Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ πάντως νόμιζα ότι εννοούσες ότι η θερμοκρασία του νερού είναι χαμηλή!!! 

Κι έχοντας στο μυαλό μου την δική μου περίπτωση που τις πολύ δύσκολες μέρες (ελάχιστες στην Αττική κι αυτό όταν ξεκινάω από το σπίτι 5 το πρωί) στην εθνική οδό 5 χλμ πριν παρκάρω έχει πιάσει το νερό τη σωστή θερμοκρασία, είναι και κατηφόρα και δεν ζορίζεται καθόλου. Αλλά εθνική οδό που για να είσαι νόμιμος πρέπει να πηγαίνεις πάνω από 80χλμ/ώρα (αν θυμάμαι καλά) και ασφαλής 100-120χλμ/ώρα. Οπότε με τελείως κρύο να πηγάινεις με 100-120χλμ/ώρα σημαίνει >2000στρ/λεπτό.

Καλά στον Έβρο είχε πλάκα στις ανηφόρες ανέβαινε η θερμοκρασία οτυ νερού και στις κατηφόρες έπεφτε...

 

Για την οικονομία σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί το πετρέλαιο ειδικά με την τιμή που έχει στη Ελλάδα δεν παίζεται... Τη διαφορά στην τιμή αγοράς από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο την έβγαλα στην πρώτη 5ετία μόνο από τα τέλη, τώρα αν κάποια στιγμή χαλάσει το dpf 200€ με 400€ έχει το aftermarket και κάπου τα διπλά το εργοστασιακό. Άρα άλλη μια 5ετία από τα τέλη.  

Δημοσ.
  Στις 9/12/2020 στις 10:45 ΠΜ, Ukforthemoment είπε

Παντως δεν νομίζω να έχεις κάποιο πρόβλημα.Αν είναι θα σου βγάλει ένδειξη ότι θελει αναγέννηση.

Γενικα το εχω παρατηρησει μεσω Obd πως κανει αναγεννηση οποτε το χρειαστει (στις διαδρομες τα σαββατοκυριακα φυσικα που βγαινω σε εθνικη και παω πιο μακρια, γιατι καθημερινες δε προλαβαινει να πιασει θερμοκρασια για να κανει αναγεννηση DPF), επομενως δεν υπαρχει καποιο προβλημα. Απλα δε θελω να του δημιουργησω προβλημα εγω με την καθημερινη μου οδηγηση απο και προς την δουλεια και λογω των χαμηλων θερμοκρασιων.

  Στις 9/12/2020 στις 11:00 ΠΜ, filarhos είπε

Για την οικονομία σε καταλαβαίνω απόλυτα, γιατί το πετρέλαιο ειδικά με την τιμή που έχει στη Ελλάδα δεν παίζεται... Τη διαφορά στην τιμή αγοράς από το αντίστοιχο βενζινοκίνητο την έβγαλα στην πρώτη 5ετία μόνο από τα τέλη, τώρα αν κάποια στιγμή χαλάσει το dpf 200€ με 400€ έχει το aftermarket και κάπου τα διπλά το εργοστασιακό. Άρα άλλη μια 5ετία από τα τέλη.  

Εδω το πετρελαιο ειναι ελαχιστα πιο ακριβο απο την βενζινη (2-3 λεπτα το λιτρο πιο ακριβο) αλλα σιγουρα κερδιζεις στα χιλιομετρα... 
Με βενζινη εβγαζα τα μισα χλμ απο οτι με το πετρελαιο και ειναι πολυ ωραιο να μη σκεφτεσαι ποτε θα παρεις το αυτοκινητο για να πας ενα ταξιδι ή μια μακρινη βολτα.
Το DPF και η εργασια εδω βεβαια για να το καθαρισεις / αντικαταστησεις κοστιζει ο κουκος αηδονι...

Δημοσ.
  Στις 9/12/2020 στις 12:16 ΜΜ, merkon είπε

Γενικα το εχω παρατηρησει μεσω Obd πως κανει αναγεννηση οποτε το χρειαστει (στις διαδρομες τα σαββατοκυριακα φυσικα που βγαινω σε εθνικη και παω πιο μακρια, γιατι καθημερινες δε προλαβαινει να πιασει θερμοκρασια για να κανει αναγεννηση DPF), επομενως δεν υπαρχει καποιο προβλημα. Απλα δε θελω να του δημιουργησω προβλημα εγω με την καθημερινη μου οδηγηση απο και προς την δουλεια και λογω των χαμηλων θερμοκρασιων.

Εδω το πετρελαιο ειναι ελαχιστα πιο ακριβο απο την βενζινη (2-3 λεπτα το λιτρο πιο ακριβο) αλλα σιγουρα κερδιζεις στα χιλιομετρα... 
Με βενζινη εβγαζα τα μισα χλμ απο οτι με το πετρελαιο και ειναι πολυ ωραιο να μη σκεφτεσαι ποτε θα παρεις το αυτοκινητο για να πας ενα ταξιδι ή μια μακρινη βολτα.
Το DPF και η εργασια εδω βεβαια για να το καθαρισεις / αντικαταστησεις κοστιζει ο κουκος αηδονι...

Επέκταση  

Για τη δεύτερη παράγραφο, ευκαιρία για ένα ταξιδάκι Ελλάδα...

Φίλος το έκανε με cooper S και έκανε εδώ κάποιες (δαπανηρές) εργασίες σε κινητήρα + βάψιμο/ξεσαπίσματα και του βγήκε αρκετά πιο φτηνά από UK. Το ταξίδι το απήλαυσε, με μόνο μειονέκτημα στις προσπεράσεις λόγω δεξιοτίμονου. 

Υ.Γ. Συνολικά πρέπει να πήγε 2 με 3χιλ€ έναντι των διπλών στο UK (και δεν πλήρωσε και αεροπορικά).

Δημοσ.
  Στις 9/12/2020 στις 1:36 ΜΜ, filarhos είπε

Για τη δεύτερη παράγραφο, ευκαιρία για ένα ταξιδάκι Ελλάδα...

Φίλος το έκανε με cooper S και έκανε εδώ κάποιες (δαπανηρές) εργασίες σε κινητήρα + βάψιμο/ξεσαπίσματα και του βγήκε αρκετά πιο φτηνά από UK. Το ταξίδι το απήλαυσε, με μόνο μειονέκτημα στις προσπεράσεις λόγω δεξιοτίμονου. 

Υ.Γ. Συνολικά πρέπει να πήγε 2 με 3χιλ€ έναντι των διπλών στο UK (και δεν πλήρωσε και αεροπορικά).

Το ταξιδακι Ελλαδα θα γινει καποια στιγμη σιγουρα, τωρα μας δυσκολευει η κατασταση με τον ιο δυστυχως... 
Και λογικα χρειαζομαι 3 εβδομαδες αδεια για να ειμαι ανετος και οχι 2 που παιρνω συνηθως, μιας που θα χαθουν λογικα γυρω στις 4 μερες στα πηγαινε ελα.

Το cooper S φανταζομαι θα εκαψε τα αντερα του... Αφου καταφερε ομως να το παει Ελλαδα για να κανει τις εργασιες που αναφερεις, παλι καλα!
Και εγω καπως ετσι το εχω σκεφτει, αν χρειαστει καποια μεγαλη συντηρηση κλπ να πραγματοποιηθει Ελλαδα!

Δημοσ.
  Στις 9/12/2020 στις 1:53 ΜΜ, merkon είπε

Το ταξιδακι Ελλαδα θα γινει καποια στιγμη σιγουρα, τωρα μας δυσκολευει η κατασταση με τον ιο δυστυχως... 
Και λογικα χρειαζομαι 3 εβδομαδες αδεια για να ειμαι ανετος και οχι 2 που παιρνω συνηθως, μιας που θα χαθουν λογικα γυρω στις 4 μερες στα πηγαινε ελα.

Το cooper S φανταζομαι θα εκαψε τα αντερα του... Αφου καταφερε ομως να το παει Ελλαδα για να κανει τις εργασιες που αναφερεις, παλι καλα!
Και εγω καπως ετσι το εχω σκεφτει, αν χρειαστει καποια μεγαλη συντηρηση κλπ να πραγματοποιηθει Ελλαδα!

Καλά αυτός ήρθε για 2 μήνες (άδεια και εξ αποστάσεως εργασία...).

Δεν θυμάμαι πόσο είχε πει αλλά είχε και δύο διανυκτερεύσεις...

Πάντως 2χ3000χλμ + πλοίο + 2 διανυκτερεύσεις βγαίνει σοβαρό ποσό...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ήμουν και εγω σ αυτό το δίλημμα και τελικά μετά απο πολλές πληροφορίες επί του θέματος και μιλώντας με μηχανικούς τις Suzuki Ελλάδος ( Κάτοχος S-Croos Diesel) αυτο που μου έχουν πει ειναι 1-2 λεπτά ζέσταμα το πολύ η μόλις πέσουν οι στροφές της κρύας εκκίνησης 1 λεπτο περίπου(Στο manual του αυτοκινήτου δεν γράφει κάτι και γενικά και οι μηχανικοί ειναι φάση 1-2 λεπτά μωρε και σιγα σιγά!)! Τώρα αμα έχει πολύ κρύο λίγο παραπάνω, χαλαρή οδήγηση και μόλις πάει προς θερμοκρασία οδήγησης κανείς ο,τι θες! Εγω κάθε πρωί με θερμοκρασία ~10-14 κελσίου αυτό κάνω και αλλαγές χαλαρά στις 1000 στροφές.

Επεξ/σία από shinig2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα σύγχρονα αμάξια δεν χρειάζονται ούτε ζέσταμα, ούτε να περιμένεις ούτε τίποτα. Άμα το αφήσεις με ανοικτή την μηχανή, το μόνο που κανείς είναι να αφήνεις την μηχανή να λειτουργεί σε χαμηλή θερμοκρασία για μεγαλύτερο διάστημα. Στα ντίζελ η μηχανή δεν ζεσταίνεται σχεδόν καθόλου άμα δεν το κινήσεις. Δεν υπάρχει καμία λογική στο να το αφήσεις με αναμένη την μηχανή, κακό του κάνεις. Απλά μην το ζορίζεις για τα πρώτα λεπτά και είσαι οκ. Το 4-5 βαθμός, σε καμία περίπτωση δεν είναι χαμηλή θερμοκρασία, το -15, -25 ναι.

Στην τελική, άμα το είχες το αμάξι σε κλειστό γκαράζ, δεν είναι είναι παγωμένο, όποτε δεν έχεις κάτι να κάνεις. Άμα το έχεις σε εξωτερικό χώρο, μέχρι να καθαρίσεις τα τζάμια από τον πάγο η να βγάλεις το μπουφάν σου πάλι θα έχουμε περάσει ένα λεπτό, όποτε πάλι δεν χρειάζεται να περιμένεις. 

Το να κάνεις το οτιδήποτε στους 10-14 βαθμούς είναι τουλάχιστον σαχλό και 100% άχρηστο. Εκτός άμα θεωρείς εσύ κρύο κλίμα τον καιρό που άλλοι βγαίνουν έξω με το κοντομάνικο...  

 

Επεξ/σία από Papakaliati
  • Like 1
Δημοσ.
  Στις 11/12/2020 στις 8:40 ΠΜ, Papakaliati είπε

Τα σύγχρονα αμάξια δεν χρειάζονται ούτε ζέσταμα, ούτε να περιμένεις ούτε τίποτα. Άμα το αφήσεις με ανοικτή την μηχανή, το μόνο που κανείς είναι να αφήνεις την μηχανή να λειτουργεί σε χαμηλή θερμοκρασία για μεγαλύτερο διάστημα. Στα ντίζελ η μηχανή δεν ζεσταίνεται σχεδόν καθόλου άμα δεν το κινήσεις. Δεν υπάρχει καμία λογική στο να το αφήσεις με αναμένη την μηχανή, κακό του κάνεις. Απλά μην το ζορίζεις για τα πρώτα λεπτά και είσαι οκ. Το 4-5 βαθμός, σε καμία περίπτωση δεν είναι χαμηλή θερμοκρασία, το -15, -25 ναι.

Στην τελική, άμα το είχες το αμάξι σε κλειστό γκαράζ, δεν είναι είναι παγωμένο, όποτε δεν έχεις κάτι να κάνεις. Άμα το έχεις σε εξωτερικό χώρο, μέχρι να καθαρίσεις τα τζάμια από τον πάγο η να βγάλεις το μπουφάν σου πάλι θα έχουμε περάσει ένα λεπτό, όποτε πάλι δεν χρειάζεται να περιμένεις. 

Το να κάνεις το οτιδήποτε στους 10-14 βαθμούς είναι τουλάχιστον σαχλό και 100% άχρηστο. Εκτός άμα θεωρείς εσύ κρύο κλίμα τον καιρό που άλλοι βγαίνουν έξω με το κοντομάνικο...  

 

Επέκταση  

Το προβλημα μου δεν ειναι το ζεσταμα του αυτοκινητου και του κινητηρα.

Το αυτοκινητο φυλασσεται σε κλειστο γκαραζ και δεν ζοριζεται με τις καιρικες συνθηκες και τον παγο που υπαρχει καθε πρωι.

Η ερωτηση μου ηταν περισσοτερο ως προς το DPF και την EGR και τι καταπονηση δεχονται αυτα τα μερη του αυτοκινητου εφοσον στα 16χλμ που κανω καθημερινα για να παω στην δουλεια μου το αυτοκινητο δ επρολαβαινει να πιασει την βελτιστη θερμοκρασια λαδιου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...