Προς το περιεχόμενο

Δαχτυλίδι

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα..

Φοράω ένα δαχτυλίδι κ με έσπασε το γατζακι από το δαχτυλίδι που κρατάει το διαμαντακι , θέλω να μάθω αν φτιάχνεται να με φύγει το άγχος μέχρι να ανοίξουν τα μάγαζια ; Και αν έχει τύχει σε κανεναν άλλον αυτό;

Δημοσ.

Είμαι άσχετος με το θέμα. 

ΑΛΛΑ, όπως ότι κλειδώνει ξεκλειδώνει, έτσι και ότι χαλάει επισκευαζεται. Υπάρχουν αργυροχρυσοχοοι που μπορούν να το φτιάξουν, τώρα το κόστος και ποιον θα βρεις που θα ειναι ικανός για να το φτιάξει όπως το αρχικό, είναι άλλο θέμα. 

Αν αγόρασες το δαχτυλίδι από κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί κοσμημάτων να το πας εκεί που το αγόρασες. 

Δημοσ.

Αν εχει σπασει ενα απο τα σιδερακια που το κρατανε θελει χρυσοχωο.Αν είναι ακριβο τοτε να απαιτησεις να εισαι μπροστα.

• Moderators
Δημοσ.

Φτιαχνεται και συνηθως φτιαχνεται ευκολα (φυσικα παιζει ρολο το δεσιμο) διχως να φαινεται. Μια ενωση θα σου κανει με το ιδιο μεταλλο. Τυχαινει καποιες φορες αν πιαστει καπου κλπ. Εγω θα το πηγαινα στο καταστημα αγορας.

Δεν μπορει να απαιτησει να ειναι μπροστα, αυτο ελλειπε να ειναι μπροστα ο πελατης στο εργαστηριο οποιουδηποτε τεχνιτη ξερωγω. Μπορει να γινει, αλλα σιγουρα δεν μπορει να απαιτηθει κατι τετοιο. Επισης σιγα μην μπει ο επαγγελματιας στη διαδικασια να κλεψει το διαμαντι. Οκ, εχει συμβει αλλα πρεπει να ειναι κανενα τεραστιο διαμαντι τρελης κοπης, που αν εχεις κατι τετοιο εχεις σιγουρα και κοσμηματοπωλειο που εμπιστευεσαι για την επιδιορθωση του (οπως και την αγορα του δλδ).

• Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, stormrain είπε

Επισης σιγα μην μπει ο επαγγελματιας στη διαδικασια να κλεψει το διαμαντι. Οκ, εχει συμβει αλλα πρεπει να ειναι κανενα τεραστιο διαμαντι τρελης κοπης, που αν εχεις κατι τετοιο εχεις σιγουρα και κοσμηματοπωλειο που εμπιστευεσαι για την επιδιορθωση του (οπως και την αγορα του δλδ).

Χμμ, μήπως ισχύει το αντίθετο;