Crash24 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2020 Μέσω του blog της, η 343 Industries ανακοίνωσε πως η αναμονή θα διαρκέσει περίπου έναν χρόνο ακόμα, παράλληλα δείχνοντας δείγματα από την πρόοδό της με το παιχνίδι. Το Halo Infinite, το επόμενο κεφάλαιο στην επιτυχημένη σειρά της Microsoft, θα συνόδευε τα Xbox Series X|S στο λανσάρισμά τους όμως μετά το trailer αποκάλυψης του παιχνιδιού, το κοινό είχε αρκετά παράπονα. Έτσι, αναβλήθηκε η κυκλοφορία του μέχρι νεωτέρας και πλέον έχουμε κάτι πιο συγκεκριμένο, με την εταιρεία ανάπτυξης να ανακοινώνει πως η κυκλοφορία προγραμματίστηκε για το φθινόπωρο του 2021. Αρχικά, ο Joseph Staten που έχει εργαστεί σε όλα τα Halo που ανέπτυξε η Bungie, έκανε τον πρόλογο και ξανασυστήθηκε στο κοινό. Ο νέος του ρόλος στην 343 Industries σήμανε και την επιστροφή του στη σειρά, ως creative director. Ένα πράγμα, κατά τον ίδιο, ήταν ξεκάθαρο εξ αρχής: το παιχνίδι χρειαζόταν περισσότερο χρόνο. Μεταξύ άλλων, αναφέρει πως το υγιές για την ομάδα αλλά και το παιχνίδι ήταν να δουλέψουν σκληρά έως τις γιορτές, να ξεκουραστούν κι έπειτα από τον Ιανουάριο του 2021 να συνεχίσουν προς τη «γραμμή του τερματισμού». Έπειτα, καθώς το βασικό πρόβλημα του κοινού με το αρχικό trailer ήταν το επίπεδο των γραφικών, το blog συνεχίζεται από την αντίστοιχη ομάδα που αναφέρεται τόσο στις επιλογές αισθητικής όσο και στην δουλειά που έχει γίνει στα γραφικά, μάλιστα παραθέτοντας μερικά screenshots για να δείξουν την πρόοδό τους. Περιληπτικά, η ομάδα δεν είναι ευχαριστημένη με την αποκάλυψη του τίτλου και όσα ακολούθησαν, και φαίνεται να θέλουν να παραμείνει μόνο ως μια κακή ανάμνηση. Συγκεκριμένα, για τον διάσημο πλέον "Craig" -τον Brute που ο Master Chief σκοτώνει αρκετά νωρίς- οι developers ανέφεραν ότι τα animations προσώπου δεν είχαν ακόμη ενσωματωθεί ενώ δεν είχε προχωρήσει η δουλειά αναφορικά με τα μαλλιά και τα γένια για τα μοντέλα των Brutes. Το αποτέλεσμα ήταν αυτό το «άψυχο», άχαρο μοντέλο χαρακτήρα που έμεινε στη μνήμη πολλών από την αποκάλυψη του παιχνιδιού - για όλους τους λάθος λόγους. Σημαντική πρόοδος αναφέρεται πως έγινε σε κάθε κομμάτι του φωτισμού, κάτι που μπορεί να παρατηρηθεί στα μοντέλα των SPARTANs που φαίνονται παραπάνω όπως και στην πρώτη εικόνα που δείχνει ένα μέρος χάρτη από το multiplayer. Μιλώντας για multiplayer, γίνεται αναφορά στο τι μπορούν να περιμένουν οι παίκτες, από challenges έως την αλλαγή εμφάνισης του χαρακτήρα του παίκτη. Αναφέρεται πως θα επιστρέψουν όλα τα σημεία customization που υπήρχαν στο Halo: Reach, το οποίο μέχρι σήμερα προσφέρει την μεγαλύτερη ελευθερία στο κομμάτι αυτό, ενώ θα επεκταθεί - δίχως να δίνονται συγκεκριμένες πληροφορίες. Αυτό που επισημαίνεται είναι πως η ομάδα νιώθει ότι οι παίκτες του Halo 5: Guardians δεν επιβραβεύονταν όσο πρέπει παίζοντας, κάτι που η ομάδα θα αλλάξει με το Halo Infinite. Τέλος, καθώς το multiplayer του τίτλου θα προσφέρεται και ξεχωριστά ως free-to-play παιχνίδι, αναφέρθηκε πως θα υπάρχουν μεν premium αντικείμενα για αγορά με πραγματικά χρήματα όμως μονάχα για customization και όχι για κάποιο προβάδισμα στο gameplay. Για το κλείσιμο, ο Staten αναφέρει ότι εντυπωσιάστηκε από την επιλογή της ομάδας να εστιάσει στην ελευθερία κίνησης και στο αίσθημα της ανακάλυψης, κάτι που όπως λέει βρίσκεται στην καρδιά του Halo. Η δομή του Halo Infinite, που θα προσφέρει μεγαλύτερες εκτάσεις και περισσότερες δραστηριότητες πέρα από τη βασική ιστορία στο campaign mode. Το "Inside Infinite" είναι το πρώτο από μια σειρά αναρτήσεων στο blog της εταιρείας, που έχει ως στόχο να ενημερώνει τους παίκτες τακτικά με ουσιώδεις πληροφορίες έως την κυκλοφορία του παιχνιδιού, οπότε με το νέο έτος θα έχουμε ακόμη περισσότερες πληροφορίες. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Zengar Zombolt Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τότε θα έπρεπε να βγει και το Cyberpunk με τόσα bugs και κακο optimization που εχει.... Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2020 από Zengar Zombolt 3 1
ELMastas Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Και πολύ καλά θα κάνουν,ώστε να το βγάλουν όπως αξίζει να είναι,απο τα λίγα που έχουν δείξει ως τώρα φαίνεται πολύ όμορφο. 1
7nisiotis Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τι έγινε έκανε λίφτινγκ γραφικών ο Craig? Ενδιαφέρον πρόοδος, ας μη μείνει όμως σε λίγα screenshots αυτή η δουλειά και να τη δούμε ολοκληρωμένη στο launch μαζί με καλό story Επεξ/σία 10 Δεκεμβρίου 2020 από 7nisiotis
Stefxour Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 10 Δεκεμβρίου 2020 Μακάρι να βγει διαμαντάκι αλλά το in game render δεν μου λέει και πολλά, απλά δείξε λίγο gameplay να δούμε τη πρόοδο στα γραφικά. 2
KilliK Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) εγω αυτο που κραταω ειναι το εξης: οταν η MS βγαζει ως system seller ενα μηνα πριν την επισημη κυκλοφορια της νεας τους κονσολας, ενα παιχνιδι που κατα γενικη ομολογια των developers του, δεν ηταν καθολου ετοιμο, τοτε τα υπολοιπα 23 στουντιο δεν εχουν απολυτως τιποτα απο τους υπο αναπτυξη τιτλους τους σε playable μορφη. εντωμεταξυ η Σονυ κανει την πρεμιερα της δικια της κονσολας με δυο αποκλειστικα παιχνιδια, συν τρια ακομη, το ενα playable, που παρουσιασε για του χρονου. η ΜΣ πρεπει να δειξει και κατι αλλο περα απο το Infinite τον επομενο χρονο, καλα τα gamepass/xcloud, αλλα θες και τους δυνατους τιτλους που θα δημιουργησουν και το hpe. και μεχρι στιμης δεν εχει επιδειξει τιποτα απο αυτους. Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2020 από KilliK 1 1
Hatsos Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δεν έπρεπε να προβάλουν το βίντεο τους τόσο νωρίς. Έπρεπε να το προβάλουν όταν ήταν έτοιμο.
mourmouras Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Αποτη βλέπω έχει προστεθεί και ray tracing.. τό καλό γίνετε όνειρο.
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, Zengar Zombolt είπε Τότε θα έπρεπε να βγει και το Cyberpunk με τόσα bugs και κακο optimization..... οχι οτι ειμαι φαν του παιχνιδιου, αλλα ειδα κατι αφισες με το παιχνιδι με ημερομηνια κυκλοφοριας 10.12.2020 Επεξ/σία 11 Δεκεμβρίου 2020 από Επισκέπτης
azuli Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Πρεπει να ειναι καποιο αστειο στα πλαισια του οτι το ολο 2020 ειναι ενα κακογουστο αστειο το οτι κυκλοφορησαν και οι 2 τη νεα γενια κονσολών ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ για αυτές! Δηλαδη οκ,τρελο σχεδιο,παω τωρα να αγορασω για να παιξω τα παλια παιχνιδια. 1
aeljim Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 27 λεπτά πριν, azuli είπε Πρεπει να ειναι καποιο αστειο στα πλαισια του οτι το ολο 2020 ειναι ενα κακογουστο αστειο το οτι κυκλοφορησαν και οι 2 τη νεα γενια κονσολών ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ για αυτές! Δηλαδη οκ,τρελο σχεδιο,παω τωρα να αγορασω για να παιξω τα παλια παιχνιδια. Την είπες την εξυπνάδα σου; εντάξει; Γιατί εμείς απολαμβάνουμε μια χαρά την κονσόλα με οτι υπήρχε ήδη και οτι έχει βγει. Και δεν προλαβαίνουμε κιόλας να παίξουμε όλα όσα θέλουμε. Αν εσύ δεν έχεις άλλη δουλειά στην ζωή σου και ασχολείσαι 24/24 μόνο με το gaming και τα έχεις τελειώσει όλα τότε κρίμα. Ατύχησες. Και οχι δεν μπορούσα να παίξω έστω και τα παλιά παιχνίδια με την προηγούμενη γενιά. Στο One S τα περισσότερα ήταν σε πολύ κακή ποιότητα και στο One X λείπει ο SSD ο καινούργιος επεξεργαστής και το απίστευτο Quick Resume. 1 1
azuli Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 11 Δεκεμβρίου 2020 6 hours ago, aeljim said: Την είπες την εξυπνάδα σου; εντάξει; Γιατί εμείς απολαμβάνουμε μια χαρά την κονσόλα με οτι υπήρχε ήδη και οτι έχει βγει. Και δεν προλαβαίνουμε κιόλας να παίξουμε όλα όσα θέλουμε. Αν εσύ δεν έχεις άλλη δουλειά στην ζωή σου και ασχολείσαι 24/24 μόνο με το gaming και τα έχεις τελειώσει όλα τότε κρίμα. Ατύχησες. Και οχι δεν μπορούσα να παίξω έστω και τα παλιά παιχνίδια με την προηγούμενη γενιά. Στο One S τα περισσότερα ήταν σε πολύ κακή ποιότητα και στο One X λείπει ο SSD ο καινούργιος επεξεργαστής και το απίστευτο Quick Resume. ok,ηρεμησε!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα