Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρετε, θα ήθελα να ρωτήσω πως θα πρέπει να κινηθώ στο πρόβλημα που περιγράφει ο τίτλος.

Εδώ και 2 μήνες έχω καταβάλει το ποσό των 42 ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να μου εγκαταστήσει νυχτερινό μετρητή και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.

Να σημειώσω πως το τηλέφωνο της περιοχής που ανήκω δεν το σηκώνουν σχεδόν ποτέ και όταν το κάνουν είναι ένας από το τηλεφωνικό κέντρο ο οποίος λέει πως θα το μεταφέρει στους υπεύθυνους και προφανώς έπειτα δεν λαμβάνω καμία ενημέρωση.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορώ να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; Υπάρχει και άλλος φορέας για να κάνω καταγγελία;

Όλη αυτήν την περίοδο εγώ χάνω λεφτά εξαιτίας των λογαριασμών του ρεύματος και δεν θέλω να το αφήσω έτσι διότι η κατάσταση θα διαιωνίζεται αν μένουμε όλοι απαθείς.

 

Αν γνωρίζει κάποιος και έχει την καλή διάθεση να μου προτείνει πως να κινηθώ θα το εκτιμούσα.

 

Ευχαριστώ.

 

Επεξ/σία από Gatoskylo8
Δημοσ.

εξαρταται απο τη διαθεσιμοτητα των μετρητων ... μια φιλη περιμενε κοντα ενα χρονο για 3φ με νυχτερινο, μια αλλη της βαλανε 1φ με νυχτερινο σε λιγοτερο απο δυο εβδομαδες, και οι δυο στην περιοχη ευθυνης της Μεταμορφωσης.

Και δε νομιζω οτι και καταγγελια να κανεις θα πετυχεις τπτ ... αν δεν υπαρχουν μετρητες ... δεν υπαρχουν

Δημοσ.

Μιλα με ΡΑΕ να σε κατευθυνουν.

Ετσι ειχα κανει και εγω μετα απο θεματα δικτυου που ειχα.Οταν δε ,πηγε η καταγγελια της ΡΑΕ στο ΔΕΔΔΗΕ τσακιστηκαν να το φτιαξουν.

  • Thanks 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Μιλα με ΡΑΕ να σε κατευθυνουν.

Ετσι ειχα κανει και εγω μετα απο θεματα δικτυου που ειχα.Οταν δε ,πηγε η καταγγελια της ΡΑΕ στο ΔΕΔΔΗΕ τσακιστηκαν να το φτιαξουν.

Σε ευχαριστώ πολύ, μακάρι να βγάλω άκρη. 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε

Χαίρετε, θα ήθελα να ρωτήσω πως θα πρέπει να κινηθώ στο πρόβλημα που περιγράφει ο τίτλος.

Εδώ και 2 μήνες έχω καταβάλει το ποσό των 42 ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να μου εγκαταστήσει νυχτερινό μετρητή και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.

Να σημειώσω πως το τηλέφωνο της περιοχής που ανήκω δεν το σηκώνουν σχεδόν ποτέ και όταν το κάνουν είναι ένας από το τηλεφωνικό κέντρο ο οποίος λέει πως θα το μεταφέρει στους υπεύθυνους και προφανώς έπειτα δεν λαμβάνω καμία ενημέρωση.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορώ να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; Υπάρχει και άλλος φορέας για να κάνω καταγγελία;

Όλη αυτήν την περίοδο εγώ χάνω λεφτά εξαιτίας των λογαριασμών του ρεύματος και δεν θέλω να το αφήσω έτσι διότι η κατάσταση θα διαιωνίζεται αν μένουμε όλοι απαθείς.

 

Αν γνωρίζει κάποιος και έχει την καλή διάθεση να μου προτείνει πως να κινηθώ θα το εκτιμούσα.

 

Ευχαριστώ.

 

Όταν πληρώσες, ΠΟΤΕ σου είπαν περίπου ότι θα μπει ?

Δημοσ.
1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε

Όταν πληρώσες, ΠΟΤΕ σου είπαν περίπου ότι θα μπει ?

Εξαρχής τα μασάνε και δεν σου λένε.

Στο τηλεφωνικό κέντρο είπαν πως η διαδικασία παίρνει τουλάχιστον 1 μήνα, την κατάθεση την κάνεις αφού σου στείλουν γράμμα οπότε δεν έχεις κάποια άμεση επικοινωνία μαζί τους (που ούτως ή άλλως δεν τους βρίσκεις στα κατά τόπους καταστήματα) και το τηλεφωνικό κέντρο σου λέει πάρε σε αυτά δεν είναι δικό μας θέμα.

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Gatoskylo8 είπε

Εξαρχής τα μασάνε και δεν σου λένε.

Στο τηλεφωνικό κέντρο είπαν πως η διαδικασία παίρνει τουλάχιστον 1 μήνα, την κατάθεση την κάνεις αφού σου στείλουν γράμμα οπότε δεν έχεις κάποια άμεση επικοινωνία μαζί τους (που ούτως ή άλλως δεν τους βρίσκεις στα κατά τόπους καταστήματα) και το τηλεφωνικό κέντρο σου λέει πάρε σε αυτά δεν είναι δικό μας θέμα.

ΑΡΑ, δεν έχουν αργήσει...

  • Confused 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

ΑΡΑ, δεν έχουν αργήσει...

Το τουλάχιστον ένα μήνα δεν είναι απάντηση σε καταναλωτή που πληρώνει για μια συγκεκριμένη υπηρεσία.

Αν είναι έτσι μπορεί να περιμένω και μια δεκαετία με τη ''λογική'' σου.

Επίσης αν δεν έχεις σκοπό να προσφέρεις κάτι ουσιαστικό στο θέμα παύω να ασχολούμαι μαζί σου.

  • Like 3
Δημοσ.

Οταν πληρωσες υπεγραψες και καποια χαρτια .Δεν μπορει να μην λενε ποτε ειναι το μεγιστο χρονικο διαστημα που θα μπει νυχτερινο.

Τωρα πια σε τετοιες περιπτωσεις αλαζουν τον μετρητη με ηλεκτρονικο χωρις αλλο κοστος.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε

Το τουλάχιστον ένα μήνα δεν είναι απάντηση σε καταναλωτή που πληρώνει για μια συγκεκριμένη υπηρεσία.

Αν είναι έτσι μπορεί να περιμένω και μια δεκαετία με τη ''λογική'' σου.

Επίσης αν δεν έχεις σκοπό να προσφέρεις κάτι ουσιαστικό στο θέμα παύω να ασχολούμαι μαζί σου.

Προσπαθώ να σου πω ότι λόγω covid ΟΛΑ καθυστερούν.

Εγώ έκανα αλλαγή ονόματος ηλεκτρονικα και χρειάστηκαν 85 ημέρες !!!

  • Like 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, Gatoskylo8 είπε

Χαίρετε, θα ήθελα να ρωτήσω πως θα πρέπει να κινηθώ στο πρόβλημα που περιγράφει ο τίτλος.

Εδώ και 2 μήνες έχω καταβάλει το ποσό των 42 ευρώ στον ΔΕΔΔΗΕ ώστε να μου εγκαταστήσει νυχτερινό μετρητή και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα.

Να σημειώσω πως το τηλέφωνο της περιοχής που ανήκω δεν το σηκώνουν σχεδόν ποτέ και όταν το κάνουν είναι ένας από το τηλεφωνικό κέντρο ο οποίος λέει πως θα το μεταφέρει στους υπεύθυνους και προφανώς έπειτα δεν λαμβάνω καμία ενημέρωση.

 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση μπορώ να απευθυνθώ στην προστασία του καταναλωτή; Υπάρχει και άλλος φορέας για να κάνω καταγγελία;

Όλη αυτήν την περίοδο εγώ χάνω λεφτά εξαιτίας των λογαριασμών του ρεύματος και δεν θέλω να το αφήσω έτσι διότι η κατάσταση θα διαιωνίζεται αν μένουμε όλοι απαθείς.

 

Αν γνωρίζει κάποιος και έχει την καλή διάθεση να μου προτείνει πως να κινηθώ θα το εκτιμούσα.

 

Ευχαριστώ.

 

Καλημερα... Σε ποια περιοχη του Δεδδηε εκανες την αιτηση...Δεν σου ειπαν ποσο καιρο θα μπει ο νεος μετρητης... Σε μερικες περιοχες υπαρχει ελειψη αλλα και καθυστερηση γιατι υπαρχουν και πολλες αιτησεις για να μπουν νεοι μετρητες..

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, takoulou είπε

Καλημερα... Σε ποια περιοχη του Δεδδηε εκανες την αιτηση...Δεν σου ειπαν ποσο καιρο θα μπει ο νεος μετρητης... Σε μερικες περιοχες υπαρχει ελειψη αλλα και καθυστερηση γιατι υπαρχουν και πολλες αιτησεις για να μπουν νεοι μετρητες..

Φιλοθέης-Κηφισίας. 

Όπως προανέφερα δεν έδωσαν εξαρχής κάποια ημερομηνία από το τηλεφωνικό τους κέντρο.

4 ώρες πριν, Γιάννης Platano είπε

Οταν πληρωσες υπεγραψες και καποια χαρτια .Δεν μπορει να μην λενε ποτε ειναι το μεγιστο χρονικο διαστημα που θα μπει νυχτερινο.

Τωρα πια σε τετοιες περιπτωσεις αλαζουν τον μετρητη με ηλεκτρονικο χωρις αλλο κοστος.

Ξαναλέω πως πλήρωσα διαδικτυακά με κατάθεση, δεν υπέγραψα κάποιο συμβόλαιο αφού εξαρχής η αίτηση που έκανα τον Σεπτέμβρη πραγματοποιήθηκε τηλεφωνικά.

Η μόνη ενημέρωση που είχα ήταν όταν κάλεσα και μου είπαν πως έχει φανεί η πληρωμή και να περιμένω τηλέφωνο από τους ιδιώτες συνεργάτες για την εγκατάσταση. Αυτό έγινε αρχές Νοέμβρη και ακόμα περιμένω.

Δημοσ.

Εγώ στο Ν. Κόσμο πήρα τηλέφωνο πριν 4 μήνες περίπου για να αιτηθώ νυχτερινό ρεύμα. Μετά από 2 ημέρες με πήρε τηλέφωνο κάποιος από την ΔΕΔΔΗΕ και μου έδωσε τον κωδικό πληρωμής, και 3 εβδομάδες αφού πλήρωσα ήρθε το συνεργείο και εγκατέστησε τον καινούργιο (ψηφιακό) μετρητή.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...