Chocobo Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2022 5 ώρες πριν, propel είπε Συνήθως ναι, δεν σε αφήνει να διαμαρτυρηθεις αν είναι πολύ νωρίς. Αλλά γιατί να το κάνεις αφού είναι σαν να πλήρωσες να έρθει με courier και όχι με απλό ταχυδρομείο? Αν είναι όμως με DHL ή FedEx έχει σίγουρα εκτελωνισμό και επιπλέον έξοδα. Το πολύ νωρίς δεν το καταλαβαίνω.Έχουν περάσει 3 εβδομάδες απο την πληρωμή.Έχει περάσει επίσης μια εβδομάδα απο την εκτιμώμενη παράδοση. Δεν έχει έχει ξανατύχει να θέλω να κάνω dispute για αυτό δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί και ρωτάω. Το οτι ο πωλητής στη ουσία είπε ψέματα οτι στέλνει απο Ευρώπη δεν είναι λόγος για dispute ? Εμένα μου είναι άχρηστο πλέον το προιόν καθώς το πλήρωσα περισσότερα για να το έχω στην ώρα μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
propel Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2022 15 ώρες πριν, Chocobo είπε Το πολύ νωρίς δεν το καταλαβαίνω.Έχουν περάσει 3 εβδομάδες απο την πληρωμή.Έχει περάσει επίσης μια εβδομάδα απο την εκτιμώμενη παράδοση. Δεν έχει έχει ξανατύχει να θέλω να κάνω dispute για αυτό δεν καταλαβαίνω πως λειτουργεί και ρωτάω. Το οτι ο πωλητής στη ουσία είπε ψέματα οτι στέλνει απο Ευρώπη δεν είναι λόγος για dispute ? Εμένα μου είναι άχρηστο πλέον το προιόν καθώς το πλήρωσα περισσότερα για να το έχω στην ώρα μου. Ο χρόνος μετράει απο την ημερομηνία αποστολής και όχι παραγγελίας. Αν όλα προχωρήσουν καλά με τον εκτελωνισμό κάνε διαμαρτυρία για να σου επιστραφεί τμήμα των χρημάτων και πάλι αν δεχτεί ο πωλητής και συμφωνήσει το Aliexpress, αυτό σου προτείνω εγώ. Όσο είναι στην μεταφορά δεν πρόκειται να γίνει κάτι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chocobo Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Στις 14/1/2022 στις 2:23 ΜΜ, propel είπε Ο χρόνος μετράει απο την ημερομηνία αποστολής και όχι παραγγελίας. Αν όλα προχωρήσουν καλά με τον εκτελωνισμό κάνε διαμαρτυρία για να σου επιστραφεί τμήμα των χρημάτων και πάλι αν δεχτεί ο πωλητής και συμφωνήσει το Aliexpress, αυτό σου προτείνω εγώ. Όσο είναι στην μεταφορά δεν πρόκειται να γίνει κάτι. Τελικά έκανα dispute πρίν “έρθει” και έκλεισε με full refund.Επέλεξα no tracking info και εξήγησα πως αντί για Γαλλία μου στέλνει απο Κίνα χωρίς καμία ενημέρωση. Αργότερα αποδείχτηκε πως είναι και scam καθώς το tracking που μου έδωσε παραδόθηκε σε άλλη πόλη , σε άλλο όνομα… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
propel Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 Share Δημοσ. 24 Ιανουαρίου 2022 1 ώρα πριν, Chocobo είπε Τελικά έκανα dispute πρίν “έρθει” και έκλεισε με full refund.Επέλεξα no tracking info και εξήγησα πως αντί για Γαλλία μου στέλνει απο Κίνα χωρίς καμία ενημέρωση. Αργότερα αποδείχτηκε πως είναι και scam καθώς το tracking που μου έδωσε παραδόθηκε σε άλλη πόλη , σε άλλο όνομα… Ναι στο είχα πει. Αρχίζει και γίνεται ebay και το Ali. Τέλος καλό όλα καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimaek22 Δημοσ. 5 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 5 Μαρτίου 2022 (επεξεργασμένο) Παιδια καλησπερα. Ειμαι κι εγω παθων μιας και στις 19 Φεβρουαριου παραγγειλα κατι απο aliexpress υποτιθεται με εξπρες αποστολη απο Ισπανια με Aliexpress guaranteed delivery 5-15 μερες (κοστος μεταφορικων 42€) και αξια προιοντος 340€. Φυσικα δεν εσταλη ποτε απο Ισπανια με GLS—ES—Business Parcel_International αλλα απο Κινα με YunExpress. Η παραγγελεια φαινεται να προχωραει αλλα θα παραδωθει πολυ μετα τις 15 μερες για τις οποιες και πληρωσα και τα εχω παρει στο κρανιο. Εστειλα πολλα μηνυματα στον πωλητη ζητοντας εξηγησεις αλλα με εγραψε στα @@ του. Οπως και να χει θελω να του κανω dispute και να ζητησω παραδειγματικα full refund γιατι δεν μπορω την κοροιδια. Το aliexpress αναφερει οτι η παραγγελια μου κλεινει στις 20-03-2022 και απο εκει και υστερα εχω 15 μερες να κανω dispute. Θα ηθελα να ρωτησω τα παιδια που εκαναν dispute για full refund λογω του guaranteed delivery οπως ο @christos_uoa που πηραν το full refund και παραλληλα παρελαβαν το προιον αν εχουν την υποχρεωση να επιστρεψουν πισω το προιον η το θεμα κλεινει εκει χωρις αλλη υποχρεωση του καταναλωτη. Αν πρεπει να επιστρεψεις πισω το προιον σε περιπτωση full refund τοτε του παλιο κινεζαρα θα του κανω dispute για partial refund ζητωντας τα μεταφορικα δεν προκειται να τον αφησω και προτρεπω ολους μας να κανουν το ιδιο μπας και στρωσουν τα λαμ@@ια. Επεξ/σία 5 Μαρτίου 2022 από jimaek22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jimaek22 Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Στις 5/3/2022 στις 2:17 ΜΜ, jimaek22 είπε Παιδια καλησπερα. Ειμαι κι εγω παθων μιας και στις 19 Φεβρουαριου παραγγειλα κατι απο aliexpress υποτιθεται με εξπρες αποστολη απο Ισπανια με Aliexpress guaranteed delivery 5-15 μερες (κοστος μεταφορικων 42€) και αξια προιοντος 340€. Φυσικα δεν εσταλη ποτε απο Ισπανια με GLS—ES—Business Parcel_International αλλα απο Κινα με YunExpress. Η παραγγελεια φαινεται να προχωραει αλλα θα παραδωθει πολυ μετα τις 15 μερες για τις οποιες και πληρωσα και τα εχω παρει στο κρανιο. Εστειλα πολλα μηνυματα στον πωλητη ζητοντας εξηγησεις αλλα με εγραψε στα @@ του. Οπως και να χει θελω να του κανω dispute και να ζητησω παραδειγματικα full refund γιατι δεν μπορω την κοροιδια. Το aliexpress αναφερει οτι η παραγγελια μου κλεινει στις 20-03-2022 και απο εκει και υστερα εχω 15 μερες να κανω dispute. Θα ηθελα να ρωτησω τα παιδια που εκαναν dispute για full refund λογω του guaranteed delivery οπως ο @christos_uoa που πηραν το full refund και παραλληλα παρελαβαν το προιον αν εχουν την υποχρεωση να επιστρεψουν πισω το προιον η το θεμα κλεινει εκει χωρις αλλη υποχρεωση του καταναλωτη. Αν πρεπει να επιστρεψεις πισω το προιον σε περιπτωση full refund τοτε του παλιο κινεζαρα θα του κανω dispute για partial refund ζητωντας τα μεταφορικα δεν προκειται να τον αφησω και προτρεπω ολους μας να κανουν το ιδιο μπας και στρωσουν τα λαμ@@ια. Κανεις δεν εχει αποψη εμπειρια σχετικα με το παραπανω? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
propel Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Share Δημοσ. 7 Μαρτίου 2022 Καλημέρα και καλή σαρακοστή. Προσωπικά εμπειρία με dispute σε προϊόν που έχω παραλάβει ευτυχώς δεν έχω. Μπορείς να κάνεις καταγγελία απο την στιγμή που είσαι δυσαρεστημένος απο τις υπηρεσίες του κινέζου και άστο να λήξει (μετά απο 4 ημέρες συνήθως) .Εάν δεν σου προτείνει ο πωλητής κάποια αποδεκτή λύση άσε το ali να επέμβει και αναλόγως την απόφαση. Πάντως μην θεωρείς δεδομένο ότι θα σου επιστρέψει χρήματα. Αναλόγως το πόσο παλιό μέλος είσαι και τι αξιολογήσεις έχεις.Καλά ¨ξετελέματα" και ενημέρωσε αν έχεις κάποιο νέο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 16 Ιουλίου 2022 Καλησπέρα, περιμένω παραγγελία από binbok και στέλνουν με yunexpress. Περνάει κανονικά τελωνείο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
propel Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Στις 16/7/2022 στις 5:44 ΜΜ, thodoris1985 είπε Καλησπέρα, περιμένω παραγγελία από binbok και στέλνουν με yunexpress. Περνάει κανονικά τελωνείο; Θεωρητικά περνάνε όλα, αλλά μπορεί να είσαι και τυχερός (σπάνιο). Μου έχει έρθει να πληρώσω 2,5 ευρώ σε αγορά τον 3 ευρώ και έχει περάσει ελεύθερο αγορά τον 30 ευρώ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 20 Ιουλίου 2022 (επεξεργασμένο) 4 hours ago, propel said: Θεωρητικά περνάνε όλα, αλλά μπορεί να είσαι και τυχερός (σπάνιο). Μου έχει έρθει να πληρώσω 2,5 ευρώ σε αγορά τον 3 ευρώ και έχει περάσει ελεύθερο αγορά τον 30 ευρώ. Είδα ότι το έστειλαν από Κίνα, οπότε χλωμό να περάσει ελεύθερο. Έλεγα μήπως είχε καμιά αποθήκη και έστελναν με καμια yun ευρώπης (αν υπήρχε κάτι τέτοιο δηλαδή) Ευχαριστώ για την απάντηση Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2022 από thodoris1985 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thodoris1985 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Share Δημοσ. 28 Ιουλίου 2022 Τελικά δεν πλήρωσα τίποτα για τελωνείο. Ήρθε κανονικά με ACS και είχε περάσει τελωνείο στην Ουγγαρία 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marilenap123 Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Καλησπέρα έχω παραγγείλει από Κίνα. Και μου βγάζει ότι βρίσκεται Θεσσαλονίκη ενώ τα στοιχεία της διεύθυνσης είναι Αθήνα,είναι φυσιολογικό; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
propel Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 2023 3 ώρες πριν, Marilenap123 είπε Καλησπέρα έχω παραγγείλει από Κίνα. Και μου βγάζει ότι βρίσκεται Θεσσαλονίκη ενώ τα στοιχεία της διεύθυνσης είναι Αθήνα,είναι φυσιολογικό; Καλησπέρα και καλή χρονιά. Αν έρχεται με Dpd έχει αποθήκες Ασπροβάλτα. Περίμενε με acs. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Marilenap123 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2023 Share Δημοσ. 18 Ιανουαρίου 2023 15 ώρες πριν, propel είπε Καλησπέρα και καλή χρονιά. Αν έρχεται με Dpd έχει αποθήκες Ασπροβάλτα. Περίμενε με acs. Ευχαριστώ πολύ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
geartech Δημοσ. 21 Ιανουαρίου Share Δημοσ. 21 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) αγορά από geekbuying αντί να πατήσω priority line το άφησα registered air mail μίλησα με μια κινέζα στο τσατ για να το αλλάξει μου λέει θα έρθει με priority line με yunexpress σε 10-20 μέρες ελπίζω να μη φάω κανα τελωνείο. Επεξ/σία 21 Ιανουαρίου από geartech Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα