Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημερα απο το Leeds της Αγγλιας οπου το τελευταιο διαστημα παιζουμε γυρω στους -2 με 3 βαθμους καθημερινα (και πολυ αργησαμε κιολας η αληθεια ειναι).

Απεκτησα προσφατα ενα BMW 330d το οποιο φυσικα εχει πανω του φιλτρο DPF - το προηγουμενο αυτοκινητο μου με πετρελαιοκινητηρα ηταν Euro 4 και δεν ειχε DPF, επομενως δεν με απασχολουσε το θεμα.

Καθημερινα η εργασια μου ειναι 16χλμ πηγαινε και αλλα 16χλμ ελα, χωρις να κανω αλλες μετακινησεις σε καθημερινη βαση.
Το προβλημα ειναι πως με τετοιες θερμοκρασιες τωρα τον χειμωνα, τα λαδια δε προλαβαινουν να πιασουν θερμοκρασια μεχρι να διανυσω αυτη την αποσταση καθε φορα.
Μολις φτανω στην δουλεια με το ζορι να εχει φτασει το οργανο θερμοκρασιας στην μεση οπως προβλεπεται.

Αναρωτιεμαι αν μακροπροθεσμα θα υπαρξει καποιο προβλημα στα μερη του DPF ή της βαλβιδας EGR (πχ να μπουκωσουν) λογω του οτι δε προλαβαινει να πιασει βελτιστη θερμοκρασια το λαδι στο αυτοκινητο;

Τα σαββατοκυριακα θα υπαρξει καποια μεγαλυτερη βολτα σιγουρα οπου εκει το αυτοκινητο θα κανει την αναγεννηση του εφοσον κριθει απαραιτητο και θα φανει και η οικονομια του πετρελαιοκινητηρα.
 

Επεξ/σία από merkon
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, merkon είπε

Καλημερα απο το Leeds της Αγγλιας οπου το τελευταιο διαστημα παιζουμε γυρω στους -2 με 3 βαθμους καθημερινα (και πολυ αργησαμε κιολας η αληθεια ειναι).

Απεκτησα προσφατα ενα BMW 330d το οποιο φυσικα εχει πανω του φιλτρο DPF - το προηγουμενο αυτοκινητο μου με πετρελαιοκινητηρα ηταν Euro 4 και δεν ειχε DPF, επομενως δεν με απασχολουσε το θεμα.

Καθημερινα η εργασια μου ειναι 16χλμ πηγαινε και αλλα 16χλμ ελα, χωρις να κανω αλλες μετακινησεις σε καθημερινη βαση.
Το προβλημα ειναι πως με τετοιες θερμοκρασιες τωρα τον χειμωνα, τα λαδια δε προλαβαινουν να πιασουν θερμοκρασια μεχρι να διανυσω αυτη την αποσταση καθε φορα.
Μολις φτανω στην δουλεια με το ζορι να εχει φτασει το οργανο θερμοκρασιας στην μεση οπως προβλεπεται.

Αναρωτιεμαι αν μακροπροθεσμα θα υπαρξει καποιο προβλημα στα μερη του DPF ή της βαλβιδας EGR (πχ να μπουκωσουν) λογω του οτι δε προλαβαινει να πιασει βελτιστη θερμοκρασια το λαδι στο αυτοκινητο;

Τα σαββατοκυριακα θα υπαρξει καποια μεγαλυτερη βολτα σιγουρα οπου εκει το αυτοκινητο θα κανει την αναγεννηση του εφοσον κριθει απαραιτητο και θα φανει και η οικονομια του πετρελαιοκινητηρα.
 

Η θερμοκρασία του νερού σε 3 με 5 χιλιόμετρα δεν έρχεται στο κανονικό επίπεδο; στα καυσαέρια έχει σχέση η θερμοκρασία του νερού (δηλαδή του μπλοκ του κινητήρα), δεν νομίζω ότι θα έχεις πρόβλημα. 

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο χώρο και κλειστό; Για πόσο καιρό έχει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες;

Μακροπρόθεσμα κανείς δεν ξέρει... 

Σε ποιό βόρειες χώρες το αφήνουν δέκα λεπτά ή και περισσότερο να ζεσταθεί πριν ξεκινήσουν (κάποιοι έχουν και ένα ανάποδο turbotimer που ανάβει κάθε μέρα συγκεκριμένη ώρα τον κινητήρα). Αν και κάποια έχουν σύνδεση με οικιακή πρίζα και προθερμαίνει νερά ή λάδια σε λίγη ώρα, δεν θυμάμαι και είναι σαν να ξεκινάς με ζεστό αυτοκίνητο.

 

Υ.Γ. Προσοχή αν το βάλεις μπροστά σε κλειστό χώρο να έχεις σωστό εξαερισμό!!!

  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, filarhos είπε

Το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο χώρο και κλειστό; Για πόσο καιρό έχει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες;

Μακροπρόθεσμα κανείς δεν ξέρει... 

Σε ποιό βόρειες χώρες το αφήνουν δέκα λεπτά ή και περισσότερο να ζεσταθεί πριν ξεκινήσουν (κάποιοι έχουν και ένα ανάποδο turbotimer που ανάβει κάθε μέρα συγκεκριμένη ώρα τον κινητήρα). Αν και κάποια έχουν σύνδεση με οικιακή πρίζα και προθερμαίνει νερά ή λάδια σε λίγη ώρα, δεν θυμάμαι και είναι σαν να ξεκινάς με ζεστό αυτοκίνητο.

 

Υ.Γ. Προσοχή αν το βάλεις μπροστά σε κλειστό χώρο να έχεις σωστό εξαερισμό!!!

Το να έχεις αναμμένο το αμάξι στο ρελαντι όχι μόνο δεν κάνεις καλό αλλά μπορεί να βουλώσει ποιο εύκολα το dpf. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Το να έχεις αναμμένο το αμάξι στο ρελαντι όχι μόνο δεν κάνεις καλό αλλά μπορεί να βουλώσει ποιο εύκολα το dpf. 

Για μερικά λεπτά όσο να "ζεσταθεί" και μετά να διανύσει 16χλμ δεν νομίζω ότι του κάνει κακό... Σε αντίθεση με το να κινηθεί με αρκετά χλμ την ώρα στην εθνική κρύο. Το πρώτο μπορεί να χαλάσει το dpf αλλά το δεύτερο τον ίδιο τον κινητήρα.

Στο δικό μου όταν έχει κάτω από 10 βαθμούς πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 80χλμ/ώρα μέχρι να ζεσταθούν τα νερά...

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για μερικά λεπτά όσο να "ζεσταθεί" και μετά να διανύσει 16χλμ δεν νομίζω ότι του κάνει κακό... Σε αντίθεση με το να κινηθεί με αρκετά χλμ την ώρα στην εθνική κρύο. Το πρώτο μπορεί να χαλάσει το dpf αλλά το δεύτερο τον ίδιο τον κινητήρα.

Στο δικό μου όταν έχει κάτω από 10 βαθμούς πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 80χλμ/ώρα μέχρι να ζεσταθούν τα νερά...

Όταν είναι κρύος ο κινητήρας (ητε βενζίνης ητε πετρελαίου)  δεν πρέπει να ανεβάζεις πολλές στροφές και δεν πρεπει να κάνεις απότομες επιταχυνσεις. Ο πετρελαιοκινητηρας μπορεί να είναι ποιο γερός σαν κατασκευή αλλά λόγο της μεγάλης συμπίεσης που έχει θέλει περισσότερη προσοχή στα κρύα. Το να βάλεις μπροστά το αυτοκίνητο και να φυγεις στο λεπτό ΧΩΡΊΣ να ανεβάσεις πάνω από 2.000rpm είναι το καλύτερο. 

Το dpf γεμίζει ποιο εύκολα από τα καυσαέρια όταν αυτά είναι αποτέλεσμα μη τέλειας καύσης. Όταν το αμάξι είναι στο ρελαντι, και είναι και κρύο, το μίγμα καυσίμου είναι πλούσιο με αποτέλεσμα να βγάζει περισσότερα καυσαέρια. 

 

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, filarhos είπε

Το αυτοκίνητο είναι σε στεγασμένο χώρο και κλειστό; Για πόσο καιρό έχει τόσο χαμηλές θερμοκρασίες;

Το αυτοκινητο φυλασσεται σε κλειστο γκαραζ.
Τοσο χαμηλες θερμοκρασιες εχει απο Νοεμβρη εως και Μαρτιο, ισως και Απριλιο περιπου.

41 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Το να έχεις αναμμένο το αμάξι στο ρελαντι όχι μόνο δεν κάνεις καλό αλλά μπορεί να βουλώσει ποιο εύκολα το dpf. 

Και εγω αυτο ακριβως εχω ακουσει.

30 λεπτά πριν, filarhos είπε

Για μερικά λεπτά όσο να "ζεσταθεί" και μετά να διανύσει 16χλμ δεν νομίζω ότι του κάνει κακό... Σε αντίθεση με το να κινηθεί με αρκετά χλμ την ώρα στην εθνική κρύο. Το πρώτο μπορεί να χαλάσει το dpf αλλά το δεύτερο τον ίδιο τον κινητήρα.

Στο δικό μου όταν έχει κάτω από 10 βαθμούς πηγαίνω δεξιά λωρίδα με 80χλμ/ώρα μέχρι να ζεσταθούν τα νερά...

Το αυτοκινητο το βαζω μπροστα περιμενω 1-2 λεπτα ισα ισα να κυκλοφορησουν τα υγρα του και μετα φευγω, φυσικα σε καμια περιπτωση δεν υπερβαινω τις 2κ στροφες, δε χρειαζεται κιολας γιατι υπαρχει απλετη ροπη απο χαμηλα.

Απλα δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι επιβαρυντικο ή ισως και κακο για το αυτοκινητο να μη προλαβαινει να πιασει θερμοκρασια τα λαδια του... Ειδικα μετα απο 16χλμ περιμενα οτι θα εχει ανεβασει θερμοκρασια εκει που πρεπει, για να διανυσω τα 16 αυτα χλμ θελω 20 με 25 λεπτα καθε φορα, χωρις πολλα σταματα ξεκινα και σε δρομους που πιανω και 80χλμ την ωρα.

Δημοσ.

Για τα χλμ που κανεις και τις συνθηκες που το χρησιμοποιεις πιστευω οτι ηταν λαθος εξαρχης η αγορα πετρελαιοκινητου.

Φυσικα και ειναι επιβαρυντικο να μην πιανει την ορθη θερμοκρασια λειτουργιας συνεχώς. Το κατα ποσο, δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να σου το πει με σαφηνεια.

 

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Για τα χλμ που κανεις και τις συνθηκες που το χρησιμοποιεις πιστευω οτι ηταν λαθος εξαρχης η αγορα πετρελαιοκινητου.

Φυσικα και ειναι επιβαρυντικο να μην πιανει την ορθη θερμοκρασια λειτουργιας συνεχώς. Το κατα ποσο, δεν νομιζω οτι μπορει κανεις να σου το πει με σαφηνεια.

 

Θα συμφωνήσω και για μένα λάθος επιλογή αγοράς αν είναι μόνιμα αυτή η κίνηση του αυτοκινήτου με μία πιο μακρινή βόλτα  το Σαββατοκύριακο.

Τώρα δεν μπορείς να κάνεις κάτι να βελτιώσεις την κατάσταση εκτός από μία καλή αναγέννηση κάθε Σαββατοκύριακο που θα βγεις βόλτα φυσικά πετρέλαιο super δεν ξέρω πως το λένε εκεί και κάθε 1000 χιλιόμετρα π.χ. μπορείς να του ρίχνεις λίγο από το βελτιωτικό καυσίμων το οποίο λειτουργεί και ως καθαριστικό σε κάποια εξαρτήματα (μπεκ -  φίλτρο - καταλύτη κ.λ.π.) . Εγώ σε πετρελαιοκίνητο επειδή δεν το κινώ συχνά τώρα το χειμώνα του ρίχνω πάντα βελτιωτικό και πετρέλαιο super επειδή και τα πετρέλαια εδώ στην Ελλάδα δεν είναι και τα καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.

Οπως ανεφερα και πιο πανω, ειχα και προηγουμενως πετρελαιοκινητο (χωρις DPF βεβαια γιατι ηταν παλαιοτερης τεχνολογιας) και η οικονομια καυσιμου ηταν φανταστικη, δεν σκεφτομουν να κανω ταξιδι ενα σαββατοκυριακο ή να παω μια μακρινη βολτα, σε αντιθεση με το βενζινοκινητο αυτοκινητο που ειχα πιο παλια και το σκεφτομουν ποτε θα το κινησω.
Γενικα οι αποστασεις εδω ειναι μεγαλες και τα χλμ πολλα και για αυτο τον λογο προχωρησα ξανα σε αγορα πετρελαιοκινητου. Σε συνδυασμο με την ροπη που σου δινει το πετρελαιο, ηταν no brainer.
Απο την στιγμη που κανω 30-40χλμ την ημερα στανταρ για τα πηγαινε ελα στην δουλεια, θεωρησα οτι ειναι καλη επιλογη και δε θα εχει θεμα το DPF, μιας και η διαδρομη για την δουλεια ειναι σε επαρχιακο δρομο χωρις σταματα ξεκινα και φαναρια και με σταθερη ταχυτητα 80χλμ και σπανιως θα το κυκλοφορησω στην πολη.
Ομως, δε μπορουσα να προβλεψω οτι θα θελει τοσο μεγαλο χρονικο διαστημα για να πιασει την απαιτουμενη θερμοκρασια (σχεδον 25 λεπτα), ειδικα εφοσον το αυτοκινητο δεν ειναι συνεχως σταματα ξεκινα κατα την διαδρομη αυτη...

Δημοσ.

Το λάδι πάντα αργεί να ζεσταθεί πολύ περισσότερο απο το ψυκτικό. Ακόμα και το καλοκαίρι παίζει να μήν προλαβαίνει να φτάσει σε θερμοκρασία στη διαδρομή που κάνεις.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Ο θερμοστάτης είναι καλός;

Ναι δεν γνωριζω να υπαρχει καποιο θεμα. 

9 λεπτά πριν, Fubar.gr είπε

Το λάδι πάντα αργεί να ζεσταθεί πολύ περισσότερο απο το ψυκτικό. Ακόμα και το καλοκαίρι παίζει να μήν προλαβαίνει να φτάσει σε θερμοκρασία στη διαδρομή που κάνεις.

Το ψυκτικο ερχεται σε θεμοκρασια ευκολα, το λαδι ειναι αυτο που αργει. Για την καλη λειτουργια του DPF και της EGR ομως, μας ενδιαφερει η θερμοκρασια του λαδιου αν δε κανω λαθος;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...