Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, skiabox είπε

Ποιος διαβάζει τέτοια sites που από τον πρόχειρο σχεδιασμό και μόνο φωνάζουν από 10 χιλιόμετρα ότι είναι αναξιόπιστα;

ενώ sites σαν το protothema βρίθουν από αξιοπιστια.

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.
1 ώρα πριν, gebrukal είπε

Εγινε ρε, χρεοκοπημένη 6 μήνες πριν και τωρα ΠΕΝΤΑΚΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ επενδυση

https://eretikos.gr/o-ptocheymenos-kolossos-poy-tha-kataskeyazei-aytokinita-stin-ellada/375930 

Edit επειδή το site ήταν προχειροφτιαγμένο και άρα όχι έμπιστο. Προσθήκη και άλλων πηγών 

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/next_e_go_mobile_se_apo_tin_xreokopia_stin_kataskeui_tou_protou_made_in_greece_ilektrikoy_aytokinitou-7795630/

 

Το πιο αναλυτικό άρθρο που διάβασα για το θέμα

 

https://www.autoblog.gr/2020/12/15/epishmo-h-next-e-go-mobile-tha-kataskeuazei-ta-hlektrika-ths-autokinhta-kai-sthn-ellada/

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, johncorfas είπε

Δεν αντιμετωπίζουμε τον covid με τρόπο ώστε οι επιχειρήσεις να πλήττονται ελάχιστα;...

Απο περιέργεια, υπαρχει καποια χωρα στον δυτικο κοσμο που να το εχει αντιμετωπισει αποτελεσματικα ωστε να παρουμε παραδειγμα; Ασιατικες χωρες μπορει να εχουν επιτυχια λογω ομως καθεστωτων ή αλλης κοινωνικης κουλτουρας.

Επεξ/σία από asmilon
  • Like 1
Δημοσ.

Και ο νέος εργαζόμενος του εργοστασίου πως θα μπορεί τώρα να πάει το Νοέμβρη στο χωριό να μαζέψει τις ελιές του;

  • Confused 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, mrkra είπε

Αν αυτη η εταιρεια εχει κεφαλαια 100 εκατομυρια γιατι χρεοκοπησε και δεν τα αξιοποιησε για τα χρεη της; Δεν κολλανε τα δεδομενα εκτος και αν υπολογιζουν να ροκανισουν κανα ΕΣΠΑ. Και γιατι επελεξαν μια χωρα που εχει μη φιλικο περιβαλλον για επενδυσεις. Η καημενη η Namco που κατασκευαζε τα αυτοκινητα PONY σε μια συνεντευξη που ειχε δωσει ο ιδιοκτητης της παραπονιοταν οτι χρονια ολοκληρα παρακαλουσε για να μπορεσει να ξανανοιξει την εταιρεια που ειχε και συναρμολογουσε αυτοκινητα αλλα του εβαζαν ενα σωρο γραφειοκρατικα εμποδια. Και ερχεται μαι ουρανοκατεβατη χρεοκοποημενη κιολας και αμεσως να την εξυπηρετησουν. Στεκει αυτο; δεν στεκει. Υπαρχει και ενα ενδιαφερον δημοσιευμα στο pronews σημερα οτι την εχουν παρει την εταιρεια αλβανοσκοπιανοι και το παιζουν επενδυτες.

Ανα γεια σου, για την γερμανικη εταιρεια τα εκατομμυρια ρεουν ανεξελεγκτα, για την αμιγως ελληνικη και πολλα υποσχομενη τιποτα..

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ea6gka είπε

Ανα γεια σου, για την γερμανικη εταιρεια τα εκατομμυρια ρεουν ανεξελεγκτα, για την αμιγως ελληνικη και πολλα υποσχομενη τιποτα..

Υπάρχει κάποια ελληνική start-up που κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έχει να υποδείξει κάποιο πρωτότυπο;
Χωρίς ίχνος ειρωνείας το σχόλιο , όντως θέλω να μάθω.. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, solution1 είπε

Τα καυσαέρια, δε θα μειωθούν. Απλά αντί να είναι μέσα στις πόλεις, θα είναι μαζεμένα στην Κοζάνη.

Για το περιβάλλον, είναι καλύτερα ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας, παρά ένα ηλεκτρικό το οποίο φορτίζει τις μπαταρίες του από εργοστάσιο καύσης Λιγνίτη.

1. Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας(στις οποίες αντιτίθενται οι γνωστοί γραφικοί με επιχειρήματα τύπου κορμοράνων) 

2. Πως είναι καλύτερο να ελέγξεις ένα γερασμένο στόλο εκατοντάδων χιλιάδων αυτοκινήτων (που "περνάνε¨Κτεο) και όχι ελάχιστα σημεία παραγωγής ρεύματος στα οποία μπορείς να επιβάλεις κανόνες;

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Από ότι καταλαβαίνω από πολλά σχόλια, εμείς πρέπει να δεχόμαστε επενδύσεις μόνο από εταιρείες επιπέδου Microsoft, Apple, Tesla κλπ. Όποιος άλλος μας πει ότι θέλει να επενδύσει, ούτε να τον ακούσουμε και θα τον βγάλουμε και λαμόγιο.

 

  • Like 13
  • Confused 3
  • Sad 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, filip123go είπε

Υπάρχει κάποια ελληνική start-up που κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έχει να υποδείξει κάποιο πρωτότυπο;
Χωρίς ίχνος ειρωνείας το σχόλιο , όντως θέλω να μάθω.. 

Εδώ την ελβο με 350 εργαζόμενους δεν μπορούν να φέρουν βόλτα, πόσο μάλλον μια εταιρία με 5.000 εργαζομένου που θα δουλεύει πάνω σε νέα τεχνολογία κίνησης με ηλεκτρισμό.

  • Confused 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Kostasallinone είπε

Εδώ την ελβο με 350 εργαζόμενους δεν μπορούν να φέρουν βόλτα, πόσο μάλλον μια εταιρία με 5.000 εργαζομένου που θα δουλεύει πάνω σε νέα τεχνολογία κίνησης με ηλεκτρισμό.

Γιατί έκανες quote εμένα; Αυτό που απάντησες δεν έχει σχέση με αυτό που ρώτησα....

Δημοσ.
1 ώρα πριν, imvrios είπε

Από ότι καταλαβαίνω από πολλά σχόλια, εμείς πρέπει να δεχόμαστε επενδύσεις μόνο από εταιρείες επιπέδου Microsoft, Apple, Tesla κλπ. Όποιος άλλος μας πει ότι θέλει να επενδύσει, ούτε να τον ακούσουμε και θα τον βγάλουμε και λαμόγιο.

 

Ουτε καν, για το data center της Microsoft υπηρχε κοσμος που σοβαρα υποστηριζε οτι θα πιστολιαζε τους λογαριασμους ρευματος! Γενικα η λεξη επενδυσεις φερνει περιεργα αντανακλαστικα στην χωρα μας...

  • Like 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, filip123go είπε

Υπάρχει κάποια ελληνική start-up που κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα και έχει να υποδείξει κάποιο πρωτότυπο;
Χωρίς ίχνος ειρωνείας το σχόλιο , όντως θέλω να μάθω.. 

Υπηρχε μια στη Συρο που κατασκευαζε απο το 1974, αλλα δεν ασχοληθηκε κανενας μαζι της. Τωρα που υπαρχει momentum γθια τα ηλεκτρικα την μαθαμε, σαν μια ιστορια απο το παρελθον και αυτη...το νοημα το πιανεις πιστευω. 

  • Like 1
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...