VampAurora Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Με αφορμή το παρακάτω βίντεο (πολύ καλό περιεχόμενο), σκέφτομαι να πάρω φέτος παρόμοια ελαστικά μιας και εκεί που μένω πιάνει αρκετό χιόνι. Πιστεύετε ότι θα ήταν καλή αγορά ή να πάω σε all-weather για να μην ξαναλλαζω μόλις ανοίξει ο καιρός; Πάντως γενικά είμαι ευχαριστημένος με τα continental καθώς τα έχω χρησιμοποιήσει και στο παρελθόν.
piiii Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Γενικά μιλώντας ένα all weather λάστιχο είναι υποδυέστερο και απο τις δύο μεριές του(χειμώνας-καλοκαίρι), σε σχέση με ένα καθαρόαιμο θερινό η χειμερινό. Οπότε αν παίζει αρκετό χιόνι εκεί που είσαι θα ήταν καλύτερα να πας σε χειμερινό. Εχω έχω 2 τετράδες. Για χειμερινό φοράω gislaved eurofrost 6. Είναι η 3η αν θυμάμαι σεζόν που τα βάζω και πάνω και μόνο μία φορά πάτησα χιόνι(πέρσι σε ανάβαση στον χορτιάτη) και με έβγαλε ασπροπρόσωπο όπως και το τοπίο έξω. Επεξ/σία 4 Δεκεμβρίου 2020 από piiii
Papakaliati Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2020 Άμα δεν έχεις 2ες ζάντες, το κόστος βάλε βγάλε και η ταλαιπωρία φόρτωνε ξεφόρτωνε λάστιχα είναι σημαντική.
achilles_g_ Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Για all weather πας στο goodyear vector 4 season (πάει πιο πολύ προς χειμερινό).
Papakaliati Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, achilles_g_ είπε Για all weather πας στο goodyear vector 4 season (πάει πιο πολύ προς χειμερινό). Conti για μένα. Αλλά και με goodyear προφανώς οκ θα εισαι. Τωρα βεβαια, αμα εισαι ολη την ωρα σε χωρια και χιονα, τοτε θα σου ελεγα ναι, το αξιζει το εξτρα κοστος. Αλλα το επιπλεον κοστος να ξερεις οτι ειναι σημαντινο, χειμερινα + καλοκαιρινα + 2 φορες τον χρονο αλλαγη, ειδικα αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα. Πχ για κατω απο 10.000 km τον χρονια, ειτε καλοκαιρινα + χειμερινα ειτε all weather στα 5 χρονια μαξ νομιζω θα επρεπε να τα αλλαξεις. Η διαφορα ειναι οτι στην πρωτη περιπτωση πληρωνεις 2 4αδες λαχτιχα, ενω στην 2η μια 4δα... Ποσο πανε παρεπιπτοντως Ελλαδα αλλαγη ελαστικων (χωρις εξτρα ζαντες) ; Επεξ/σία 5 Δεκεμβρίου 2020 από Papakaliati
VampAurora Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δεν εχω δευτερες ζαντες οχι, μεχρι τωρα εβαζα all-weather απλα ειπα να δω μηπως κανει τη διαφορα αυτο. Εκει που μενω έχουμε χιόνι τουλάχιστον 3-4 μήνες το χρόνο
Papakaliati Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, VampAurora είπε Δεν εχω δευτερες ζαντες οχι, μεχρι τωρα εβαζα all-weather απλα ειπα να δω μηπως κανει τη διαφορα αυτο. Εκει που μενω έχουμε χιόνι τουλάχιστον 3-4 μήνες το χρόνο Διαφορά σίγουρα θα έχει. Από εκεί και πέρα, τι διαφορά και βελτίωση περιμένεις να δεις; Που μένεις;
filarhos Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Το πιο σωστό είναι δυο δετ ελαστικών. Αν έχεις χώρο, αγοράζεις μια τετράδα σιδερένιες και βάζεις έκει τα χειμερινά. Αλλιώς με 30€ δύο φορές τον χρόνο (60€ σύνολο, είδες που αξίζει η αγορά δεύτερης τετράδας; ) αλλάζεις στις ζάντες σου από θερινά σε καλοκαιρινά. Εγώ το κάνω και στα δυο αυτοκίνητα της οικογένειας και μένουμε Βόρεια Αττική που έχουμε 3 μήνες τον χρόνο θερμοκρασίες <10 βαθμών Κελσίου... Μου βγαίνει και πιο οικονομικά γιατί αλλάζω θερινά κάθε 5 με 6 χρονιές και χειμερινά 7 με 8 χρονιές. Συνολικά τα θερινά έχουν πατήσει περίπου 4 χρόνια και τα χειμερινά περίπου 3. Οπότε κάθε περίπου 7 χρόνια κατά μέσο όρο αλλάζω δυο τετράδες και έχω πάντα τα σωστά λάστιχα. Εχθές έβαλα τα χειμερινά για φέτος και στον Απρίλιο θα πάω να βάλω τα καινούρια θερινά...
achilles_g_ Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 7 ώρες πριν, Papakaliati είπε Conti για μένα. Αλλά και με goodyear προφανώς οκ θα εισαι. Τωρα βεβαια, αμα εισαι ολη την ωρα σε χωρια και χιονα, τοτε θα σου ελεγα ναι, το αξιζει το εξτρα κοστος. Αλλα το επιπλεον κοστος να ξερεις οτι ειναι σημαντινο, χειμερινα + καλοκαιρινα + 2 φορες τον χρονο αλλαγη, ειδικα αν δεν κανεις πολλα χιλιομετρα. Πχ για κατω απο 10.000 km τον χρονια, ειτε καλοκαιρινα + χειμερινα ειτε all weather στα 5 χρονια μαξ νομιζω θα επρεπε να τα αλλαξεις. Η διαφορα ειναι οτι στην πρωτη περιπτωση πληρωνεις 2 4αδες λαχτιχα, ενω στην 2η μια 4δα... Ποσο πανε παρεπιπτοντως Ελλαδα αλλαγη ελαστικων (χωρις εξτρα ζαντες) ; Προφανώς ένα χειμερινό ελαστικό είναι καλύτερο από ένα all season. Αλλά αν επιλέξει all season το goodyear είναι από τα καλύτερα.. και δοκιμασμένο στη Β Ελλάδα χειμώνα. https://www.tyrereviews.co.uk/Article/2020-Auto-Bild-All-Season-Tyre-Test.htm
VampAurora Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, filarhos είπε Το πιο σωστό είναι δυο δετ ελαστικών. Αν έχεις χώρο, αγοράζεις μια τετράδα σιδερένιες και βάζεις έκει τα χειμερινά. Αλλιώς με 30€ δύο φορές τον χρόνο (60€ σύνολο, είδες που αξίζει η αγορά δεύτερης τετράδας; ) αλλάζεις στις ζάντες σου από θερινά σε καλοκαιρινά. Εγώ το κάνω και στα δυο αυτοκίνητα της οικογένειας και μένουμε Βόρεια Αττική που έχουμε 3 μήνες τον χρόνο θερμοκρασίες <10 βαθμών Κελσίου... Μου βγαίνει και πιο οικονομικά γιατί αλλάζω θερινά κάθε 5 με 6 χρονιές και χειμερινά 7 με 8 χρονιές. Συνολικά τα θερινά έχουν πατήσει περίπου 4 χρόνια και τα χειμερινά περίπου 3. Οπότε κάθε περίπου 7 χρόνια κατά μέσο όρο αλλάζω δυο τετράδες και έχω πάντα τα σωστά λάστιχα. Εχθές έβαλα τα χειμερινά για φέτος και στον Απρίλιο θα πάω να βάλω τα καινούρια θερινά... Σωστό αυτό γιατί εκεί που με τα all-weather θα αλλάζεις πχ καθε 3-4 χρόνια, τώρα εφόσον γίνεται η μισή χρήση, πας σχεδόν στα διπλά χρόνια ζωής. Εφόσον αποθηκεύονται και σωστά. Νομίζω θα ακολουθήσω κι εγώ κάτι παρόμοιο.
Papakaliati Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 9 ώρες πριν, VampAurora είπε Σωστό αυτό γιατί εκεί που με τα all-weather θα αλλάζεις πχ καθε 3-4 χρόνια, τώρα εφόσον γίνεται η μισή χρήση, πας σχεδόν στα διπλά χρόνια ζωής. Εφόσον αποθηκεύονται και σωστά. Νομίζω θα ακολουθήσω κι εγώ κάτι παρόμοιο. Όπως αναφέρθηκε βέβαια , 60 ευρώ τον χρόνο ,σε 5 χρόνια είναι 300 ευρώ. Και μετά από 5 χρόνια, ανεξάρτητα χρήσης τα ελαστικά μπορεί να χρειάζονται αλλαγή, σίγουρα παρακολούθηση. Άρα το κόστος της αλλαγής των ελαστικών μόνο, σου αγοράζει σχεδόν τα all weather ελαστικά. Αμα κανεις λίγα χιλιόμετρα, και αλλάζεις τα ελαστικά όχι λόγω φθοράς από χιλιόμετρα, αλλά λόγω φθοράς από χρόνο, τα πάντως καιρού συμφέρουν, και οι επιδόσεις τους στα χιόνια δεν είναι καθόλου άσχημες σύμφωνα και με το παραπάνω τεστ. Στο εξωτερικό, πληρώνω τουλάχιστον 100 ευρώ για αλλαγή 19ρια ελαστικών, πλέον ειμαι με παντος καιρού. Αμα δε αποθήκευα τα ελαστικά στο βουλκανιζατέρ, βάλε ακόμη ένα 30ρικο - 40ρικο. Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2020 από Papakaliati
filarhos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Τα 60 ευρώ τον χρόνο τα είπα για κάποιον που δεν έχει χώρο να αποθηκεύσει την επιπλέον τετράδα και έναν λόγο που κάποιος δεν πιστέυει ότι οι δεύτερη τετράδα ζάντες δεν αξίζει... Βέβαια κάποιοι δεν τα κάνουν μπρος πίσω όπως και στην μέση της ζωής τους για ζυγοστάθμιση... Τα all weather καλά είναι αλλά σαν τα θερινά και χειμερινά δεν είναι... Και επιπλέον έχουν και μεγαλύτερη φθορά, σε φίλου έβγαλαν με το ζόρι 3 χρόνια και η χρήση είναι μέσα στην Αττική. Βέβαια επειδή δεν έχει χώρο και χρόνο ούτε μπρος πίσω τα κάνει οπότε κάθε 3 χρόνια τα αλλάζει με καινούρια. Υ.Γ. Με ιδανικές συνθήκες γνωστοί κατασκευαστές λένε ότι τα ελαστικά τους αντέχουν 10 με 12 χρόνια (θυμάμαι την Μichelin και την Pirelli που έγραφαν στο site τους, όπως και μια έρευνα ότι οι περισσότεροι αλλάζουμε νωρίτερα από ότι πρέπει τα λάστιχα). Αλλά θέλουν συχνά έλεγχο από ειδικό και ζυγοστάθμιση. Όπως επίσης και ίσιωμα οι ζάντες...
ProponitisTouKanape Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Αν στην περιοχή σου χιονίζει γενικά, θα κάνεις δουλειά και με τα 4s. Αν στην περιοχή σου πιάνει χιόνι, έχει διαφορά, καλύτερα απευθείας χειμερινό. Εγώ πήγα σε 4S (Hankook 4S2) αλλά δε χιονίζει πολύ και για μεγάλο διάστημα εδώ που μένω. Αν έμενα στη Βαυαρία που για ψύλλου πήδημα πιάνει μισό μέτρο χιόνι, θα είχα πάει σε χιονολάστιχα... Επεξ/σία 6 Δεκεμβρίου 2020 από ProponitisTouKanape
filarhos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Το πρόβλημα με τα 4εποχών είναι η γρήγορη φθορά τους στο Ελληνικό καλοκαίρι >35βαθμούς. Στον φίλο που λέω στα 3 χρόνια και <50χιλχλμ είχαν φαγωθεί και ήταν στο όριο το αυλάκι τους. 1
Speculoos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, filarhos είπε Το πρόβλημα με τα 4εποχών είναι η γρήγορη φθορά τους στο Ελληνικό καλοκαίρι >35βαθμούς. Στον φίλο που λέω στα 3 χρόνια και <50χιλχλμ είχαν φαγωθεί και ήταν στο όριο το αυλάκι τους. Aκριβώς. Τα (καλά) allseason πλέον από την εποχή των εκπληκτικών allseason της continental είναι περισσότερο χειμερινά λάστιχα παρά καλοκαιρινά, σε αντίθεση με τι συνέβαινε στο παρελθόν. Για αυτό σε πολλά reviews καλά λάστιχα 4εποχών έχουν εκπληκτικά αποτελέσματα στο χιόνι. Όμως πέρα από τη μειωμένη απόδοση τους καλοκαιρινούς μήνες πάσχουν και από μειωμένη διάρκεια ζωής σε συνθήκες ζέστης. Για αυτό τα λάστιχα αυτά είναι περισσότερο ταμάμ για κλίματα κεντρικής και βόρειας Ευρώπης. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2020 από Speculoos 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα