Kostasallinone Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Το άρθρο λέει ξεκάθαρα ότι αυτή τη στιγμή η εταιρία απασχολεί 450 εργαζομένους. Εμείς εδώ στην Ελλάδα θέλουμε να τους κάνουμε 1.000 και 5.000 εργαζόμενους, γιατί δουλειές υπάρχουν.
filip123go Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 2 λεπτά πριν, ea6gka είπε Υπηρχε μια στη Συρο που κατασκευαζε απο το 1974, αλλα δεν ασχοληθηκε κανενας μαζι της. Τωρα που υπαρχει momentum γθια τα ηλεκτρικα την μαθαμε, σαν μια ιστορια απο το παρελθον και αυτη...το νοημα το πιανεις πιστευω. Γιατί με κάνετε quote ρε παιδιά και δεν απαντάτε στην ερώτηση. Ελληνική start up με πρωτότυπο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο ένας πιο πάνω μου λέει για την ελβο και εσύ μου αναφέρεις κάτι που έγινε το 1974. Τι σχέση έχουν αυτά; Και όχι δεν πιάνω κανένα νόημα. Ούτε η πρώτη εταιρεία , ούτε η τελευταία είναι που έχει κακό momentum.
Cell_7 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 "Το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας ονομάζεται e.Go Life και σήμερα κοστίζει λιγότερο από €16.000" Να σημειωθεί ότι αυτό αφορά το μοντέλο e.Go Life 20, όχημα με κινητήρα 26.8hp, κάνοντας 0-50 σε 7.7 δευτερόλεπτα και μέγιστο WLTP range 100km. Αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο για μέσα στην πόλη και αυτό για μικρές αποστάσεις χωρίς μεγάλες ανηφόρες. 1
mitsos-5 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, skiabox είπε Ποιος διαβάζει τέτοια sites που από τον πρόχειρο σχεδιασμό και μόνο φωνάζουν από 10 χιλιόμετρα ότι είναι αναξιόπιστα; Δεν καταλαβα! τι εχει ο ερετικος! απλα πατας καταλαθος σε 7 διαφημισεις πριν σου πεταξει το βιντεο για την bet! 1
ethereum Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 πως αντιμετωπίζονται στην Ελλάδα οι ξένες επενδύσεις
MySql Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, skiabox είπε Και να φανταστείς δεν έχουμε μπει ακόμα στην επενδυτική βαθμίδα από τις αγορές. Βέβαια δανειζόμαστε με ιστορικά χαμηλά από ίδρυσης ελληνικού κράτους, που είναι καλό δείγμα. Ιστορικο χαμηλο εχουν ολες οι χωρες επειδη υπαρχει η εγγυηση της λαγκαρντ δεν σημαινει τιποτα αυτο.... https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/945300_epiheirisi-valkanizater-skopianoi-alvanikis-katagogis-piso-apo
Ihavetheanswers Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 24 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε Το άρθρο λέει ξεκάθαρα ότι αυτή τη στιγμή η εταιρία απασχολεί 450 εργαζομένους. Εμείς εδώ στην Ελλάδα θέλουμε να τους κάνουμε 1.000 και 5.000 εργαζόμενους, γιατί δουλειές υπάρχουν. Έχει 450 εργαζομένους στην Γερμανία με την πολύ μικρή παραγωγή. Στην Ελλάδα με δυναμικότητα 30.000 αυτοκίνητα το έτος θα χρειαστούν 1.000 άτομα. Η Tesla με παραγωγή 350.000/έτος έχει 50.000 εργαζόμενους. 1
Sanjuro Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, asmilon είπε Απο περιέργεια, υπαρχει καποια χωρα στον δυτικο κοσμο που να το εχει αντιμετωπισει αποτελεσματικα ωστε να παρουμε παραδειγμα; Ασιατικες χωρες μπορει να εχουν επιτυχια λογω ομως καθεστωτων ή αλλης κοινωνικης κουλτουρας. Οι παράγοντες που επηρεάζουν το τοπικό αποτέλεσμα είναι υπερβολικά πολλοί. Δεν είναι μόνο 1-2, είναι δεκάδες αν όχι εκατοντάδες! Τα στοιχεία που παρέχονται στον κόσμο απ'τις κυβερνήσεις συνήθως πολύ περιορισμένα ώστε να γίνει μια συγκριτική ανάλυση της προκοπής από τα κάτω. Μπορεί να τους συμφέρει συνολικά μια νεφελώδης αντίληψη υπέρ των λοκνταουν (και κατά των ψεκασμένων αρνητών) που δεν οδηγεί σε περεταίρω προβληματισμό. Για'μενα μια καλή πρωτοβουλία θα ήταν κάποιοι να έφτιαχναν ένα site όπου θα κυνήγαγαν να μαζέψουν όλα τα στοιχεία των συστημάτων υγείας ανά τον κόσμο και πως (και αν) αυτά αναβαθμίστηκαν&λειτούργησαν κατά την διάρκεια του κοβιντ, πως αυτά υποβαθμίστηκαν για διάφορους λόγους (που δεν θα αναλύσω) πριν τον κοβιντ κλπ. Αυτό θα ήταν μια πολύ καλή αρχή. Εδώ έχουμε μείνει στο να μετράμε μόνο κρούσματα και νεκρούς. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από Sanjuro
MySql Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, imvrios είπε Από ότι καταλαβαίνω από πολλά σχόλια, εμείς πρέπει να δεχόμαστε επενδύσεις μόνο από εταιρείες επιπέδου Microsoft, Apple, Tesla κλπ. Όποιος άλλος μας πει ότι θέλει να επενδύσει, ούτε να τον ακούσουμε και θα τον βγάλουμε και λαμόγιο. Το θεμα δεν ειναι το μέγεθος της εταιρείας αλλα το οτι ειναι κρατικοδίαιτη επένδυση και οχι πραγματική
Damianus Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Καποια δεδομενα 1) Η εταιρεια ειναι startup 2)Πραγματι χρεωκοπησε το καλοκαιρι , ωστόσο εχει μπει ολλανδος investor και απο Ιανουαριο θα ξαναξεκινησει η παραγωγη. 3)Ειναι αυτοκινητα πολης , με target group φοιτητές, νοικοκυρές, ηλικιωμένους. Η ολη επενδυση ειναι ρίσκο ως προς την βιωσιμότητα , λόγω της προιστοριας της εταιρειας και του μικρού μεγέθους της. Τα σχεδια της θα μπορουσε κανεις να τα κρίνει μεγαλεπιβολα, υπεραισιοδοξα. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από Damianus 3
imvrios Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, MySql είπε Το θεμα δεν ειναι το μέγεθος της εταιρείας αλλα το οτι ειναι κρατικοδίαιτη επένδυση και οχι πραγματική Τεκμηρίωσε το ότι είναι κρατικοδίαιτη. Με στοιχεία, όχι με υποθέσεις. Ξεκίνα με τον ορισμό του τι καθιστά μια επένδυση κρατικοδίαιτη και πως στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτά τα κριτήρια επαληθεύονται. Και να αναφέρεσαι συγκεκριμένα στην επένδυση αυτή. Όχι να γενικεύεις για να στηρίξεις με αυτό τον τρόπο το κρατικοδίαιτη στη συγκεκριμένη περίπτωση, χωρίς κανένα άλλο στοιχείο.
f_chronis Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, solution1 είπε Τα καυσαέρια, δε θα μειωθούν. Απλά αντί να είναι μέσα στις πόλεις, θα είναι μαζεμένα στην Κοζάνη. Για το περιβάλλον, είναι καλύτερα ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας, παρά ένα ηλεκτρικό το οποίο φορτίζει τις μπαταρίες του από εργοστάσιο καύσης Λιγνίτη. Έχω αρχίσει και βαριέμαι τα "επιστημονικά συμπεράσματα" των 3 δευτερολέπτων που κυκλοφορούν από δω και από εκεί. Δεν θα το παίξω "επιστήμονας" και γω. Ρωτάω μόνο: Δεν θέλουμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα γιατί έτσι και αλλιώς ΟΛΗ η ενέργεια παράγεται από λιγνήτη. Δεν θέλουμε ανεμογεννήτριες γιατί σκοτώνουν τα πουλιά και καταστρέφουν τον τουρισμό.Δεν θέλουμε φωτοβολταικά γιατί είναι ακριβά και μη αποδοτικά και το κράτος μας κοροιδεύει με τις επιδοτίσεις. Δεν θέλουμε πυρινική ενέργεια γιατί θα γίνουμε τσερνομπιλ. Δεν θέλουμε καυσαερια. Δεν θέλουμε κεραιες κινητής. Δεν θέλουμε σκουπίδια δίπλα μας. Δεν θέλουμε τίποτα που να μας κάνει δυστυχισμένους. Θέλουμε μόνο να έχουμε όλοι από ένα αυτοκίνητο, ένα κινητό και να σπαταλάμε τους πόρους του πλανήτη και να κάνουμε ότι θέλουμε και να μας λύνουν όλα τα προβλήματα οι άλλοι. Ή απλά να μπαίνουμε στο ιντερνετ και να γκρινιάζουμε για οποιοδήποτε άρθρο βρούμε μπροστά μας και να έχουμε άποψη για όλα. Θέλουμε να κάνουμε την ζωή που κάνουμε και όλα να είναι καλά. Και πάντα να φταίνε οι άλλοι γιατί εμείς είμαστε επαναστάτες και "επιστήμονες" και δεν μπορεί να κάνουμε τίποτα λάθος. Τελικά τί θέλουμε???? 7 4
apostolosapok Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 24 λεπτά πριν, Cell_7 είπε "Το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας ονομάζεται e.Go Life και σήμερα κοστίζει λιγότερο από €16.000" Να σημειωθεί ότι αυτό αφορά το μοντέλο e.Go Life 20, όχημα με κινητήρα 26.8hp, κάνοντας 0-50 σε 7.7 δευτερόλεπτα και μέγιστο WLTP range 100km. Αυτοκίνητο αποκλειστικά και μόνο για μέσα στην πόλη και αυτό για μικρές αποστάσεις χωρίς μεγάλες ανηφόρες. Για αυτή την χρήση θα κυκλοφορήσει το Citroen ami που θα κάνει 6000 ευρώ
MySql Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, imvrios είπε Τεκμηρίωσε το ότι είναι κρατικοδίαιτη. Με στοιχεία, όχι με υποθέσεις. Ξεκίνα με τον ορισμό του τι καθιστά μια επένδυση κρατικοδίαιτη και πως στη συγκεκριμένη περίπτωση αυτά τα κριτήρια επαληθεύονται. Και να αναφέρεσαι συγκεκριμένα στην επένδυση αυτή. Όχι να γενικεύεις για να στηρίξεις με αυτό τον τρόπο το κρατικοδίαιτη στη συγκεκριμένη περίπτωση, χωρίς κανένα άλλο στοιχείο. εσυ μπορεις να μου αποδείξεις οτι δεν ειναι κρατικοδιαιτη? το ιδιο ακριβως θα με ρωτουσες και για την siemens που εγινε απο τους ιδιους ανθρωπους και αποδείχθηκε μετα απο χρονια? για τα χρηματα που θα παρουμε απο την ευρωπαικη ενωση για την πρασινη αναπτυξη για να δωθουν σε πρασινα αλογα με δικες μας εγγυήσεις δεν εχεις ακουσει κατι? https://www.pronews.gr/elliniki-politiki/provocateur/945300_epiheirisi-valkanizater-skopianoi-alvanikis-katagogis-piso-apo Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από MySql
Kostasallinone Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 39 λεπτά πριν, Ihavetheanswers είπε Έχει 450 εργαζομένους στην Γερμανία με την πολύ μικρή παραγωγή. Στην Ελλάδα με δυναμικότητα 30.000 αυτοκίνητα το έτος θα χρειαστούν 1.000 άτομα. Η Tesla με παραγωγή 350.000/έτος έχει 50.000 εργαζόμενους. Η παραγωγή είναι αντίστοιχη της ζήτησης. Εάν στην Γερμανία δεν το θέλουν με τους παχυλούς μισθούς και τις πόλης-μεγαλουπόλης γιατί να το θέλει ο Έλληνας?
Προτεινόμενες αναρτήσεις