vtiiii Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Αγόρασα από to kinito.gr ένα ρολόι το huawei gt 2 42mm και μόλις το παρέλαβα με αντικαταβολή το ρολόι ήταν χαλασμένο δεν δούλευε η οθόνη , πάγωνε μόλις με έπαιρνε κάποιος τηλ και έκανε restart συνέχεια . Το έστειλα στο μαγαζί service και μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι κάνανε update το λειτουργικό και είναι οκ τώρα. Λέω οκ καλός . Μόλις το παραλαμβάνω από την κούριερ έδειχνε το ρολόι να δουλεύει μια χαρά . Μόλις όμως η πατάρια έφτασε στο 73 % έσβησε και δεν ξανα άναψε . Το έβαλα στην φόρτιση και άναψε η οθόνη και μόλις πήγε 100% το βγάζω από την φόρτιση και ξανά έσβησε και δεν ξανά άναβε . Πήρα πάλι τηλ το μαγαζί και τους είπα πάλι ότι το ρολόι μου έβγαλε πρόβλημα και ότι επειδή το έχω σύνολο 2 ώρες από την στιγμή που το έχω αγοράσει καινούριο και επικαλέστηκα το doa 7 ημερών να μου έστελναν καινούριο η τα λεφτά μου πίσω. Μου είπαν να το ξανά στείλουμε στο service να δούμε τι έχει λέω οκ. Το στέλνω περιμένω άλλες 10 μέρες και μου έστειλαν τώρα ιμαιλ και μου λένε έγινε αλλαγή πλακέτας και καπάκι . Με λίγα λόγια έχω πληρώσει για ένα καινούριο ρολόι που το είχα στα χέρια μου 1 ώρα σύνολο και μου δίνουν ένα επισκευασμένο πίσω τι κάνω τώρα εγώ από μεριά μου ...υπάρχει κάποιο τηλ να το καταγγείλω κάπου μπαρ και βρω το δίκιο μου... συγνώμη αν σας κούρασα ..
BlueBlood7 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Ότι κάνεις να το κάνεις πάντα με μεηλ ή fax. Ποτέ τηλέφωνο. Το πήρες πίσω το ρολόι τη 2η φορά ή δεν στο έστειλαν ακόμα?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα