Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο ίδιος ο Πρωθυπουργός ανακοίνωσε στη Βουλή πως η Ελλάδα θα αποκτήσει εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Next.e.Go αναμένεται να επενδύσει στην Ελλάδα περισσότερα από €100 εκατομμύρια για την κατασκευή εργοστασίου ηλεκτρικών οχημάτων. Τα σχέδια της γερμανικής μάρκας κάνουν λόγο για 30.000 ετησίως παραγόμενα αυτοκίνητα και άμεση δημιουργία 1.000 θέσεων εργασίας ενώ θα απασχολεί έμμεσα άλλους 5.500 ανθρώπους. Το εργοστάσιο θα υποστηρίζεται από ένα Campus Τεχνολογίας και Καινοτομίας και θα συνδέει την επιστημονική και τεχνολογική έρευνα με την παραγωγή.

Οι επίσημες ανακοινώσεις έγιναν σε εκδήλωση για την υπογραφή της «επιστολής πρόθεσης» (Letter of Intend) μεταξύ του CEO της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Ulrich Hermann και του Υφυπουργού Οικονομικής Διπλωματίας Κώστα Φραγκογιαννή, παρουσία του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του Υπουργού Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη και του αναπληρωτή Νίκου Παπαθανάση.

Ο Πρωθυπουργός είπε σε δήλωσή του:

Απ’ τις αρχές του ’90 δυστυχώς η Ελλάδα δεν είναι μέλος της αλυσίδας παραγωγής της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Τώρα που η αυτοκίνηση εισέρχεται σε νέα φάση κινούμενη προς την ηλεκτροκίνηση επιχειρούμε να επανέλθουμε.

Χαίρομαι που σήμερα κάνουμε το πρώτο βήμα για τη δημιουργία ενός εργοστασίου που θα παράγει ηλεκτρικά οχήματα. Θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί όχι μόνο στις υπηρεσίες αλλά και στη βιομηχανία αιχμής και χαίρομαι που σήμερα κάνουμε ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση. Σίγουρα πρέπει να γίνουν πολλά βήματα ακόμα για την υλοποίηση της επένδυσης, ωστόσο δημιουργούνται προσδοκίες για το μέλλον.

Το θέμα δεν είναι μόνο η κατασκευή ενός νέου αυτοκινήτου αλλά ένας διαφορετικός τρόπος να οραματιζόμαστε πώς θα γίνεται η παραγωγή στην εποχή του internet of things. Και επίσης μας επιτρέπει να ολοκληρώσουμε το έργο σε ένα πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα σε σχέση με τα παραδοσιακά χρονοδιαγράμματα κατασκευής βιομηχανικών μονάδων παραγωγής αυτοκινήτων.

Ο Πρωθυπουργός διαβεβαίωσε επίσης τους εκπροσώπους της Next.e.Go ότι η Ελληνική κυβέρνηση θα διευκολύνει την επένδυση και δεσμεύτηκε να στηρίξει κάθε προσπάθεια της εταιρίας, απ’ την αδειοδότηση ως την κατασκευή του εργοστασίου. Σύμφωνα με τον ίδιο, η Ελλάδα εξελίσσεται σε μια ανοικτή οικονομία, πιο φιλική στις επενδύσεις, προσφέροντας όχι μόνο ισχυρά οικονομικά κίνητρα, αλλά και πρόσβαση σε ένα εργατικό προσωπικό με υψηλές γνώσεις.

Από την πλευρά τους οι εκπρόσωποι της γερμανικής μάρκας δήλωσαν:

Η σημερινή μέρα σηματοδοτεί την απαρχή μίας νέας εποχής σε αυτή τη γωνιά της Ευρώπης. Η e.Go θα συμβάλει σε ένα πιο βιώσιμο μέλλον για τα παιδιά μας. Η μεταξύ μας εμπιστοσύνη και συνεργασία μπορούν να δημιουργήσουν μία πλατφόρμα για το μέλλον. Προσβλέπω σε στενή συνεργασία ώστε να γιορτάσουμε την απαρχή της παραγωγής των αυτοκινήτων μας στην Ελλάδα τους επόμενους 24 μήνες προωθώντας παράλληλα και ένα πιο βιώσιμο μέλλον στη χώρα σας.

Τα επόμενα βήματα είναι η επιστολή που υπογράφηκε να γίνει πράξη και να ενεργοποιηθεί το project με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα που φθάνει τους 24 μήνες.  Όπως είπε ο Υφυπουργός Οικονομικής Διπλωματίας Κώστας Φραγκογιάννης, θα δημιουργηθεί μία κοινή ομάδα εργασίας ώστε να δουλέψουν επάνω στις λεπτομέρειες με στόχο τη δημιουργία του εργοστασίου. Μάλιστα, αυτό το εργοστάσιο θα είναι το πρώτο της Next.e.Go εκτός Γερμανίας.

Το επενδυτικό σχέδιο περιλαμβάνει:

  • Την παραγωγή μεταλλικών εξαρτημάτων
  • Την εξωτερική θερμοδιαμόρφωση
  • Την τελική συναρμολόγηση των οχημάτων
  • Τον ποιοτικό έλεγχο

Λίγα λόγια για την Next.e-Go

Η εταιρία δημιουργήθηκε το 2015 από τον καθηγητή μηχανολογίας Aachen Dr. Günther Schuh και σήμερα απασχολεί περίπου 450 υπαλλήλους. Κατασκευάζει προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία είναι κατάλληλα για κίνηση εντός πόλης.

ergostasio-e-go-stin-ellada-main-people-mover.jpg.a3351fe1c071a90f975e8d8950e9b588.jpg

Το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας ονομάζεται e.Go Life και σήμερα κοστίζει λιγότερο από €16.000. Συναρμολογείται στο εργοστάσιο στο Άαχεν το οποίο παράγει ετησίως 10.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η εταιρία εκτός από το Life έχει παρουσιάσει και το πρωτότυπο Life Concept Sport καθώς και ένα ηλεκτρικό λεωφορείο με την ονομασία People Mover.

ergostasio-e-go-stin-ellada-life.jpg.efe6fedebe13898b6bc9a2c06bf9dcc2.jpg

Το e.Go Life, το οποίο διατίθεται σε 3 εκδόσεις, πρόκειται για ένα δίθυρο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με δυνατότητα μεταφοράς 4 επιβατών, μπαταρία 21.5kW, κινητήρα 57kW (77hp) από τη Bosch καθώς και βάρος 1.2 τόνων. Η αυτονομία του εντός πόλης είναι στα 203 χιλιόμετρα ενώ εκτός πόλης περιορίζεται στα 139 χιλιόμετρα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Like 1
  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγινε ρε, χρεοκοπημένη 6 μήνες πριν και τωρα ΠΕΝΤΑΚΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ επενδυση

https://eretikos.gr/o-ptocheymenos-kolossos-poy-tha-kataskeyazei-aytokinita-stin-ellada/375930 

Edit επειδή το site ήταν προχειροφτιαγμένο και άρα όχι έμπιστο. Προσθήκη και άλλων πηγών 

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/next_e_go_mobile_se_apo_tin_xreokopia_stin_kataskeui_tou_protou_made_in_greece_ilektrikoy_aytokinitou-7795630/

Επεξ/σία από gebrukal
  • Like 12
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

"Η εταιρία δημιουργήθηκε το 2015 από τον καθηγητή μηχανολογίας Aachen Dr. Günther Schuh και σήμερα απασχολεί περίπου 450 υπαλλήλους."

 

Ξέχασαν να μας πουν ότι πτώχευσε και την πήρε Ολλανδικό επενδυτικό fund τσάμπα. Τέλος πάντων , αν πρόκειται να εξάγει αυτοκίνητα συναρμολογούμενα Ελλάδα ας του δώσουμε όσες επιδοτήσεις ζητήσουν αρκεί να μην "επένδυση" τύπου Σκαραμαγκά που μας στοίχισε 5δις στους φορολογούμενους.

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 6
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, gebrukal είπε

Εγινε ρε, χρεοκοπημένη 6 μήνες πριν και τωρα ΠΕΝΤΑΚΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ επενδυση

https://eretikos.gr/o-ptocheymenos-kolossos-poy-tha-kataskeyazei-aytokinita-stin-ellada/375930

The Aachen-based electric car manufacturer e.GO Mobile has filed an application for a protective shielding procedure with Aachen Local Court – a special form of insolvency in self-administration. The Chinese investor planning to join the German startup apparently could not participate as intended due to the effects of the Covid-19 pandemic.

Ούτε χρεοκόπησε, ούτε ήλπιζε κανείς ότι θα είναι κερδοφόρα σε 4 μόλις χρόνια. Σε αυτό το στάδιο οι εταιρείες βασίζονται σε επενδυτές οι οποίοι θα βοηθήσουν μέχρι να φτάσουν τις ανάλογες πωλήσεις ώστε να γίνει η εταιρεία κερδοφόρα. Ούτε η Tesla στα 4 χρόνια είχε κέρδος αλλά με τα λεφτά των επενδυτών κοίτα που είναι σήμερα. Δεν νομίζω να παραπονέθηκε κανείς όταν φτιάχνανε το πρώτο τους εργοστάσιο.

  • Like 11
  • Thanks 1
Δημοσ.

Mακαρι να ερθουν ολες εδω κ να σταματησουμε να αγοραζουμε ευρωπαικα αμαξια made in turkey.

Συν οτι 1000 ανθρωποι θα βρουν δουλεια.

Συν οτι θα μειωθουν η μποχα κ τα καυσαερια.

Συν οτι θα μειωθει η ηχορυπανση λιγακι.

Ας ελπισουμε οτι θα γινουν κ αλλα παρομοια βηματα απο αλλες εταιριες να υπαρξει ο απαραιτητος ανταγωνισμος για να κρατηθουν οι τιμες σχετικα χαμηλα. 

  • Like 28
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, gebrukal είπε

Εγινε ρε, χρεοκοπημένη 6 μήνες πριν και τωρα ΠΕΝΤΑΚΟΣΕΣ ΕΚΑΤΟ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ επενδυση

https://eretikos.gr/o-ptocheymenos-kolossos-poy-tha-kataskeyazei-aytokinita-stin-ellada/375930

Ποιος διαβάζει τέτοια sites που από τον πρόχειρο σχεδιασμό και μόνο φωνάζουν από 10 χιλιόμετρα ότι είναι αναξιόπιστα;

  • Like 10
  • Thanks 3
  • Confused 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, SilverMachine είπε

Συν οτι θα μειωθουν η μποχα κ τα καυσαερια.

Συν οτι θα μειωθει η ηχορυπανση λιγακι.

Επειδή θα τα φτιάχνουμε "εμείς" δεν σημαίνει πως θα τα καταναλώνουμε/χρησιμοποιούμε εμείς.

  • Like 5
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εάν είναι πραγματική επένδυση και όχι απλά "ανακύκλωση" στα λεφτά του Ελληνικού κράτους μέσω Γερμανίας, τότε είναι εξαιρετικά νέα. 
Η πανδημία έχει δείξει με τον καθαρότερο τρόπο ότι η "ανάπτυξη" από καφετερίες/γυράδικα/κομμωτήρια και το "Καλώς ήρθε το Ευρώ" από τουρίστες δεν είναι αρκετά. 
 

Επεξ/σία από LongTom
  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

Η νέα Siemens! 
Κουτό να πιστεύει κάποιος ότι όντως θα γίνει κάτι τέτοιο και οι λόγοι πολλοί.

Για αρχή να αναφέρω ότι ένα τέτοιο εργοστάσιο γίνεται το πολύ σε 6 μήνες και όμως αυτοί ζητάνε 24 μήνες. 
Στη Γερμανία και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες υπάρχουν άπειρα εργοστάσια που μπορούν να βάλουν στην γραμμή παραγωγής τους αυτό το κουραδάκι, κι όμως αυτοί είναι τόσο σπάταλοι που θέλουν εξ ολοκλήρου να φτιάξουν εργοστάσιο σε μια χώρα που είναι εντελώς ανίδεοι στα περί αυτοκινήτου.

  • Like 6
  • Thanks 1
  • Confused 2
  • Sad 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LongTom είπε

Εάν είναι πραγματική επένδυση και όχι απλά "ανακύκλωση" στα λεφτά του Ελληνικού κράτους μέσω Γερμανίας, τότε είναι εξαιρετικά νέα. 
Η πανδημία έχει δείξει με τον καθαρότερο τρόπο ότι οι "ανάπτυξη" από καφετερίες/γυράδικα/κομμωτήρια και το "Καλώς ήρθε το Ευρώ" από τουρίστες δεν είναι αρκετά. 
 

Και να φανταστείς δεν έχουμε μπει ακόμα στην επενδυτική βαθμίδα από τις αγορές.

Βέβαια δανειζόμαστε με ιστορικά χαμηλά από ίδρυσης ελληνικού κράτους, που είναι καλό δείγμα.

  • Like 2
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, george1807 είπε

Σε αυτό το στάδιο οι εταιρείες βασίζονται σε επενδυτές οι οποίοι θα βοηθήσουν μέχρι να φτάσουν τις ανάλογες πωλήσεις ώστε να γίνει η εταιρεία κερδοφόρα. Ούτε η Tesla στα 4 χρόνια είχε κέρδος αλλά με τα λεφτά των επενδυτών κοίτα που είναι σήμερα. Δεν νομίζω να παραπονέθηκε κανείς όταν φτιάχνανε το πρώτο τους εργοστάσιο.

Επειδή μιλάμε ακριβώς για εταιρεία σε αυτό το στάδιο είναι λίγο ειρωνικό το να αναφέρει η ίδια πως θα επενδύσει κίολας 100 εκατομμύρια και θα ανοίξει 6000 θέσεις εργασίας. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, SilverMachine είπε

Συν οτι θα μειωθουν η μποχα κ τα καυσαερια.

Τα καυσαέρια, δε θα μειωθούν. Απλά αντί να είναι μέσα στις πόλεις, θα είναι μαζεμένα στην Κοζάνη.

Για το περιβάλλον, είναι καλύτερα ένας αποδοτικός βενζινοκινητήρας, παρά ένα ηλεκτρικό το οποίο φορτίζει τις μπαταρίες του από εργοστάσιο καύσης Λιγνίτη.

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, skiabox είπε

Ποιος διαβάζει τέτοια sites που από τον πρόχειρο σχεδιασμό και μόνο φωνάζουν από 10 χιλιόμετρα ότι είναι αναξιόπιστα;

https://en.wikipedia.org/wiki/E.GO_Mobile

e.GO Mobile AG based in Aachen, Germany, is an electric vehicle start-up founded in 2015 by RWTH Aachen-professor Günther Schuh.[1] The company filed for bankruptcy on July 01, 2020. [2]

Επεξ/σία από shadowlike
  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...