BrocasHelm Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 18 ώρες πριν, Yperaspisths είπε Οικονομικά είναι. Το mercedes vito 1.7 102 ps καίει γύρω στα 7-8 λίτρα.Ως επαγγελματίας θα το πάρεις με λίγα τέλη ταξινόμησης και χωρίς ΦΠΑ. Το extra long 9θεσιο κάνει καινούργιο 25.000€. 35€ χρεώνουν από αεροδρόμιο για συνταγμα. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα κάνω. Και για ψιλικατζιδικο ψάχνονται να το δουλεύω με την αδερφή μου. Κεφάλαιο έχω γύρω στις 35000 € Καταναλώσεις τις έχεις πολύ αισιόδοξα, σκέψου πως θα δουλεύει AC 24/7 όσο είσαι μέσα. Για τα 35 ευρώ που λες (που πάλι μου φαίνονται λίγα γιατί έχεις και 2 φορές διόδια μην το ξεχνάς), στα minivan/taxi με τις κίτρινες πινακίδες ίσως. Στα τουριστικά τώρα δεν ξέρω τι παίζει, γιατί υπάρχει και το μητρώο μισθώσεων ΕΙΧ με οδηγό που νομίζω έχει ως ελάχιστη τιμή τα 90 ευρώ (και νομίζω ελάχιστο χρόνο τις 3 ώρες). Δεν έχω ιδέα αν έχει αλλάξει κάτι τον τελευταίο χρόνο, αλλά όταν ξεκίνησε στα μέσα του 2019 ήταν μεγάλο πρόβλημα για minivan και πολύ μικρές μετακινήσεις που το έκανε να μην αξίζει να ασχοληθείς. Εκτός αν σε μίσθωνε κάποιο γραφείο για πολλές ώρες για αρκετά πέρα δώθε, αλλά για 1 μεμονωμένη δουλειά δεν άξιζε. Συν ότι οι ταρίφες στο αεροδρόμιο έκαναν συνέχεια φασαρίες με τα βανάκια, το αν υπήρχε δηλωμένη η κίνηση κλπ. Γενικά αν το ψάξεις για minivan, μην ασχολείσαι με μικροδουλειές, τα λεφτά είναι στον κανονικό τουρισμό. Είτε απλές εκδρομές μέσα Αθήνα, είτε πολυήμερα. Αλλά με την υπάρχουσα κατάσταση θα σου έλεγα να περιμένεις να ομαλοποιηθεί πρώτα, ίσως να δεις να δουλέψεις αντίστοιχα σε γραφείο ως οδηγός να δεις πως είναι, και μετά κάνεις το άνοιγμα.
Yperaspisths Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 12 ώρες πριν, moure είπε Εγώ πάντως βλέπω ότι κοστίζουν σημαντικά περισσότερο από το ποσό που αναφέρεις.Επισης τι εννοείς χωρίς ΦΠΑ?Θα πληρώσεις κανονικά και ΦΠΑ και τέλος ταξινόμησης. Eίναι ταξι οπότε δεν πληρώνεις 9.000ε τελη ταξινόμησης ,αλλα 250-500ε. Όπως και αν φερεις αμαξι απο το εξωτερικό πληρώνεις το 13% σε σχεση με το αν ησουν ιδιωτης. Επίσης ο ΦΠΑ επιστρέφεται απο το κράτος. Οι ταξιτζήδες για παράδειγμα δεν αγοράζουν τα ταξι με τις τιμές που τα αγοράζουν οι ιδιώτες 9 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Με 35000 κεφάλαιο δεν κάνεις κάτι,ειδικά αν είναι όλα σου τα λεφτά. Τωρα τι δουλειά κάνεις; Αυτη την στιγμή εργάζομαι ως security και ο μισθός ειναι αστείος, 700ε με βραδινά. Μπορει το κεφάλαιο να παει και στα 50.000ε ,αλλα δεν θέλω να μπλέξω και τους γονείς μου. Για το βανάκι και την άδεια και για δημιουργία site φτάνουν .