Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ilos είπε

Ακόμα να κάνει εγχείρηση "αυτός"?🤣

Ο/η άνθρωπος δουλεύει πάντως. Ίσως περισσότερο από τα teams που κάνουν τα ports.

  • Απαντ. 678
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Xristaras12 είπε

είναι δυνατόν με την 6700 στα high να μην μπορεί να κρατήσει 60 καρέ; να βάλω fsr πως λέγεται; και σε τι mode;

Αυτό το παιχνίδι το δίνουν μαζί και με την 6600, αυτοί τι θα πρέπει να κάνουν; medium/low;

DX12 (το φτιάξανε και έχει λιγότερο cpu load από DX11), Shadows όλα στο medium, off τα motion blur, RT και film grain. Όλα τα υπόλοιπα ενεργοποιημένα και high. Σε native 1440p χτυπάω στα χειρότερα σημεία κάποια 40ρια, αλλά με FSR2 Quality πολύ σπάνια πέφτει κάτω από 60 και αν πέφτει είναι στα 55 κλπ. Θα έλεγα το 70-80% του game παίζει καρφωτά στα 72 fps που έχω limit στο rivatuner. Μια χαρά σε σχέση με launch. και το σημαντικότερο 0 stutters και κανένα crash στο streaming με το OBS. Τώρα για RT και παραπάνω αναλύσεις - τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους bottoms και με μία κάρτα που την πήρες 350 Εβραίους με δώρο 2 παιχνίδια καλό είναι να μην έχουμε περισσότερες απαιτήσεις. Σίγουρα με μια 4080/4090 θα είναι απόλαυση, αλλά θα χάσεις και ένα νεφρό.

Η 6700 είναι με mild OC/UV και rebar και ο  3700x stock τα πάντα.

Τέλος στο AppData\Local\CallistoProtocol\Saved\Config\WindowsNoEditor\gameengine.ini καλό είναι να μπει και αυτό στο τέλος, αν και δε ξέρω αν κάνει πλέον διαφορά.

[/script/engine.renderersettings]r.CreateShadersOnLoad=1

 

 

9 λεπτά πριν, pirmen56 είπε

Ο/η άνθρωπος δουλεύει πάντως. Ίσως περισσότερο από τα teams που κάνουν τα ports.

Well σε αυτό δε θα διαφωνήσω, δεν είναι Nixxes όλοι.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
46 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Get F Ready για outer space παλούκωμα διαστημικών καθαρμάτων.

Sorry bud, no παλούκωμα, δεν είναι ούτε Painkiller, αλλα ούτε και FEAR.

Μπορείς να τους πετάξεις σε σιδεριές όμως, βολέψου με αυτό. 😛

Hf! ;)

Επεξ/σία από {TDi}Dj2k..infc
  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, ilos είπε

DX12 (το φτιάξανε και έχει λιγότερο cpu load από DX11), Shadows όλα στο medium, off τα motion blur, RT και film grain. Όλα τα υπόλοιπα ενεργοποιημένα και high. Σε native 1440p χτυπάω στα χειρότερα σημεία κάποια 40ρια, αλλά με FSR2 Quality πολύ σπάνια πέφτει κάτω από 60 και αν πέφτει είναι στα 55 κλπ. Θα έλεγα το 70-80% του game παίζει καρφωτά στα 72 fps που έχω limit στο rivatuner. Μια χαρά σε σχέση με launch. και το σημαντικότερο 0 stutters και κανένα crash στο streaming με το OBS. Τώρα για RT και παραπάνω αναλύσεις - τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους bottoms και με μία κάρτα που την πήρες 350 Εβραίους με δώρο 2 παιχνίδια καλό είναι να μην έχουμε περισσότερες απαιτήσεις. Σίγουρα με μια 4080/4090 θα είναι απόλαυση, αλλά θα χάσεις και ένα νεφρό.

Η 6700 είναι με mild OC/UV και rebar και ο  3700x stock τα πάντα.

Τέλος στο AppData\Local\CallistoProtocol\Saved\Config\WindowsNoEditor\gameengine.ini καλό είναι να μπει και αυτό στο τέλος, αν και δε ξέρω αν κάνει πλέον διαφορά.

[/script/engine.renderersettings]r.CreateShadersOnLoad=1

Ευχαριστώ.

οκ ναι,ξέρω τι κάρτα πήρα όπως ήξερα και για την 5700, απλά μου εκανε εντυπωση πρωτη φορα ενα παιχνιδι σε 1080 να θελει τοση δυναμη. Σαφέστατα εχει ομορφα γραφικά και φαίνεται η δουλειά, αλλα με παραξενεψε μπορώ να πω. Ούτε τα πίξελ κάθομαι να κοιτάζω αν ειναι σε υψηλή ανάλυση ούτε τιποτα, medium ήμουν έτοιμος να βάλω έτσι κ αλλιώς τελικά στις ρυθμίσεις που έγραψες μιας και δεν είδα καμία διαφορά οπτικά, Motion blur,RT, film grain τα ειχα ηδη off είναι απο τα πρώτα πράγματα που απενεργοποιώ στα παιχνίδια.

  • Like 1
Δημοσ.

Ακουω απο πολλους να λενε οτι το παιχνιδι γινεται σκ@τα απο το Chapter 6 (κι οτι το two-headed mini boss ειναι δυσκολο). Και πραγματικα... απορω γιατι προσωπικα το χαιρομαι το παιχνιδι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο την ωρα που πηρα την exosuit. Το Inventory μεγαλωσε, εχω περισσοτερο ammo, μπορω να μαζευω περισσοτερα αντικειμενα. Χωρια που παιρνεις ενα shotgun που σπερνει. Seriously, ακομα και με 4-5 αντιπαλους γύρω-γύρω μπορεις να δωσεις απιστευτο πονο με το shotgun.

 

Spoiler

Οσον αφορα το two-headed mini boss, μην κανετε melee. Καντε evade και μετα shotgun-ια, μα υπαρχει μπολικο ammo στο συγκεκριμενο σημειο.

 

  • Like 1
Δημοσ.

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Lett

Έχει και photo mode δεν έχω πειραματιστεί με αυτό ακόμη 

Συνέχεια το βραδάκι.. 

9 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Sorry bud, no παλούκωμα, δεν είναι ούτε Painkiller, αλλα ούτε και FEAR.

Μπορείς να τους πετάξεις σε σιδεριές όμως, βολέψου με αυτό. 😛

Hf! ;)

Αυτό γουσταρουμε. Μαρεσε το μπρουταλ βρωμοξυλο με το διαστημικό γκλομπ στα mutated σιχαματα. Με τη σιδεριά το είδα στην αρχή. Μαμησε, μετά έψαχνα με το που πήρα "stasis" που έχει κάνα γκρεμό ή τίποτα γωνίες να σουβλακοποιηθουν. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, john2gr είπε

Ακουω απο πολλους να λενε οτι το παιχνιδι γινεται σκ@τα απο το Chapter 6 (κι οτι το two-headed mini boss ειναι δυσκολο). Και πραγματικα... απορω γιατι προσωπικα το χαιρομαι το παιχνιδι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο την ωρα που πηρα την exosuit. Το Inventory μεγαλωσε, εχω περισσοτερο ammo, μπορω να μαζευω περισσοτερα αντικειμενα. Χωρια που παιρνεις ενα shotgun που σπερνει. Seriously, ακομα και με 4-5 αντιπαλους γύρω-γύρω μπορεις να δωσεις απιστευτο πονο με το shotgun.

 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Οσον αφορα το two-headed mini boss, μην κανετε melee. Καντε evade και μετα shotgun-ια, μα υπαρχει μπολικο ammo στο συγκεκριμενο σημειο.

 

Το πιο δύσκολο στο παιχνίδι είναι το τελευταίο boss, εκεί θέλει ''ειδικό χειρισμό'' και θα καταλάβετε τι εννοώ όταν φτάσετε εκεί. 

Ξεκινάς με weapon attacks εννοείται αλλά..

Spoiler

Όταν πέσει κάτω, πας κοντά και κάνεις melee για να γίνει η διαχώριση και μετά ξανά το ίδιο μέχρι να ψοφήσει εντελώς.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, john2gr είπε

Ακουω απο πολλους να λενε οτι το παιχνιδι γινεται σκ@τα απο το Chapter 6 (κι οτι το two-headed mini boss ειναι δυσκολο). Και πραγματικα... απορω γιατι προσωπικα το χαιρομαι το παιχνιδι ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο την ωρα που πηρα την exosuit. Το Inventory μεγαλωσε, εχω περισσοτερο ammo, μπορω να μαζευω περισσοτερα αντικειμενα. Χωρια που παιρνεις ενα shotgun που σπερνει. Seriously, ακομα και με 4-5 αντιπαλους γύρω-γύρω μπορεις να δωσεις απιστευτο πονο με το shotgun.

Τι δυσκολία παίζεις John?! Το revolver full modified θέλει 4-6 σφαίρες στήθος για τα τυφλά mobs, η καραμπίνα θέλει 2-4. Και τα δυο ρίχνουν πολύ αργά. Οποτε όταν σου έρχονται 4-4 λίγα τα πράγματα που μπορείς να κανεις. Το να τρέξεις είναι σχεδόν σίγουρος θάνατος, το να πας melee είναι επίσης γιατί όταν έχεις παραπάνω από δυο εχθρούς οποιαδήποτε επίθεση εκτος οθόνης δεν αποφεύγετε. Το boss, που το πολέμησα μια φορα μέχρι στιγμής δεν ήταν δύσκολο. Shotty in the face και melee όταν προσκυνούσε. Το part όμως πριν στο ανσανσέρ μου έβγαλε την ψυχή. Μιλάμε για normal δυσκολία πάντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο εδώ θέμα πάντως, δεν είδα κανένα να λέει ότι το παιχνιδι γίνεται χειρότερο από το chapter 6 και μετά....

Το συγκεκριμένο mini boss όμως έχει να κάνει με την κίνηση του χαρακτήρα στο να ξεφύγεις in combat που γενικά είναι όντως άστα να πάνε. Χειρότερα και απο παλιότερα resident evil, ειδικά σε bullet spong εχθρούς σαν και αυτό ή το τελευταίο boss και ειδικά μιας και το healing in combat ειναι απίστευτα δύσκολο.

Και κάτι άλλο που δεν έχει αναφερθεί, ειναι και το manual save του παιχνιδιού που το σημειο που σου σώζει ειναι ότι να ναι.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γιατί το λες αυτό ; Όταν κινδυνεύει η ζωή σου δεν τρέχεις, περπατάς..Θα μπορούσε να τρέχει κανονικά ο χαρακτήρας και αν ήθελαν να το δυσκολέψουν να έβαζαν τέρατα να σου ρίνχουν ''μπίχλα'' και να τρως ''slow''. Θα είχε νόημα τουλάχιστον, τώρα είναι για γέλια.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Γιατί το λες αυτό ; Όταν κινδυνεύει η ζωή σου δεν τρέχεις, περπατάς..Θα μπορούσε να τρέχει κανονικά ο χαρακτήρας και αν ήθελαν να το δυσκολέψουν να έβαζαν τέρατα να σου ρίνχουν ''μπίχλα'' και να τρως ''slow''. Θα είχε νόημα τουλάχιστον, τώρα είναι για γέλια.

Δεν με χαλάει εμενα πάντως αυτό το "lock" στο melee, καταλαβαίνω το λόγο, αλλα τουλάχιστον βάλε ένα quick turn escape φάση function, wtf?!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Fulgore είπε

Στο εδώ θέμα πάντως, δεν είδα κανένα να λέει ότι το παιχνιδι γίνεται χειρότερο από το chapter 6 και μετά....

Το συγκεκριμένο mini boss όμως έχει να κάνει με την κίνηση του χαρακτήρα στο να ξεφύγεις in combat που γενικά είναι όντως άστα να πάνε. Χειρότερα και απο παλιότερα resident evil, ειδικά σε bullet spong εχθρούς σαν και αυτό ή το τελευταίο boss και ειδικά μιας και το healing in combat ειναι απίστευτα δύσκολο.

Και κάτι άλλο που δεν έχει αναφερθεί, ειναι και το manual save του παιχνιδιού που το σημειο που σου σώζει ειναι ότι να ναι.

Ο μόνος safe τρόπος να κάνεις heal είναι να πας σε άλλο δωμάτιο, το έκανα 1 φορά που ήμουν 1 pixel.🤣 Δε σε κυνηγάνε να ανοίξουν πόρτα, αλλά ψάχνουν να βρουν τρύπα για να στη πέσουν από εκεί οπότε έχεις μπόλικο χρόνο.

Πάντως tbh μου φαίνεται εύκολο αρκετά το game στο normal αλλά είμαι ακόμα στην αρχή σχετικά. Πολύ σπάνια χρησιμοποιώ injectors, πάνε για πούλημα όπως και αρκετό ammo κλπ που δίνει απλόχερα το game, αλλά παίζω αρκετά με GRP και melee και shots μόνο για τα critical (συνεχίζεις νέο melee combo μετά από αυτό) και τα tentacles. Βέβαια σε αυτά τα σκυφτά γρήγορα, τα ranged mobs και τα robots χρησιμοποιώ αβέρτα guns γιατί εκεί όντως θα φας overun αν είναι αρκετά.

Γενικά το 1 v many σαν strategy το αντιμετωπίζω σαν το god of war λίγο χαχα.  Προσπαθώ να μη τρώω flanks, και ενίοτε τσιζάρω σε choke points (πχ αν χρειάζεται να κάνει vault ένα τέρας να σε φτάσει είναι ez kill) και κοιτάζω πάντα για enviromental kills (αν και χάνεις loot έτσι πλην των spikes). Αυτό που με χαλάει κάπως είναι τα cheap scripted grabs σε κάποια σημεία που δε μπορείς να τα αποφύγεις και χάνεις ζωή (ελάχιστα βέβαια but still). Και αυτό που ήταν παρά πολύ μεγάλο σπάσιμο στην αρχή ήταν πέρα δώθε οι βόλτες για να πουλήσω συνέχεια inventory... 6 slots παραήταν λίγα, μου θύμισε λίγο από RE με το συνεχές box retooling/restocking.

Αν το game είχε βγει σε αυτό το state που είναι τώρα θα είχαμε διθυραμβικά σχόλια από όσους τους αρέσει το είδος, γιατί σε κάποια πράγματα όπως τα visuals, τα faces/animations (ανώτερο και από το TLOU2 imo), το gore, το sound design και γενικά την ατμόσφαιρα το κάναν nail εντελώς. Εκεί που πάσχει είναι στο κλισεδιάρικο και την παρουσίαση του story. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο δηλαδή και δε βοηθάει που δε πατάς και ποτέ τα audio logs - ηλίθια απόφαση να μην έχουν auto play ή τουλάχιστον να μπορείς να κουνηθείς όσο τα ακούς. Αν το υπεραναλύσουμε και το OG Dead Space δεν είχε κανένα τρομερό story, αλλά είχε πάρα πολύ καλύτερο presentation και ήταν όλο πιο μυστήριο σαν φάση στην αρχή για να καταλάβεις τι γίνεται οπότε σε ιντρίγκαρε έτσι.  Είχε δηλαδή λίγο κάτι από from soft games σε αυτόν τον τομέα.🤣

Επίσης έχω μεγάλη αδυναμία στα games με μουγγούς πρωταγωνιστές🤣. Δε ξέρω σε απορροφούν καλύτερα και κυρίως δε νιώθεις ότι βλέπεις κάποιον άλλο αλλά ότι εσύ ο ίδιος βιώνεις τον τρόμο. Για αυτό και το OG dead space είναι αξεπέραστο σε σχέση με τα υπόλοιπα που έχουν πάρλα.

2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Δεν με χαλάει εμενα πάντως αυτό το "lock" στο melee, καταλαβαίνω το λόγο, αλλα τουλάχιστον βάλε ένα quick turn escape φάση function, wtf?!

Έτσι όπως είναι το melee system δουλεύει μόνο αν δε φας flank. Και μέχρι 1v2 συνήθως. Αν είναι πάρα πολλά μαζί κάνε 1-2 enviromental kills (συνήθως έχει κοντά πράγματα) και μετά engage σε melee.

Αν έρχονται 2-3 μαζί με running attacks μπροστά σου κάνε grap τον έναν πάνω στον άλλο για να έχεις εσύ το πρώτο safe window για melee attack.

Κάτι άλλο που με χαλάει είναι το πλεονέκτημα από το stealth. Δε ξέρω αν αργότερα υπάρχει upgrade, αλλά δεν έχεις stealth kills ότι damage θα έκανες με running melee combo κάνεις και με stealth grab.🤣 Πολύ πιο αποτελεσματικό είναι απλά να τρέξεις και να κάνεις grab κάποιον στα καρφιά γρήγορα πριν όλα τα άλλα αντιδράσουν παρά να κοιτάς για stealth hits.

Επεξ/σία από ilos
  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τι δυσκολία παίζεις John?! Το revolver full modified θέλει 4-6 σφαίρες στήθος για τα τυφλά mobs, η καραμπίνα θέλει 2-4. Και τα δυο ρίχνουν πολύ αργά. Οποτε όταν σου έρχονται 4-4 λίγα τα πράγματα που μπορείς να κανεις. Το να τρέξεις είναι σχεδόν σίγουρος θάνατος, το να πας melee είναι επίσης γιατί όταν έχεις παραπάνω από δυο εχθρούς οποιαδήποτε επίθεση εκτος οθόνης δεν αποφεύγετε. Το boss, που το πολέμησα μια φορα μέχρι στιγμής δεν ήταν δύσκολο. Shotty in the face και melee όταν προσκυνούσε. Το part όμως πριν στο ανσανσέρ μου έβγαλε την ψυχή. Μιλάμε για normal δυσκολία πάντα.

Normal difficulty κι εγω ειμαι. Εχω αναβαθμισει σε δυναμη τα revolver, Baton και shotgun. Παντα ξεκιναω με dodges και μετα melee σφαλιαρες (με shotgun η revolver ενδιαμεσα). Οταν πλακωνουν πανω απο τρεις, αφηνω το combo και ριχνω shotgun-ια σε ολους ωστε να χτισω μια αποσταση και να ειναι μπροστα μου ολοι. Σε περιπτωση που γινει μαμ@κια, χρησιμοποιω το GRP για να μην τους αφησω να με κανουν σαντουιτς. Ουτε το part πριν το ασανσερ με δυσκολεψε (εχω αναβαθμισει την καραμπινα για high ammo capacity οποτε μοιραζα αβερτα σφαιρες).

  • Like 1
Δημοσ.

Το μυστικό είναι να τους φέρνεις όλους μαζί μπροστά σου και να βαράς με το shotgun..Αργότερα όμως κάνουν μετάλλαξη αν δεν κάνεις stomp οπότε θα πρέπει να 'σαι γρήγορος.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...