Ihavetheanswers Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 17 λεπτά πριν, gebrukal είπε Εγινε ρε, χρεοκοπημένη 6 μήνες πριν και τωρα ΠΕΝΤΑΚΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ επενδυση https://eretikos.gr/o-ptocheymenos-kolossos-poy-tha-kataskeyazei-aytokinita-stin-ellada/375930 Αφού την εξαγόρασε το fund τώρα έχει κεφάλαια. Αν καταφέρει και πετύχει καλές τιμές, κάτω από 19,000-20,000 (μαζί με την επιδότηση) που πετυχαίνει η VW και της βγαίνουν τα οικονομικά έχει την δυνατότητα να πάει καλά.
hariskap Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 19 λεπτά πριν, SilverMachine είπε Mακαρι να ερθουν ολες εδω κ να σταματησουμε να αγοραζουμε ευρωπαικα αμαξια made in turkey. Συν οτι 1000 ανθρωποι θα βρουν δουλεια. Συν οτι θα μειωθουν η μποχα κ τα καυσαερια. Συν οτι θα μειωθει η ηχορυπανση λιγακι. Ας ελπισουμε οτι θα γινουν κ αλλα παρομοια βηματα απο αλλες εταιριες να υπαρξει ο απαραιτητος ανταγωνισμος για να κρατηθουν οι τιμες σχετικα χαμηλα. Η εταιρία ειναι χρεοκωπημένη είναι κλασικά φούμαρα όπως το ελληνικό... 4 1
acomaedo Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 8 λεπτά πριν, solution1 είπε Τα καυσαέρια, δε θα μειωθούν. Απλά αντί να είναι μέσα στις πόλεις, θα είναι μαζεμένα στην Κοζάνη. Για το περιβάλλον, είναι καλύτερα ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας, παρά ένα ηλεκτρικό το οποίο φορτίζει τις μπαταρίες του από εργοστάσιο καύσης Λιγνίτη. Έχεις δίκιο, αν και η Δυτική Μακεδονία αλλά και το ελληνικό ηλεκτρικό δίκτου απολιγνιτοποιείται ταχύτατα. 1
johncorfas Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Είναι καινούριοι και δεν ξέρουν... Μόλις ζήσουν στο πετσί τους το καταπληκτικό φορολογικό μας σύστημα για κανά χρόνο τους βλέπω να φεύγουν τρέχοντας... Ή θα κλείσουν τελείως και θα ησυχάσουν... Εκτός, βέβαια κι αν έχουν καταλάβει ότι εδώ είναι το νεκροταφείο των εταιρειών και ήρθαν να αφήσουν την τελευταία τους πνοή... Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από johncorfas 3
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δεν λέω ότι είναι λαμόγια οι τύποι της εταιρίας. Αλλά το να περιμένουμε κάτι άλλο εκτός από λαμόγια στο Ελλαδιστάν με ξεπερνάει. παιζει μερικοί να αναρωτιούνται γιατί δεν επενδύουν οι VW /BMW κ.α εδώ σε εμάς.
duffyduck Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Η χρεοκοπεία ισχυει (τουλάχιστο αυτό διαβάζω). Απο εκεί και περα δεν θα σχολιάσω περαιτέρω. Τα συμπεράσματα δικά σας. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από duffyduck
johncorfas Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, Makatsoras είπε Δεν λέω ότι είναι λαμόγια οι τύποι της εταιρίας. Αλλά το να περιμένουμε κάτι άλλο εκτός από λαμόγια στο Ελλαδιστάν με ξεπερνάει. παιζει μερικοί να αναρωτιούνται γιατί δεν επενδύουν οι VW /BMW κ.α εδώ σε εμάς. Γιατί δεν επενδύουν εδώ οι VW/BMW; Δεν έχουμε φοβερό φορολογικό σύστημα; Δεν έχουμε κρατικούς μηχανισμούς που ανταποκρίνονται γρήγορα; Δεν έχουμε ελαχιστοποιήσει τη γραφειοκρατία; Δεν έχουμε νόμους που ευννοούν την ανάπτυξη νέων επιχειρήσεων; Δεν έχουμε εύκολους και κατανοητούς νόμους για τα εργασιακά; Δεν αντιμετωπίζουμε τον covid με τρόπο ώστε οι επιχειρήσεις να πλήττονται ελάχιστα;... ... Τί;.. Όχι;... Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από johncorfas 4 1 1
duffyduck Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Επισης έχουμε και τον κορονοϊό, ο οποίος θα μας ταλαιπωρεί για τουλάχιστον 1 ακόμη χρόνο. Οπότε οι εταιρείες είναι ακόμη πιο επιφυλακτικες στο να κάνουν επενδύσεις. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από duffyduck
nvel Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 προσοχή στην οδήγηση γιατί το πλαστικό σπάει
oletiras Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 28 λεπτά πριν, johncorfas είπε Μόλις ζήσουν στο πετσί τους το καταπληκτικό φορολογικό μας σύστημα για κανά χρόνο τους βλέπω να φεύγουν τρέχοντας... Κανένας φυσιολογικός ανθρωπος δεν θα αξιολογούσε την χώρα μας ως καταλληλη για επένδυση, στηριζόμενος στο υπάρχων φορολογικό συστημα που διέπει τους ιθαγενεις. Προφανώς για να έρθει κάποια τετοια επενδυση στην χώρα αυτή, κάποιος πετάει το φορολογικό τυράκι (και οχι μονο) και δίνοντας προνομιακό καθεστώς για Χ χρονικο διάστημα στην εταιρια που θα φέρει τα λεφτά της. Οποτε εσυ Ελληνα θα φορολογεισαι με 20-30% και ο ξένος με 10%.... (φανταστικά νουμερα, τα φέρνω ως παράδειγμα) Το αν αυτή η κίνηση ειναι δικαιη ή θα αποδώσει σε βαθος χρόνου είναι κάτι που μένει να φανει (αν υλοποιηθει ετσι τελικα). Ps: To Letter of Intent ειναι πολυ μακρια απο το "Επίσημο: Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα της γερμανικής Next.e.Go θα κατασκευάζονται στην Ελλάδα" Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από oletiras 2 1
kontow Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Το εργοστάσιο που πρόκειται να γίνει? Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από kontow
filip123go Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Τέτοιες εταιρείες έρχονται στην Ελλάδα γιατί έχουμε πολλούς και φθηνούς μηχανικούς. Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν την δυνατότητα να πληρώσουν 7000-10000 έναν μηχανικό. Εδώ 1000-2000 ευρώ να του δώσεις και ανθρώπινες συνθήκες εργασίας και θα είναι υπέρ-ευχαριστημένος. Μακάρι να πετύχει και αντί να φεύγουν οι μηχανικοί μας έξω, να αρχίσουν σιγά σιγά να βρίσκουν δουλειά εδώ με normal μισθούς και όχι με 650 ευρώ. Ήδη στον τομέα της πληροφορικής το έχουμε καταφέρει και έχουμε κρατήσει τους μισθούς ψηλά. Μακάρι να γίνει σε όλους τους κλάδους αυτό! 8 1
mrkra Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 25 λεπτά πριν, Makatsoras είπε Δεν λέω ότι είναι λαμόγια οι τύποι της εταιρίας. Αλλά το να περιμένουμε κάτι άλλο εκτός από λαμόγια στο Ελλαδιστάν με ξεπερνάει. παιζει μερικοί να αναρωτιούνται γιατί δεν επενδύουν οι VW /BMW κ.α εδώ σε εμάς. Αν αυτη η εταιρεια εχει κεφαλαια 100 εκατομυρια γιατι χρεοκοπησε και δεν τα αξιοποιησε για τα χρεη της; Δεν κολλανε τα δεδομενα εκτος και αν υπολογιζουν να ροκανισουν κανα ΕΣΠΑ. Και γιατι επελεξαν μια χωρα που εχει μη φιλικο περιβαλλον για επενδυσεις. Η καημενη η Namco που κατασκευαζε τα αυτοκινητα PONY σε μια συνεντευξη που ειχε δωσει ο ιδιοκτητης της παραπονιοταν οτι χρονια ολοκληρα παρακαλουσε για να μπορεσει να ξανανοιξει την εταιρεια που ειχε και συναρμολογουσε αυτοκινητα αλλα του εβαζαν ενα σωρο γραφειοκρατικα εμποδια. Και ερχεται μαι ουρανοκατεβατη χρεοκοποημενη κιολας και αμεσως να την εξυπηρετησουν. Στεκει αυτο; δεν στεκει. Υπαρχει και ενα ενδιαφερον δημοσιευμα στο pronews σημερα οτι την εχουν παρει την εταιρεια αλβανοσκοπιανοι και το παιζουν επενδυτες. 1
Sanjuro Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αυτό το θέμα είναι ΠΟΛΥ δύσκολο να το σχολιάσει κανείς χωρίς να σπάσει τους κανόνες του φόρουμ. Όπως και να'χει... Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν είναι απλά ένα ακόμα κομμάτι της επικοινωνιακής διαχείρισης των πραγμάτων. Δεν έχω όμως επαρκείς πληροφορίες για να το κρίνω σε αυτή τη φάση. Επεξ/σία 17 Δεκεμβρίου 2020 από Sanjuro 6
Προτεινόμενες αναρτήσεις