Απλά τωρα με τον covid εννοείται πως δεν θα κάνω καμια κίνηση. Γενικά με οτι ασχοληθώ θα εχει σχέση με τουρισμό. Δηλαδή και ψιλικατζίδικο η μινι μαρκετ να ανοιγα θα ήταν σε τουριστική περιοχή. Ειναι το μόνο που φέρνει εσοδα στην Ελλάδα. 17 λεπτά πριν, BrocasHelm είπε Καταναλώσεις τις έχεις πολύ αισιόδοξα, σκέψου πως θα δουλεύει AC 24/7 όσο είσαι μέσα. Για τα 35 ευρώ που λες (που πάλι μου φαίνονται λίγα γιατί έχεις και 2 φορές διόδια μην το ξεχνάς), στα minivan/taxi με τις κίτρινες πινακίδες ίσως. Στα τουριστικά τώρα δεν ξέρω τι παίζει, γιατί υπάρχει και το μητρώο μισθώσεων ΕΙΧ με οδηγό που νομίζω έχει ως ελάχιστη τιμή τα 90 ευρώ (και νομίζω ελάχιστο χρόνο τις 3 ώρες). Δεν έχω ιδέα αν έχει αλλάξει κάτι τον τελευταίο χρόνο, αλλά όταν ξεκίνησε στα μέσα του 2019 ήταν μεγάλο πρόβλημα για minivan και πολύ μικρές μετακινήσεις που το έκανε να μην αξίζει να ασχοληθείς. Εκτός αν σε μίσθωνε κάποιο γραφείο για πολλές ώρες για αρκετά πέρα δώθε, αλλά για 1 μεμονωμένη δουλειά δεν άξιζε. Συν ότι οι ταρίφες στο αεροδρόμιο έκαναν συνέχεια φασαρίες με τα βανάκια, το αν υπήρχε δηλωμένη η κίνηση κλπ. Γενικά αν το ψάξεις για minivan, μην ασχολείσαι με μικροδουλειές, τα λεφτά είναι στον κανονικό τουρισμό. Είτε απλές εκδρομές μέσα Αθήνα, είτε πολυήμερα. Αλλά με την υπάρχουσα κατάσταση θα σου έλεγα να περιμένεις να ομαλοποιηθεί πρώτα, ίσως να δεις να δουλέψεις αντίστοιχα σε γραφείο ως οδηγός να δεις πως είναι, και μετά κάνεις το άνοιγμα. 35e είναι οι τιμές για Αθηνα Συνταγμα αν δεις σε sites και ανεβαίνει το ποσο αν μπουν πανω απο 5 ατομα. Φυσικά εχει και χρεώσεις για Αθηνα-σουνιο κ.τ.λ. Απλα όλα αυτα προυποθέτουν να τελειώσει η κρίση με τον covid και να επανέλθει ο τουρισμός στα επιπεδα πριν τον covid. Eχω και το πλεονέκτημα οτι μένω 5 λεπτά μακρια απο το αεροδρόμιο. Προς το παρον περιμένω και μετα την άνοιξη θα κανω κίνηση. Απλά δεν το θεωρώ μεγάλο ρίσκο σε σχεση με το να ανοιγα σουβλατζίδικο η καφετερεια,γιατι εκει χανεις τα 35.000ε και μπαινεις και μέσα αν κανεις και αλλο ανοιγμα. Ενω αν δεν παει καλα η επιχειρηση ,θα μου μεινει το καινούργιο van και θα μπορω να το μισθώσω η να το πουλήσω. Και site σκέφτομαι να ανοιξω με διαδρομες σε όλη την Αττικη και Ελλάδα. Αρχικά θα δουλευω μια 12ωρη βαρδια εγω και αλλη μια ο ξάδερφος μου. Αν εχω δουλειά μισθώνω και αλλα βανάκια και προσλαμβάνω οδηγους. Εχω 5 άνεργους συγγενείς που μιλάνε Αγγλικά. Το να βρω οδηγούς είναι ευκολο. Δουλειά να υπάρχει και ολα θα ειναι καλα. Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2020 από Yperaspisths
vagos789 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 6/12/2020 στις 1:47 ΠΜ, Yperaspisths είπε Εννοείται ότι δεν παίρνεις τουρίστες από τον δρόμο γιατί απαγορεύεται. Τα βαν είναι μισθωμένα από ξενοδοχεία και tour operators με προκαθορισμένες τιμές για τους τουριστες. Απλά σκεφτόμουν πως να δικτυωθω. Π.χ να πάρω σβαρνα τα ξενοδοχεία και να προτείνω συνεργασίες. Να τους προτείνω ποσοστό από κάθε πελάτη κ.τ.λ. Και ιστοσελίδα σκεφτόμουν να φτιάξω ,αλλά ποιος θα σε επιλέγει χωρίς reviews... Διαθέτω κεφαλαιω 35-40.000€. Θεωρητικά θα μπορούσα να ασχοληθώ με franchise για καφετέριες, donuts κ.α ,αλλά τα μισά που ανοίγουν κλείνουν σε μερικούς μήνες ,οπότε θα κλαίω τα λεφτά μου. Στο ταξί τουλάχιστον τα 25.000€ θα πάνε για το αμάξι που ακόμα και αν δεν πάει καλά η ιδέα μου θα μου μείνει. Η άδεια από τον ΕΟΤ είναι 1100€. Ανοίγεις ατομική επιχείρηση και κάνεις αίτηση για την άδεια. Το θέμα είναι ότι δεν μπορώ να παίρνω τουρίστες από τον δρόμο. Είναι μισθωμένα με συγκεκριμένες υπηρεσίες. Η θα έχω ιστοσελίδα και θα μισθώνουν το ταξί ή θα συνεργάζομαι με ξενοδοχεία και tour operators. Το πρόβλημα είναι πως δικτυωνεσαι Με το κεφαλαιο που διαθετεις δεν αντεχεις για πολλα-πολλα,αν δεν σου παει καλα η δουλεια με το καλημερα θα αναγκαστεις να βαλεις λουκετο πολυ γρηγορα Θεωρητικα το 2021 θα ειναι καλη εποχη για να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο οχημα ή μια αδεια ταξι, ομως δεν θα αποδωσει αμεσα λεφτα Το ψιλικατζιδικο -πλην καποιων εξαιρετικων θεσεων- δεν εχει μελλον, ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος, αν ομως εισαι τυχερος και βρεις καλη θεση μπορει να δωσει λεφτα, θα πρεπει να πουλας πολλα πραγματα ομως και καποια πολυτελη,δηλαδη οχι μονο τσιγαρα-αμστελ-παγωτα-εφημεριδες Αναφορά σε κείμενο Εχω 5 άνεργους συγγενείς που μιλάνε Αγγλικά. Το να βρω οδηγούς είναι ευκολο. Χαχαχαχαχα! Οι συγγενεις ειναι οι πρωτοι με τους οποιους θα τσακωθεις Οσο για τους οδηγους,θα δεις οτι δεν ειναι ευκολο να βρεις οδηγο που να ειναι τακτικος,καθαρος,ευγενικος με τους πελατες και ειναι διαθεσιμος οποτε τον θες εσυ και οχι να σου λεει συνεχως οτι κατι του ετυχε.Δεν μιλαω καν για αυτους που προσεχουν το αμαξι σαν δικο τους,αυτοι σχεδον δεν υπαρχουν Επεξ/σία 7 Δεκεμβρίου 2020 από vagos789 1
Yperaspisths Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 3 λεπτά πριν, vagos789 είπε Με το κεφαλαιο που διαθετεις δεν αντεχεις για πολλα-πολλα,αν δεν σου παει καλα η δουλεια με το καλημερα θα αναγκαστεις να βαλεις λουκετο πολυ γρηγορα Θεωρητικα το 2021 θα ειναι καλη εποχη για να αγορασεις ενα μεταχειρισμενο οχημα ή μια αδεια ταξι, ομως δεν θα αποδωσει αμεσα λεφτα Το ψιλικατζιδικο -πλην καποιων εξαιρετικων θεσεων- δεν εχει μελλον, ο ανταγωνισμος ειναι τεραστιος, αν ομως εισαι τυχερος και βρεις καλη θεση μπορει να δωσει λεφτα, θα πρεπει να πουλας πολλα πραγματα ομως και καποια πολυτελη,δηλαδη οχι μονο τσιγαρα-αμστελ-παγωτα-εφημεριδες Χαχαχαχαχα! Οι συγγενεις ειναι οι πρωτοι με τους οποιους θα τσακωθεις Οσο για τους οδηγους,θα δεις οτι δεν ειναι ευκολο να βρεις οδηγο που να ειναι τακτικος,καθαρος,ευγενικος με τους πελατες και ειναι διαθεσιμος οποτε τον θες εσυ και οχι να σου λεει συνεχως οτι κατι του ετυχε.Δεν μιλαω καν για αυτους που προσεχουν το αμαξι σαν δικο τους,αυτοι σχεδον δεν υπαρχουν Παντού υπάρχει κορεσμός και ανταγωνισμός. Σουβλατζίδικα, καφετέριες, οδοντιατρεία, δικηγορικά γραφεία,τουριστικά. Σε όλους τους τομείς. Ακόμα και για εργασία στο εξωτερικό τα πράγματα είναι δυσκολα. Π.χ στο ψιλικατζιδικο ,αν ανοίξεις σε περιοχή που δεν έχει κίνηση και έχεις αλλά 3 στον ίδιο δρόμο, λογικό να μην έχεις δουλειά. Κανεις έρευνα αγοράς και παίρνεις το ρίσκο. Διάθεση για δουλειά έχω και είμαι διατεθειμένος να δουλεύω όλη μέρα Τώρα για τους συγγενείς που λες ίσως έχεις δίκιο αλλά είναι άνθρωποι που τους ξέρω και εμπιστεύομαι. Άλλο να προσλαμβάνεις κάποιον ξένο που δεν ξέρεις πως θα οδηγεί και αν προσέχει το αμάξι και άλλο τον ξάδερφο σου που αν δεν κάνει κάτι σωστά έχεις την οικειότητα να τον μπινελικωσεις.
DimosthenisG Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μήπως να μην ανοίξεις δική σου δουλειά? Μήπως έχουμε αρκετούς Έλληνες με μικρο-μαγαζάκια σε όλη τη χώρα? Που θέλουν να είναι αφεντικά? Καλύτερα να επενδύσεις τα χρήματα σου σε κάτι άλλο, πχ ομόλογα, μετοχές, ακίνητο, και να συνεχίσεις να δουλεύεις ως υπάλληλος. 1
BrocasHelm Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Γενικά πάντως, καθώς είναι ιδιαίτερη δουλειά που δεν είναι για όλους, για μένα καλύτερο είναι να δουλέψεις λίγο ως οδηγός και να δεις πως είναι η δουλειά στην πράξη. Και όταν λέω σαν οδηγός δεν λέω μόνο να κάνεις τρανσφεράκια αεροδρόμιο - κέντρο - αεροδρόμιο, αλλά και μονοήμερα για Αργολίδα/Δελφούς πχ ή και πολυήμερα. Θα σου έλεγα να δεις και την κατάσταση με λιμάνια/shore excursions, αλλά λόγω covid η κρουαζιέρα θα είναι το τελευταίο κομμάτι του τουρισμού που θα επανέλθει. Αν μετά πιστεύεις ότι είναι κάτι που το έχεις κάνεις το βήμα. Αν όχι, γλυτώνεις την ταλαιπωρία και πιθανότατα αρκετά ευρώ χασούρα.
Yperaspisths Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 4 ώρες πριν, DimosthenisG είπε Μήπως να μην ανοίξεις δική σου δουλειά? Μήπως έχουμε αρκετούς Έλληνες με μικρο-μαγαζάκια σε όλη τη χώρα? Που θέλουν να είναι αφεντικά? Καλύτερα να επενδύσεις τα χρήματα σου σε κάτι άλλο, πχ ομόλογα, μετοχές, ακίνητο, και να συνεχίσεις να δουλεύεις ως υπάλληλος. Ομόλογα και μετοχές είναι αέρας με μεγαλύτερο επενδυτικό κίνδυνο. Θυμισου μόνο το έπαθαν οι Έλληνες ομολογιούχοι με το κούρεμα του Βενιζέλου. Ακίνητο ναι αλλά με 35000 δεν αγοράζεις τιποτα
xsterg Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 το αν το αυτοκινητο τρακαρει η χαλασει το εχεις σκεφτει? τι θα κανεις αυτο το νεκρο διαστημα που θα εινια στο συνεργειο περιμμενοντας επισκευη η και ανταλλακτικο? η ιδεα με τους συγγενεις δεν ειναι καλη ιδεα. δεν θα τσακωθεις απλα. θα σκοτωθεις μαζι τους. επίσης ισχυει αυτο που ειπε ο φιλος παραπανω για την διαθεσιμοτητα, την ευγενεια, την καθαριοτητα και την προσοχη του αυτοκινητου. πολλοι παραγοντες μαζεμενοι. δυσκολο να τους πετυχεις ολους μαζι. εγω στην θεση σου θα εκανα ενα βημα πισω και θα κοιταζα η να μισθωσω αυτοκινητο για κανα χρονο μεχρι να δω τι παιζει και αν μου κανει η δουλεια και αποδιδει η θα κοιταζα και την λυση του ελαφρως μεταχειρισμενου εων 4-5 ετη παλι μεχρι να δω αν μου κανει η δουλεια.
MakeGreeceSexyAgain Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 1 φιλική συμβουλή μόνο και αν θες την κρατάς. Όσα χρήματα κι αν αποφασίσεις να επενδύσεις, φρόντισε να έχεις 2 πράγματα: α. Υπολογισμένα ΜΕΣΑ στο αρχικό κεφάλαιο όλα τα πάγια έξοδα ενός έτους. (Θέλει καλή οικονομική ανάλυση εδώ πρόσεχε! Κάποιοι ξεχνάνε ότι οι ανάγκες των επιχειρήσεων μπορεί να αυξηθούν, χωρίς να αυξηθούν αναλογικά τα έσοδα) β. Όσο αρχικό κεφάλαιο έχεις να έχεις άλλο τόσο στην άκρη για καβατζα. Αν σκοπεύεις να επενδύσεις για τον πρώτο χρόνο 50.000 χιλιάρικα, να έχεις αλλά 50.000 στην άκρη κλειστά για ανάγκες ρευστότητας. Το "βλέποντας και κάνοντας" δεν λειτουργεί δυστυχώς με τα έξοδα που έχει μια επιχείρηση στην Ελλάδα. Πρέπει να ξεκινήσεις με υπολογισμένα πολλά και διαφορετικά σενάρια και να τα ακολουθήσεις κατά γράμμα για να μη βρεθείς εκτεθειμένος. 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2020 3 ώρες πριν, Yperaspisths είπε Ομόλογα και μετοχές είναι αέρας με μεγαλύτερο επενδυτικό κίνδυνο. Θυμισου μόνο το έπαθαν οι Έλληνες ομολογιούχοι με το κούρεμα του Βενιζέλου. Ακίνητο ναι αλλά με 35000 δεν αγοράζεις τιποτα Ναι, αν δεν ξέρεις πόσα λεφτά να διαθέσεις και σε τι εταιρείες υπάρχει υψηλό ρίσκο. Γενικά με τόσα λεφτά δεν ασχολείσαι καθόλου με μετοχές, ομόλογα μπορείς να βρεις αξιόπιστα.
prelorentzos1976 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2023 Ισχύει ότι για τα μίνι Βαν, η πρόσβαση στο αεροδρόμιο είναι μέχρι κάποιο συγκεκριμένο μήνα, εκτός καί αν είναι τουριστικό πρακτορείο καί όχι κάποιος ιδιώτης,???? Σε αντίθεση περίπτωση ένας ιδιώτης πρέπει νά έχει Mini bus.....9 θεσιο καί πάνω....????
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα