Προς το περιεχόμενο

Cyberpunk 2077 -tecnhical issues/benchmarks-


Manos112

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ειδικά στο center και σε άλλα πολυσύχναστα μέρη είναι πολύ βαρύ σε cpu, δοκίμασε να μειώσεις τον αριθμό των npc

Ναι το crowd density δειχνει να κανει λιγο τη διαφορα..

Εκει κοντα στα luxury apartments πεφτει φαπα ακομα και με 5800x..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το game είναι απίστευτα κακογραμμένο και unoptimized. Ειδικά όταν αρχίζει και βρέχει γίνεται πανηγύρι. Ας ελπίσουμε ότι το επερχόμενο Patch 1.07 θα διορθώσει κάποια πράγματα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, mindtrapper είπε

Νομίζω καθαρά αδυναμία του 2600 είναι. Εγώ έχω την 5700xt αλλά έκανα ένα test με το static Cas στο 50%, δηλαδή 720p, αφήνοντας ίδιες τις υπόλοιπες ρυθμίσεις. Δεν κέρδισα σχεδόν καθόλου fps και στη οδήγηση συνεχίζει να γίνεται πανικός, είδα και 38-40 fps. Η κάρτα σε αυτή την ανάλυση έλεγε 50% utilization... 🤣 

🍾🍾🍾

Το πιστεύω ότι φταίει ο 2600. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλο game που να είναι τόσο βαρύ σε cpu πέρα του flight simulator. 

6 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ειδικά στο center και σε άλλα πολυσύχναστα μέρη είναι πολύ βαρύ σε cpu, δοκίμασε να μειώσεις τον αριθμό των npc

Στο low το έχω βάλει και δεν είδα δραματική διαφορά... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, naruto14 είπε

Στο low το έχω βάλει και δεν είδα δραματική διαφορά... 

Στην οδήγηση κυρίως θα τη δεις.. εκει υπάρχει το μεγαλύτερο πρόβλημα,εντος πόλης φυσικά..

Επεξ/σία από Sprou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, mindtrapper είπε

Νομίζω καθαρά αδυναμία του 2600 είναι. Εγώ έχω την 5700xt αλλά έκανα ένα test με το static Cas στο 50%, δηλαδή 720p, αφήνοντας ίδιες τις υπόλοιπες ρυθμίσεις. Δεν κέρδισα σχεδόν καθόλου fps και στη οδήγηση συνεχίζει να γίνεται πανικός, είδα και 38-40 fps. Η κάρτα σε αυτή την ανάλυση έλεγε 50% utilization... 🤣 

🍾🍾🍾

Είπαμε σε 4πύρηνα και zen 1st/2nd gen υπάρχει θέμα με το game σε συγκεκριμένα σημεία. Ακόμα και Coffee Lake/3rd gen να έχεις και σωστά σεταρισμένες μνήμες, κόβουν κάρτες επιπέδου 3080 και πάνω σε σχέση με zen3 πχ. Το θέμα είναι ας μου δώσει κάποιος ένα χιλιάρικο για 3080 και δέχομαι να παίζω με το "bottleneck" του 3700x και τα bdies μου στα 3733c16.😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, ilos είπε

Είπαμε σε 4πύρηνα και zen 1st/2nd gen υπάρχει θέμα με το game σε συγκεκριμένα σημεία. Ακόμα και Coffee Lake/3rd gen να έχεις και σωστά σεταρισμένες μνήμες, κόβουν κάρτες επιπέδου 3080 και πάνω σε σχέση με zen3 πχ. Το θέμα είναι ας μου δώσει κάποιος ένα χιλιάρικο για 3080 και δέχομαι να παίζω με το "bottleneck" του 3700x και τα bdies μου στα 3733c16.😁

μιλάει ο ίλος με τα bdies. χαχαχαχ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή με 3060ti και 2600 ακόμα και αν έχω RT lighting ultra, RT shadows και reflections On δεν θα έχω αισθητή διαφορά από ότι χωρίς RT γιατί θα με κόβει το cpu σε όλες τις περιπτώσεις; Αν δεν μπορώ να κερδίσω έξτρα περφορμανς ρίχνοντας visuals, τουλάχιστον να κερδίσω οπτικό τομέα 😝

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ούτως ή άλλως, όταν έχεις πιο αδύναμη cpu, ανεβάζεις γραφικά μέχρι να πέσεις εκεί που αντέχει. Οπότε βάλε rt και λογικά θα έρθουν cpu/gpu στα ίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, naruto14 είπε

Δηλαδή με 3060ti και 2600 ακόμα και αν έχω RT lighting ultra, RT shadows και reflections On δεν θα έχω αισθητή διαφορά από ότι χωρίς RT γιατί θα με κόβει το cpu σε όλες τις περιπτώσεις; Αν δεν μπορώ να κερδίσω έξτρα περφορμανς ρίχνοντας visuals, τουλάχιστον να κερδίσω οπτικό τομέα 😝

Η μονη διαφορά σε σχέση με παλιότερα είναι οτι το rt βαράει και σε cpu χαχαχα. 

Επίσης, ξαναπαίρνα το smt fix για την έκδοση που έχεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, noFEARgr είπε

Ειδικά στο center και σε άλλα πολυσύχναστα μέρη είναι πολύ βαρύ σε cpu, δοκίμασε να μειώσεις τον αριθμό των npc

Ή παίζεις με adaptive sync και "τρως" tearing που είναι πιο υποφερτό έως δύσκολα αντιληπτό σε σχέση με το lag και stutter του Vsync.

Αυτό το game πάντως με έκανε να αναθεωρήσω πολλά για τις οθόνες. Η επόμενη θα έχει τουλάχιστον 144Hz και ιδανικά gsync για ελαχιστοποίηση του tearing. 

8 ώρες πριν, Sprou είπε

Ναι το crowd density δειχνει να κανει λιγο τη διαφορα..

Εκει κοντα στα luxury apartments πεφτει φαπα ακομα και με 5800x..

Σοβαρά τώρα; Δεν το ΄χω φτάσει εκεί. Χάνει το 60ρι με 5800X; Άμα είναι έτσι τότε τα έχουν κάνει ρόιδο στο optimization. Πολύ χειρότερα απ' όσο νόμιζα. 

17 ώρες πριν, naruto14 είπε

Δυστυχώς με τα settings που αναφέρει η δικιά μου εμπειρία δεν είναι ιδανική. Βλέπω συχνά το framerate να πέφτει κάτω από 50, κ στην οδήγηση και κάτω από 40 που είναι το gsync range του monitor μου. Ειδικά για first person παιχνίδι μου είναι αρκετά δύσκολο να το ευχαριστηθώ έτσι.

Το άσχημο είναι πως και να κλείσω τα RT στη καλύτερη θα δω καμία 15αρια fps διαφορά ενώ πολλές φορές είναι μικρότερη. Στο τελευταίο save που το έχω αφήσει με τα RT ανοιχτά βλέπω min 45 και χωρίς RT 50. Και το gpu usage σε καμία από τις 2 περιπτώσεις δεν ταβανιαζει... 

Στο πρώτο κομμάτι της Night City με τον 6700K στα 4,7, cache στα 4,3Ghz και ram στα 3200 με ~43ns latency το χειρότερο που έχω δει είναι γύρω στα 45 καρέ κατά την οδήγηση στον κόμβο κοντά στο διαμέρισμα του V.  Με RT ultra. 

Έτσι υπολογίζω ότι ένας τερματισμένος 10600K θα κρατάει έστω το 50ρι στο χειρότερο 5% του game. Με τίποτα λιγότερο δεν κάνεις δουλειά. Από AMD μεριά 3700X πάλι στο τέρμα και αν. Προσωπικά με βλέπω για rocket lake.

edit: Crowd density high πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

 

Αυτό το game πάντως με έκανε να αναθεωρήσω πολλά για τις οθόνες. Η επόμενη θα έχει τουλάχιστον 144Hz και ιδανικά gsync για ελαχιστοποίηση του tearing. 

Έχω βαρεθεί να το φωνάζω :P . Τι να την κάνεις 800 ευρώ κάρτα αν παίζεις σε σάπιο ips του 2016 (η VA..μακριά από εμάς :D). 

Μπορούσα άνετα να έπαιρνα 3080 και ένα σάπιο μονιτορ και θα μου έβγαινε και φθηνότερα στην τελική. Αλλά το monitor είναι αυτό που θα σου δώσει το οπτικό αποτέλεσμα. ΆΣε που το μονιτορ θα σου βγάλει 6ετία ενώ η κάρτα στην τριετία θα σου μπάζει νερά.

1 ώρα πριν, pirmen56 είπε

Στο πρώτο κομμάτι της Night City με τον 6700K στα 4,7, cache στα 4,3Ghz και ram στα 3200 με ~43ns latency το χειρότερο που έχω δει είναι γύρω στα 45 καρέ κατά την οδήγηση στον κόμβο κοντά στο διαμέρισμα του V.  Με RT ultra. 

Έτσι υπολογίζω ότι ένας τερματισμένος 10600K θα κρατάει έστω το 50ρι στο χειρότερο 5% του game. Με τίποτα λιγότερο δεν κάνεις δουλειά. Από AMD μεριά 3700X πάλι στο τέρμα και αν. Προσωπικά με βλέπω για rocket lake.

edit: Crowd density high πάντα.

Ειναι και θέμα ram να ξέρεις.  Σε οδήγηση ακόμα δεν έχω δει πάνω από 85% usage με rt ultra (53fps 99% gpu usage). Θα δοκιμάσω να δω αν μπορώ να τερματίσω τον cpu

@pirmen56 @Devastor(θα σαρέσει το συγκεκριμένο) @naruto14

no dlss,720p, rt ultra,  σεττινγκς τα ιδια που εχω για 1440p στα υπόλοιπα. 

Cpu usage 75%+ σταθερά gpu usage 95% σταθερά. Μερικές παρατηρήσεις. 

1. Η gpu μπουκαλιάζει εδώ. Γράφει 98% usage αλλά το power usage δεν έχει πάει πάνω από 70% ενώ συνήθως ήταν 65%. Δλδ η cpu ρίχνει μπουκάλι στα rt cores. 

2. Ακόμα και με 99% usage ΔΕΝ ειχα latency spike. Που σημαίνει ότι το ray tracing πακέτο είναι εξτρά επεξεργασία και προστίθεται επάνω στο βασικο αποτέλεσμα της engine. Είχα pop in από φώτισμό και σκιές και δεν εμφανίζοταν ψυχή στους δρόμους με high density

A1HaOdu.jpg

gpu power usage με τα settings που παίζω και δείτε πόσα άτομα.

D1VnOn9.jpeg

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Η μονη διαφορά σε σχέση με παλιότερα είναι οτι το rt βαράει και σε cpu χαχαχα. 

Επίσης, ξαναπαίρνα το smt fix για την έκδοση που έχεις.

Δοκίμασα με όλα τα RT ανοιχτά όπως είπα. Η διαφορά στα min είναι πολύ μικρή οπότε θα το αφήσω έτσι. Τα drops λιγότερο από 50 σε σημεία δεν τα γλιτώνω ούτως ή αλλως.

Έχω παρατηρήσει το παιχνίδι ρίχνει αισθητά το performance μετά από alt tab αρκετά συχνά. Το έχει πάθει κανείς άλλος? Παίζω σε borderless.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 λεπτό πριν, naruto14 είπε

Δοκίμασα με όλα τα RT ανοιχτά όπως είπα. Η διαφορά στα min είναι πολύ μικρή οπότε θα το αφήσω έτσι. Τα drops λιγότερο από 50 σε σημεία δεν τα γλιτώνω ούτως ή αλλως.

Έχω παρατηρήσει το παιχνίδι ρίχνει αισθητά το performance μετά από alt tab αρκετά συχνά. Το έχει πάθει κανείς άλλος? Παίζω σε borderless.

δεν ξέρω δεν παίζω borderless λόγο gsync. Ετσι και αλλιώς καλύτερα fullsceen πάντα

Και γενικά, όλα τα game καλυτερα σε full screen

Επεξ/σία από Sakiz105
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

Έχω βαρεθεί να το φωνάζω :P . Τι να την κάνεις 800 ευρώ κάρτα αν παίζεις σε σάπιο ips του 2016 (η VA..μακριά από εμάς :D). 

Μπορούσα άνετα να έπαιρνα 3080 και ένα σάπιο μονιτορ και θα μου έβγαινε και φθηνότερα στην τελική. Αλλά το monitor είναι αυτό που θα σου δώσει το οπτικό αποτέλεσμα. ΆΣε που το μονιτορ θα σου βγάλει 6ετία ενώ η κάρτα στην τριετία θα σου μπάζει νερά.

Ειναι και θέμα ram να ξέρεις.  Σε οδήγηση ακόμα δεν έχω δει πάνω από 85% usage με rt ultra (53fps 99% gpu usage). Θα δοκιμάσω να δω αν μπορώ να τερματίσω τον cpu

@pirmen56 @Devastor(θα σαρέσει το συγκεκριμένο) @naruto14

no dlss,720p, rt ultra,  σεττινγκς τα ιδια που εχω για 1440p στα υπόλοιπα. 

Cpu usage 75%+ σταθερά gpu usage 95% σταθερά. Μερικές παρατηρήσεις. 

1. Η gpu μπουκαλιάζει εδώ. Γράφει 98% usage αλλά το power usage δεν έχει πάει πάνω από 70% ενώ συνήθως ήταν 65%. Δλδ η cpu ρίχνει μπουκάλι στα rt cores. 

2. Ακόμα και με 99% usage ΔΕΝ ειχα latency spike. Που σημαίνει ότι το ray tracing πακέτο είναι εξτρά επεξεργασία και προστίθεται επάνω στο βασικο αποτέλεσμα της engine. Είχα pop in από φώτισμό και σκιές και δεν εμφανίζοταν ψυχή στους δρόμους με high density

A1HaOdu.jpg

gpu power usage με τα settings που παίζω και δείτε πόσα άτομα.

D1VnOn9.jpeg

Στο σημείο που οδηγάς επάνω το κρατάει το 60ρι ο 6700Κ. Στο υπόγειο tunnel κοντά στο διαμέρισμα του V και σε γρήγορη οδήγηση μέσα στην πυκνοκατοικημένη πόλη είναι που χάνεται. Πάντως για quests και περπάτημα/οδήγηση σε λιγότερο crowded περιοχές είναι ΟΚ. Με βοήθησε πάντως να το CP να καταλάβω που περίπου θα κινηθούν οι απαιτήσεις στο μέλλον και πόσο σημαντικό θα παραμείνει το STP.

υ.γ.: Το τερματισμένο GPU usage με μικρή κατανάλωση απλά δείχνει ότι κάποιο τμήμα της gpu(RT cores πιθανότατα) ρίχνει μπουκάλα στην υπόλοιπη κάρτα. Δεν ξέρω αν από λάθος έγραψες cpu στο 1. αντί για gpu.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...