kastas Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Στις 15/12/2020 στις 5:38 ΠΜ, moustakinio είπε Καλησπέρα φίλε μου! Δεν έχω εργαστει στο 1st level support της Cosmote αλλα έχω εργαστει στο 1st level support της Cyta-Vodafone, οποτε θεωρώ ότι πανω κατω τα ιδια είναι. Αρχικα να αναφερω ότι δυστυχώς τα συγκεκριμενα τμηματα έχουν φτιαχτει να λειτουργούν καθαρα και μόνο σαν call center και όχι σαν τεχνική υποστηριξη οπως διαφημιζονται, οπου αυτο σημαινει 5-7 λεπτα max την καθε κλήση, έχει δεν έχει λυθεί το προβλημα του πελατη γιατι διαφορετικα θα υπαρχουν πολλες αναμονές και θα πεφτουν τα στατιστικα του τμητατος και θα φωναζουν οι ανωτεροι. Ταυτοχρονα, μαζι με τα στατιστικα του τμηματος, πεφτουν και τα δικα σου στατιστικα οποτε δεν θα παρεις το ατομικο bonus που σου ταζουν καθε μηνα, το οποιο εννοειται ότι ειναι απιαστα νουμερα, καθως ειναι συνδυασμός λεπτων καθε κλήσης, λεπτων αναμονής καθε κλήσης(και όμως χρονομετρούν και ποσα λεπτα έχεις σε αναμονη των πελατη) και κατι αλλο που δεν θυμαμαι αυτη τη στιγμή. Παρολα αυτα αν εσύ δεν ενδιαφερεσαι για το ρημαδοbonus, δυστυχώς οι "συναδελφοι" σου τρώνε το τυρακι(bonus) σαν καλα ποντικακια(υπαλληλακια) που ειναι με αποτελεσμα να ξεπετανε τον πελατη χωρίς να έχουν λύσει το προβλημα του, ο πελατης να αναγκαζεται να καλεσει 3 και 4 φορές για το ίδιο προβλημα, το κέντρο να γεμίζει με αναμονες απο αγανακτησμενους πελατες, και μετα ερχεσαι έσυ και ακους όλο το βρισιδι γιατι οι προηγουμενοι δεν καναν καλα τη δουλεια τους και ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ και όλο αυτο καταληγει ενας φαυλος κύκλος. Αν καποια στιγμή ξεπερασει η κλήση σου τα 10+ λεπτα, θα έρθει πανω απο το κεφαλι σου ο team leader σου και θα σου σπαει μπαλες λεγοντας σου "τελείωνε" και "αντε κλειστον". Μια τυπικη μερα στη δουλεια ειναι: 1)Αδυναμο wi-fi, 2)Καλωδιακη βλαβη οπου στη συγκεκριμένη περιπτωση κανεις αιτημα να παει τεχνικός στο χώρο του πελατη, 3)Τηλεφωνια μιας και οι εταιριες το γυρναμε σε Voip, 4)ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 5)ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 6)Εξωτερική κλήση σε πελατες για ενημέρωση σχετικα με το αιτημα τους, κυρίως για φραγη 5ψηφιων στο κινητό, το οποιο γινεται μεσημεριανες ώρες που δεν έχει πολλη κίνηση το κέντρο με αποτελεσμα να ακους ΠΑΡΑΠΟΝΑ, 7)Σεταρισμα ρουτερ, 8)Αδυναμια επιλυσης βλαβης και προωθηση στο 2nd level. Προώθηση πακετων δεν θα σου ζητήσουν να κανεις ποτε, αυτο το κανει αλλο τμημα. Τωρα όσον αφορα τις συμβασεις, στην δικια μου περιπτωση ηταν 2μηνη μέσω manpower και μετα απο 3 ή 4 2μηνες ανανεωσεις γινεται αοριστου το οποιο θεωρώ τρελη παπατζα. Εχω διαβάσει οτι μετα στην κανουν ετησια και καθε χρόνο στην ανανεωνουν αλλα στην ανανεωνουν με αλλη εταιρια καθε φορα, στην προκειμενη περιπτωση με διαφορες θυγατρικες της manpower. Γιατι γινεται αυτο? Μα φυσικα για να μην σου κανουν ποτε αυξηση μισθου και να μην δικαιουσε περισσότερες μερες αδεια το χρονο γιατι με καθε ανανεωση σε διαφορετικη εταιρεια ολα αυτα εκμηδενιζονται οποτε δεν εισαι παρα ενας δουλος χωρίς εργασιακα δικαιωματα. Λογικα η δικια σου συμβαση θα ειναι μεσω teleperformance που ειναι τα ιδια σκατα και χειροτερα. Στην αρχη υπαρχει 15 μερες εκπαιδευση μετά αποδοχών, μισθος βασικος που τεινει να ειναι λιγο αυξημενος αν ξεσκιστεις στα νυχτερινα(τους νεους συνηθως δεν τους βαζουν γιατι δεν υπαρχει επιβλεψη απο team leader, αυτοι εργαζονται μεχρι 23:00), στις κυριακες και στις αργιες. Δωρα επιδοματα ολα στην ωρα τους, υπερωριες ΔΕΝ προκειται ποτε να πληρωθεις γιατι δεν χτυπας καρτα οποτε κανεις δεν ξερει ποση ωρα παραπανω εκατσες. Αυτα τα ωραια γινονται σε ενα απλο καθημερινο call center, εεε 1st level support εννοούσα. Στο δια ταυτα τωρα: 1)Αν δεν υπαρχει σοβαρο οικονομικο προβλημα και μεγαλη αναγκη για δουλεια, ψαξε βρες κατι καλυτερο. Δεν αξιζει να χαλας τα μισα λεφτα σε ψυχοφαρμακα και ψυχολόγους. Γενικα μακρια απο τετοιου ειδους call center. 2)Αν υπαρχει ΤΕΡΑΣΤΙΟ οικονομικο προβλημα, αν υπαρχουν ΓΙΓΑΝΤΙΑΙΑ ποσα σε χρεη, αν σου περνει η τραπεζα το σπιτι και θα μεινεις στο δρομο τοτε καντο. Αλλα προετοιμασου να γινεις χοντροπετσος, να μην σε νοιαζει τιποτα και κανενας, απο το ενα αυτι μπαινει απο το αλλο βγαινει, αν εισαι καλος στο μπλα μπλα πουλα παπατζα φουλ και εννοειται οσο πιο γρηγορα φυγεις απο κει τοσο το καλυτερο.Τη συμβαση παντα θα στην ανανεωνουν γιατι εχουν αναγκη απο ατομα και για να σε διωξουν θα πρεπει να κανεις χοντρη μαλακια. Φιλιες εκει μεσα μην περιμενεις να κανεις, περαν ελαχιστων περιπτώσεων και εκτος τον ρουφιανων, οι περισσοτεροι ειναι ανταγωνιστικοι κυνηγωντας το bonus, το bonus ρε φιλε, που αν δεν κανω λαθος στην ουσια ειναι ενα δωρεαν γευμα μεσω ticket restaurant. ΕΛΕΟΣ!!! Υ.Γ. Εχω κανει την πρακτικη μου στο IT Service Desk του ΟΤΕ. Ειναι το IT για ολους τους υπαλληλους του ΟΤΕ μαζι και τα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ και σε πληροφορω οτι δεν περασα καθολου ασχημα. Στο 6μηνο 2 τηλεφωνα να ειχα απο δυσαρεστημενους συναδελφους, ολος ο αλλος καιρος περασε ζαχαρη(γι αυτο εκανα αιτηση για 1st level support, νομιζα οτι θα ειναι το ιδιο αλλα εφαγα τα μουτρα μου). Το 17 που ημουν εκει τα περισσοτερα παιδια ηταν μεσω τριτης εταιριες και συγκεκριμενα την space. Οποτε αν θες να ψαχτεις μηπως υπαρχει καποια κενη θεση εγω στο προτεινω και γενικα αν ειναι να κανεις τηλεφωνικο support να κοιτας τετοιες θεσεις, μεταξυ συναδελφων που εργαζονται κατω απο την ιδια στεγη υπαρχει περισσοτερη αλληλεγγύη και σεβασμος. Καλη συνεχεια σε οτι και αν κανεις!! εισαι φοβερος φιλε μου! Σε ευχαριστω για τις χρήσιμες πληροφορίες και για τον κόπο που έκανε να γράψεις όλο αυτο το κείμενο! ακριβώς αυτό ζητούσα απο την αρχή την γνωμη καποιου που εχει εργαστει ακριβως πανω στην θεση αυτη! να σαι καλα πιστευω το κειμενο σου θα βοηθησει κ αλλους μελοντικα που θα ψαξουν κατι παρομοιο στο φορουμ! Στις 10/12/2020 στις 5:10 ΜΜ, Damianus είπε Κρινοντας απο αυτα που γραφεις, τον τροπο αντιδρασης σου, την αντιληψη των πραγματων που εχεις, το πως εκλαμβανεις καταστασεις, για helpdesk δεν κανεις. Αλλο "κραμα" ανθρωπου χρειαζεται εκει. Μάλλον για δούλους ψάχνουν ή καποιους που απο αναγκη γίνονται εργασιακοί δούλοι δυστυχώς! 1
moustakinio Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2020 10 λεπτά πριν, kastas είπε εισαι φοβερος φιλε μου! Σε ευχαριστω για τις χρήσιμες πληροφορίες και για τον κόπο που έκανε να γράψεις όλο αυτο το κείμενο! ακριβώς αυτό ζητούσα απο την αρχή την γνωμη καποιου που εχει εργαστει ακριβως πανω στην θεση αυτη! να σαι καλα πιστευω το κειμενο σου θα βοηθησει κ αλλους μελοντικα που θα ψαξουν κατι παρομοιο στο φορουμ! Χαρά μου να βοηθάω(αποτρέπω) ανθρώπους απο το να κάνουν τέτοιες άθλιες δουλειές!! 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα