτά σήμερα φτάνει το δέμα και τα γίδια στην αποθήκη έχουν στείλει φακό φωτογραφικής μηχανής χωρίς κουτί ! Πρώτη φορά το βλέπω αυτό .. η κοινή λογική λέει να το βάλεις σε ένα ρημάδι κουτί παρά να κολλήσεις επάνω μια ετικέτα και να το στείλεις οδικώς ! Το κουτί ήρθε σκέτο χαλί , σκισμένο , γδαρμένο . 
Τους έκραξα και είπαν ότι θα στείλουν άλλον σαν αντικατάσταση και θα επιστρέψω αυτόν . 
Απαραδεκτοι ! 

Δημοσ.

1. Καταστημα παραγγελιας - amazon.uk- standard

2. ημερομηνια παραγγελιας - 18/12

3. estimate date παραλαβης συμφωνα με αυτην 5/1

4.  ημερομηνια και τοπος αποστολης 21/12 Rochester

5. μεταφορικη εταιρια ------  i-parcel

6. estimate date παραλαβή κατα την αποστολή 5/1

7. κατασταση (παραδοθηκε και ποτε, αναμονη ακομα κλπ) ----  Δεν παραδόθηκε ακόμα 

  • Moderators
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, thephotoshoped είπε

Update : Amazon.es ο,τι χειρότερο ! 
Δεν περίμενα τέτοια συμπεριφορά και αντιμετώπιση . 
Αρχικά , κάνουν την βλακεία και ενώ έχω πληρώσει για fast shipping το στέλνουν με standard . 
Καθυστέρηση τρελή τα γνωστά .

Δεν έφταναν αυτά σήμερα φτάνει το δέμα και τα γίδια στην αποθήκη έχουν στείλει φακό φωτογραφικής μηχανής χωρίς κουτί ! Πρώτη φορά το βλέπω αυτό .. η κοινή λογική λέει να το βάλεις σε ένα ρημάδι κουτί παρά να κολλήσεις επάνω μια ετικέτα και να το στείλεις οδικώς ! Το κουτί ήρθε σκέτο χαλί , σκισμένο , γδαρμένο . 
Τους έκραξα και είπαν ότι θα στείλουν άλλον σαν αντικατάσταση και θα επιστρέψω αυτόν . 
Απαραδεκτοι ! 

Αυτο δεν ειναι θεμα του Ισπανικου μονο. Ειναι αρκετα γνωστο θεμα, χρονια τωρα.

Στο checkout πολλες φορες γραφει οτι η αποστολη γινεται με την αρχικη συσκευασια του προιοντος! Πρεπει να τσεκαρεις ενα check box διπλα ωστε να μπει (δωρεαν) σε κουτα. Αν οχι την πατησες. Με το κουτι της το οποιο μαλιστα δεν ειναι κλειστο, ουτε ταινια ασφαλειας δεν εχει απο τον κατασκευαστη, στελνουν φαντασου και μητρικη καρτα απο το Γερμανικο και αλλα αμαζον, παθων προ λιγων ημερων!!!! Ευτυχως που ειχα και αλλο προιον στην παραγγελια και εφυγε μαζι του, οποτε μπηκαν μαζι σε κουτα. Μετα την παραγγελια το προσεξα σε κριτικη πελατη στο Ιταλικο αμαζον, αφου εριξα λιγο βιαστικα την παραγγελια και δεν κοιταξα προσεκτικα οπως πρεπει τις λεπτομερειες αριστερα σε καθε προιον στο checkout (στο τελικο βημα πριν το place order φαινεται να ξερετε), και απλα εκανα τον σταυρο μου να ειναι στην ιδια αποθηκη για να μπει σε κουτα μην χασω τα μισα παρελκομενα απο μεσα ή καταστραφει το προιον.

 

1089431261_b450itamazon.jpg.ec9203bd6d9838a2e3eec785f887462f.jpg

Δημοσ.
Στις 25/12/2020 στις 8:40 ΜΜ, vant είπε

1. Κατάστημα παραγγελίας - AMAZON.DE ,Expedited Delivery

2. Ημερομηνία παραγγελιας - 19/11/2020

3. Estimate date παραλαβής - 9/01/2021

4. Ημερομηνία και τόπος αποστολής - Πολωνία  17/12/2020

5. Μεταφορική εταιρεία - UPS

6. Estimate date παραλαβής κατα την αποστολή - 04/01/2021

7. Κατάσταση - ANAMONH

Item : SAMSUNG GALAXY NOTE 20 ULTRA (πάντα σε stock, μέχρι και την ημέρα αποστολής)

 

Ενημέρωση αποστολών από UPS :

Tuesday, 22 December 11:10 PM Parcel left the carrier facility Carpi, IT

Monday, 21 December 1:27 PM Parcel arrived at a carrier facility Carpi, IT

Friday, 18 December 4:30 AM Parcel left the carrier facility Dobra Strykow, PL

Thursday, 17 December 10:58 PM Parcel left the carrier facility Dobra Strykow, PL
                                            9:04 PM Parcel arrived at a carrier facility Dobra Strykow, PL
                                            6:00 PM Parcel left the carrier facility Mirkow, PL
                                            3:49 PM Parcel arrived at a carrier facility Mirkow, PL
                                            3:43 PM Parcel received by carrier Mirkow, PL Package has shipped

Επιτέλους το δέμα έφτασε , με γενική ταχυδρομική και την συμβολή ταξί...

Tαλαιπωρημένο το κουτί αλλά ευτυχώς η συσκευασία του προϊόντος εντός, ήταν οκ.

Τους έστειλα μήνυμα  (amazon.de) για την τρομερή καθυστέρηση που είχα για το συγκεκριμένο δέμα και η απάντηση τους.
 

Αναφορά σε κείμενο

I was happy to examine your request.

You are right, the shipment was very delayed. I would like to apologize to you for this.

I can understand how frustrating it is when you have to wait so long for your orders.

I understand the inconvenience this situation has caused and on this occasion, I'd like to give you a promotional credit as a goodwill gesture, for use towards your next Amazon.de order.

Value: EUR 5,00
Expiry date: 01/01/2030

Please note: this promotional certificate is not listed as a gift certificate amount (Geschenkgutschein-Guthaben) in "Your Account" on our website. You will only see it deducted from an eligible order before you place your order via checkout.

I have just arranged a refund for the shipping costs.

I have initiated a refund for the amount of 19.15 EUR for your order #ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ5. The amount will be credited back to the payment method provided with your order.

You'll receive another e-mail confirming the refund.

At the moment there is nothing more you need to do. Depending on the payment method you have chosen, you should see the refund on your bank statement or on your next credit card statement within the next working days. If you have used a Gift Card, the amount will be credited to your Gift Card balance.

Completed refund information can also be viewed by visiting "Your Orders" (http://www.amazon.de/bestellungen). Please click on "Order Details" of the relevant order. The refund information will be visible at the bottom of the Order Summary for this order.


 

 

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, vant είπε

Επιτέλους το δέμα έφτασε , με γενική ταχυδρομική και την συμβολή ταξί...

Tαλαιπωρημένο το κουτί αλλά ευτυχώς η συσκευασία του προϊόντος εντός, ήταν οκ.

Τους έστειλα μήνυμα  (amazon.de) για την τρομερή καθυστέρηση που είχα για το συγκεκριμένο δέμα και η απάντηση τους.
 

 

Ο,τι να ναι αυτο το αμαζον support. 

3. Estimate date παραλαβής - 9/01/2021

6. Estimate date παραλαβής κατα την αποστολή - 04/01/2021

 

Αρα πως σου λεει οτι αργησε  και σου επιστρεφει μεταφορικα; Αλλος υπαλληλος δινει εκει που δεν πρεπει αλλος λεει ολα ειναι καλα υπομονη εκει που εχει αργησει με βαση τα estimates!

Για σενα οκ, τυχερος και χαιρομαι, αλλα αυτη η αντιμετωπιση "οπως κατσει" ειναι απαραδεκτη και πρωτογονη.

 

ΥΓ, αν και βλεπω ενα "φαουλ" απο την μερια τους, οτι μαλλον με βαση το δρομολογιο που βλεπω το εστειλαν με standard οδικως, αντι για express. Για εξπρες πληρωσες ε;  Παρολα αυτα, αυτο το διαστημα σε πολλους που πληρωσαν express βλεπουμε οτι το στελνουν απλο οδικως, δεν ηταν λαθος.

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Alphagamerz είπε

Τυχερός! Παραγγείλαμε ίδια μέρα και οι δύο με expedited και ίδια εκτιμώμενη παραλαβή και δεν μου το έχουν στειλει ακομα. Με UPS standard ή express saver στο έστειλαν;

UPS standard γραφει

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, matrixxx είπε

Ο,τι να ναι αυτο το αμαζον support. 

3. Estimate date παραλαβής - 9/01/2021

6. Estimate date παραλαβής κατα την αποστολή - 04/01/2021

 

Αρα πως σου λεει οτι αργησε  και σου επιστρεφει μεταφορικα; Αλλος υπαλληλος δινει εκει που δεν πρεπει αλλος λεει ολα ειναι καλα υπομονη εκει που εχει αργησει με βαση τα estimates!

Για σενα οκ, τυχερος και χαιρομαι, αλλα αυτη η αντιμετωπιση "οπως κατσει" ειναι απαραδεκτη και πρωτογονη.

 

ΥΓ, αν και βλεπω ενα λαθος απο την μερια τους, οτι μαλλον με βαση το δρομολογιο που βλεπω το εστειλαν με standard οδικως, αντι για express. Για εξπρες πληρωσες ε;  Παρολα αυτα σε πολλους που πληρωσαν express βλεπουμε οτι το στελνουν απλο οδικως.

 

 

Εντωμεταξυ ενώ το Amazon αλλάζει κάθε λίγο το estimated delivery date καταστρατηγωντας την δέσμευση κατά την αγορά και σου λέει περίμενε και άλλο τόσο μετά την λήξη της προθεσμίας, το Κινέζικο Aliexpress όχι μόνο τιμάει τις αρχικές δεσμεύσεις παράδοσης κατά την στιγμή της αγοράς αλλά έχει στην διάθεσή σου αυτόματο screenshot από την σελίδα πώλησης με όλα τα στοιχεία όπως ήταν την στιγμή της αγοράς. Στο Amazon πρέπει να το κάνεις εσύ εάν προβλέψεις όλα αυτά. Στο Ali είναι αυτόματο άμεσα διαθέσιμο και αυτόματο Refund εάν δεν αποσταλεί έγκαιρα ή δεν φτάσει έγκαιρα ή Refund εάν ο πωλητής δώσει FAKE Tracking number και για 10 ημέρες δεν φανεί κίνηση του δέματος. Πολύ πίσω έχει μείνει το Amazon. Μόνο ότι είναι κοντά για επιστροφή προϊόντων σε περίπτωση βλάβης έχει μείνει σαν ατού.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...