hercoulis Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Τι άλλο να πούμε? (ελληνικά τεχνάσματα)
aristarhos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Ας πάμε και πιο μακριά. Το Amazon μου έχει κόψει τρεις κριτικές για προϊόντα που μάλιστα δεν τα έθαβα. Έλεγα τα θετικά και τα αρνητικά και είχα συμπεριλάβει και φωτογραφίες. Μου είπαν πως κόβονται γιατί δεν συμμορφώνονται με τους όρους που ακολουθούν οι κριτικές, ενώ έχουν δημοσιεύσει κριτικές μιας φράσης του στυλ «δεν μου άρεσε το χρώμα» ή «ο ταχυδρόμος που μου το έφερε ήταν κακομούτσουνος».
randomcat Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, aristarhos είπε Ας πάμε και πιο μακριά. Το Amazon μου έχει κόψει τρεις κριτικές για προϊόντα που μάλιστα δεν τα έθαβα. Έλεγα τα θετικά και τα αρνητικά και είχα συμπεριλάβει και φωτογραφίες. Μου είπαν πως κόβονται γιατί δεν συμμορφώνονται με τους όρους που ακολουθούν οι κριτικές, ενώ έχουν δημοσιεύσει κριτικές μιας φράσης του στυλ «δεν μου άρεσε το χρώμα» ή «ο ταχυδρόμος που μου το έφερε ήταν κακομούτσουνος». Μπορεί να μην ήταν καλά τα αγγλικά σου (no offence, δεν σε ξέρω) ή κάτι τέτοιο; Αν μου στείλεις μία θα σου πω ενδεχομένως ποιο ήταν το πρόβλημα, μιας και μέχρι στιγμής δεν είχα κάποιο θέμα. Τουλάχιστον το Amazon είναι marketplace και όχι το μαγαζάκι του κάθε πωλητή και από ένα σημείο και μετά αν είναι πολλές και καλές οι κριτικές (τις διαβάζουμε κιόλας εννοείται), νιώθω μια ασφάλεια όταν αγοράζω κάτι και στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων βγαίνω ικανοποιημένος.
aristarhos Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 ώρες πριν, randomcat είπε Μπορεί να μην ήταν καλά τα αγγλικά σου (no offence, δεν σε ξέρω) ή κάτι τέτοιο; Αν μου στείλεις μία θα σου πω ενδεχομένως ποιο ήταν το πρόβλημα, μιας και μέχρι στιγμής δεν είχα κάποιο θέμα. Τουλάχιστον το Amazon είναι marketplace και όχι το μαγαζάκι του κάθε πωλητή και από ένα σημείο και μετά αν είναι πολλές και καλές οι κριτικές (τις διαβάζουμε κιόλας εννοείται), νιώθω μια ασφάλεια όταν αγοράζω κάτι και στην συντριπτική πλειοψηφία των περιπτώσεων βγαίνω ικανοποιημένος. Μια χαρά είναι τα Αγγλικά μου εδώ και 30 χρόνια. Ψωνίζω από eBay και Amazon 15 χρόνια και διαβάζω τις κριτικές πάντα πριν ψωνίσω. Δηλαδή ξέρω τι γράφουν οι αγοραστές. Έχω και proficiency από δεκαετίας (δεν λέει κάτι) και πάνω από 10 χρόνια παρακολουθώ ταινίες με αγγλικούς υπότιτλους. Μάλιστα μερικές φορές περνάει ώρα χωρίς να συνειδητοποιήσω ότι τις βλέπω με αγγλικούς και όχι ελληνικούς. Στα προϊόντα που μου τις έκοψε το ένα είχε μία κριτική μια πρόταση και το άλλο είχε δύο μονολεκτικές. Δεν θα σου στείλω τι έγραψα γιατί δεν θέλω να μου βάλεις κακό βαθμό 😁. Άσε που δεν έχω και το κείμενο γιατί το έσβησε το Amazon. Spoiler Υ.Γ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια το Amazon έγινε το μαγαζάκι κάθε απατεωνίσκου (κυρίως Κινέζων) που πουλάει αέρα κοπανιστό. Έχω αρκετά παραδείγματα και εγώ ο ίδιος την πάτησα με απατεώνα που μου έστειλε την παραγγελία σε άλλη χώρα και μου πουλούσε τρέλα πως έκανε λάθος η DHL και ήθελε να του επιβεβαιώσω τη διεύθυνσή μου και το όνομά μου. Έφαγε φόλα από την Amazon. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2021 από aristarhos 1
Mhlogiatros Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Με τα "ελληνικα" τουβλα Χ κανει λογοκρισια στο pc steps ; Φωτια στα μπατζακια τους τωρα θα βγαινει καθε βδομαδα βιντεο για τα ups που τα καινε ολα , τα τροφοδοτικα τους που σκανε , για τις εγγυήσεις τους που δε θέλουν να καλυψουν , για λεφτα που πρεπει να πλακωθεις για να παρεις πισω και αντε να το μαζεψουν με PR .... Φυσικα δεν ειναι οι μονοι μη τους βαλετε σε "πλαισιο" Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2021 από Mhlogiatros 4
randomcat Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 11 ώρες πριν, aristarhos είπε Στα προϊόντα που μου τις έκοψε το ένα είχε μία κριτική μια πρόταση και το άλλο είχε δύο μονολεκτικές. [...] Άσε που δεν έχω και το κείμενο γιατί το έσβησε το Amazon. Περίεργο δεν ξέρω ¯\_(ツ)_/¯ (και ήσουν επιβεβαιωμένος αγοραστής, σωστά;) Από την άλλη περνάνε κάτι τέτοιες τρολλιές: 11 ώρες πριν, aristarhos είπε Υ.Γ. Τα τελευταία 2-3 χρόνια το Amazon έγινε το μαγαζάκι κάθε απατεωνίσκου (κυρίως Κινέζων) που πουλάει αέρα κοπανιστό. Έχω αρκετά παραδείγματα και εγώ ο ίδιος την πάτησα με απατεώνα που μου έστειλε την παραγγελία σε άλλη χώρα και μου πουλούσε τρέλα πως έκανε λάθος η DHL και ήθελε να του επιβεβαιώσω τη διεύθυνσή μου και το όνομά μου. Έφαγε φόλα από την Amazon. Σε καλύπτει η Amazon τουλάχιστον. Και αν αγοράζεις τα προϊόντα που είναι "sold by Amazon" ή "fulfilled by Amazon" τότε δεν πέφτεις σε τέτοιους. Ενώ στο ΠΛΑΙΣΙΟ δεν σου αναγνωρίζουν ούτε αυτά που λέει η νομοθεσία π.χ. ότι δικαιούσαι επιστροφή προϊόντος με πλήρη επιστροφή χρημάτων εντός 14 ημερών για τον οποιοδήποτε λόγο, και δωρεάν αντικατάσταση εντός 2 ετών για ελαττωματικά εμπορεύματα. 1
hercoulis Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 20 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Η συγκεκριμένη τρολλιά (που μπορεί να είναι και κατασκευασμένη ??) ανέβηκε για να δημιουργήσουν μια συναισθηματική κατάσταση στο καταναλωτικό κοινό, ό,τι τις αρνητικές αξιολογήσεις δεν πρέπει να τις λαμβάνουμε και τόσο στα σοβαρά (αφού δεν γίνονται για σοβαρό λόγο). Επεξ/σία 20 Ιανουαρίου 2021 από hercoulis
precursor Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Στις 17/1/2021 στις 6:01 ΜΜ, Salvation81 είπε Αερα τους εκανε αλλα οκ. Γύρος 2ος, με φωτιές και ψεύτικα Watt! 3
Salvation81 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, precursor είπε Γύρος 2ος, με φωτιές και ψεύτικα Watt! Σαινια, χαραμιζονται, βουρ για ΜΙΤ.
alfa1312 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 19 Φεβρουαρίου 2021 Παιδιά επειδή θέλω να αφήσω κριτική για 2 προϊόντα που πήρα από το ΠΛΑΙΣΙΟ και το καρπούζι ήταν μάπα.... λάθος, θέλω να πω turbo-x, μπορείτε να με βοηθήσετε? Πρώτη φορά μου συμβαίνει να ψάχνω να βρω πως στον $#@%$@% γίνονται οι αξιολογήσεις και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εννοείται ότι ρώτησα υπάλληλο στο ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά μου είπε απλά ότι πρέπει να κάνω login και μετά να ....πατήσω το προϊόν για αξιολόγηση, δλδ βλακείες, απλά δεν ήθελε να μου πει.
precursor Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Στις 19/2/2021 στις 4:18 ΜΜ, alfa1312 είπε Παιδιά επειδή θέλω να αφήσω κριτική για 2 προϊόντα που πήρα από το ΠΛΑΙΣΙΟ και το καρπούζι ήταν μάπα.... λάθος, θέλω να πω turbo-x, μπορείτε να με βοηθήσετε? Πρώτη φορά μου συμβαίνει να ψάχνω να βρω πως στον $#@%$@% γίνονται οι αξιολογήσεις και δεν μπορώ να βρω τίποτα. Εννοείται ότι ρώτησα υπάλληλο στο ΠΛΑΙΣΙΟ αλλά μου είπε απλά ότι πρέπει να κάνω login και μετά να ....πατήσω το προϊόν για αξιολόγηση, δλδ βλακείες, απλά δεν ήθελε να μου πει. Αν σου δημοσιεύσουν κάποια αρνητική κριτική θα είναι μόνο για 1-2 ημέρες το πολύ και μετά θα την διαγράψουν. Εμένα την άφησαν 1μισι ημέρα μόνο, και τώρα έχει 45 ψεύτικες δικές τους θετικές κριτικές. Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2021 από precursor
Επισκέπτης Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Εγω επειδη ειμαι απο την φυση μου αναποδος κοιταζω τις αρνητικες. Πιο πολλα καταλαβαινεις απο εκει.
_Biohazard_ Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 2 ώρες πριν, precursor είπε Αν σου δημοσιεύσουν κάποια αρνητική κριτική θα είναι μόνο για 1-2 ημέρες το πολύ και μετά θα την διαγράψουν. Εμένα την άφησαν 1μισι ημέρα μόνο, και τώρα έχει 45 ψεύτικες δικές τους θετικές κριτικές. Κάνε στο google
precursor Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2021 9 ώρες πριν, _Biohazard_ είπε Κάνε στο google Στο Google για τα υποκαταστήματα πάντως φαίνεται να κάνουν reset (με καινούργιο gmail ? ) κάθε φορά που μαζεύονται πολλές αρνητικές κριτικές... 1 2
Loinen Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 16 Μαρτίου 2021 Συγκρινεται μερικοι το Αμαζον με το Πλαισιο. Το ενα σε επιστρεφει τα χρημματα σου σε περιπτωση διαφωνιας, το αλλο σε βγαζει τρελο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα