giorgos_76 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 8 ώρες πριν, Chocobo είπε Επανέρχομαι στο θέμα , μου τα επέστρεψαν τα χρήματα.Όλο το ποσό , όχι σε δόσεις. Πως έγινε ;; Τους πήρες τηλέφωνο;; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 8 ώρες πριν, Chocobo είπε Επανέρχομαι στο θέμα , μου τα επέστρεψαν τα χρήματα.Όλο το ποσό , όχι σε δόσεις. Δηλαδή πως ακριβως εγινε, σε χρέωσαν και σου υποχρέωσαν στο σύνολο με μια δόση? Μπορεις να ανεβάσεις ενα printscreen Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) Αφού δεν έβγαλα άκρη με την εξυπηρέτηση έστειλα ένα mail στο οποίο μου είπαν να καλέσω το τμήμα εγκρίσεων.Κάλεσα κι ο υπάλληλος μου είπε πως η αποδέσμευση είχε φτάσει εκείνη την ημέρα.Μου είπε επίσης πως ακύρωση παραγγελίας λογιστικά δεν σημαίνει κάτι.Μπορεί η παραγγελία να ακυρωθεί και τα χρήματα να επιστραφούν εβδομάδες μετά. Την επόμενη μέρα τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου. Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2021 από Chocobo Έξτρα εικόνες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, Chocobo είπε Την επόμενη μέρα τα χρήματα πιστώθηκαν στο λογαριασμό μου. Sorry αλλα ποια χρηματα πιστώθηκαν, αφου δεν ειχε φυγει ουτε σεντ απο τον λογαριασμό σου, τι εννοεις ακριβως; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 1 λεπτό πριν, NikosKallithea είπε Sorry αλλα ποια χρηματα πιστώθηκαν, αφου δεν ειχε φυγει ουτε σεντ απο τον λογαριασμό σου, τι εννοεις ακριβως; Αν σε μπερδεύει η λέξη πίστωση ας πούμε αποδέσμευση του ποσού που είχαν δεσμεύσει 1 μήνα τώρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
baskon Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 Share Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2022 (επεξεργασμένο) Ειμαι ακριβώς στην ίδια φάση με Γερμανό και Eurobank μόνο που εγώ δεν ακύρωσα. Ο Γερμανος δεν είχε απόθεμα (αν και έλεγε ότι ειχε) και δεν υλοποιήθηκε καν συναλλαγή βγάζοντας σφάλμα στο τελευταίο τελευταίο βήμα (μετά το περιβάλλον της τράπεζας δηλαδή). Τα λεφτά όμως και τις δόσεις ήξεραν να τις βάλουν για μια εικονική παραγγελία που δεν έγινε ποτε. Το ποσό μάλιστα είναι πολύ μεγάλο και οι δόσεις πολλές οπότε το περίμενε δε με καλύπτει γιατί έχουν δεσμέυσει το ποσό και δε μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για τα επόμενα χρόνια... Είμαι σε φάση που προσπαθώ να βγάλω άκρη και μου λένε τα δικά τους (με άλλα λόγια παίζουμε τη κολοκυθιά ανάμεσα στον Γερμανο και την τράπεζα). Θα περιμένω και το ΣΚ και από Δευτερα κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία σε συνηγορο καταναλωτή και ελπίζω να βγάλω άκρη.. Οποιαδήποτε ιδέα για να ξεμπλέξω ευπρόσδεκτη.. Επεξ/σία 1 Δεκεμβρίου 2022 από baskon Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barimagas Δημοσ. 23 Ιουλίου Share Δημοσ. 23 Ιουλίου Ξεθάψιμο. Kotsovolos vs Eurobank. Θύμα: εγώ που πληρώνω άτοκες δόσεις με ακυρωμένη αγορά από 28-06(κατάστημα η αγορά και η ακύρωση). Ο ένας τα ρίχνει στον άλλον... Ήδη μετράω δύο δόσεις χωρίς την αντίστοιχη επιστροφή καμίας. Ο κώτσος ακύρωσε την αγορά, η εξυπηρέτηση της eurobank δεν βλέπει κάτι στο σύστημα της. Έχει τραβήξει άλλος τελευταία το ίδιο κανάλι; Να ξέρω ποιος φταίει τελικά, ή αν χρειάζεται και άλλος χρόνος για την διαδικασία της επιστροφής των δόσεων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 24 Ιουλίου Share Δημοσ. 24 Ιουλίου Μάλλον θέμα του Κωτσόβολου είναι. Απρίλιο έκανα αγορά με δόσεις με κάρτα Eurobank που εν τέλει ακυρώθηκε, απο Γερμανό. Χρεώνονται οι δόσεις κανονικά και μετά απο μια εβδομάδα αντιλογίζονται. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
asdfnikos Δημοσ. 26 Ιουλίου Share Δημοσ. 26 Ιουλίου Στις 24/7/2024 στις 10:31 ΠΜ, ProponitisTouKanape είπε Μάλλον θέμα του Κωτσόβολου είναι. Απρίλιο έκανα αγορά με δόσεις με κάρτα Eurobank που εν τέλει ακυρώθηκε, απο Γερμανό. Χρεώνονται οι δόσεις κανονικά και μετά απο μια εβδομάδα αντιλογίζονται. Η Eurobank είναι νομίζω που μπορείς να κάνεις ωρίμανση δόσεων που σε μια τέτοια περίπτωση θα απελευθέρωνε το δεσμευμένο υπόλοιπο για δόσεις. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ProponitisTouKanape Δημοσ. 27 Ιουλίου Share Δημοσ. 27 Ιουλίου 12 ώρες πριν, asdfnikos είπε Η Eurobank είναι νομίζω που μπορείς να κάνεις ωρίμανση δόσεων που σε μια τέτοια περίπτωση θα απελευθέρωνε το δεσμευμένο υπόλοιπο για δόσεις. Δε το εχω ψάξει γιατί δε με ενδιαφέρει, έχει μεγάλο περιθώριο η κάρτα έτσι κι αλλιώς. Thanks πάντως για το τιπ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
achilles_g_ Δημοσ. 28 Ιουλίου Share Δημοσ. 28 Ιουλίου Κι εγώ την έχω πατήσει έτσι. Η τράπεζα τα ρίχνει στο κατάστημα και το κατάστημα στην τράπεζα. Ζητάς να γίνει ωρίμανση δόσεων (σε αυτό μου είπαν γίνεται αν το pos που έγινε η συναλλαγή από το κατάστημα είναι της ίδιας τράπεζας). Σε άλλη περίπτωση μου αύξησαν το πιστωτικό όριο μετά από αίτηση μου, Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barimagas Δημοσ. 6 Αυγούστου Share Δημοσ. 6 Αυγούστου Από το αρχικό μου post 23 Ιουλίου, ακόμα μπαλάκι με έχουν ο ένας στον άλλον. Ο κώτσος λέει είναι σίγουρος για την ακύρωση, η τράπεζα δεν το βλέπει και μου είπαν να περιμένω έως της 20/08 που θα γίνει η χρέωση της τρίτης δόσης... Τους είπα για ωρίμανση δόσεων και μου λέει θα μπει όλο το ποσό μέσα και μπορεί να μην μπει η επιστροφή. Ότι ναι η κατάσταση και κάθε υπάλληλος στην εξυπηρέτηση της eurobank δίνει και την δική του εκδοχή. Έχω χαρτί από τον κωτσο ότι έγινε η ακύρωση της παραγγελίας 28-06 αλλά όταν έβαζα την κάρτα στο pos για ακύρωση έβγαζε απορρίπτεται και το έριξε ότι συμβαίνει επειδή θα ακυρώνεται δόση δόση με τον μήνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
barimagas Δημοσ. 7 Αυγούστου Share Δημοσ. 7 Αυγούστου Στις 6/8/2024 στις 5:12 ΜΜ, barimagas είπε Εχω χαρτί από τον κωτσο ότι έγινε η ακύρωση της παραγγελίας 28-06 αλλά όταν έβαζα την κάρτα στο pos για ακύρωση έβγαζε απορρίπτεται και το έριξε ότι συμβαίνει επειδή θα ακυρώνεται δόση δόση με τον μήνα. Τελικά ο κωτσος διαπίστωσε ότι δεν μου έχουν κάνει επιστροφή χρημάτων όταν η τράπεζα τους πιστωσε τα λεφτά μου. Βρέθηκε και ο λόγος που έγινε όλο το μπέρδεμα και που είχε ακυρώσει το pos την επιστροφη, και είναι ότι δεν μπορείς να ακυρώσεις συνναλαγη στην eurobank με ποσό πάνω των 500€! Και το refund ήταν 530€ και θα έπρεπε να σπάσει το ποσό σε 500 και σε 30. Που να το ξέρουν και αυτό οι υπάλληλοι; Ούτε στην εξυπηρέτηση πελατων της eurobank δεν το ξέρανε. 2 μήνες άγχους τελείωσαν λόγω των ηλίθιων κανονισμών της eurobank... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα