Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα με Vodafone


Προτεινόμενες αναρτήσεις

5 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Αφου εχεις το Speedport Entry (τουλαχιστον) εχεις και ιντερνετ, το προβλημα δεν καταλαβα που ειναι 

Αυτη δυστυχως η νοοτροπια ειναι που μας κραταει πισω σ'αυτα τα θεματα σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη.

οταν υπογραφεις ενα συμβολαιο εχεις καποιες υποχρεωσεις οπως επισης και καποιες παροχες.

Οταν λοιπον ζητας τα αυτονοητα (αυτο που η εταιρια με συμβολαιο σου παρεχει) και καποιοι σαν εσενα δεν βισκουν καποιο προβλημα τοτε δεν φταιει καμια εταιρια που κανει οτι γουσταρει.

Να ξαναγραψω λοιπον αλλη μια φορα γιατι υπαρχει προβλημα(που για σενα δεν ειναι σημαντικο,αφου εχω ιντερνετ).

1) Εχει γινει κακως μια ενεργοποιηση χωρις να εχω λαβει τον απαραιτητο εξοπλισμο.

Το οτι εχω άλλο router δεν αναιρει την υποχρεωση της vodafone  να μου παρεχει εξοπλισμο πρωτου γινει η συνδεση.

Το οτι εχω αλλο router δεν μου δινει τη δυνατοτητα να εχω και τηλεφωνο.Οποτε τηλεφωνο γιοκ.Για σενα μπορει να μην ειναι προβλημα,για αλλους ειναι σημαντικο.

Φαντασου μονο να εχεις συναγερμο συνδεδεμενο με τηλεφωνικο αριθμο.

2) Στο συμβολαιο αναφερει ρητα οτι ο μεγιστος χρονος αναμονης ειναι 5 λεπτα.Στην πρωτη μου κληση το botaki ανεφερε ως χρονο αναμονης καπου στα 30-45 λεπτα.

Παλι για σενα μπορει να μην ειναι προβλημα,αλλα για καποιον που δεν εχει απλετο χρονο να καθεται με τις ωρες πανω απο ενα τηλεφωνο και να θελει να εξυπηρετηθει αμεσα (αφου η ιδια η εταιρια κιολας το παρεχει και το αναφερει στο συμβολαιο) ειναι σημαντικο θεμα.

3) αν και ανεφερα πολλες φορες οτι στην περιοχη που βρισκομαι δεν υπαρχει δυνατοτητα για 100αρα γραμμη,επεμεναν πως θα εχω εγγυηση ταχυτητας στα 93mbps και στο συμβολαιο αναφερεται ως ελαχιστη τα 63mbps.Παλι ομως δεν ειναι προβλημα αφου τοσο συγχρονιζα και πριν,οποτε τι με νοιαζει.Οταν ομως θα σου πλασαρουν ως προσφορα τα 100mbps για να σε κερδισουν απο τον ανταγωνισμο χωρις να ξερεις οτι δεν μπορεις να εχεις αυτες τις ταχυτητες,θα γραφεις οτι σε κοροιδεψαν γιατι σου εταξαν 100αρα και συγχρονιζεις με 30.

Συγκρινε μονο τα 2 site της ιδιας εταιριας σε Ελλαδα και Αγγλια και πες μου που ειναι πιο ευκολο να κανεις παραπονα και γιατι.

Μετα μπορεις να με ξαναρωτησεις γιατι ειναι προβλημα οταν μια εταιρια αθετει καθε ορο που η ιδια εχει βαλει στο συμβολαιο που υπογραφεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, wiowia είπε

Αυτη δυστυχως η νοοτροπια ειναι που μας κραταει πισω σ'αυτα τα θεματα σε σχεση με την υπολοιπη Ευρωπη.

οταν υπογραφεις ενα συμβολαιο εχεις καποιες υποχρεωσεις οπως επισης και καποιες παροχες.

Οταν λοιπον ζητας τα αυτονοητα (αυτο που η εταιρια με συμβολαιο σου παρεχει) και καποιοι σαν εσενα δεν βισκουν καποιο προβλημα τοτε δεν φταιει καμια εταιρια που κανει οτι γουσταρει.

Να ξαναγραψω λοιπον αλλη μια φορα γιατι υπαρχει προβλημα(που για σενα δεν ειναι σημαντικο,αφου εχω ιντερνετ).

1) Εχει γινει κακως μια ενεργοποιηση χωρις να εχω λαβει τον απαραιτητο εξοπλισμο.

Το οτι εχω άλλο router δεν αναιρει την υποχρεωση της vodafone  να μου παρεχει εξοπλισμο πρωτου γινει η συνδεση.

Το οτι εχω αλλο router δεν μου δινει τη δυνατοτητα να εχω και τηλεφωνο.Οποτε τηλεφωνο γιοκ.Για σενα μπορει να μην ειναι προβλημα,για αλλους ειναι σημαντικο.

Φαντασου μονο να εχεις συναγερμο συνδεδεμενο με τηλεφωνικο αριθμο.

2) Στο συμβολαιο αναφερει ρητα οτι ο μεγιστος χρονος αναμονης ειναι 5 λεπτα.Στην πρωτη μου κληση το botaki ανεφερε ως χρονο αναμονης καπου στα 30-45 λεπτα.

Παλι για σενα μπορει να μην ειναι προβλημα,αλλα για καποιον που δεν εχει απλετο χρονο να καθεται με τις ωρες πανω απο ενα τηλεφωνο και να θελει να εξυπηρετηθει αμεσα (αφου η ιδια η εταιρια κιολας το παρεχει και το αναφερει στο συμβολαιο) ειναι σημαντικο θεμα.

3) αν και ανεφερα πολλες φορες οτι στην περιοχη που βρισκομαι δεν υπαρχει δυνατοτητα για 100αρα γραμμη,επεμεναν πως θα εχω εγγυηση ταχυτητας στα 93mbps και στο συμβολαιο αναφερεται ως ελαχιστη τα 63mbps.Παλι ομως δεν ειναι προβλημα αφου τοσο συγχρονιζα και πριν,οποτε τι με νοιαζει.Οταν ομως θα σου πλασαρουν ως προσφορα τα 100mbps για να σε κερδισουν απο τον ανταγωνισμο χωρις να ξερεις οτι δεν μπορεις να εχεις αυτες τις ταχυτητες,θα γραφεις οτι σε κοροιδεψαν γιατι σου εταξαν 100αρα και συγχρονιζεις με 30.

Συγκρινε μονο τα 2 site της ιδιας εταιριας σε Ελλαδα και Αγγλια και πες μου που ειναι πιο ευκολο να κανεις παραπονα και γιατι.

Μετα μπορεις να με ξαναρωτησεις γιατι ειναι προβλημα οταν μια εταιρια αθετει καθε ορο που η ιδια εχει βαλει στο συμβολαιο που υπογραφεις.

Για αρχή, πάρε μια αναφορά για το ύφος σου. Πάμε παρακάτω.

Δεν είναι ευθύνη της Vodafone το ότι εσύ δεν παρέλαβες τον εξοπλισμό που περιμένεις αλλά της εταιρίας κούριερ που είναι να στον φέρει. Γιατί άργησε να στο φέρει; Γιατί γίνεται ένας πανικός στις μεταφορικές/ταχυμεταφορικές από εμπόρευμα. Δεν είσαι ο μόνος που δεν παραλαμβάνει πράγματα στην ώρα του, είναι χιλιάδες Έλληνες πολίτες σε όλη την επικράτεια. Δε σου φταίει ο πάροχος ούτε αθετεί κάποιο συμβόλαιο εν προκειμένω. 

Αν θες τηλεφωνία, κάνεις ένα τηλέφωνο ή μιλάς μέσω Live Chat (καλώς ήρθες στο 2020) και ζητάς να σου δώσουν τους κωδικούς της VoIP τηλεφωνίας για να έχεις και τηλέφωνο ή να στους περάσουν οι ίδιοι. Λογικό να υπάρχει αναμονή στο κέντρο εξυπηρέτησης, βέβαια ανάθεμα αν καλείς στις βλάβες (13840) για να σε εξυπηρετήσουν. Είναι 24/7 οποτε μπορεις να παρεις καποια στιγμη που δε θα εχει φόρτο και να εξυπηρετηθείς άμεσα. 

Δε μπορούν οι εταιρίες να ελέγξουν τον ανθρώπινο παράγοντα, τι να κανουμε.

Επίσης μας λες για εγγυηση ταχυτητας μπλα μπλα μπλα ενώ δεν έχουμε την παραμικρή ΙΔΕΑ γιατι την προηγούμενη γραμμή σου ούτε για το από που θα παίρνεις πλέον ίντερνετ.

Όταν θα μου πλασάρουν μια προσφορά στα 100Mbps και θα συγχρονίζω στα 30 θα το δηλώσω βλάβη και αν δεν διορθώνεται είτε θα κατέβω σε συμβόλαιο είτε θα λύσω ατελώς το συμβόλαιο μου και θα πάω σε άλλο πάροχο με το φθηνότερο συμβόλαιο. 

Στάματα να κανεις σα μικρό μωρό λοιπόν, ανέλαβε τις ευθύνες που σου αναλογούν (εσυ υπεγραψες το συμβολαιο όχι εγω), βάλε το Speedport Entry 2i στη γραμμή σου να έχεις έστω ίντερνετ και την τηλεφωνία ζήτα την από την εταιρία μέχρι να παραλάβεις τον εξοπλισμό σου.

Η Vodafone σου παρέχει τον εξοπλισμό, στον έχει στείλει με κούριερ, οι λόγοι που δε τον έχεις παραλάβει είναι η κούριερ και όχι η ίδια η Vodafone. Βρες τα με την κούριερ.

Θα σου έλεγα τι θα έπρεπε να κανεις με την κούριερ αλλά επειδή η ειρωνία και η επιθετικότητα δεν είναι του στυλ μου θα το προσπεράσω. 

Δέξου την πραγματικότητα και κινήσου αναλόγως, δε χτυπάνε μόνο εσένα οι επιπτώσεις του lockdown, χτυπάνε όλη τη χώρα.

ΥΓ. Η ενεργοποίηση έχει γίνει βάση χρονοδιαγραμμάτος. Αν στο καθυστερούσαν θα έκραζες γιατί δε στο ενεργοποίησαν στην ώρα τους. Το ότι εσυ δεν εχεις παραλάβει εξοπλισμο ακομη για 3η φορα δεν ειναι θεμα της Βονταφον. 

ΥΓ2. Αν εχεις το χρόνο να γράφεις σεντόνια σε φόρουμ και να συκοφαντείς μια εταιρία, έχεις και το χρόνο να περιμένεις στη γραμμή τη σειρά σου. Επίσης αν δεν κανω λαθος, σου δινουν την επιλογη call back λόγω της αναμονής.

ΥΓ3. Βαλε και δες στα πόσα κλειδώνεις και μετα σπάμαρε την καραμέλα περί εγγύηση ταχύτητας κλπ. 

ΥΓ4. Για τις μέρες που δεν εχεις εξοπλισμο, εφόσον το αναφέρεις θα εχεις την αντίστοιχη έκπτωση στο πάγιο. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Επειδη σκοπός μου δεν είναι η αντιπαράθεση μαζί σου,θα σου απαντήσω μόνο σε όσα είναι αξια αναφοράς.

Το συμβόλαιο δεν το έβγαλα εγώ,αλλά η Vodafone.

Σε ένα πινακακι λοιπόν αναφέρει ‘Υποχρεωτικές Παροχές’ χρόνος αναμονής για το 13840 έως 5 λεπτά.Το ίδιο βέβαια ισχύει και για το 13830,άσχετα αν δεν μας ενδιαφέρει επί του παρόντος.Γιατι λοιπόν να μην έχω απαίτηση αυτό να τηρηθεί?

Συμβόλαιο επίσης δεν έχω υπογράψει με καμία εταιρία κούριερ,αλλά με τη Vodafone.Οποτε δεν μπορώ και δεν με ενδιαφέρει κιόλας να κυνηγήσω καμία εταιρία courier.

Έλαβα πρώτα μήνυμα για ενεργοποίηση και μετά από 2 ώρες ήρθε μήνυμα για το router.Τους κάλεσα την ίδια μέρα να τους ενημερώσω και να δω πως θα βρεθεί μια λύση και η απάντηση ήταν θα σας καλέσουμε μέχρι τις 21:00 να σας πούμε.Οσο τους άκουσες εσυ,άλλο τόσο κ εγώ.

Στις βλάβες που κάλεσα αφότου είχε γίνει η ενεργοποίηση μου είπαν ότι δεν μπορεί να συνδεθεί το σταθερό στο router του ΟΤΕ,όποτε αυτό το μαθαίνω από σένα και σ’ευχαριστω.

Στο live chat 2 φορές που επικοινώνησα δεν μου στείλαν ποτέ τη συνομιλία στο mail,ενώ το ζητάνε στην αρχή γι’αυτο ακριβώς το λόγο.Αυτο ειδικά δεν το έχω συναντήσει πουθενά άλλου.

Ποιος είναι λοιπόν ο τρόπος παραπόνων και καταγγελίας??

Απο κατάστημα ή με fax.Εν έτη 2020 λοιπόν οπως λες κ εσυ σου ζητάνε να στείλεις fax για να κανείς τα παράπονα σου και να μπορείς να το έχεις εγγράφως.

Τι γίνεται αντίστοιχα στο εξωτερικό?

Εχουν ξεκάθαρα και όχι κρυμμένη φόρμα επικοινωνίας,παραπόνων,mail.

Αυτό γιατί όλοι ξέρουν και διεκδικούν τα δικαιώματα τους.Εδω όσο θα υπάρχει το έλα μωρέ σιγά αφού θα βρεις λύση με πατέντες,περίμενε και 1 μήνα δεν τρέχει κάτι κτλ. δεν προκειται να αλλάξει ποτέ τίποτα.

Τώρα για την καραμέλα της ταχύτητας που λες άσε με να ξέρω καλύτερα από σένα τι ταχύτητες μπορώ να πιάσω.

 

Επεξ/σία από wiowia
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, wiowia είπε

 

Τώρα για την καραμέλα της ταχύτητας που λες άσε με να ξέρω καλύτερα από σένα τι ταχύτητες μπορώ να πιάσω.

 

Εδώ δεν μπορείς να καταλάβεις πως ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ FUCKING ΚΑΡΑΝΤΙΝΑ και οι μεταφορικές έχουν πάρει φωτιά, θες να μας πεις ότι ξέρεις και καλύτερα τι ταχύτητες μπορείς να πιάσεις;

Συγκεντρωθείτε.

Λυπάμαι τους καημένους που δουλεύουν σε τηλεφωνικά κέντρα και τους καλούν άτομα σαν εσένα.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, wiowia είπε

Συμβόλαιο επίσης δεν έχω υπογράψει με καμία εταιρία κούριερ,αλλά με τη Vodafone.Οποτε δεν μπορώ και δεν με ενδιαφέρει κιόλας να κυνηγήσω καμία εταιρία courier.

 

 

Κάτσε και ταλαιπωρήσου τότε. Η Vodafone δε μπορει να κανει κατι παραπάνω. Ας εκανες αίτηση σε φυσικο κατάστημα να παρεις επι τοπου τον εξοπλισμό σου ή ας μιλούσες μαζί τους να παραλάβεις απο εκεί.

 

Για να πάρεις την συνομιλια στο μέιλ πρέπει να πατήσεις Χ στη συνομιλια οταν ολοκληρωθεί. Η ημιμάθεια σε όλο της το μεγαλείο. 

Το ότι δε σου δίνουν τους κωδικούς της VoIP είναι δικό τους θέμα. Τέλος παντων, εχεις και εσυ τα δίκια σου εν μέρη, αλλά ας έψαχνες που πήγαινες λίγο καλύτερα. Στο θέμα του εξοπλισμού η Vodafone δε μπορεί να κάνει κάτι ωστόσο γιατί ειναι θεμα της κούριερ και όχι της εταιρίας. 

Τα αλλά περί αναμονών κλπ είναι να χάμε να λέγαμε. 

Αμα δε γουσταρεις κανε καταγγελια στην ΕΕΤΤ, δε νομιζω να σου πουν οτι μπορεις να σπάσεις το συμβόλαιο αλλά καλή τύχη όπως και να έχει.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Κάτσε και ταλαιπωρήσου τότε. Η Vodafone δε μπορει να κανει κατι παραπάνω. Ας εκανες αίτηση σε φυσικο κατάστημα να παρεις επι τοπου τον εξοπλισμό σου ή ας μιλούσες μαζί τους να παραλάβεις απο εκεί.

 

Για να πάρεις την συνομιλια στο μέιλ πρέπει να πατήσεις Χ στη συνομιλια οταν ολοκληρωθεί. Η ημιμάθεια σε όλο της το μεγαλείο. 

Το ότι δε σου δίνουν τους κωδικούς της VoIP είναι δικό τους θέμα. Τέλος παντων, εχεις και εσυ τα δίκια σου εν μέρη, αλλά ας έψαχνες που πήγαινες λίγο καλύτερα. Στο θέμα του εξοπλισμού η Vodafone δε μπορεί να κάνει κάτι ωστόσο γιατί ειναι θεμα της κούριερ και όχι της εταιρίας. 

Τα αλλά περί αναμονών κλπ είναι να χάμε να λέγαμε. 

Αμα δε γουσταρεις κανε καταγγελια στην ΕΕΤΤ, δε νομιζω να σου πουν οτι μπορεις να σπάσεις το συμβόλαιο αλλά καλή τύχη όπως και να έχει.

 

Κάποιοι πρέπει να ταλαιπωρηθούν πάντως για να έχουμε καλύτερες συνθήκες και δικαιώματα σε οτιδήποτε.

Καμία ΕΕΤΤ,ΣτΚ,ΣτΠ δεν θα βγάλει καμία οδηγία αν δεν προηγηθούν παράπονα και καταγγελίες.

Άλλος τρόπος πάντως για να κλείσει η συνομιλία δεν υπάρχει εκτός από το Χ και μετά επιβεβαίωση.Μη βιάζεσαι να κρίνεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Κάτσε και ταλαιπωρήσου τότε. Η Vodafone δε μπορει να κανει κατι παραπάνω. Ας εκανες αίτηση σε φυσικο κατάστημα να παρεις επι τοπου τον εξοπλισμό σου ή ας μιλούσες μαζί τους να παραλάβεις απο εκεί.

 

Για να πάρεις την συνομιλια στο μέιλ πρέπει να πατήσεις Χ στη συνομιλια οταν ολοκληρωθεί. Η ημιμάθεια σε όλο της το μεγαλείο. 

Το ότι δε σου δίνουν τους κωδικούς της VoIP είναι δικό τους θέμα. Τέλος παντων, εχεις και εσυ τα δίκια σου εν μέρη, αλλά ας έψαχνες που πήγαινες λίγο καλύτερα. Στο θέμα του εξοπλισμού η Vodafone δε μπορεί να κάνει κάτι ωστόσο γιατί ειναι θεμα της κούριερ και όχι της εταιρίας. 

Τα αλλά περί αναμονών κλπ είναι να χάμε να λέγαμε. 

Αμα δε γουσταρεις κανε καταγγελια στην ΕΕΤΤ, δε νομιζω να σου πουν οτι μπορεις να σπάσεις το συμβόλαιο αλλά καλή τύχη όπως και να έχει.

 

Αυτή η περίοδος θελει υπομονη,εγω εκανα 40’ για να μου φτιάξουν τη γραμμη διοτι εχω πολυ κακο upload.

Οσο για τον topic starter,ας έμενε στον ΟΤΕ που εχει και τις καμπίνες.

Επειδη εχω Vodafone,σε 2 σπιτια μαλιστα ειμαι υπέρ ευχαριστημένος.

Εκανα 2 συμβόλαια Adsl 24,με απεριόριστα σταθερα και 240’ προς κινητα.

Λογω κινητού ο πατέρας μου δινει 16€ για το σταθερο και 10€ για το καρτοσυμβολαιο το φοιτητικο.

Εγω δινω 13€ Για σταθερο σε ενα σπιτι που πλεον το εχω κλειστό διοτι σπουδάζω εξ αποστασεως και 10€ το φοιτητικο καρτοσυμβολαιο.

Μπορει να μην εχω τα 27/2,7 του ΟΤΕ διοτι στη περιοχη που μένω ειναι νησι και ο ΟΤΕ εχει τις καμπίνες αλλα με τους τεχνικούς κατάφερα να εχω 10/1 ταχυτητα με πολυ καλο ping,στα 60-70ms.

Στο αλλο σπιτι κλειδώνω 17/1 και περιμένω να δώσει FTTH η Vodafone για 100Mbps ενώ στην περιοχή έχει διαθεσιμότητα η Cosmote και η Wind.

 

Επεξ/σία από NikolasKon14
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, wiowia είπε

Κάποιοι πρέπει να ταλαιπωρηθούν πάντως για να έχουμε καλύτερες συνθήκες και δικαιώματα σε οτιδήποτε.

Καμία ΕΕΤΤ,ΣτΚ,ΣτΠ δεν θα βγάλει καμία οδηγία αν δεν προηγηθούν παράπονα και καταγγελίες.

Άλλος τρόπος πάντως για να κλείσει η συνομιλία δεν υπάρχει εκτός από το Χ και μετά επιβεβαίωση.Μη βιάζεσαι να κρίνεις.

οκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταλαβαίνω ότι νιώθεις αγανάκτηση αλλά έχεις ενημερωθεί ότι υπάρχει μια παγκόσμια πανδημία και γίνεται ένα μακελειό στον κόσμο; Ποια αναμονή 5 λεπτών λες; Γνωρίζεις τι σημαίνει ανωτέρα βία; Έχεις δει τι γίνεται με τις εταιρείες κούριερ; Καλό θα ήταν να ενημερωθείς λίγο παραπάνω για το πού και πώς ζούμε αυτή την περίοδο.

Τα περί αγώνα για δικαιώματα σε φυσιολογικές περιόδους. Οι συνδέσεις γίνονται προγραμματισμένα. Το ρούτερ το έχουν δώσει στην κούριερ στην ώρα τους και όχι τη στιγμή που έλαβες το μήνυμα. Πραγματικά η συμπεριφορά σου δεν ταιριάζει σε ενήλικα εν μέσω πανδημίας.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, dkmaster είπε

Καταλαβαίνω ότι νιώθεις αγανάκτηση αλλά έχεις ενημερωθεί ότι υπάρχει μια παγκόσμια πανδημία και γίνεται ένα μακελειό στον κόσμο; Ποια αναμονή 5 λεπτών λες; Γνωρίζεις τι σημαίνει ανωτέρα βία; Έχεις δει τι γίνεται με τις εταιρείες κούριερ; Καλό θα ήταν να ενημερωθείς λίγο παραπάνω για το πού και πώς ζούμε αυτή την περίοδο.

Τα περί αγώνα για δικαιώματα σε φυσιολογικές περιόδους. Οι συνδέσεις γίνονται προγραμματισμένα. Το ρούτερ το έχουν δώσει στην κούριερ στην ώρα τους και όχι τη στιγμή που έλαβες το μήνυμα. Πραγματικά η συμπεριφορά σου δεν ταιριάζει σε ενήλικα εν μέσω πανδημίας.

Πολύ σωστός φίλε μου.

Υπάρχουν αρκετοί οι οποίοι δεν έχουν καταλάβει τι πίεση υπάρχει στα τηλεφωνικά κέντρα και στις εταιρίες Courier και πιστεύουν ότι το πρόβλημα το έχουν οι ίδιοι, ενώ το πρόβλημα είναι παγκόσμιο.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...