despoinanii Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 5 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα! Έκανα και εγώ την πρώτη μου παραγγελία από shien στις 2 Δεκεμβρίου και από τις 17 Δεκεμβρίου λέει και εμένα: delivery to local courier Rozenburg (παράδοση στον τοπικό ταχυμεταφορεα) και από τότε δεν έχει υπάρξει καμία άλλη ανακοίνωση. Ενώ μιας φίλης μου που έκανε την παραγγελία 1η Δεκεμβρίου της ήρθε κανονικά στις 24. Ξέρει κάποιος τι συμβαίνει και γιατί γίνεται αυτό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Doriri22 Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 6 Ιανουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) καλησπέρα είναι η πρώτη φορά π κάνω παραγγελία στο shein κ δν ξέρω πολλά.. έκανα παραγγελία 29/11 και από τις 20 Δεκέμβρη μ λέει μόνο αυτό ξέρει κανεις κάτι ; Ευχαριστώ 2020-12-20 15:00 delivery to local courier 2020-12-16 17:10 Departed from Facility 2020-12-15 22:52 Custom clearance completed 2020-12-14 18:00 Arrived at AIRPORT of Destination,clearance in process 2020-12-08 03:30 Departed from AIRPORT of Origin 2020-11-30 07:02 YT-BT-SZ, Departed Facility in YT-BT-SZ 2020-11-30 05:56 YT-BT-SZ, Arrived at Sort Facility YT-BT-SZ 2020-11-28 20:08 Shipment information received Επεξ/σία 6 Ιανουαρίου 2021 από Doriri22 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
aristarhos Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2021 Με Yun Express αποστολή 14/12/2020 delivery to local courier στις 31/12/2020 Στο speedy.bg μου δίνει δεκαψήφιο νούμερο 53ΧΧΧΧΧΧΧΧ αλλά στην ACS δεν βγάζει τίποτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Consulas Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2021 @aristarhos Καλησπέρα φιλε μ κ μενα το ίδιο ακριβώς. Delivered to local courier απο τις 22/12/2020 και απο τοτε καμια ενημέρωση. Επίσης το ίδιο κ με το speedy.bg που μου δίνει international parcel number 53******** αλλα στην acs δεν υπάρχει. Ισως σε αλλη μεταφορικη; Θα το ψαξω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Nickds23 Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Πραγματοποίησα την παραγγελία 4 Δεκέμβρη 29 ήρθαν στην περιοχή μου και δεν έχω λάβει καμία νέα ενημέρωση.Επισης στην η acs υποστηρίζει πως το πακετο δεν βρέθηκε! Έβαλα τον κωδικό και σε υπόλοιπες currier αλλά δυστυχώς τίποτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
UtumnoTheFool Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 11 Ιανουαρίου 2021 Στις 31/12/2020 στις 10:57 ΜΜ, kkttnngg είπε Με ανακούφησες αρκέτα με αυτό το "κόλπο", αλλά έγω συγχυστεί γιατί είχα παραγγείλει 1 μήνα πριν ένα ταμπλετ XP-PEN για δώρο, και ήλπιζα στην καλύτερη περίπτωση να φτάσει πριν τα Χριστούγεννα για να το δώσω ως χριστουγεννιάτικο δώρο, ή πριν την Πρωτοχρονιά για πρωτοχρονιάτικο δώρο... Δεν συνέβη τίποτα από αυτά τα δύο, και εδώ και 9 μέρες έχει κολλήσει στο "Departure Scan", άσχετα ότι είναι εντός της πόλης... υποτίθεται. Βέβαια, το speedy λέει ότι χθες (30/12/2020) "Shipment Data Received" που δεν έχω ιδέα τί σημαίνει. Είναι μεγάλη ξενέρα όλο αυτό το πράγμα, γιατί όταν επικοινώνησα με την εταιρεία, μου ισχυρίστηκαν ότι το tablet κάνει ship απο "EU warehouse", αλλά στην τελική ήρθε από Κίνα με YunExpress... Ας ελπίσουμε ότι άξιζε όλο αυτό το μαρτύριο. Το ιδιο κι εδω με XP-PEN, τιποτα ακομα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tasosminas Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2021 Μια από τα ίδια. Σε DPD φαίνεται να έχει τα στοιχεία του πακέτου σε ACS δεν βρέθηκε ο international number "5403241642". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Chara123 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Και εγω το ιδιο εχω παθει! Εχει βγαλει καποιος ακρη; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mg999 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Καλησπέρα και εμας το δέμα έχει ξεμείνει στο delivery to local courier απο 29/12 και από τότε καμια ενημέρωση στον αριθμό παρακολούθησης. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Konkr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Και γω το ίδιο ακριβώς έχω πάθει Επικοινώνησα με τα shein και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να το φτιάξουν και να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σε μία εβδομάδα. Αν πάτε στην εφαρμογή στο survey center λέει ότι δεν πραγματοποιουνται μεταφορές στην Ελλάδα, ενώ το ίδιο το shein μας αφήνει να κάνουμε . Υποθέτω θα έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα. Θα σας ενημερώσω για την απάντηση τους Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mg999 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 5 ώρες πριν, Konkr είπε Και γω το ίδιο ακριβώς έχω πάθει Επικοινώνησα με τα shein και μου είπαν ότι θα προσπαθήσουν να το φτιάξουν και να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους σε μία εβδομάδα. Αν πάτε στην εφαρμογή στο survey center λέει ότι δεν πραγματοποιουνται μεταφορές στην Ελλάδα, ενώ το ίδιο το shein μας αφήνει να κάνουμε . Υποθέτω θα έχει γίνει κάποιο μπέρδεμα. Θα σας ενημερώσω για την απάντηση τους Και δηλαδή τι;; Κάναμε παραγγελίες αλλα δεν μπορούν να τις φέρουν;🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Konkr Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 9 λεπτά πριν, Mg999 είπε Και δηλαδή τι;; Κάναμε παραγγελίες αλλα δεν μπορούν να τις φέρουν;🤣 Τα χουν μπερδέψει τελείως άστα. Δεν γίνεται σε τόσα άτομα να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mg999 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2021 9 λεπτά πριν, Konkr είπε Τα χουν μπερδέψει τελείως άστα. Δεν γίνεται σε τόσα άτομα να συμβαίνει ακριβώς το ίδιο. Αναμένουμε λοιπόν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GkAdam Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2021 καλημερα. κι εγω περιμενω απο delivery to local από τις 17/12 εχω αρχισει να σκεφτομαι την αίτηση για refund Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mg999 Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2021 Share Δημοσ. 14 Ιανουαρίου 2021 1 ώρα πριν, GkAdam είπε καλημερα. κι εγω περιμενω απο delivery to local από τις 17/12 εχω αρχισει να σκεφτομαι την αίτηση για refund Δεν θα ήταν κακο να στείλεις ενα μήνυμα και να τους ρωτήσεις για ποιο λογο η τόση καθυστέρηση και εννοείται αν θες για refund Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα