Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Λογική έχει, άλλο αν δεν μπορείς να την σκεφτείς. Με το να σε χρεώνουν όλο το ποσό στην είσοδο εξασφαλίζουν ότι το account σου (ή πομποδέκτης/whateva) έχει αρκετό χρηματικό υπόλοιπο μέχρι και το τέλος της ζώνης, αλλιώς θα έπρεπε να έχουν μονίμως εισπράκτορα σε κάθε έξοδο.

Εγω μιλησα δια την χρέωση του ποσου και την επιστροφή, σαφώς στην είσοδο θα κάνει έλεγχο αν εχεις τις προϋποθέσεις να περάσεις ή οχι

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εγω μιλησα δια την χρέωση του ποσου και την επιστροφή, σαφώς στην είσοδο θα κάνει έλεγχο αν εχεις τις προϋποθέσεις να περάσεις ή οχι

Και εγώ αυτό ακριβώς σχολίασα, για τη χρέωση του ποσού και μετά την αφαίρεση της διαφοράς.

Αλήθεια, σε τι ακριβώς θα βοηθούσε ο έλεγχος αν έχεις τις "προϋποθέσεις" να περάσεις ή όχι? Έστω ελέγχουν τον πομποδέκτη μου και βρίσουν ότι το υπόλοιπο μου επαρκεί έως το τέλος της ζώνης, περνάω χωρίς να χρεωθώ τίποτα, και λίγο πριν βγω από οποιαδήποτε έξοδο (που είναι ελεύθερες) απλά τον απενεργοποιώ και δεν χρεώνομαι τίποτα... Εκτός και αν - όπως έγραψα και παραπάνω - βάλουν μπάρα και μόνιμο εισπράκτορα σε κάθε έξοδο, κάτι που σίγουρα δεν θα το κάνουν.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Και εγώ αυτό ακριβώς σχολίασα, για τη χρέωση του ποσού και μετά την αφαίρεση της διαφοράς.

Αλήθεια, σε τι ακριβώς θα βοηθούσε ο έλεγχος αν έχεις τις "προϋποθέσεις" να περάσεις ή όχι? Έστω ελέγχουν τον πομποδέκτη μου και βρίσουν ότι το υπόλοιπο μου επαρκεί έως το τέλος της ζώνης, περνάω χωρίς να χρεωθώ τίποτα, και λίγο πριν βγω από οποιαδήποτε έξοδο (που είναι ελεύθερες) απλά τον απενεργοποιώ και δεν χρεώνομαι τίποτα... Εκτός και αν - όπως έγραψα και παραπάνω - βάλουν μπάρα και μόνιμο εισπράκτορα σε κάθε έξοδο, κάτι που σίγουρα δεν θα το κάνουν.

Εχουμε διαφορετική λογικη, οποτε ολα καλα.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, NikosKallithea είπε

Εχουμε διαφορετική λογικη, οποτε ολα καλα.

Βασικά αυτά που γράφεις δεν έχουν καν λογική, οπότε ας μείνουμε σε αυτό που είχες γράψει στην αρχή, πως είσαι παράξενος.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Πως τα σκέφτονται ολα αυτα τα περίεργα αδυνατώ να καταλαβω

Δηλαδή χρεώνουν ολο το ποσο και μετά το αφαιρούν, γιατι να μην χρεώνουν τίποτα και οταν βγεις να σε χρεώσουν οτι είναι να σε χρεώσουν, ειμαι παράξενος μαλλον

Εχει λιγότερα bugs για ένα πρόγραμμα να κάνει μία αφαίρεση , παρά να παρουσιάσει τις διάφορες λύσεις και στο τέλος της διαδρομής να μπει σε κάνα περίεργο loop. Επίσης δεν στήνεις το πρόγραμμα ξανά από την αρχή , επειδή το πρόγραμμα είναι χάλια εξαρχής , χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν κάνει τέλεια την δουλειά του. Πολλές φορές έχει να κάνει και με τους hardware περιορισμούς , οπότε θες δεν θες , το πρόγραμμα δεν μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω από το hardware.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

Για τον ίδιο λόγο που και ένας μισθωτής ακινήτου προκαταβάλει το ενοίκιο στην αρχή και όχι στο τέλος του μήνα.

Είναι η (σωστή) λογική "καλύτερα να χρωστάς παρά να σου χρωστάνε" :lol:

  • Like 1
Δημοσ.
Στις 20/12/2020 στις 9:59 ΠΜ, BritishKnight είπε

Με μια μικρή ματιά που έριξα πάντως, μιλάμε για 0,09 - 0,10 €/χλμ. Πολύ ακριβή χρέωση...

Το νούμερο αυτό πως ακριβώς το έβγαλες, μετρώντας την απόσταση από τον έναν σταθμό διοδίων στον άλλον, ή το πραγματικό μήκος της Ολυμπίας οδού που χρησιμοποιείται?

Πχ από τα διόδια Ρίου (που βρίσκονται στον Άγιο Βασίλειο) έως τα διόδια Δρεπάνου είναι 2,8km, αλλά από το σημείο που μπαίνεις στην οδό (δίπλα από το νοσοκομείο Ρίου) μέχρι το σημείο που θα βγεις είναι κάπου 7 χλμ.

Πάντως ούτως ή άλλως είναι ακριβά, στο ταξίδι Αθήνα - Πάτρα με ΙΧ τα διόδια κοστίζουν 0,06€/χλμ.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Το νούμερο αυτό πως ακριβώς το έβγαλες, μετρώντας την απόσταση από τον έναν σταθμό διοδίων στον άλλον, ή το πραγματικό μήκος της Ολυμπίας οδού που χρησιμοποιείται?

Πχ από τα διόδια Ρίου (που βρίσκονται στον Άγιο Βασίλειο) έως τα διόδια Δρεπάνου είναι 2,8km, αλλά από το σημείο που μπαίνεις στην οδό (δίπλα από το νοσοκομείο Ρίου) μέχρι το σημείο που θα βγεις είναι κάπου 7 χλμ.

Πάντως ούτως ή άλλως είναι ακριβά, στο ταξίδι Αθήνα - Πάτρα με ΙΧ τα διόδια κοστίζουν 0,06€/χλμ.

Υπολόγισα από Google Maps την απόσταση από τα διόδια μέχρι την κάθε έξοδο και διαίρεσα με το κόστος των πλευρικών διοδίων. Το 0,06€/χλμ ξέρω και εγώ, που είναι ήδη τσουχτερό, γι' αυτό είπα ότι είναι πολύ ακριβά. Επειδή ταξιδεύω συχνά, το κόστος των διοδίων προσεγγίζει επικίνδυνα το κόστος καυσίμου ενός πετρελαιοκίνητου. Τι να το κάνεις, έχουμε γεμίσει "άγιες οικογένειες". Μία τρώει απ' τα καύσιμα, άλλη απ' τα διόδια, άλλη από το φυσικό αέριο κλπ κλπ.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, BritishKnight είπε

Υπολόγισα από Google Maps την απόσταση από τα διόδια μέχρι την κάθε έξοδο και διαίρεσα με το κόστος των πλευρικών διοδίων. Το 0,06€/χλμ ξέρω και εγώ, που είναι ήδη τσουχτερό, γι' αυτό είπα ότι είναι πολύ ακριβά. Επειδή ταξιδεύω συχνά, το κόστος των διοδίων προσεγγίζει επικίνδυνα το κόστος καυσίμου ενός πετρελαιοκίνητου. Τι να το κάνεις, έχουμε γεμίσει "άγιες οικογένειες". Μία τρώει απ' τα καύσιμα, άλλη απ' τα διόδια, άλλη από το φυσικό αέριο κλπ κλπ.

Αυτό ήταν το λάθος σου και έβγαλες το υπέρογκο ποσό των 9-10 λεπτών ανά χιλιόμετρο.

Κατά τα άλλα δεν έχεις άδικο, το έγραψα και παραπάνω, όντως το ταξίδι Αθήνα - Πάτρα με ένα σύγχρονο μικρομεσαίο ντίζελ κοστίζει περισσότερα σε διόδια παρά σε καύσιμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...