CrashBandicoot_123 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Λοιπόν, ο πατέρας μου μη έχοντας καμία γνώση περί κινητών πήγε σήμερα στην cosmote να αγοράσει καινούρια συσκευή μιας και η παλιά του (ένα πανάρχαιο lumia) θα σταματούσε να υποστηρίζεται από το 3g δίκτυο. Εκεί δυστυχώς υπέκυψε στα παραμύθια των υπαλλήλων και πήρε ένα Samsung a20s με καρτοσυμβολαιο διάρκειας 24 μηνών τον μήνα. Ο υπάλληλος του ανέφερε ότι θα πλήρωνε 22 ευρώ τον μήνα (τιμή προ φόρων) και δεν του ανέφεραν ούτε μια φορά τα 30 ευρώ που είναι η κανονική τιμή. Όπως και να έχει το συμβόλαιο και η συσκευή είναι αθλιοτατες και απλά εκμεταλλευτηκαν την έλλειψη γνώσης και γλώσσας του πατέρα μου. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν γίνεται να τους δώσω πίσω την συσκευή και να ακυρωθεί το συμβόλαιο. Ευχαριστώ εκ των πρωτερων. Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2020 από CrashBandicoot_123
NikosKallithea Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 14 λεπτά πριν, CrashBandicoot_123 είπε Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν γίνεται να τους δώσω πίσω την συσκευή και να ακυρωθεί το συμβόλαιο Δεν νομιζω να εχεις επιλογες, η υπογραφή μπήκε
koutsis Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, CrashBandicoot_123 είπε Λοιπόν, ο πατέρας μου μη έχοντας καμία γνώση περί κινητών πήγε σήμερα στην cosmote να αγοράσει καινούρια συσκευή μιας και η παλιά του (ένα πανάρχαιο lumia) θα σταματούσε να υποστηρίζεται από το 3g δίκτυο. Εκεί δυστυχώς υπέκυψε στα παραμύθια των υπαλλήλων και πήρε ένα Samsung a20s με καρτοσυμβολαιο διάρκειας 24 μηνών τον μήνα. Ο υπάλληλος του ανέφερε ότι θα πλήρωνε 22 ευρώ τον μήνα (τιμή προ φόρων) και δεν του ανέφεραν ούτε μια φορά τα 30 ευρώ που είναι η κανονική τιμή. Όπως και να έχει το συμβόλαιο και η συσκευή είναι αθλιοτατες και απλά εκμεταλλευτηκαν την έλλειψη γνώσης και γλώσσας του πατέρα μου. Αυτό που θέλω να μάθω είναι αν γίνεται να τους δώσω πίσω την συσκευή και να ακυρωθεί το συμβόλαιο. Ευχαριστώ εκ των πρωτερων. Δύσκολο. Γιατί δεν ρωτάς στο μαγαζί που έκανε το συμβόλαιο να σου πουν τι επιλογές έχεις ή πάρε την εξυπηρέτηση πελατών. Επίσης γιατί άφησες τον πατέρα σου να πάει μόνος του στο μαγαζί και να διαλέξει και κινητό και καινούργιο συμβόλαιο χωρίς να τον συμβουλεψεις; Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2020 από koutsis 1
christos4 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) αφού έγινε το συμβόλαιο σε μαγαζί και όχι από απόσταση δεν υπάρχει τρόπος να το λύσεις χωρίς να πληρώσεις τη ρήτρα. προσωπικά θα δοκίμαζα να κάνω αίτηση διακοπής. θα σε καλέσουν από το τμήμα διακοπών για να μάθουν γιατί θες να φύγεις και να σου πουν ότι θα υπάρχει ρήτρα αποχώρησης, και εκεί μόνο ίσως μπορείς να διαπραγματευτείς και να επικαλεστείς ότι στον πατέρα σου είπαν την τιμή προ φόρων και τον κορόιδεψαν κλπ. θεωρώ ότι θα καταφέρεις να πετύχεις ένα χαμηλότερο πάγιο με δεδομένο, αλλά όχι λύση συμβολαίου. επίσης πόσο χρονών είναι ο πατέρας σου; μπορείς να τους τα χώσεις, σε φάση ότι εκμεταλλεύτηκαν μεγάλο άνθρωπο για πώληση και θα φροντίσεις οι 4-5 γραμμές σε σταθερό, εξοχικά και κινητά που έχει η οικογένειά σου να διακοπούν/να μην ανανεωθούν (έχω την αίσθηση ότι ακόμα και να κάνεις αίτηση διακοπής μπορείς να την ακυρώσεις) Υ.Γ. τι τον έστειλες τον πατέρα σου στο γερμανό; στείλτου κατευθείαν στο σπίτι εσύ μια συσκευή.. θα έχουμε 3g για λίγο καιρό ακόμα 😛 Επεξ/σία 15 Δεκεμβρίου 2020 από christos4 1
Fotia Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 16 Δεκεμβρίου 2020 Το συμβολαιο πρεπει να εχει ρητρα για τυχον αλλαγες του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα