Προς το περιεχόμενο

The Callisto Protocol


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 678
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, d4ydr33m3r είπε

Shadow noise έχω παρατηρήσει εγώ ειδικά όταν βγάζεις οποιαδήποτε μορφής upscaling. 

Σαν art direction πάντως είναι αρκετά καλό και ατμοσφαιρικό. 

Αλλά μιλάμε για αστεία πράγματα ενεργοποιείς RT shadows και γίνεται tank το performance με το αστείο codepath.. Ημαρτον να τρέχει CP2077 η 4090 και να έχει θέματακια σε ένα κλειστό περιβάλλον χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις..

Και χώρος upscaling υπάρχει θέμα στις σκιές, τρέξε το benchmark με RT ON/OFF να δεις. 

Κατά τα άλλα θέλει κι' αλλά patches. Έχω το dualsense συνδεδεμένο και μου βγάζει το Xbox layout.. 

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Και χώρος upscaling υπάρχει θέμα στις σκιές, τρέξε το benchmark με RT ON/OFF να δεις. 

Κατά τα άλλα θέλει κι' αλλά patches. Έχω το dualsense συνδεδεμένο και μου βγάζει το Xbox layout.. 

Ναι το ξέρω για αυτό έγραψα "ειδικά" , εκεί μάλιστα είναι πιο εμφανές το ζήτημα. Στο benchmark κάνει μπαμ ο θόρυβος είναι αποκρουστικος ειδικά στο πρώτο sequence..

Το ζήτημα είναι πως είναι δυνατόν σε μια μέρα να καταφέρνουν να βγάζουν patch που να κάνει iron καποια major issues και δεν το είχαν στο release. Και συμβαίνει πολύ συχνά τελευταία δεν μιλάμε για παιχνίδια που προφανώς θέλουν μέρες ή και μήνες να φτιαχτούν. 

Makes you think .. θέλουν να πουλήσουν οι κονσόλες νωρίς; Να δημιουργήσουν θέματα σε cracked versions? Οκ εδώ έχει denuvo αλλά λέμε

Review Roundup For The Callisto Protocol -- Here's What The Critics Think

Επεξ/σία από d4ydr33m3r
Δημοσ.
1 ώρα πριν, erasmys είπε

στο pc το παιχνιδι ειναι unplayable....αυτοι οι developers πρεπει να κρεμαστουν

Καλα δεν ειναι οτι εβαλαν το μαχαιρι στο λαιμο να αγορασει καποιος το παιχνιδι day one ειπαμε. Αγορασε το σε 2 μηνες που θα εχει παρει 4 5 patch και θα παιζει στο 30αρι. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οπως έχουμε πει πολλές φορές σε τέτοιες περιπτώσεις, όταν δεν υπάρχουν κλειδάδικα σαν εναλλακτικές όπως στην περίπτωση του Callisto, μόνο σε steam εκπτώσεις αν πέσει η τιμή του.

Εγώ μέχρι το chapter 4 που είμαι πάντως, ούτε για 30ευρώ δεν βλέπω να αξίζει το παιχνιδι και ακόμα και το 7.6/10 του metacritic το βλέπω υψηλό για ότι έχω δει ως τώρα. Πολύ μέτρια πράγματα συνολικά, πέραν του stuttering που μειώθηκε και του κακού performance συνολικά που είναι άστα να πάνε.

Και αυτό αφορά μεταξύ άλλων την ως τώρα ιστορία/χαρακτήρες(αδιάφορα όλα τους),τους εχθρους(ανακύκλωση),και το combat που σίγουρα το melee του δεν ειναι οτι το καλύτερο.

Επεξ/σία από Fulgore
Δημοσ.

Λογικό. Horror και Street Fighter δεν πάνε μαζί. Στόχος του horror genre είναι να σε κάνει να νιώσεις ευάλωτος, παρέχοντας ελάχιστα ή και καθόλου όπλα/πυρομαχικά. Όχι να παίζεις μποξ, αλά Jason Statham, με τους εχθρούς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μ' αρέσει που είναι τόσο linear γιατί έχουμε πήξει στα ψευτο-open world κλπ αλλά πολύ νωχελικό gameplay ρε παιδί μου..Το παίζω με PS5 controller και τα sensitivity είναι στο 100 και πάλι μετά βίας παλεύεται.

Αρκετά stutter-άκια ακόμα και σε DX11 πάντως. Πιστεύω το Dead Space Remake θα δείχνει καλύτερα και θα τρέχει και καλύτερα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Μετά από μερικές ώρες μπορώ να πω ότι τα θέματα που έχω είναι λεπτομέρειες.

Παρόλα αυτά, εάν και το προτιμώ έτσι, είναι light survival horror, ούτε τρόμαξα, ούτε έχω ξεμείνει από resources. Για normal δυσκολία πάντα.

Eχω πεθάνει μπόλικες φορες γιατί το game σου πετάει μπόλικους εχθρούς και το heal animation παίρνει αιώνες, οποτε σε αναγκάζει να βγάλεις πολλές μάχες χωρίς heal.

Προσωπικά γουστάρω πολύ, απλά με χαλάνε μικρές λεπτομέρειες που απλά προσπερνώ.

Το story είναι απλά για να σε πάει από point A to B, μέχρι τώρα τουλάχιστον τελείως serviceable.

Δημοσ.

Δεν μπορείς να κάνεις heal εντός μάχης, ούτε μπορείς πχ να τρέξεις πολύ μακριά απο τους εχθρούς έτσι όπως έρχονται πάνω σου.

Το inventory ειναι επιπέδου resident evil 1 με μόλις 6 slots να πρέπει να χωρέσουν τα πάντα,με αποτέλεσμα κάποιες φορές να μην χωράνε όλα και να πρέπει να αφήσεις πράγματα κάτω, επειδή πρέπει να μαζεύεις μέχρι και σαβούρα για να πουλάς για παραπάνω credits,πέρα απο διαφορετικές σφαίρες για το κάθε όπλο, τα healing injectors ή το gravity όπλο.

Αν για παράδειγμα πετάξεις ένα εχθρό στα καρφιά, πρέπει μετά να πάς δίπλα του να κάνεις stomp, αλλιώς δεν σου δίνει loot.

Το δε performance του κυριολεκτικά καμια συνοχή στην απόδοση. Μια είσαι 70,80 ή και 100+fps, την άλλη μπορεί να πέσεις και στα 15-20fps. 

Απο τα καλά της υπόθεσης ειναι η απουσία loading, ωραία μοντέλα χαρακτήρων ειδικά στα πρόσωπα(το μόνο fail σε αυτό ειναι ο κεντρικός χαρακτήρας που ειναι μόνιμα μέσα στον ιδρώτα) όπως και η όλη ατμόσφαιρα η οποία βέβαια παραμένει ανεκμεταλλευτη.

Ελπίζω να βελτιώνεται αρκετά μέχρι το τέλος γιατι ειναι απίστευτα underwhelming το παιχνιδι.

Τσάμπα διαφήμιση στο Dead Space κάνουν στην ουσία.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eίμαι στο ''Below'' Chapter, δεν γνωρίζω πόσο ακόμα θέλω για το τέλος. Νομίζω δεν πρέπει να είμαι πολύ μακριά βάσει του πόσο αναβαθμισμένος είμαι στα weapons κτλ. Και δεν είναι ότι μπορείς να grindάρεις σε ένα τέτοιο game.

Δεν θέλω να λέω για τα θετικά καθώς είναι κομμάτι που φαντάζομαι όλοι λίγο πολύ συμφωνούμε, πχ visuals, ήχος, ατμόσφαιρα. Αν και για το τελευταίο έχω μια άποψη που ίσως και εδώ συμφωνήσουμε. (όχι εδώ)

Θα πάω στο ζουμί κατευθείαν στο τι με χαλάει. Θα μιλήσω για τεχνικά θέματα καθώς το Story δεν το έχω τελειώσει αλλά και να το τελειώσω, εμπειρικά μιλώντας δεν πιστεύω πως αξίζει επίσης να πω αρνητικά/θετικά. Είναι απλώς οκ για να μην το κράξεις αλλά συγχρόνως να μην το θυμάσαι μετά από μια εβδομάδα.

Με ενοχλεί το πόσο clanky μπορεί να γίνει το game στο combat  ενώ δεν είναι ευθύνη του παίχτη. Είναι απλώς μια κακή συγκυρία αλλά πολλές φορές επαναλαμβάνεται, ειδικά όταν περικυκλώνεσαι σε περίεργα σημεία από enemies.  

Αυτό προφανώς συμβαίνει γιατί δεν έχουν βάλει τα παρακάτω mechanics:

- Shoulder Swap, πιο γρήγορο τρόπο για healing, ας σου έδινε το μισό health επειδή πχ το κουμπώνεις με το γρήγορο τρόπο.

- Character Quick Turn. To έχει μέχρι και ο τελευταίος τίτλος της πλάκας. Όταν σε κυνηγάνε οι enemies, να μπορείς να γυρίσεις γρήγορα και να τους αντιμετωπίσεις.

- Actual Τargeting System. Βαράει όπου να ναι ότι βρίσκει ο χαρακτήρας. Αν δεν παίζεις δηλαδή στο 1v1, τα πράγματα γίνονται πολύ δυσάρεστα, ειδικά στα melee attacks.

Θα συνεχίσω την αναφορά μου και σε αυτό που πραγματικά με ενοχλεί όσο τίποτα άλλο.

Ο τρόπος που επέλεξαν να γίνεται το weapon selection/weapon swapping είναι κάκιστος.  Δεν αναφέρομαι τόσο στο animation και το πόσο χρόνο παίρνει αλλά στο ότι πρέπει να πατάς το X  (ή το A στο xbox) για να κάνει equip το όπλο της επιλογής σου.  Μόνο η Riot shotgun είναι η δεύτερη επιλογή με το αριστερά (σταυρό) πράγμα αδύνατο πχ να χρησιμοποιήσεις quick swap με την κοντόκαννη και το πιστόλι. Φοβερά περιοριστικό όλο αυτό. 

Ο χαρακτήρας γενικώς έχει μια δύσκολη κίνηση ειδικά εν ωρα combat όταν πρέπει δηλαδή να πάρει μια απόσταση ''ασφάλειας'' από τα ζόμπια... Αλλά το game θέλει να σε έχει στο μισό εκατοστό, να μυρίζεις την ανάσα τους, για να παίζεις υποχρεωτικά κλωστσομπούνια. Οπότε το gameplay versatility ξεχάστε το. Οι ίδιοι άνθρωποι επίσης, που έφτιαξαν το stasis κτλ στο Dead Space, δεν μπορούσαν να κάνουν κάτι ανάλογο και εδώ; Το grabbing είναι κάκιστο, ακόμα και να είναι fully upgraded, είναι επίσης clanky af, δεν θυμάμαι και εγώ πόσες φορές κάνει την ζωή μου ακόμη πιο δύσκολη από ότι είναι. 

Δεν μιλάμε για δύσκολο παιχνίδι, ίσα ίσα μου αρέσει ότι δεν έχει button smashing, πρέπει να πας μεθοδικά όταν είσαι surrounded από ζομπια, να δεις τι είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσεις, τι πρέπει να ξοδέψεις κτλ. Το κακό βέβαια είναι ότι επειδή ακριβώς μίλησα για μεθοδικότητα αν προκύψει κάτι άλλο από αυτό που σχεδίαζες απλώς δεν υπάρχει γυρισμός αφού ξεκίνησε η μάχη. Πολλές φορές νιώθω ότι είμαι πολύ γρήγορος στα χέρια και στην σκέψη και ότι όταν πρέπει να πάρεις μια απόφαση στο split second, το game αδυνατεί να ακολουθήσει. Αυτό αφορά στο τρέξιμο, αφορά αυτό που είπα πιο πάνω στο weapon swapping, είναι απλώς κακοσχεδιασμένο και προφανώς αυτό δεν φτιάχνει με μελλοντικά updates.

Θέλω να κλείσω την έκθεση ιδεών μου για το παιχνίδι λέγοντας πως αυτοί που παραπονιούνται για limited resources (ναι το έχω διαβάσει και αυτό σε κάποια ξένα φόρουμ) μάλλον κάνουν κάτι extremely λάθος in game. Το game δεν σε αφήνει ποτέ να νιώσεις ότι τον ήπιες λόγω έλλειψης ammo. Παίζω στην μεσαία δυσκολία. Ότι ξοδεύεις στο επιστρέφει και με το παραπάνω. Πόσο μάλλον αν ψάχνεις και κανένα locked hidden room. Δεν είναι και τίποτα τεράστιος ο χάρτης του. Linear af είναι, που και που κάνεις και μια δυο στροφές για να βρεις πρόσθετο room.

Τελευταίο που χρωστάω είναι αυτό για την ατμόσφαιρα του game που ανέφερα στην αρχή του κειμένου.  Δεν ξέρω σε ποιο era έχει μείνει ο Scofield που έλεγε για τρομακτικό game αλλά εγώ πιστεύω ούτε ο Σάκης/Αλέκος (που είναι ότι πιο χέστικο υπάρχει από ytubers σε horror games), θα τρόμαζαν ποτέ με το Callisto. Είναι απλώς όμορφο, ακόμα και τα φτηνά jump scares δεν είναι ικανά ούτε το κλασσικό τίναγμα λόγω reflex να σε υποχρεώσουν να έχεις.

ΥΓ. Παίζω PS5 που είναι atm ίσως το πιο playable version. Perfomance mode αυστηρά, το Quality μου προκάλεσε ναυτία, δεν παιζόταν. Έχω παίξει 30αρια για 30αρια, αυτό δεν παλευόταν....

 

 

 

Επεξ/σία από Alex21121988
  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...