Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Callisto και πάλι Callisto. Το Dead Space τελειωσε στο 2.

Tbh στο DS1 σταμάτησε το πνεύμα της σειράς. Το DS2 ήταν too much blockbuster/mainstream/actiony για τα γούστα μου, παρόλο που σε κάποια σημεία υπερτερούσε του πρώτου μέρους.

Το DS3 ήταν για τα πανηγύρια και μόνο που βάλανε human enemies και coop τελείωσε.

Επίσης να προσθέσω ότι με το DS1 είχες windows xp και hardware audio acceleration (κλαψ). Ακόμα και με μια ταπεινή audigy και creative 5.1 της πλάκας δεν έχω ακούσει καλύτερο positioning και soundstage σε τέτοιου είδους game. Βράδυ μόνος σου κυριολεκτικά χεζόσουνα και έδινες σημασία στο παραμικρό που άκουγες στον χώρο. Απίστευτο audio design ειδικά στο διάστημα που δεν ακούς υποτίθεται τίποτα, πάρα μόνο τα ουρλιαχτά σου όταν είναι ήδη αργά.🤣

  • Like 5
  • Απαντ. 678
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

ps. Σε ένα game με ελαχιστους διαλογους στο gameplay για πιο λόγο τα logs/files δεν παίζουν καθώς παίζεις και πρέπει να τα ακούσεις στο menu? Ποιος γελοίος το σκέφτηκε? Ούτε ένα δεν έχω ακούσει.

Οντως αυτό ποιο λαμπρό μυαλό το σκέφτηκε; Πρεπει να γίνει ένα γκάλοπ πάνω σε αυτο.

Ποιος μπήκε στην διαδικασία να μπει στο μενού για να ακούσει audiolog πάνω από ΜΙΑ φορά; :😀 

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε από το benchmark καταλαβαίνεις τι είναι τούτο δε μου έχει ξανατύχει.🤣 Είτε σε native, είτε σε FSR 2 performance περίπου τα ίδια fps σε 1440p medium/high  χωρίς RT.🤣 Το μόνο που του δίνει κάπως performance είναι αν πας σε DX11 ένα 10%. Και κλασικά έχει dips στα ίδια σημεία στα 40 no matter what. Και η κάρτα δε δουλεύει σωστά και πρέπει να είναι ST af.

Δημοσ.
34 λεπτά πριν, ilos είπε

Ρε από το benchmark καταλαβαίνεις τι είναι τούτο δε μου έχει ξανατύχει.🤣 

Κλασσικό unoptimized παιχνιδι, συνηθισμένη περίπτωση σε PC μεριά.

Ξέρεις τι ειναι να βλέπεις τα fps να ανεβοκατεβαίνουν ακόμα και στους τίτλους τέλους? 🤣

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πήγα να παίξω σήμερα ή τέλος πάντων προσπάθησα.🤣 Το κακό είναι ότι επιχείρησα και να στριμάρω ταυτόχρονα με amd κάρτα... Με τα ίδια oc/uv settings που έχω στριμάρει για test 4-5 διαφορετικά παιχνίδια και είναι καραstable του κερατά, κράσαρε (μαζί και με το obs) στο εισαγωγικό cutscene εκεί με την Κινέζα στα πρώτα 3 λεπτά.

Reset στα stock settings το wattman, άντεχε μετά μισή / μία ώρα μέχρι να ξανακρασάρει πάλι. Τουλάχιστον δε κράσαρε και το obs μαζί του.

Και όλα αυτά εννοείται με τα κλασικά traversal stutters όποτε φόρτωνε νέες περιοχές ή assets. Και low performance σε κάποιες περιοχές όπως η αρχική που βγαίνεις από το κελί στην πτέρυγα με τόσες φωτιές και φώτα μέχρι τα ~40 fps όπως και στο bench. Θα δοκιμάσω αύριο να παίξω χωρίς να στριμάρω να δω αν τουλάχιστον σταματήσουν τα crashes. Αλλιώς καλό Φλεβάρη και πάλι αισιόδοξο θα είναι.

Κατά τα άλλα σαν gameplay δεν είναι άσχημο που το κράζουν όλοι. Βέβαια δεν έπαιξα πολύ αλλά μέχρι εκεί και που έπαιρνες το πιστολάκι ειδικά καλούτσικο είναι. P.S. δε μπορείς να πάρεις παραπάνω ammo από τον γεμιστήρα του στην αρχή - κλάμα. 🤣 Μόνο όταν είχα criticals βάραγα με quick scopes.

 

Επεξ/σία από ilos
Δημοσ.

Γενικώς με AMD θυμάμαι με την 5700ΧΤ ήταν risky το stream. Warzone ένιωθες να κολλάει ενώ είχα οκ καρέ 

  • Like 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Γενικώς με AMD θυμάμαι με την 5700ΧΤ ήταν risky το stream. Warzone ένιωθες να κολλάει ενώ είχα οκ καρέ 

Το stream μια χαρά ήτανε, έχει βελτιωθεί αρκετά η κατάσταση στα RDNA 2 και μετά από το καλοκαίρι με την υποστήριξη b-frames κλπ. Το game είναι καρά-unstable και οικτρό σαν τελικό προϊόν. Κρίμα γιατί από visuals και audio design είναι super.

Δημοσ.

Update - έπαιξα 2 ώρες+ χωρίς το OBS με τα κλασικά OC/UV μου. Μια χαρά 0 crashes και θα έλεγα και λιγότερα stutters. Συμπέρασμα, όταν πας να στριμάρεις γίνεται εντελώς unstable το game με τις amd.

Update #2. Βγήκε 13 GB update. Από το λίγο που το έτρεξα φτιάξανε λίγο το DX12 performance (είναι τώρα περίπου στα ίδια με το DX11 και με λιγότερο cpu load) αλλά κυρίως φτιάξανε επιτέλους το FSR στο bench που δε δούλευε και έβγαζε τα ίδια με native. Τώρα native με FSR 2 Quality έχουν κοντά 20 fps διαφορά.

  • Like 1
Δημοσ.

The Callisto Protocol gets a second PC performance patch, aiming to improve PSO caching and further reduce stutters

3 ώρες πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε

Τζάμπα το κακό press. 😑

Φτάνω προς το τέλος, με εκνεύρισε το σημείο στο ασανσέρ.

Επίσης τα όπλα στο normal νιώθουν σαν νεροπίστολα.

Όταν φτάσεις στο boss να δεις..Όποιος δεν έχει υπομονή το παράτησε.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, john2gr είπε

Μηδεν stutters πλεον με το 2ο patch. Ουτε traversal stutters, ουτε stutters σε scripted events, ουτε shader compilation stutters.

Έκατσαν κι έγιναν ρεζίλι για μισή εβδομάδα καθυστέρηση στην κυκλοφορία οι ανεκδιήγητοι?

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...