Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας,

είμαι 19 ετών φοιτητής στην Θεσσαλονίκη με δουλειά κυρίως την σεζον. σκεφτομαι να αγοράσω αμαξι ή μηχανη ωστόσο δεν μπορω να κατασταλαξω στο τι είναι πιο χρήσιμο και το πιο κατάλληλο. 

Το μεταφορικό θα το χρειαζομαι για μεσαίες αποστάσεις μέσα στην πόλη και αν γίνεται και για αποστάσεις περίπου 130χλμ εκτός πόλης.

Budget: 3.000-3.5000 ευρώ για μηχανή και ως 5.000 ευρώ για αμάξι

σκέφτηκα για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο αλλά φοβάμαι το τι ζημιές μπορεί να μου βγάλει στο άμεσο μέλλον και όπως προανέφερα δεν έχω σταθερή πηγή εσόδων που έιναι και κάτι που με κάνει να τείνω προς την μηχανή καθώς είναι πιο φτηνή η επισκευή της.

για μηχανή σκεφτόμουν είτε κατι σε 125cc όπως mt125, gsx125s είτε την z125  οπότε σίγουρα όχι παπάκι. ενώ την ίδια στιγμή δεν ξέρω αν θα ήταν καλύτερο να περιμένω μισό χρόνο να γίνω 20 και να βγάλω το επόμενο δίπλωμα για κάτι μεγαλύτερο σε κυβικά αν και σε μηχανή έχω ανέβει μόνο στα μαθήματα οδήγησης.

επίσης σημαντικό είναι ότι δεν έχω κλειστό γκαράζ και η μετακίνηση από και προς την πόλη καταγωγής μου είναι 130χλμ οπότε και θα πρέπει να πηγαίνω είτε με το αμάξι είτε να δοκιμάσω με την μηχανή αλλιώς να την στέλνω κάπως. 

τέλος ξέρετε αν οι μεταφορικές κάνουν ζημιές στις μηχανές που μεταφέρουν καθως ακούγεται αυτη η φήμη..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σα το αμάξι δε έχει 

Για εμένα δες Fiat Punto & Fiat Panda, με φυσικό αέριο (όχι υγραεριο) που είναι η οικονομικοτερη μετακίνηση, με 3 πρατήρια σήμερα στη Θεσσαλονίκη, 1 ΕΚΟ Πυλαίας πριν από το αεροδρόμιο, 1 το ΒΡ στα Διαβατά πριν την έξοδο για τον περιφερειακό (πριν τα lidl) και ένα μέσα στη Σινδο ( promethan) θα πηγαινοερχεσαι στο πατρικό σου με 10€ (130+130χλμ)

Επεξ/σία από terry308
  • Sad 1
Δημοσ.
1 hour ago, terry308 said:

Σα το αμάξι δε έχει 

Αντίστοιχα μπορείς να πεις πως σαν τη μηχανή δεν έχει αφού είναι διαφορετικά πράγματα.

• Like 2
Δημοσ.