Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, korakios είπε

 

Μια ζημιά που μπορεί να σου βγάλει μια φορά είναι το πάγωμα τιμονιού 100-300Ε . Απο εκεί και μετά δεν βγάζουν θέματα και αφού πας και σε μεταχειρισμένο με τον 1200άρι που είναι γερό μοτέρ προχώρα το.

 

Να εξηγήσουμε ότι το πάγωμα του τιμονιού δε σημαίνει ότι κλειδώνει το τιμόνι, αλλά τ ότι γινεται μηχανικό και δυσκολεύει  τόν οδηγό κυρίως στο παρκάρισμα και στη κίνηση της πόλης,  δεν είναι επικίνδυνο... το είχα τουλάχιστον 3 χρόνια στο punto 😎

Επεξ/σία από terry308
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, terry308 είπε

Να εξηγήσουμε ότι το πάγωμα του τιμονιού δε σημαίνει ότι κλειδώνει το τιμόνι, αλλά τ ότι γινεται μηχανικό και δυσκολεύει  τόν οδηγό κυρίως στο παρκάρισμα και στη κίνηση της πόλης,  δεν είναι επικίνδυνο... το είχα τουλάχιστον 3 χρόνια στο punto 😎

Ακριβως αυτο,σε Opel Tigra Diesel και Meriva καμια φορα εκανε νερά το τιμονι και ηταν βαρύ.

Ειτε ειναι ασφάλεια και αν η μπαταρια βρίσκεται στα τελευταια της και θελει αλλαγή.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

Εμένα καινούριο είναι ,τώρα άνοιξε το μοτέρ ! Αλλά εννοείται το έψαξα προτού το πάρω ...

Μια ζημιά που μπορεί να σου βγάλει μια φορά είναι το πάγωμα τιμονιού 100-300Ε . Απο εκεί και μετά δεν βγάζουν θέματα και αφού πας και σε μεταχειρισμένο με τον 1200άρι που είναι γερό μοτέρ προχώρα το.

Σε κοντινό μου περιβάλλον 2 πάντα και ένα πούντο δε βγάλανε τίποτα τόσα χρόνια....

Τα ανταλλακτικά είναι τα φθηνότερα απο κάθε άλλη μάρκα και θα καις λιγότερο απο μηχανή....

Αν βρεις κάτι σε καλή τιμή τσέκαρε καθημερινά

https://www.car.gr/classifieds/cars/?sort=pra&make=124&model=143&model=144&model=3367&fuel_type=11&significant_damage=f&st=private

η diesel εκδοση του πιστευεις αξιζει;; και καπως ετσι καταλαβαινεις οτι απο αμαξια δεν ξερω σχεδον τιποτα ουτε και καποιος στο κοντινο μου περιβάλλον οποτε οτι μαθαινω μονος μου απ το ιντερνέτ κυριως

Δημοσ.

Diesel μεταχειρισμένο δε θα έπαιρνα ποτέ λόγω ρύπων. Να  ήσουν επαρχία ,οκ .... δυστυχώς δεν έχω και εμπειρία απο panda diesel έστω απο κάποιον γνωστό μου. Ίσως να έμπαινες σε κανα facebook group να ρωτήσεις...

Υπόψιν με το CNG ,η δεξαμενή θέλει αλλαγή στην 20ετία και δε γνωρίζω κόστος αντικατάστασης. Σε μετατροπές είναι κανα χιλιαρικο το κόστος ,σε εργοστασιακό αμάξι καλό θα ήταν να το ψάξεις να το έχεις υπόψιν.
Κοίτα και εγώ οικονομικά στην ίδια φάση είμαι και να μη λέω ψέματα ,άλλο αμάξι κοιτούσα . Μετά όμως τα έβαλα κάτω και επειδή δεν ξέρω αύριο τι θα παίζει από δουλειά ,προτίμησα τα 3-4Ε/100 χλμ :)

 

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, korakios είπε

Diesel μεταχειρισμένο δε θα έπαιρνα ποτέ λόγω ρύπων. Να  ήσουν επαρχία ,οκ ....

 

 

Ποια η διαφορα?(το εχω απορία γιατι το ακουω ολο και ποιο συχνα τωρα τελευταια)

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Rpanagos είπε

Ποια η διαφορα?(το εχω απορία γιατι το ακουω ολο και ποιο συχνα τωρα τελευταια)

Euro4 τα ξεχνάς σε Αθήνα&Θεσ/κη και ρισκάρεις με euro5 και δεκαετία . Ρεαλιστικά είναι μίζες vs πρόστιμα EE , τώρα που σπρώχνουν και την άχρηστη ηλεκτροκίνηση ζορίζουν τα πράγματα.
Επίσης πετρέλαιο είναι καλό να μη κάνει σύντομες μικρές διαδρομές σε πόλη ,να μη μπουκώνει και βγάλει ζημιές...

Δημοσ.
22 λεπτά πριν, korakios είπε

Euro4 τα ξεχνάς σε Αθήνα&Θεσ/κη και ρισκάρεις με euro5 και δεκαετία . Ρεαλιστικά είναι μίζες vs πρόστιμα EE , τώρα που σπρώχνουν και την άχρηστη ηλεκτροκίνηση ζορίζουν τα πράγματα.
Επίσης πετρέλαιο είναι καλό να μη κάνει σύντομες μικρές διαδρομές σε πόλη ,να μη μπουκώνει και βγάλει ζημιές...

Και πως τρως προστιμο?

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, Rpanagos είπε

Και πως τρως προστιμο?

Τι εννοείς ? Απο τροχαία σε έλεγχο . Τώρα το κατα πόσο γίνεται έλεγχος στη μπανανία είναι άλλο θέμα και άλλη συζήτηση

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 13/12/2020 στις 9:31 ΜΜ, korakios είπε

Τι εννοείς ? Απο τροχαία σε έλεγχο . Τώρα το κατα πόσο γίνεται έλεγχος στη μπανανία είναι άλλο θέμα και άλλη συζήτηση

Επισης πρεπει να γράφει στην άδεια του οχήματος,στο πράσινο τρίπτυχο  οτι  απαγορεύεται η κυκλοφορία εντος ζωνών Ν.Αττικής και Θεσσαλονίκης.

Οσο για τους ελέγχους,ας αρχίσουν στα ΚΤΕΟ κατι επαγγελματικά 20+ ετών που είναι σε μέτρια κατάσταση το πολύ και μπαίνουν μέσα στην πόλη. Και ορισμένα Euro 5A για το εξωτερικο που ειναι του 2010 για Εμας ειναι euro 4.

Κανονικα θα επρεπε τα  Euro 4 με DPF να μπαινουν στην πολη.

 

 

Στις 13/12/2020 στις 8:33 ΜΜ, korakios είπε

Diesel μεταχειρισμένο δε θα έπαιρνα ποτέ λόγω ρύπων. Να  ήσουν επαρχία ,οκ .... δυστυχώς δεν έχω και εμπειρία απο panda diesel έστω απο κάποιον γνωστό μου. Ίσως να έμπαινες σε κανα facebook group να ρωτήσεις...

Υπόψιν με το CNG ,η δεξαμενή θέλει αλλαγή στην 20ετία και δε γνωρίζω κόστος αντικατάστασης. Σε μετατροπές είναι κανα χιλιαρικο το κόστος ,σε εργοστασιακό αμάξι καλό θα ήταν να το ψάξεις να το έχεις υπόψιν.
Κοίτα και εγώ οικονομικά στην ίδια φάση είμαι και να μη λέω ψέματα ,άλλο αμάξι κοιτούσα . Μετά όμως τα έβαλα κάτω και επειδή δεν ξέρω αύριο τι θα παίζει από δουλειά ,προτίμησα τα 3-4Ε/100 χλμ :)

 

 

Επειδη εχω Diesel και συγκεκριμενα δυο στην οικογένεια.

Ο πατέρας μου πριν 7 χρονια πηρε καινούργιο και ειναι υπερευχαριστημένος. Το μοτερ της Fiat ειναι αξιόπιστο χωρις ιδιαίτερες ζημιες.Θελει έλεγχο η καδένα και τα service στην ωρα τους.

Εγω εχω ενα Opel πετρελαιο που ειναι τρομερό αμαξι σε ολα,μονο Euro 4 να μην ηταν. Το εχω επαρχια που σπουδάζω,συγκεκριμένα σε νησί.

Βαζω το κλειδί μπρος χωρις να σκεφτομαι το ποσα λίτρα στα 100 θα κάψει,αν και ειναι στα 6 λίτρα οπου αντίστοιχα βενζίνης ειναι στα 7,5 με νορμαλ οδήγηση,και βγαζουν λιγότερα χιλιομετρα λογω διάφορας τιμής.

Επεξ/σία από NikolasKon14
Δημοσ.

Εχε στο νου σου πως αν καταληξεις σε αμαξι, θα χρειαστεις και αμεσα ενα μεγαλο σερβις μετα την αγορα, σιγουρα σε ιμαντες/φρενα, πιθανον και λαστιχα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...