Apostol. Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπερα Χθες παρελαβα ενα S20FE που το πηρα σε προσφορα απο το Πλαισιο. Σημερα αρχισα να το σεταρω και για καμια ωρα ειχα τα κουμπια στη κατω μπαρα οπως ερχεται. Μετα απο λιγο αλλαξα σε gestures (εχω συνηθισει ετσι) και τωρα η περιοχη που ηταν η μπαρα εχει αλλη αποχρωση. Φαινεται μονο στο σκουρο γκρι (ολο το μενου το κινητου ειναι σκουρο γκρι) και ειναι πολυ ενοχλητικο. Εβαλα ενα app για burn in το αφησα 3 ωρες, μειωθηκε λιγο, αλλα τιποτα τρομερο. Δεν μου φαινεται καθαρα για Burn in καθως δεν υπαρχουν τα αποτυπωματα των κουμπιων (πισω home κτλ). Ειναι λογικο αυτο για τηλεφωνο μιας μερας με μια δυο ωρες screen on time? Να περιμενω μηπως φτιαξει ή να επικοινωνησω με samsung/πλαισιο κτλ? Το καλυπτουν? Με τις Oled ειμαι συνηθισμενος εχω τηλεορασεις και παλιοτερα αλλα τηλεφωνα Oled.
κουξκουκ Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Όχι φίλε δεν είναι φυσιολογικό μίλησε με Samsung κατευθείαν η αν έχεις DOA πηγαίνετε πίσω 2
Apostol. Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Δεκεμβρίου 2020 Παρατηρησα οτι δεν εχει σχεση με την κατω μπαρα, απλως αυτη το καλυβε κατα τυχη. ελπιζω το πλαισιο να εχει doa και να το αντικαταστησει
Apostol. Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Απαραδεκτο το Πλαισιο και η Samsung. Με ενημερωσαν οτι γυριζει πισω χωρις να εχουν βρει καποιο προβλημα λεει... Μιλησα παλι με samsung μου ειπαν στο chat οτι οχι δεν φαινεται φυσιολογικο και να το ξαναστειλω στο service τους που ειναι στο Ηρακλειο, μιλησα και με τον ανθρωπο εκει μηπως βγει καμια ακρη. Το τηλεφωνο εχει ηδη γινει βιδες μια φορα θα ξαναγινει και δευτερη. Ολα αυτα σε μια καινουρια συσκευη.
VonLoutsos Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2020 35 minutes ago, Apostol. said: Απαραδεκτο το Πλαισιο και η Samsung. Με ενημερωσαν οτι γυριζει πισω χωρις να εχουν βρει καποιο προβλημα λεει... Μιλησα παλι με samsung μου ειπαν στο chat οτι οχι δεν φαινεται φυσιολογικο και να το ξαναστειλω στο service τους που ειναι στο Ηρακλειο, μιλησα και με τον ανθρωπο εκει μηπως βγει καμια ακρη. Το τηλεφωνο εχει ηδη γινει βιδες μια φορα θα ξαναγινει και δευτερη. Ολα αυτα σε μια καινουρια συσκευη. Γιατί δεν κοιτάς να το στείλεις στην Smartec μια και καλή να ηρεμήσεις; Στείλε και ένα email με την φωτογραφία που έχεις ανεβάσει εδώ για να είσαι σίγουρος οτι έχουν καταλάβει ποιό ειναι το πρόβλημα Y.Γ: Το Πλαίσιο δεν είχε DOA; 1
Apostol. Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 3 ώρες πριν, VonLoutsos είπε Γιατί δεν κοιτάς να το στείλεις στην Smartec μια και καλή να ηρεμήσεις; Στείλε και ένα email με την φωτογραφία που έχεις ανεβάσει εδώ για να είσαι σίγουρος οτι έχουν καταλάβει ποιό ειναι το πρόβλημα Y.Γ: Το Πλαίσιο δεν είχε DOA; Δεν ξερω ποια ειναι η smartec, επειδη ειμαι Κρητη θα το στειλω Ηρακλειο στη εκει επισημη αντιπροσωπεια οπως μου ειπε η samsung. Μαλλον εχει doa, λεω μαλλον γιατι απο το Πλαισιο στα τηλεφωνα μου τα μασαγανε. Τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις δεν ξερω, αν ηταν ανοιχτα τα καταστηματα θα πηγανα στο εδω Πλαισιο και θα του το εδειχνα. Τωρα αυτοι το εστειλαν στην αντιπροσωπεια το κοιταξανε ειπαν οτι δεν εχει τιποτα και μου το γυριζουν. Αμφιβαλω καν αν κοιταξανε ποιο ειναι το προβλημα. Απο το service στο Ηρακλειο μου ειπαν οτι σιγουρα θα πηγε σερβις και σιγουρα ανοιχτηκε. Και σιγουρα θα το ξανανοιξει και αυτος γιατι ετσι ειναι το πρωτοκολο. Εγω παντως τηλεφωνο που να εχει ανοιχτει δυο φορες και να ειναι ετσι η οθονη δεν δεχομαι. Ο ανθρωπος στο Ηρακλειο φανηκε συννενοησιμος και ελπιιζω να με βοηθησει. Μου ειπε οτι θα βαλουν αλλη οθονη να δουν "αν ολες οι οθονες ειναι ετσι ή αυτη εχει προβλημα". Μακαρι να το κανουν αυτο, αλλα εγω τηλεφωνο καινουριο επισκευασμενο δεν δεχομαι.
VonLoutsos Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 17 minutes ago, Apostol. said: Δεν ξερω ποια ειναι η smartec, επειδη ειμαι Κρητη θα το στειλω Ηρακλειο στη εκει επισημη αντιπροσωπεια οπως μου ειπε η samsung. Μαλλον εχει doa, λεω μαλλον γιατι απο το Πλαισιο στα τηλεφωνα μου τα μασαγανε. Τι γινεται σε αυτες τις περιπτωσεις δεν ξερω, αν ηταν ανοιχτα τα καταστηματα θα πηγανα στο εδω Πλαισιο και θα του το εδειχνα. Τωρα αυτοι το εστειλαν στην αντιπροσωπεια το κοιταξανε ειπαν οτι δεν εχει τιποτα και μου το γυριζουν. Αμφιβαλω καν αν κοιταξανε ποιο ειναι το προβλημα. Απο το service στο Ηρακλειο μου ειπαν οτι σιγουρα θα πηγε σερβις και σιγουρα ανοιχτηκε. Και σιγουρα θα το ξανανοιξει και αυτος γιατι ετσι ειναι το πρωτοκολο. Εγω παντως τηλεφωνο που να εχει ανοιχτει δυο φορες και να ειναι ετσι η οθονη δεν δεχομαι. Ο ανθρωπος στο Ηρακλειο φανηκε συννενοησιμος και ελπιιζω να με βοηθησει. Μου ειπε οτι θα βαλουν αλλη οθονη να δουν "αν ολες οι οθονες ειναι ετσι ή αυτη εχει προβλημα". Μακαρι να το κανουν αυτο, αλλα εγω τηλεφωνο καινουριο επισκευασμενο δεν δεχομαι. Η Smartec είναι ισως το καλύτερο service της Samsung (και από τους κυριότερους λόγους να αγοράσεις Samsung κινητό) και βρίσκεται στην Αθήνα. Μπορείς να συνεννοηθείς να τους το στείλεις με ACS χωρίς κόστος για εσένα. Αν από την άλλη είναι συνεργάσιμος ο αντιπρόσωπος στο Ηράκλειο και δείχνει πως θέλει να εξυπηρετήσει συνεργάσου με εκείνον. Πάντως και από το Πλαίσιο πρέπει να ενημερωθείς για το DOA (αν και έχουν περάσει αρκετές ημέρες). Υ.Γ: Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και χαρά. 1
Apostol. Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 1 Ιανουαρίου 2021 6 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε Η Smartec είναι ισως το καλύτερο service της Samsung (και από τους κυριότερους λόγους να αγοράσεις Samsung κινητό) και βρίσκεται στην Αθήνα. Μπορείς να συνεννοηθείς να τους το στείλεις με ACS χωρίς κόστος για εσένα. Αν από την άλλη είναι συνεργάσιμος ο αντιπρόσωπος στο Ηράκλειο και δείχνει πως θέλει να εξυπηρετήσει συνεργάσου με εκείνον. Πάντως και από το Πλαίσιο πρέπει να ενημερωθείς για το DOA (αν και έχουν περάσει αρκετές ημέρες). Υ.Γ: Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και χαρά. Χρονια πολλα φιλε μου, Οι ημερες δεν ειναι προβλημα γιατι εγω το εστειλα για rma σε λιγοτερο απο μια εβδομαδα, και δεν το εχω ακομα. Στο site τους σε αλλες συσκευες γραφει οτι υπαρχει doa, σε κινητα ομως οχι. Δεν το εμπιστευομαι το πλαισιο για doa και στο παρελθον που ειχα προβληματα διαφορα δεν με εξυπηρετησαν.Και αν εχει doa το θεμα ειναι με ποια βαση θα το δεχθουν για πιστωση ποσου/ καινουρια συσκευη, απο την ωρα που το εστειλαν στην samsung και αυτη ειπε οκ. Η λογικη του doa ειναι οτι πας στο καταστημα τους το δειχνεις, βλεπουν το προβλημα, σου δινουν καινουριο και φευγεις. Απο παλιοτερες εμπειριες με το πλαισιο ουσιαστικα ποτε δεν γινεται αυτο, ολο καποια δικαιολογια θα βρουν και συνηθως ειναι "πρεπει να παει αντιπροσωπεια να ελεγθει και να επισκευαστει" Θα το δω και για την smartec και σε ευχαριστω, αν και νομιζω οτι θα το στειλω Ηρακλειο γιατι μιλησαμε καμποση ωρα με τον υπευθυνο εκει και μου ειπε οτι θα βρεθει λυση. Τωρα αν η samsung θεωρει οτι καινουρια συσκευη 600+ ευρω με τετοιο προβλημα στην οθονη ειναι αποδεκτη, ε τοτε παραιτουμαι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα