mtriandros Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Συχνές Ερωτήσεις (eett.gr) 18. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο καθυστερήσει, τι αποζημίωση δικαιούμαι; Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης. Για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, η ταχυδρομική επιχείρηση μεταφορών επιστρέφει επιπλέον το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€. 1
ziaba Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2020 55 λεπτά πριν, mtriandros είπε Συχνές Ερωτήσεις (eett.gr) 18. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο καθυστερήσει, τι αποζημίωση δικαιούμαι; Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης. Για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, η ταχυδρομική επιχείρηση μεταφορών επιστρέφει επιπλέον το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€. Courier είναι υποτίθεται σε μια εργάσιμη πρέπει να το χεις αλλιώς να μην γράφουν στο μαγαζάκι τους την λέξη courier μιλάω για νορμάλ περιόδους όχι τώρα με τα lockdown βέβαια αν δεν προλαβαίνουν ας πάρουν άτομα ή να χρεώνουν λιγότερα
Προτεινόμενες αναρτήσεις