charilaos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Καλησπέρα με υγεία, Στο αυτοκίνητό μου, Peugeot 208 (2020), έχει ένα μενού που κάνεις reset (αρχικοποίηση) της πίεσης ελαστικών. Γνωρίζει κάποιος να μου πει πως δουλεύει αυτό και γιατί πρέπει να κάνω reset τον αισθητήρα κάθε φορά που ρυθμίζω την πίεση των ελαστικών; Έχω και ένα Corsa E (2015), στο οποίο στην οθόνη του σου δείχνει ακριβώς πόση πίεση έχει το κάθε λάστιχο real time, και αν η πίεση είναι εκτός ορίων από 3 προρυθμισμένες από το εργοστάσιο πιέσεις (ECO/light/max load), τότε ανάβει λαμπάκι. Δεν υπάρχει πουθενά ανάγκη για reset. Στο 208, υποθέτω, κάνεις reset, ώστε να δίνει ο οδηγός στον αισθητήρα τις -εκείνης της στιγμής- πιέσεις σαν βάση, και αν η πίεση πέσει χαμηλότερα τότε ανάβει το λαμπάκι. Κάτι σαν έμμεσος τρόπος δηλαδή. Είναι σωστά αυτά που λέω και αν όχι, πως δουλεύει;
NTC Labs Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 ο Σκοπός του είναι αυτός που λές ( αν και δεν διαβάζουν πιέσεις συνηθως ( τα εργοστασιακά τουλάχιστον)αλλά ισοροπία και περιστροφή των τροχών) 1
charilaos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, NTC Labs είπε ο Σκοπός του είναι αυτός που λές ( αν και δεν διαβάζουν πιέσεις συνηθως ( τα εργοστασιακά τουλάχιστον)αλλά ισοροπία και περιστροφή των τροχών) Ναι αυτό είδα και εγώ, ότι δουλεύει με τον σένσορα του ABS και διαβάζει και συγκρίνει την ταχύτητα περιστροφής.
achilles_g_ Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Oι επιλογές είναι: 1) η ακριβή λύση. Ο αισθητήρας βρίσκεται σε κάθε ζάντα και δείχνει την πίεση σε κάθε λάστιχο ξεχωριστά. 2) η φθινότερη λύση. Χρησιμοποιείται ο αισθητήρας του abs. Όταν αντιληφθεί διαφορετική περιστροφή σε κάποιον τροχό ειδοποιεί να τσεκάρεις τον τροχό εκείνον. Επειδή δεν μετράει πίεση γι αυτό κάθε φορά που φουσκώσεις τα λάστιχα θέλει reset. Στην ουσία δηλώνεις ότι όλα είναι εντάξει ώστε αν υπολογίσει κάτι διαφορετικό από αυτό που δήλωσες να σε ειδοποιήσει. 1
charilaos Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 3 Δεκεμβρίου 2020 Ευχαριστώ. Το μήνυμα που μου έβγαζε ήταν ότι θέλει αρχικοποιήση, γενικά. Δεν έδειχνε προβληματικό κανέναν από τους τροχούς.
korakios Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Μήπως είχε πέσει γενικά η πίεση και τα φούσκωσες πρόσφατα ,γιαυτό και σου ζητά reset? Πάντως σίγουρα μετά απο λάστιχο θέλει reset
charilaos Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 6 Δεκεμβρίου 2020 Είχε πέσει η πίεση και ζητούσε αρχικοποίηση. Βέβαια, δε μου έδεχνε σε ποιο ελαστικό, εγώ τα κοίταξα όλα και πράγματι στο εμπρός αριστερό είχε πέσει. Οκ, μετα από φούσκωμα θέλει αρχικοποίηση, τώρα για ποιο λόγο μου το ζητούσε αυτό...Όπως και να χει απλά άνοιξα αυτό το θρεντ ώστε να καταλάβω πως δουλεύει.
achilles_g_ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 6 ώρες πριν, sv8iik είπε τελικά πως γίνεται η αρχικοποίηση; Βάζεις σε όλα τα λάστιχα και πατάς set
achilles_g_ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 2 ώρες πριν, sv8iik είπε σε peugeot 208 p21 δεν υπάρχει κάπου το set
sv8iik Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 δεν είναι αυτό το δικό μου. ειναι 2020 εχει αλλη οθόνη αλλο μενού
achilles_g_ Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 1 ώρα πριν, sv8iik είπε δεν είναι αυτό το δικό μου. ειναι 2020 εχει αλλη οθόνη αλλο μενού Manual διαβάζουμε?????? Με το όχημα σταματημένο, το σύστημα επαναρχικοποιείται από το μενού Φωτ. οδήγησης / αυτοκίνητο της οθόνης αφής.
sv8iik Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 manual δε προλαβαίνουμε να διαβάσουμε, αλλα το διαβάσαμε. ευχαριστω πάντως για την απάντηση 1
tsofras Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2020 Θέλει αρχικοποίηση μετά απο κάθε φούσκωμα στα νέα αυτοκίνητα (τουλάχιστον έτσι είναι στο 2008 , c3 , ibiza) ακόμη και στο Leon που είχα του 2013 το ίδιο ήταν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα