wiowia Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα, εκανα αίτηση φορητότητας στη Vodafone στις 30/11 και έλαβα μήνυμα χθες πως σήμερα θα γινόταν η ενεργοποίηση.Τους κάλεσα για να καθυστερήσουμε την ενεργοποίηση καθώς δεν έχω λάβει ακόμα ρουτερ,πράγμα που δεν έκαναν.Η ενεργοποίηση έγινε κανονικά σήμερα,χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό,όποτε μέχρι να παραλάβω το ρουτερ δεν θα έχω ούτε Ίντερνετ,αλλά ούτε και τηλέφωνο.Παιρνω στο 13840 και ενώ στο συμβόλαιο αναφέρει μέγιστη αναμονή 5 λεπτά,το bot λέει 35-43 λεπτά.Υπεγραψα συμβόλαιο vdsl 100 με ελάχιστη 63mbps και το μέγιστο που μπορώ να πιάσω είναι τα 35mbps. Μπορεί κάποιος να μου πει με αυτά τα δεδομένα αν μπορώ να ζητήσω διακοπή της σύμβασης με υπαιτιότητα του παρόχου? Μα είναι δυνατόν να ολοκληρώσουν τη σύνδεση χωρίς να μου έχουν στείλει τον εξοπλισμό? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 37 λεπτά πριν, wiowia είπε το μέγιστο που μπορώ να πιάσω είναι τα 35mbps. Αφου δεν εχεις εξοπλησμο πως ξερεις τι ταχυτητα εχεις? Πρεπει να περιμενεις, πες εκει στο Βοοτ που λες να σε καλέσουν αυτοι για να μην περιμενεις 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
DanielRGr Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 3 hours ago, wiowia said: Καλησπέρα, εκανα αίτηση φορητότητας στη Vodafone στις 30/11 και έλαβα μήνυμα χθες πως σήμερα θα γινόταν η ενεργοποίηση.Τους κάλεσα για να καθυστερήσουμε την ενεργοποίηση καθώς δεν έχω λάβει ακόμα ρουτερ,πράγμα που δεν έκαναν.Η ενεργοποίηση έγινε κανονικά σήμερα,χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό,όποτε μέχρι να παραλάβω το ρουτερ δεν θα έχω ούτε Ίντερνετ,αλλά ούτε και τηλέφωνο.Παιρνω στο 13840 και ενώ στο συμβόλαιο αναφέρει μέγιστη αναμονή 5 λεπτά,το bot λέει 35-43 λεπτά.Υπεγραψα συμβόλαιο vdsl 100 με ελάχιστη 63mbps και το μέγιστο που μπορώ να πιάσω είναι τα 35mbps. Μπορεί κάποιος να μου πει με αυτά τα δεδομένα αν μπορώ να ζητήσω διακοπή της σύμβασης με υπαιτιότητα του παρόχου? Μα είναι δυνατόν να ολοκληρώσουν τη σύνδεση χωρίς να μου έχουν στείλει τον εξοπλισμό? 1) Πηγαινε ο ιδιος στο καταστημα για να το παραλαβεις 2) Πολυ πιθανον αυτο το 35mbps να το βλεπεις λογω παλαιοτητας μοντεμ ή κακης συνδεσμολογιας, μιας και το VDSL ειναι πολυ ευαισθητο. Αυτο θα το ξερεις καλυτερα οταν παραλαβεις το δικο σου μοντεμ 3) Θεωρητικα, οποιο μοντεμ και να βαλεις, θα παιξει κανονικα στην Vodafone, επειδη δεν χρησιμοποιει προσωπικα usernames/passwords ** ** Εφοσον το μοντεμ εχει σεταρισμενο ιδιο VLAN ID με Vodafone 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wiowia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, NikosKallithea είπε Αφου δεν εχεις εξοπλησμο πως ξερεις τι ταχυτητα εχεις? Πρεπει να περιμενεις, πες εκει στο Βοοτ που λες να σε καλέσουν αυτοι για να μην περιμενεις Γιατί ξέρω μέχρι τι ταχύτητες μπορώ να πιάσω,όταν καμπίνες έχει μόνο ο ΟΤΕ στην περιοχή και ούτε αυτός μπορούσε να μου δώσει παραπάνω από 35mbps.Στην περιοχή πάντως ούτε ο ΟΤΕ δίνει 100αρα γραμμή. 3 ώρες πριν, DanielRGr είπε 1) Πηγαινε ο ιδιος στο καταστημα για να το παραλαβεις 2) Πολυ πιθανον αυτο το 35mbps να το βλεπεις λογω παλαιοτητας μοντεμ ή κακης συνδεσμολογιας, μιας και το VDSL ειναι πολυ ευαισθητο. Αυτο θα το ξερεις καλυτερα οταν παραλαβεις το δικο σου μοντεμ 3) Θεωρητικα, οποιο μοντεμ και να βαλεις, θα παιξει κανονικα στην Vodafone, επειδη δεν χρησιμοποιει προσωπικα usernames/passwords ** ** Εφοσον το μοντεμ εχει σεταρισμενο ιδιο VLAN ID με Vodafone 1) Άμα μπορούσα/ήθελα να πάω σε κατάστημα θα έκανα από εκεί τη σύνδεση.Δυστυχως δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα. 2) Όπως γράφω και παραπάνω,ήμουν στον ΟΤΕ και μετά από πολύ κόπο και συννενόηση με τους τεχνικούς της περιοχής κατάφερα και μπορούσα να συγχρονίζω στα 35mbps. 3) Μωρε το ρουτερ του ΟΤΕ έχω πάνω αναγκαστικά.Αυτο όμως δεν έχει να κάνει με τη Vodafone.Δεν είναι υποχρεωμένη εφόσον με συνέδεσε να μου έχει ήδη παραδώσει τον εξοπλισμό?Ασε που δεν θα έχω τηλέφωνο μέχρι να λάβω το ρουτερ τους αφού δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί στου ΟΤΕ.Γιατι δλδ πρέπει να είναι λογικό να μείνω χωρίς τηλέφωνο για όσο καιρό θα κάνουν αυτοί να μου το φέρουν? Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2020 από wiowia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
makis269 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 8 ώρες πριν, wiowia είπε Καλησπέρα, εκανα αίτηση φορητότητας στη Vodafone στις 30/11 και έλαβα μήνυμα χθες πως σήμερα θα γινόταν η ενεργοποίηση.Τους κάλεσα για να καθυστερήσουμε την ενεργοποίηση καθώς δεν έχω λάβει ακόμα ρουτερ,πράγμα που δεν έκαναν.Η ενεργοποίηση έγινε κανονικά σήμερα,χωρίς τον απαραίτητο εξοπλισμό,όποτε μέχρι να παραλάβω το ρουτερ δεν θα έχω ούτε Ίντερνετ,αλλά ούτε και τηλέφωνο.Παιρνω στο 13840 και ενώ στο συμβόλαιο αναφέρει μέγιστη αναμονή 5 λεπτά,το bot λέει 35-43 λεπτά.Υπεγραψα συμβόλαιο vdsl 100 με ελάχιστη 63mbps και το μέγιστο που μπορώ να πιάσω είναι τα 35mbps. Μπορεί κάποιος να μου πει με αυτά τα δεδομένα αν μπορώ να ζητήσω διακοπή της σύμβασης με υπαιτιότητα του παρόχου? Μα είναι δυνατόν να ολοκληρώσουν τη σύνδεση χωρίς να μου έχουν στείλει τον εξοπλισμό? σκέψου οτι το ρουτερ θα το πάρεις με κουριερ ....δεν λέω τιποτε άλλο. οσον αφορα την ενεργοποιηση θα τους πεις να σου αφαιρέσουν το παγιο για τις μέρες που δεν ειχες εξοπλισμο και θα το κάνουν στο λέω 100% Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2020 από makis269 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wiowia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 35 λεπτά πριν, makis269 είπε σκέψου οτι το ρουτερ θα το πάρεις με κουριερ ....δεν λέω τιποτε άλλο. οσον αφορα την ενεργοποιηση θα τους πεις να σου αφαιρέσουν το παγιο για τις μέρες που δεν ειχες εξοπλισμο και θα το κάνουν στο λέω 100% Σκοπός μου δεν είναι να γλιτώσω 5€. Αντιθετως με συμφέρει οικονομικά να μείνω στη Vodafone,μιας και με την έκπτωση που παίρνω και στο κινητό μου βγαίνει αρκετά πιο οικονομικά από τον ΟΤΕ. Αλλα με τον ΟΤΕ είχα πάντα άμεση λύση σε οποιο πρόβλημα,και δεν υπήρχε ποτέ πάνω από 5 λεπτα αναμονή στις βλάβες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill2015 Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Το ρουτερ η με acs η με speedex θα σου έρθει Υποτίθεται ότι πλέον ο πελάτης θα ενημερώνεται πριν κάνει το συμβόλαιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dispi Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα σου. Ησουν ΟΤΕ πλήρωνες ακριβά , πηγές Vodafone πολύ πιο οικονομικά . Σου δίνουν εγγυημένα 65Mbps αντί για 35 του ΟΤΕ που έχει η περιοχή . Στη χειρότερη αν δεν μπορείς να πας 65 που σου εγγυήθηκαν , θα πας 35 που ήσουν και πριν πιο φθηνά (που έτσι και αλλιώς είναι το μέγιστο της περιοχής σου , που έτσι και αλλιώς το ήξερες πριν πας) . Επίσης αν δεν σου παρέχουν το εγγυημένο ελάχιστο (65 ,Mbps) μπορείς να αιτηθεις περαιτέρω μείωση του παγίου σου. Επιπλέον αν δεν ισχύουν τα λεγόμενά τους και δεν ικανοποίησε, κατήγγειλε τη σύμβαση για αθέτηση όρων. Με λίγα λόγια, μπορείς να το εκμεταλλευτείς περαιτέρω. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2020 από dispi Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NikosKallithea Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, wiowia είπε Γιατί ξέρω μέχρι τι ταχύτητες μπορώ να πιάσω,όταν καμπίνες έχει μόνο ο ΟΤΕ στην περιοχή και ούτε αυτός μπορούσε να μου δώσει παραπάνω από 35mbps.Στην περιοχή πάντως ούτε ο ΟΤΕ δίνει 100αρα γραμμή Ναι οκ Αλλα ρωτας αν μπορεις να φυγεις ανεξοδα, για να φυγεις πρεπει να συνδεθείς πρωτα. Παντως αν αποφασίσεις να φυγεις λόγω ταχυτητας, και φύγεις ανεξοδα ενημέρωσε μας, γιατι ειναι κατι καινούργιο, να δουμε πως λειτουργεί και αν λειτουργει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wiowia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 46 λεπτά πριν, dispi είπε Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα σου. Ησουν ΟΤΕ πλήρωνες ακριβά , πηγές Vodafone πολύ πιο οικονομικά . Σου δίνουν εγγυημένα 65Mbps αντί για 35 του ΟΤΕ που έχει η περιοχή . Στη χειρότερη αν δεν μπορείς να πας 65 που σου εγγυήθηκαν , θα πας 35 που ήσουν και πριν πιο φθηνά (που έτσι και αλλιώς είναι το μέγιστο της περιοχής σου , που έτσι και αλλιώς το ήξερες πριν πας) . Επίσης αν δεν σου παρέχουν το εγγυημένο ελάχιστο (65 ,Mbps) μπορείς να αιτηθεις περαιτέρω μείωση του παγίου σου. Επιπλέον αν δεν ισχύουν τα λεγόμενά τους και δεν ικανοποίησε, κατήγγειλε τη σύμβαση για αθέτηση όρων. Με λίγα λόγια, μπορείς να το εκμεταλλευτείς περαιτέρω. Όποτε να πω ευχαριστώ που είναι φθηνό και ας μην τηρούν τίποτα απ’οσα αναφέρει το συμβόλαιο,σωστά? Η ερώτηση μου αυτή ήταν,αν μπορώ να καταγγείλω τη σύμβαση με υπαιτιότητα της εταιρίας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dispi Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν λέω αυτό, λέω ότι αν πας πάλι ΟΤΕ θα είσαι στην ίδια ταχύτητα ή χειρότερα και πολύ ακριβότερα . Οπότε αν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα από Vodafone στην εγγυημένη ταχύτητα ή φεύγεις ή ζητάς μείωση παγίου (έκπτωση 10% πιο κάτω μπορείς να κερδίσεις) https://www.vodafone.gr/giga-network/eggyisi-tachytitas-diktyou/ Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2020 από dispi 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wiowia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 5 λεπτά πριν, dispi είπε Δεν λέω αυτό, λέω ότι αν πας πάλι ΟΤΕ θα είσαι στην ίδια ταχύτητα ή χειρότερα και πολύ ακριβότερα . Οπότε αν δεν τηρηθούν τα συμφωνηθέντα από Vodafone στην εγγυημένη ταχύτητα ή φεύγεις ή ζητάς μείωση παγίου (νομίζω 5€ πιο κάτω μπορείς να κερδίσεις) Ρε συ ταχύτητα ήμουν σίγουρος ότι δεν μπορούν να μου δώσουν παραπάνω απ’τον ΟΤΕ και τους το είπα πολλές φορές πριν κάνουμε την αίτηση.Ουτε θα ήταν ο λόγος που θέλω εντέλει να φύγω.Αλλα να με συνδέουν χωρίς να έχω λάβει εξοπλισμό(ενώ τους είχα πάρει την προηγούμενη μέρα να τους το πω) και να μένω χωρίς τηλέφωνο για ούτε κ εγώ δεν ξέρω ποσο,να θέλω πάνω από 40 λεπτά να μιλήσω με τις βλάβες,ενώ στο συμβόλαιο γράφει 5 λεπτά.Αυτα για μένα είναι σοβαρά και δεν αξίζουν τα 5€ λιγότερα που θα πληρώνω το μήνα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
afm Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Καλώς ήρθες στην Vodafone Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
SaFiS Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Την ενεργοποίηση την κάνει ο ΟΤΕ. Ίσως να σε γύρισαν νωρίτερα, ίσως και να ήταν η προγραμματισμένη ημερομηνία. Το Modem σου πιθανότατα έχει κολλήσει σε κάποια Courier. Όσο για την αναμονή, σκέψου τις καταστάσεις που ζει όλη η χώρα και ο κόσμος γενικά. Το ίδιο χάλι επικρατεί και στον ΟΤΕ. Προχθές ήμουν σε αναμονή 35' για να δηλώσω βλάβη σε παππούδες που μένουν δίπλα μου και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα μόνοι τους. Δεν λέω πως η Voda είναι η κορυφαία εταιρία αλλά αυτό το διάστημα θέλει υπομονή και κατανόηση, στο οτιδήποτε... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
wiowia Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 12 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, SaFiS είπε Την ενεργοποίηση την κάνει ο ΟΤΕ. Ίσως να σε γύρισαν νωρίτερα, ίσως και να ήταν η προγραμματισμένη ημερομηνία. Το Modem σου πιθανότατα έχει κολλήσει σε κάποια Courier. Όσο για την αναμονή, σκέψου τις καταστάσεις που ζει όλη η χώρα και ο κόσμος γενικά. Το ίδιο χάλι επικρατεί και στον ΟΤΕ. Προχθές ήμουν σε αναμονή 35' για να δηλώσω βλάβη σε παππούδες που μένουν δίπλα μου και δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα μόνοι τους. Δεν λέω πως η Voda είναι η κορυφαία εταιρία αλλά αυτό το διάστημα θέλει υπομονή και κατανόηση, στο οτιδήποτε... Έλαβα μήνυμα την Πεμπτη στις 17:46 ότι την επομενη θα ενεργοποιηθει η σύνδεση μου και μετα απο 2 ώρες οτι μεσα στις επομενες μέρες θα λαβω απο εταιρια courier τον εξοπλισμο.Δεν είχε σταλει ο εξοπλισμος νωριτερα λοιπον.Δεν κανω Αγιο τον ΟΤΕ,σιγουρα πολλοι θα έχουν και μαζι του προβλημα,αλλα οποτε έχω καλεσει στις βλαβες έχω συνδεθεί αμεσα.Εδω που μένω κιολας ειναι αρκετες,οποτε τους έχω πρήξει άπειρες φορές,ποτέ όμως δεν είχα μεγάλη αναμονή. Άλλο ένα αρνητικό,ότι είναι η μόνη εταιρία που δεν έχει email ως τρόπο επικοινωνίας.Στο chat που έχει σαν επιλογή να σταλεί η επικοινωνία στο δηλωμένο email,δυο φορές που έχω μιλήσει μαζί τους δεν ήρθε ποτέ. Τετοιές π@@@ιές δεν περίμενα ποτέ από μια τόσο μεγάλη εταιρία. edit Τώρα που είδα και Cosmote,έχουν βγάλει και αυτοί το email ως τρόπο επικοινωνίας. Ελληνικές πατέντες είναι αυτές.μια ματιά να ρίξει κάποιος στο Αγγλικό site της vodafone θα καταλάβει. Επεξ/σία 12 Δεκεμβρίου 2020 από wiowia Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα