JOHN ONLY Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Χαίρετε, θα ήθελα να μάθω αν είναι ή μπαταρία στα τελευταία της ή ειναι κάτι άλλο. Έχω 1.5 χρόνο ένα scooter μεταχειρισμένο. Να πω ότι σε 2 δευτερόλεπτα η μίζα και παίρνει μπροστά δίχως γκάζι καθόλου. Σήμερα για πρώτη φορά με το που πατάω την μίζα για μισό δευτερόλεπτο δίνει "σκουντημα" και μετά νέκρωσε λες και δε πατούσα το κουμπί για 1-2 δευτερόλεπτα. Και μετά πήρε. Το κουμπί δεν το άφησα καθόλου και έχω την εντύπωση ότι σε αυτήν την παύση το φως έμεινε ανοιχτό και αναρωτιέμαι μήπως δεν είναι η μπαταρία εκτός αν χρειάζεται πολύ λιγότερο ρεύμα το φως. Μετά από καμιά 10αρια ώρες πάω να βάλω μπροστά και έκανε το ίδιο αλλά έκανε 3 παύσεις μέχρι να πάρει μπροστά και το φως ήταν πάλι ανοιχτό. Στο τέλος της δεύτερης διαδρομής κλείνω μηχανή 3-4 φορές και επερνε απευθείας ίσως επειδή είχε καπως φορτιστεί; Κατά πάσα πιθανότητα με προειδοποιεί η μπαταρία τώρα στα κρύα; Με προβληματίζει το γεγονός ότι ο προβολέας στις παύσεις μένει ανοιχτός αν και δεν έχω εμπειρία. Του έχει συμβεί αυτό σε κανέναν άλλον;
StamTheMan Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε Χαίρετε, θα ήθελα να μάθω αν είναι ή μπαταρία στα τελευταία της ή ειναι κάτι άλλο. Έχω 1.5 χρόνο ένα scooter μεταχειρισμένο. Να πω ότι σε 2 δευτερόλεπτα η μίζα και παίρνει μπροστά δίχως γκάζι καθόλου. Σήμερα για πρώτη φορά με το που πατάω την μίζα για μισό δευτερόλεπτο δίνει "σκουντημα" και μετά νέκρωσε λες και δε πατούσα το κουμπί για 1-2 δευτερόλεπτα. Και μετά πήρε. Το κουμπί δεν το άφησα καθόλου και έχω την εντύπωση ότι σε αυτήν την παύση το φως έμεινε ανοιχτό και αναρωτιέμαι μήπως δεν είναι η μπαταρία εκτός αν χρειάζεται πολύ λιγότερο ρεύμα το φως. Μετά από καμιά 10αρια ώρες πάω να βάλω μπροστά και έκανε το ίδιο αλλά έκανε 3 παύσεις μέχρι να πάρει μπροστά και το φως ήταν πάλι ανοιχτό. Στο τέλος της δεύτερης διαδρομής κλείνω μηχανή 3-4 φορές και επερνε απευθείας ίσως επειδή είχε καπως φορτιστεί; Κατά πάσα πιθανότητα με προειδοποιεί η μπαταρία τώρα στα κρύα; Με προβληματίζει το γεγονός ότι ο προβολέας στις παύσεις μένει ανοιχτός αν και δεν έχω εμπειρία. Του έχει συμβεί αυτό σε κανέναν άλλον; Πηγαινε σε ενα συνεργειο και ζητα να σου ριξουν λιγο σπρευ επαφων στο button της μιζας,ισως και στα υπολοιπα buttons. Δε νομιζω να ειναι η μιζα,θα εβλεπες το φως να αναβοσβηνει. Τη μπαταρια την εβαλες εσυ,ή την ειχε οταν το πηρες; Σε ποια περιοχη μενεις; Ρωταω επειδη οντως επηρεαζονται απο τα κρυα οι μπαταριες. 1
papoys1 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Οι μπαταρίες από τα μηχανάκια συνήθως δεν νεκρώνουν μία και έξω όπως στα αυτοκίνητα. 2-3 φορές που έχω αλλάξει είχα παρόμοια συμπτώματα για κάποιες μέρες και κάποια μέρα τα έπαιξε τελείως. Δεν πήγα καν συνεργείο για μέτρηση. Μπορεί να μου το έκανε δωρεάν αλλά άντε να ζήταγε κανένα 10ευρο , έδωσα 20 ευρώ πήρα καινούργια και τελικά όλες τις φορές ήταν μπαταρία γιατί τα προβλήματα εξαφανίστηκαν. Το φως άναβε όπως στο δικό σου γιατί χρειάζεται λιγότερη δύναμη από όση θέλει στην εκκίνηση. Αφού το πήρες μεταχειρισμένο δώσε 20-30 ευρώ να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Επεξ/σία 13 Δεκεμβρίου 2020 από papoys1 1
JOHN ONLY Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Την άφησα 16 ώρες και πριν λίγο μέτρησα την τάση. Αρχικά με σβηστό το μηχανάκι έδειχνε 12.8v. Mετα γυρνάω το κλειδί που δίνει ρεύμα, ανάβει ο προβολεας, χωρίς να πατήσω την μίζα και η τάση έπεσε στα 11.95v. Έπειτα βάζω μπροστά, πήρε απευθείας μια χαρά χωρίς να συμβαίνει κάτι και ταση σε λειτουργία ήταν 14.2. Ξέρω με την τάση απλά δεν κάνεις ακριβή εκτίμηση. Θα δω πως θα πάει τις επόμενες μέρες...δεν είναι το μοναδικό μου μέσο οπότε βλέποντας και κάνοντας. 1
StamTheMan Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε Την άφησα 16 ώρες και πριν λίγο μέτρησα την τάση. Αρχικά με σβηστό το μηχανάκι έδειχνε 12.8v. Mετα γυρνάω το κλειδί που δίνει ρεύμα, ανάβει ο προβολεας, χωρίς να πατήσω την μίζα και η τάση έπεσε στα 11.95v. Έπειτα βάζω μπροστά, πήρε απευθείας μια χαρά χωρίς να συμβαίνει κάτι και ταση σε λειτουργία ήταν 14.2. Ξέρω με την τάση απλά δεν κάνεις ακριβή εκτίμηση. Θα δω πως θα πάει τις επόμενες μέρες...δεν είναι το μοναδικό μου μέσο οπότε βλέποντας και κάνοντας. Νορμαλ μου ακουγονται αυτα. Δες και για σπρευ επαφων,μηπως καπου εχει οξειδωθει το button της μιζας,και καλου κακου ριξε και σε κορνα φλας φωτα.
JOHN ONLY Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Είχα ρίξει σπρέι το καλοκαίρι μετά από μια καλή βροχή που έφαγε και κολλαγε το φλας. Κόρνα και μίζα δεν είχανε θέμα και δεν έριξα. Τώρα που το λες όμως τελευταία φορά πριν μου κάνει αυτήν την παύση στην εκκίνηση είχε βραχεί αλλά λίγο. Οκ φαντάζομαι είναι safe να ρίξω και στη μίζα όπως έριξα και στο φλας. Ευχαριστώ. 1
telis Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Εγώ θα σου πω να την αλλάξεις γιατί στα σκούτερ αν πεθάνει δεν μπορείς να τα βάλεις μπροστά με κανένα τρόπο. Δεν μπορείς όπως στις μηχανές να βάλεις ταχύτητα και να βοηθήσεις την μπαταρία με τρέξιμο ή σε κατηφόρα να πάρει μπροστά. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα