V.I.Smirnov Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Η κατευθείαν πρόσβαση στο hardware υπήρχε μέσω του DOS, ανέκαθεν, και ήταν το defacto μέχρι τα windows. Όλοι ήθελαν να την ξεφορτωθούν για να έχουν ανεξαρτησία από τις συσκευές. Αυτό επιτεύχθηκε με τα windows και ήταν μεγάλο επίτευγμα δεδομένου του τεράστιου πλήθους των συσκευών που υποστήριζαν. Αλλά για τα γρήγορα γραφικά ήταν ζημιογόνο. Έπρεπε να φτιαχτεί ένα interface που να επιτρέπει το γρήγορο rendering, αντίστοιχο του openGL. Aυτό έκανε η MS με το directX (το γιατί δεν υιοθέτησε το openGL δεν το κατάλαβα ποτέ). Και επιπλέον, δεν επρόκειτο μόνον για τα γραφικά αλλά και για τον ήχο (directSound) και τις εισόδους/εξόδους των χειριστηρίων. To κατόρθωμα της MS ήταν αξιοθαύμαστο δεδομένου ότι δεν είχε καμιά εμπειρία με 3D γραφικά ως τότε, και κόντραρε μόνη της, και τελικά επικράτησε, απέναντι σε εταιρείες που είχαν πολύ μεγαλύτερη τεχνογνωσία στο 3D rendering. - 1
Alexis_dim Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Τα πρώτα μας τεχνολογικά βήματα... RIP
KilliK Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 21 Δεκεμβρίου 2020 RIP και ενα ευχαριστω για την μεγαλη συνεισφορα του. παρα τα οποια αρνητικα του, το DirectX παραμενει μια απο τις σημαντικοτερες τεχνολογικες καινοτομιες στην gaming ιστορια. δυστυχως για το opengl, λανθασμενες αποφασεις κατα την αναπτυξη του, οδηγησαν στην περιθωροποιηση του και στην παραλληλη κυριαρχια του DirectX ως του defacto 3D API για τους game developers. εδω μια εξαιρετικη αναλυση απο εναν εμπειρο game developer για την ιστορια του opengl και τους λογους που απετυχε ως 3D API. Why do game developers prefer Windows? και εδω ο Bill Gates να διαφημιζει το Doom 95, το πρωτο DirectX παιχνιδι. fun trivia: υπευθυνος για το porting στα Windows ηταν ο Gabe Newell.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα